La Liga 2023/2024

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JHMark
Indlæg: 210
Tilmeldt: ons jul 08, 2020 10:47 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 50 gange

Re: La Liga 2023/2024

Indlæg af JHMark »

EasyBuddhist skrev:
lør dec 09, 2023 1:23 pm
🚨 | The five most watched matches in Spain this season:

1 Barcelona vs Atletico Madrid

2 Barcelona vs Real Madrid

3 Atletico Madrid vs Real Madrid

4 Barcelona vs Athletic Bilbao

5 Osasuna vs Barcelona. [@mundodeportivo]
Er det TV eller tilskuere?

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: La Liga 2023/2024

Indlæg af Reevenge »

Ikke at jeg er overrasket, men det er decideret til grin hvor meget dommerhjælp Real Madrid får i indeværende sæson.

Samtlige boldtab hvor de bare ligger sig ned, så fløjtes der frispark deres vej.

13 frispark mod Betis, 4 mod Real Madrid, i en tæt kamp hvor marginalerne gør en stor forskel. Så mange mulige omstillinger der bliver forhindret, fordi dommeren 'vurderer' at der er frispark til Los Put@s. Sølle, sølle dommerstand med en korrupt ligapræsident. Tænk hvor længe tingene forbliver uændrede, selvom enhver kan se hvad der er op og ned.

Iniesta007
Indlæg: 573
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 32 gange
Blevet takket: 83 gange

Re: La Liga 2023/2024

Indlæg af Iniesta007 »

Reevenge skrev:
lør dec 09, 2023 6:51 pm
Ikke at jeg er overrasket, men det er decideret til grin hvor meget dommerhjælp Real Madrid får i indeværende sæson.

Samtlige boldtab hvor de bare ligger sig ned, så fløjtes der frispark deres vej.

13 frispark mod Betis, 4 mod Real Madrid, i en tæt kamp hvor marginalerne gør en stor forskel. Så mange mulige omstillinger der bliver forhindret, fordi dommeren 'vurderer' at der er frispark til Los Put@s. Sølle, sølle dommerstand med en korrupt ligapræsident. Tænk hvor længe tingene forbliver uændrede, selvom enhver kan se hvad der er op og ned.
Ja ja en sejr imorgen og det hele ser rimeligt ud igen. :lol:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: La Liga 2023/2024

Indlæg af Lopezzz »

Tak Betis, jeg har tabt 150 kr med glæde :lol:
MDCCCXCIX

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: La Liga 2023/2024

Indlæg af Magnus Frost »

Reevenge skrev:
lør dec 09, 2023 6:51 pm
Ikke at jeg er overrasket, men det er decideret til grin hvor meget dommerhjælp Real Madrid får i indeværende sæson.

Samtlige boldtab hvor de bare ligger sig ned, så fløjtes der frispark deres vej.

13 frispark mod Betis, 4 mod Real Madrid, i en tæt kamp hvor marginalerne gør en stor forskel. Så mange mulige omstillinger der bliver forhindret, fordi dommeren 'vurderer' at der er frispark til Los Put@s. Sølle, sølle dommerstand med en korrupt ligapræsident. Tænk hvor længe tingene forbliver uændrede, selvom enhver kan se hvad der er op og ned.
Det jeg så synes jeg ikke han så ud til at favorisere Real, han var bare inkompetent !
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: La Liga 2023/2024

Indlæg af EasyBuddhist »

JHMark skrev:
lør dec 09, 2023 6:44 pm
EasyBuddhist skrev:
lør dec 09, 2023 1:23 pm
🚨 | The five most watched matches in Spain this season:

1 Barcelona vs Atletico Madrid

2 Barcelona vs Real Madrid

3 Atletico Madrid vs Real Madrid

4 Barcelona vs Athletic Bilbao

5 Osasuna vs Barcelona. [@mundodeportivo]
Er det TV eller tilskuere?
TV
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

DeanCassady
Indlæg: 1591
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: La Liga 2023/2024

Indlæg af DeanCassady »

Madrid ser irriterende gode og dedikerede ud. Og så er det noget af en kontrast, når man sammenligner begejstringen i deres jubelscener med vores.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: La Liga 2023/2024

Indlæg af Lopezzz »

DeanCassady skrev:
søn dec 17, 2023 10:45 pm
Madrid ser irriterende gode og dedikerede ud. Og så er det noget af en kontrast, når man sammenligner begejstringen i deres jubelscener med vores.
Den gang Barca var kongen af verden i 5 lange år eller mere da vidste jeg at når det slutter så bliver det Madrids tur og de gøre det i dobbelt så lang tid.
De blev ydmyget i så lang tid men nu straffer de os år efter år og det stopper ikke fordi de skovler penge ind mens vi lider økonomisk og har mistet rigtig meget.
Jeg har altid sagt at vi skulle starte helt fra bunden af efter Messi æraen.
Her skulle vi have bygget et helt nyt La Masia hold og ikke investeret penge i mange "profiler" som alle har fejlet.
Der er ikke sket noget positivt i sindssyg lang tid og vi har brugt sindssyg mange penge.
MDCCCXCIX

sorens
Indlæg: 383
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: La Liga 2023/2024

Indlæg af sorens »

Lopezzz skrev:
man dec 18, 2023 7:01 am
DeanCassady skrev:
søn dec 17, 2023 10:45 pm
Madrid ser irriterende gode og dedikerede ud. Og så er det noget af en kontrast, når man sammenligner begejstringen i deres jubelscener med vores.
Den gang Barca var kongen af verden i 5 lange år eller mere da vidste jeg at når det slutter så bliver det Madrids tur og de gøre det i dobbelt så lang tid.
De blev ydmyget i så lang tid men nu straffer de os år efter år og det stopper ikke fordi de skovler penge ind mens vi lider økonomisk og har mistet rigtig meget.
Jeg har altid sagt at vi skulle starte helt fra bunden af efter Messi æraen.
Her skulle vi have bygget et helt nyt La Masia hold og ikke investeret penge i mange "profiler" som alle har fejlet.
Der er ikke sket noget positivt i sindssyg lang tid og vi har brugt sindssyg mange penge.
De mange penge blev vel primært brugt i Messi-æraen (i slutningen af den). Siden har der jo ikke været penge i kassen. Så der har holdet jo netop i høj grad fået tilført La Masia/Atlètic/Juvenil -talenter og det er - relativt - mindre summer der brugt på spillere udefra. Ikke alle talenter slår dog igennem. Men at der er så mange omkring førsteholdet pt. vidner om at La Masia (Gavi, Fermin, Yamal, Casado, Guiu, Fort) og andre talenter (Pedri og Araujo) får lov til at sætte en god del af dagsordenen for hold-sammensætningen.

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: La Liga 2023/2024

Indlæg af Alias-A »

Måske vi skulle nappe Gironas træner til sommer :roll: De tromler bare derudaf, med mål på samlebånd. Imponerende.
93' Iniesta

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 627
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 127 gange

Re: La Liga 2023/2024

Indlæg af PeterPedal »

Eller måske skulle Xavi bare bestemme sig for en fast start 11'er så det ikke er nyt hver gang ... en fast bagkæde, der kender hinanden ud og ind vil altid være mere solid end det der patchwork, vi spiller med nu.

Så kunne vi klare os igennem med 0-0 i resten af sæsonens kampe ... med mindre angrebet pludselig får lidt uventet succes med at putte en bold i nettet i ny og næ.
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: La Liga 2023/2024

Indlæg af Lopezzz »

Betis og Girona er 1-2 niveauer over Barca. De spiller sindssyg godt. Stadigvæk ingen mål efter en halv times spil men underholdning i top klasse.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 627
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 127 gange

Re: La Liga 2023/2024

Indlæg af PeterPedal »

Lopezzz skrev:
tors dec 21, 2023 8:35 pm
Betis og Girona er 1-2 niveauer over Barca. De spiller sindssyg godt. Stadigvæk ingen mål efter en halv times spil men underholdning i top klasse.
Sidder også og nyder kampen - ja, begge hold spiller godt. Girona desv. lidt for godt.
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: La Liga 2023/2024

Indlæg af Paulinho15 »

PeterPedal skrev:
tors dec 21, 2023 8:51 pm
Lopezzz skrev:
tors dec 21, 2023 8:35 pm
Betis og Girona er 1-2 niveauer over Barca. De spiller sindssyg godt. Stadigvæk ingen mål efter en halv times spil men underholdning i top klasse.
Sidder også og nyder kampen - ja, begge hold spiller godt. Girona desv. lidt for godt.
En af de mest spændende kampe af hvad jeg har set i denne sæson. Jeg nåede lige at se de sidste syv minutter af kampen plus tillægstid, og jeg sad og var helt spændt nede i maven til sidst.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: La Liga 2023/2024

Indlæg af EasyBuddhist »

Så mangler vi bare lige, Alaves tager et point mod RM, så har man en chance i ligaen, hvis Barca ellers kan ramme noget der ligner en opadgående formkurve
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 41 gæster