31/1 FC Barcelona - Osasuna

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1670
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 192 gange

Re: 31/1 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Barcaholic »

Dytrax skrev:
ons jan 31, 2024 9:55 pm
Barcaholic skrev:
ons jan 31, 2024 9:54 pm
FCBSOCI skrev:
ons jan 31, 2024 9:51 pm
Hvad ned at lade Lewy udøve synkronsvømning. Det vil han med garanti være bedre til end fodbold. Og så slipper vi for at se på ham.
Eller skak?
Måske en værdig modstander til dig. :thumbup:
Lewy kan sikkert sagtens få en springer offside.
Og han brænder helt sikkert en 100% skakmat mulighed.

sorens
Indlæg: 383
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 31/1 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af sorens »

Hey op med humøret. Holdet virker stadig lammet. Men nullet blev holdt og Roque fik scoret - og det var et fint mål.

Men nej ikke nogen prangende kamp. Imponerende at de ikke kan komme frem til flere chancer, men man har jo selvfølgelig Lewy på toppen. Så det forklarer en del.

Torres på skadeslisten? Araujo og Cancelo ser ikke superfriske ud. Det lover godt.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: 31/1 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Lopezzz »

Alaves ude, Granada hjemme og Celta Vigo ude er vores næste 3 kampe i ligaen. Da det er mindre hold som ligger tæt på nedrykningsstregen forventer jeg 0 af maksimum 9 point men jeg glæder mig som et lille barn :cool:
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1195 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 31/1 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af FCBSOCI »

Kære Moderator,

Du får voldsomt travlt:

1. Ny tråd: Synkronsvømning med Lewandowski - Lewy beviser, at han er som en fisk i vandet.
2. Ny tråd: Skak med Lewy - han bliver ikke kun sat mat på fodboldbanen, men også på skakbrættet.

Og så skal jeg have hjælp med at efterkomme ønsket om, at mine skakkampe bliver livetransmitteret. Til gengæld lover jeg, at I efter fem minutters live-transmission falder i søvn og sover som en sten. Så sparer I tilmed udgifterne til sovemedicin. What is not to like?
Senest rettet af FCBSOCI tors feb 01, 2024 12:17 am, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 31/1 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af SpillerSomMESSI »

FCBSOCI skrev:
ons jan 31, 2024 10:24 pm
Kære Moderator,

Du får voldsomt travlt:

1. Ny tråd: Synkronsvømning med Lewandowski - Lewy beviser, at han er som en fisk i vandet.
2. Ny tråd: Skak med Lewy - han bliverikke kun sat mat på fodboldbanen, men også på skakbrættet

Og så skal jeg have hjælp med at efterkomme ønsket om, at mine skakkampe bliver livetransmitteret. Til gengæld lover jeg, at I efter fem minutters live transmission sover som en sten. Så sparer i udgifterne til sovemedicin. What is not to like?
Jeg har engang vundet 2. Pladsen i skoleskak, det var i 1982. Jeg hader faktisk skak som pesten, da det føles som om man er mindre begavet når man taber.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 31/1 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Dytrax »

Xavi: "Three important points, it was a reaction game and we reacted well, with a goal from Vitor Roque, and a clean sheet."

"Vitor Roque will do very well for the future."

"It's a shame about Ferran, the other day we gave him a rest due to his fatigue and the minutes he was accumulating. In intensity there are few like him, a shame because his absence will be noticeable."

"We have talked a lot with Lewandowski this week, he has to give us more goals in the area, he has to be more differential in the area, but little by little... Forwards need goals."

"Fermín has given us a lot and so has Vitor. We needed depth and the subs worked. We could have won more comfortably."

"The fans today have been outstanding, I felt a lot of support from the stands."

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: 31/1 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Lopezzz »

FCBSOCI skrev:
ons jan 31, 2024 10:24 pm
Kære Moderator,

Du får voldsomt travlt:

1. Ny tråd: Synkronsvømning med Lewandowski - Lewy beviser, at han er som en fisk i vandet.
2. Ny tråd: Skak med Lewy - han bliverikke kun sat mat på fodboldbanen, men også på skakbrættet

Og så skal jeg have hjælp med at efterkomme ønsket om, at mine skakkampe bliver livetransmitteret. Til gengæld lover jeg, at I efter fem minutters live transmission sover som en sten. Så sparer i udgifterne til sovemedicin. What is not to like?
Skakmat :glad:

Billede
MDCCCXCIX

Filten
Indlæg: 1920
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 201 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 31/1 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Filten »

Xavis første kamp efter udmeldingen om, at han stopper til sommer. Håbet var en trods reaktion, hvor man forventede mere frit spil og gerne en sejr på mere end 2 mål. Vi fik jo som bekendt kun en 1-0 sejr og var tilmed i overtal i 30 minutter. Skuffende.

Jürgen klopps første kamp efter hans udmelding om at stoppe til sommer. Hans hold reagerede og vandt 4-1 over Chelsea som er i en noget anden boldgade end Osasuna. De spillede 11 mod 11 hele kampen.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

sorens
Indlæg: 383
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 31/1 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af sorens »

Kan man for resten gå ind i indstillingerne på spillerne?

Jeg kunne godt tænke mig at lukke for Vitor Roque's film-kompetencer. Eller er det feature/bug af at være fra Brasilien?

Og selvfølgelig tænde/skrue op for intensiteten på mange af de andre.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 49 gæster