11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7212
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af Dytrax »

Vores offensiv er KEDELIG pt. Jeg tager flere gange mig selv i under kampene at sidde og kigge på min telefon fremfor at følge med, da det spektakulære i 9/10 tilfælde udebliver.
Amen.
Er helt enig, vores offensiv er kedelig og forudsigelig, der kommer sjældent noget ekstraordinært og uventet, der gør at man sidder på kanten af stolen.

Jeg så gerne Raphinia solgt, men vi har ingen alternativer, idet Yamal er for ung til at blive pålagt det ansvar.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Dytrax skrev:
tors dec 21, 2023 2:25 pm
Vores offensiv er KEDELIG pt. Jeg tager flere gange mig selv i under kampene at sidde og kigge på min telefon fremfor at følge med, da det spektakulære i 9/10 tilfælde udebliver.
Amen.
Er helt enig, vores offensiv er kedelig og forudsigelig, der kommer sjældent noget ekstraordinært og uventet, der gør at man sidder på kanten af stolen.

Jeg så gerne Raphinia solgt, men vi har ingen alternativer, idet Yamal er for ung til at blive pålagt det ansvar.
Jeg må også erkende, at jeg flere gange i denne sæson, er faldet i søvn under kampene. Det skal lige siges, at jeg ikke er så gammel, at det kunne være en årsag. Spillet er til tider simpelthen så gabende kedeligt, at det er mere spændende at se maling tørre. Jeg savner virkelig den ekstra gnist i spillet, der gør det spændende at se. Hvis rygterne om at klubben er klar til at skippe Raphinha videre, synes jeg at man skal gøre det. Han er en fin spiller, men efter min mening ikke materiale til en topklub som Barça gerne vil være. Man kan håbe at Vitor Roque tager klubben med stor, det har vi i den grad brug for. Jeg savner at sidde og se en kamp, hvor der er flere spillere man taber kæben af at se spille. Pedri, Gavi, Frenkie osv. har lidt af det, men ... skader, karantæner med mere, gør at det svært at skabe noget kontinuitet. Håber for alt i verden ikke at Yamal bliver ødelagt af skader og for meget spilletid.

Yamal har efter min mening den ekstra gnist, samt evnerne til at få os fans til at tabe kæben når han spiller.
Han skal bare føres stille og roligt frem og lære at tøjle sit talent. Han er et af de største talenter vi længe har haft.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7212
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af Dytrax »

Raphinha doesn't feel appreciated enough at Barça, neither by the fans, the board members, nor the press. He believes he would perform better if he received the support he deserves. [Diario Sport]

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
man mar 25, 2024 8:32 pm
Raphinha doesn't feel appreciated enough at Barça, neither by the fans, the board members, nor the press. He believes he would perform better if he received the support he deserves. [Diario Sport]
Typisk brasilianere. De søger hele tiden opmærksomhed. Det er også tegn på at han vil væk.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af FCBarcelonaChr »




Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Billede

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fornemt. Synes han er kommet efter det på det sidste. Så ham gerne blive dog.


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster