13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Jeg håber at vi snart kommer på det rette spor igen men det kræver at Xavi tager nogle hurtige beslutninger angående de ovennævnte spillere. Han skal også ændre sin attitude og vise hvem der er boss i klubben.
Jeg forstår godt, når Roberto melder ud at "Vi er én stor familie," og så videre, men selvom sammenhold er godt og prisværdigt, er det samtidigt også nødvendigt at en træner kan træffe svære og upopulære valg. En mand som Ferguson var ikke bleg for at give sine spillere en 'føntørrer' hvis de skejede for meget ud. Jeg siger ikke at Xavi skal ændre personlighed og aner ret beset heller ikke om der falder skideballer af, men jeg kunne godt tænke mig at samme konsekvens, som Balde oplever, også ville tilfalde Lewandowski, der i dén grad er faldet i niveau.

Vi skaber chancer, men spillet er kritisabelt og det er i virkeligheden min største anke. Nederlag hører med til fodbold, man taber nogle gange flere kampe i streg, men det er måden, det sker på, der gnaver i optimismen. Vi spiller ikke som Barcelona mere og det er måske det, mere end noget andet, der dræber lysten til at se kampe, om end jeg naturligvis altid gerne vil følge holdet. Det er bare ikke med samme glæde, som tidligere.

Jeg var ikke fan af Dembélé, men han var uforudsigelig og havde X-faktor. Det har ingen i truppen, ud over et par unge talenter, der slet ikke skal bære det ansvar.
Raphinias profil passer ikke til klubben, synes jeg, og det ville ikke gøre mig det store om han blev solgt, problemet er bare at vi ikke har alternativer ud over en ung Yamal, der ikke skal smides fast ind på positionen allerede.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Lopezzz skrev:
tors dec 14, 2023 6:07 pm
Ooh shit næste kamp er ude mod Valencia🙈
Forhåbentligt vanker der endnu en Romeu/Roberto masterclass. :grin:

Iniesta007
Indlæg: 573
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 32 gange
Blevet takket: 83 gange

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af Iniesta007 »

Champione skrev:
tors dec 14, 2023 11:24 am
Barca må være favorit 1'er for alle andre hold. Der er virkelig nogle triste indikationer. Spillerne arbejder ikke kollektivt og laller lidt rundt, som de nu engang lyster og det er virkelig trist at være inkarneret fan.

Spillet er så intetsigende og ikke Barca værdigt. Jeg glæder mig ikke engang til at se kampene mere og misser man en kamp, så gør man sig selv en tjeneste.
Vi mangler så meget x-faktor og alt den Barca DNA vi alle forelskede os i - er pist væk. Der er INTET ekstraordinært over vores præstationer og i vores spil.

Alt det jeg forbinder med mit tilhørsforhold er udfordret.
Vi har altid haft spillere med uforudsigelighed, spilleglæde og med en lyst til at underholde - vi er drenge på fodboldbanen, hvor man er rystende usikker og bange for at fejle.
Lige mine ord inden jeg skiftede over til Dortmund vs PSG, jeg magtede ikke at se det taberhold mere :sick:
Er glad for jeg har en alder hvor jeg har set
Barca sprudle med Tiki Taka bold, de tider er desværre forbi. :thumbdown:
God jul allesammen.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Fandme godt vi ikke havnede i en sværre gruppe, for hold da op hvor ville vi få klø!

Der er for meget taber mentalitet i vores klub. Roberto går ud og siger at det første mål ramte psykisk. Hold dog op. Hvis du ikke kan overkomme det psykisk at et ligegyldigt hold fra Belgien kommer foran efter 2 minutter, så dur du ikke til dit arbejde. Så skal du sætte støvlerne på hylden.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

Norbit skrev:
tors dec 14, 2023 7:59 pm
Fandme godt vi ikke havnede i en sværre gruppe, for hold da op hvor ville vi få klø!

Der er for meget taber mentalitet i vores klub. Roberto går ud og siger at det første mål ramte psykisk. Hold dog op. Hvis du ikke kan overkomme det psykisk at et ligegyldigt hold fra Belgien kommer foran efter 2 minutter, så dur du ikke til dit arbejde. Så skal du sætte støvlerne på hylden.
Tænkte præcis det samme.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Despite everything Lewandowski remains untouchable. He will start against Valencia. [Diario Sport]
:lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 67 gæster