11/2 FC Barcelona - Granada

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Granada

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Vi hentede 1 point ind på Girona og distancerede Atl. Madrid med 1 point.

Vi vinder jo ikke ligaen, men skal som 1. Prioritet må være top 4
Prioritet 2 må være at blive nr 2
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Granada

Indlæg af FCBSOCI »

Når et tophold scorer tre mål på hjemmebane mod et bundhold, bør holdet vinde klart. Det gælder bare ikke Barca…
Senest rettet af FCBSOCI man feb 12, 2024 12:18 am, rettet i alt 1 gang.

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Granada

Indlæg af FCBSOCI »

I sidste sæson lukkede vi 20 mål ind. I denne sæson har vi foreløbig lukket 33! mål ind - og der mangler stadig 14 kampe.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15005
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 11/2 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Lopezzz »

Sørgeligt..
Xavi er en kæmpe klovn der stikker af. Iniesta ville have gjort det 10 gange bedre end ham.
Det er fjerde ydmygelse siden den 14. Januar.
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9235
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Antimadridista »

Selvfølgelig skal han væk og det kan kun gå for langsomt..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15005
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 11/2 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Lopezzz »

FCBSOCI skrev:
man feb 12, 2024 12:17 am
I sidste sæson lukkede vi 20 mål ind. I denne sæson har vi foreløbig lukket 33! mål ind - og der mangler stadig 14 kampe.
Af de 33 mål 19 blev indkasseret på hjemmebanen. Forfærdelig historisk statistik og stadigvæk ledelsen har intet at sige om vores elendige forsvar. Fucking 5 år ligger jeg i smerter på grund af vores forfærdelige forsvar.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Granada

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Når man ser på Granadas spillermateriale, budget og deres stilling i tabellen… og ser på vores spillermateriale, budget og stilling i tabellen, så er det fuldstændig uhørt at spille 3-3 på hjemmebane… hvor det rent faktisk ikke var heldigt at Granada scorede 3 gange, men nærmere heldigt at de ikke scorede flere.

Xavi burde simpelthen annoncere sin afgang nu, og ikke vente til sommer… det fører inter positivt med sig at han hopper rundt og får gule kort på sidelinjen, og ikke kan sætte en taktik og spilsystem ind i et hold med så mange stjerner.

Det rammer holdet som helhed at Xavi ikke kan gøre holdet bedre, men faktisk det modsatte.

Væk nu, Xavi..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Filten »

Vi er tættere på nedbrydning end genopbygning.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15005
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 11/2 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Lopezzz »

Vi har heller ikke fortjent at være i top 4.
Tænk at de hvide skal opleve og nyde vores nedgang i så mange år.. Vi kan ikke konkurrere mere i ligaen.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Barca80 »

Den følelse mange af jer har nu omkring Xavi - at han bør smutte osv. - den følelse har jeg haft i 2 år. Tænk at sidde inde med den følelse i over 24 måneder og prøve overbevise andre om, at Xavi som manager er en skidt ting og det spilder Barca's tid ! Og så ovenikøbet være ret alene om denne holdning og møde stor modstand :?

Det har ikke været nemt. Men her er vi nu. Bedre sent end aldrig, lol :thumbup:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15005
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 11/2 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Lopezzz »

Barca80 skrev:
man feb 12, 2024 9:04 am
Den følelse mange af jer har nu omkring Xavi - at han bør smutte osv. - den følelse har jeg haft i 2 år. Tænk at sidde inde med den følelse i over 24 måneder og prøve overbevise andre om, at Xavi som manager er en skidt ting og det spilder Barca's tid ! Og så ovenikøbet være ret alene om denne holdning og møde stor modstand :?

Det har ikke været nemt. Men her er vi nu. Bedre sent end aldrig, lol :thumbup:
Synd for dig. Det er hårdt at være efterladt helt alene i 2 år :grin:

Vi har haft mange trænere som har fejlet og Xavi er ikke noget nyt men hvis du spørger mig så retter jeg altid skylden på spillerne. De aner ikke hvad de laver på banen.
Hold fra mindre ligaer kan sagtens presse os helt i bund. Det er så pinligt.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
man feb 12, 2024 12:24 am
Selvfølgelig skal han væk og det kan kun gå for langsomt..
Helt enig. Der er ingen grund til at kaptajnen bliver stående på dækket af den synkende skude. Det vil også give en reaktion, hvis der skiftes ud og klubben samtidigt viser handlekraft.

Er dog med på at vi mangler økonomi til virkelig at svinge næverne, men det må kunne lade sig gøre at handle på én eller anden måde.
Ingen af de klubber vi kommer til at møde resten af sæsonen, vil være bange for om de nu kan presse os og skabe noget. Vi får smæk hjemme såvel som ude.

Mon ikke det bliver den kære Hansi, der ankommer? Altså ikke Hinterseer, selvom det naturligvis ville være noget af et scoop at få en syngende træner og det kan umuligt blive værre end det er nu...?

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Granada

Indlæg af emo »

Barca80 skrev:
man feb 12, 2024 9:04 am
Den følelse mange af jer har nu omkring Xavi - at han bør smutte osv. - den følelse har jeg haft i 2 år. Tænk at sidde inde med den følelse i over 24 måneder og prøve overbevise andre om, at Xavi som manager er en skidt ting og det spilder Barca's tid ! Og så ovenikøbet være ret alene om denne holdning og møde stor modstand :?

Det har ikke været nemt. Men her er vi nu. Bedre sent end aldrig, lol :thumbup:
Bedre sent end aldrig for hvad? Er det sådan noget, jeg sagde det - agtgit?

Vi vandt ligaen sidste sæson efter at have sejlet med to trænere inden da. Han kom ind og gav os alle håb, og med rette. Spillemæssigt aldrig en forløsning men hvornår har vi efterhånden spillemæssigt spillet prangene i en sæson, ikke under Koeman, ikke under Setien, ikke under Valverde (men der var resultaterne der tilgengæld).

Xavi og staben er et problem, spillerne og deres mentalitet er en anden og ledelsen en tredje. Det er en grim coctail af alle de tre der gør at vi sejler, og tror vi at Hansi kommer ind og rammer den fra dag 1 tror jeg vi alle bliver skuffet, især dig.

Men jeg synes at Xavi burde stoppe nu, at vide at en træner stopper om et halvt år, holdet er på skideren så er der bare ikke mere at gøre der.

Jeg er også bange for Deco og hvad han kan finde på, om han stadig er i en start 00 Barca bobbel, håber jeg ikke, tiderne har ændret sig og det har fodbolden også.
Allez...

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Nyhuus »

emo skrev:
man feb 12, 2024 11:24 am
Men jeg synes at Xavi burde stoppe nu, at vide at en træner stopper om et halvt år, holdet er på skideren så er der bare ikke mere at gøre der.
Hvis Xavi skal stoppe - hvem skal så overtage? Marquez?
Jeg er ikke sikker på, at alternativerne er bedre.

Han skal "bare" få os i top 4. Det må han da kunne klare.

emo skrev:
man feb 12, 2024 11:24 am
Jeg er også bange for Deco og hvad han kan finde på, om han stadig er i en start 00 Barca bobbel, håber jeg ikke, tiderne har ændret sig og det har fodbolden også.
Det fik du så svar på lige her:
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/deco ... t-nyt.html
'Det er tydeligt, at vi har brug for en dybdegående forandring. Den nuværende filosofi er udtømt og virker ikke mere. Klubbens ledelse er fundamental i den nødvendige forandring og præsidenten er enig med min mening' sagde Deco.

'Hvad der står klart for mig er, at vi har brug for en træner, som kan bryde med fortiden én gang for alle og som kan stå i spidsen for et paradigmeskifte. Faktum er dog, at vi er ramt på økonomien og vi har ikke råd til at foretage de samme milliondyre spillerkøb, som andre topklubber kan. Det gør det ikke nemt for en ny træner' sagde han til slut.
Meget kan der, og er der blevet sagt om Decos ageren. Men den udtalelse siger mig alligevel, at han har en realitetssans og fornuft.
Det er en meget god opsummering af, hvad vi andre har sagt højt de seneste par måneder. Det er decideret forfriskende at høre, hvilket jeg faktisk sige.

Jeg frygtede i hvert fald, at man ikke havde indset, at problemerne ikke blot var økonomiske, men at man også har været gal på den rent strategimæssigt i et godt stykke tid. Nu er der indrømmelser på både den strategiske og økonomiske front.

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Kvoller »

Barca80 skrev:
man feb 12, 2024 9:04 am
Den følelse mange af jer har nu omkring Xavi - at han bør smutte osv. - den følelse har jeg haft i 2 år. Tænk at sidde inde med den følelse i over 24 måneder og prøve overbevise andre om, at Xavi som manager er en skidt ting og det spilder Barca's tid ! Og så ovenikøbet være ret alene om denne holdning og møde stor modstand :?

Det har ikke været nemt. Men her er vi nu. Bedre sent end aldrig, lol :thumbup:
Lille pus da.. Er du okay?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 48 gæster