28/11 FC Barcelona - FC Porto

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 28/11 FC Barcelona - FC Porto

Indlæg af Filten »

EasyBuddhist skrev:
ons nov 29, 2023 12:22 am
sorens skrev:
ons nov 29, 2023 12:14 am
EasyBuddhist skrev:
ons nov 29, 2023 12:09 am
sorens skrev:
ons nov 29, 2023 12:02 am
EasyBuddhist skrev:
tirs nov 28, 2023 11:04 pm
Felix :roll: Lewa :roll: Raphinha :roll:

Felix-Lewa-Rapha

:sick:
Haha - to af dem var blandt banens bedste :) Den sidste var en båtnakke som sædvanlig.
Seriøst? De var alle tre skandaløst ringe. Cancelo var en enmandshær i angrebet og uden ham, havde vi været fucked, big time
Det fatter jeg simpelthen ikke du kan mene. Lewa ja. Men Raphinha og Felix gør deres opgave til over middel. Deres rolle er at skabe chancer - både til sig selv og til medspillere. Det gør de i høj grad. De er tilmed nogen som forsvar og midtbane med nogen sindsro kan spille bolden op på og vide de ikke får smidt den hoved igen kort tid efter (i modsætning til Lewa). Deres defensive arbejde var også i overvejende grad godt. De får ikke topkarakterer fordi den sidste skarphed trods alt mangler.
Felix var elendig, længere er den ikke. En spiller af hans kaliber skal score tre i dag og defensive arbejde var en fornærmelse mod andre hårdt arbejdende spillere. En alibi præstation, som altid og målet var absolut minimim af, hvad han kan slippe afsted med.
📊| João Cancelo vs Porto.

- 1 Goal.
- 1 Assist.
- 65 Touches.
- 27/30 Passes.
- 4/4 Long Balls.
- 2 Crosses.
- 5 Chances Created, 1 Big. (Most)
- 4 Shots, 2 On Target.
- 6 Dribbles. (Most)
- 3 Tackles. (Most)
- 1 Block.
- 1 Interception.
- 2 Ball Recoveries.
- 13/18 Ground Duels Won. (Most)
- 1/2 Aerials Won.
- 3 Fouls Won.
- 0 Times Dribbled Past.

A performance for the ages! 🔥
Det var ham, og ingen andre i aften

Og, så en rigtig god præstation af Peña, skal tilføjes
Cancelos stats siger jo alt om vores midtbane og angreb på den sidste tredjedel af banen ift. chancer skabt.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 28/11 FC Barcelona - FC Porto

Indlæg af Filten »

EasyBuddhist skrev:
ons nov 29, 2023 12:26 am


Felix er Bozo, hvis nogen skulle være i tvivl
Felix gjorde det nu ganske fint og ham det skulle komme fra hvis det skulle komme fra nogen af de 3 foran. Ret du heller kritikken mod lewandowski der igen igen var pivhamrende elendig
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Ialocin
Indlæg: 732
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: 28/11 FC Barcelona - FC Porto

Indlæg af Ialocin »

Dejligt med en sejr og en 2. halvleg, hvor vi var i kontrol og ikke gav unødige chancer væk.

Det kunne være sjovt at se, hvad folk ville give spillerne af karakterer på en skala fra 1-10. Jeg vil gerne starte:

Pena: 7
Cancelo: 9
Inigo Martinez: 6
Kounde: 2
Araujo: 6
Frenkie: 7
Gundogan: 4
Pedri: 5
Raphina: 6
Joan Felix 6
Lewandowski: 3

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 28/11 FC Barcelona - FC Porto

Indlæg af Diabolito »

PuyolErGud skrev:
ons nov 29, 2023 12:13 am
Barca80 skrev:
ons nov 29, 2023 12:05 am
Barcelona er nu videre til 1/8 finalerne. Dejligt. Men tænk det skulle være så svært.

Vi kan stadig ende som 2'er. Det kræver dog at vi taber sidste kamp og Shakthar vinder over Porto.
Men altså vi er helt lige med Shaktar indbyrdes 2-2. Så de skal indhente 6 mål på os vel? Virker usandsynligt.
De er bedre indbyrdes, det tæller før målscorer
El Señor de las Tartas

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 28/11 FC Barcelona - FC Porto

Indlæg af PuyolErGud »

Diabolito skrev:
ons nov 29, 2023 8:49 am
PuyolErGud skrev:
ons nov 29, 2023 12:13 am
Barca80 skrev:
ons nov 29, 2023 12:05 am
Barcelona er nu videre til 1/8 finalerne. Dejligt. Men tænk det skulle være så svært.

Vi kan stadig ende som 2'er. Det kræver dog at vi taber sidste kamp og Shakthar vinder over Porto.
Men altså vi er helt lige med Shaktar indbyrdes 2-2. Så de skal indhente 6 mål på os vel? Virker usandsynligt.
De er bedre indbyrdes, det tæller før målscorer
Men det er de vel ikke? Vi vandt 2-1 hjemme og de vandt 1-0 hjemme. Ergo 2-2 og så vidt jeg kan læse tæller udebanemål heller ikke i det her regnskab.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 28/11 FC Barcelona - FC Porto

Indlæg af Diabolito »

PuyolErGud skrev:
ons nov 29, 2023 9:56 am
Diabolito skrev:
ons nov 29, 2023 8:49 am
De er bedre indbyrdes, det tæller før målscorer
Men det er de vel ikke? Vi vandt 2-1 hjemme og de vandt 1-0 hjemme. Ergo 2-2 og så vidt jeg kan læse tæller udebanemål heller ikke i det her regnskab.
Hmmm, det kan du have ret I. Havde glemt de annullerede reglen om udebanemål for nyligt.

Andre der er klogere her?
El Señor de las Tartas

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 28/11 FC Barcelona - FC Porto

Indlæg af EasyBuddhist »

Diabolito skrev:
ons nov 29, 2023 12:25 pm
PuyolErGud skrev:
ons nov 29, 2023 9:56 am
Diabolito skrev:
ons nov 29, 2023 8:49 am
De er bedre indbyrdes, det tæller før målscorer
Men det er de vel ikke? Vi vandt 2-1 hjemme og de vandt 1-0 hjemme. Ergo 2-2 og så vidt jeg kan læse tæller udebanemål heller ikke i det her regnskab.
Hmmm, det kan du have ret I. Havde glemt de annullerede reglen om udebanemål for nyligt.

Andre der er klogere her?
Shakhtar skal vinde,ens Barca skal tabe og så skal de ydermere hente 7 mål på Barca. Dvs. de skal f.eks. vinde 3-0, mens Barca taber 4-0. Ved mållighed er det Barca, der går videre pga. koefficient point, derfor er det reelt set 7 mål, de skal hente
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 28/11 FC Barcelona - FC Porto

Indlæg af Magnus Frost »

Ialocin skrev:
ons nov 29, 2023 8:18 am
Dejligt med en sejr og en 2. halvleg, hvor vi var i kontrol og ikke gav unødige chancer væk.

Det kunne være sjovt at se, hvad folk ville give spillerne af karakterer på en skala fra 1-10. Jeg vil gerne starte:

Pena: 7 - 7
Cancelo: 9 - 9
Inigo Martinez: 6 - 7
Kounde: 2 - 2
Araujo: 6 - 7
Frenkie: 7 - 8
Gundogan: 4 ( første halvleg 4 anden 7)
Pedri: 5 - 5
Raphina: 6 - 6
Joan Felix 6 - 6
Lewandowski: 3 - 5


Så ret tæt på din vurdering :glad:
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

thomas
Indlæg: 195
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 28/11 FC Barcelona - FC Porto

Indlæg af thomas »

Dejligt med sejr, men blandt flere bekymrende ting træder Koundes adskillige fejl - i opspil, placering, hurtighed - frem.
Han er en virkelig dygtig fodboldspiller, men som cb er det netop de tre ting, der er afgørende.
Og hvis der er hold i rygterne om, at Deco gerne vil tjene en skilling på AC og sende ham til London, så er det skidt nyt. Fordi på de tre parametre er AC bedre end Kounde.

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 28/11 FC Barcelona - FC Porto

Indlæg af Antimadridista »

thomas skrev:
ons nov 29, 2023 2:32 pm
Dejligt med sejr, men blandt flere bekymrende ting træder Koundes adskillige fejl - i opspil, placering, hurtighed - frem.
Han er en virkelig dygtig fodboldspiller, men som cb er det netop de tre ting, der er afgørende.
Og hvis der er hold i rygterne om, at Deco gerne vil tjene en skilling på AC og sende ham til London, så er det skidt nyt. Fordi på de tre parametre er AC bedre end Kounde.
Jeg ved ikke hvad det er, om han er en flot fyr i badet eller noget, men en gut som Umtiti, før skade, ville jeg klart vurdere højere end ham her…snart halvandet år og ingen rigtig længevarende stabilitet endnu. :|

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15010
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 28/11 FC Barcelona - FC Porto

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
ons nov 29, 2023 4:51 pm
thomas skrev:
ons nov 29, 2023 2:32 pm
Dejligt med sejr, men blandt flere bekymrende ting træder Koundes adskillige fejl - i opspil, placering, hurtighed - frem.
Han er en virkelig dygtig fodboldspiller, men som cb er det netop de tre ting, der er afgørende.
Og hvis der er hold i rygterne om, at Deco gerne vil tjene en skilling på AC og sende ham til London, så er det skidt nyt. Fordi på de tre parametre er AC bedre end Kounde.
Jeg ved ikke hvad det er, om han er en flot fyr i badet eller noget, men en gut som Umtiti, før skade, ville jeg klart vurdere højere end ham her…snart halvandet år og ingen rigtig længevarende stabilitet endnu. :|
Han ser også helt forskrækket ud når han spiller. Som om han ikke ønsker at modtage bolden fordi han er bange for at lave fejl.
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 28/11 FC Barcelona - FC Porto

Indlæg af EasyBuddhist »

Ialocin skrev:
ons nov 29, 2023 8:18 am
Dejligt med en sejr og en 2. halvleg, hvor vi var i kontrol og ikke gav unødige chancer væk.

Det kunne være sjovt at se, hvad folk ville give spillerne af karakterer på en skala fra 1-10. Jeg vil gerne starte:

Pena: 7
Cancelo: 9
Inigo Martinez: 6
Kounde: 2
Araujo: 6
Frenkie: 7
Gundogan: 4
Pedri: 5
Raphina: 6
Joan Felix 6
Lewandowski: 3
Pena: 7
Cancelo: 10
Inigo Martinez: 6
Kounde: 4
Araujo: 7
Frenkie: 7
Gundogan: 6
Pedri: 6
Raphina: 5
Joan Felix4
Lewandowski: 1
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: 28/11 FC Barcelona - FC Porto

Indlæg af Hristo »

Lopezzz skrev:
ons nov 29, 2023 5:05 pm
Antimadridista skrev:
ons nov 29, 2023 4:51 pm
thomas skrev:
ons nov 29, 2023 2:32 pm
Dejligt med sejr, men blandt flere bekymrende ting træder Koundes adskillige fejl - i opspil, placering, hurtighed - frem.
Han er en virkelig dygtig fodboldspiller, men som cb er det netop de tre ting, der er afgørende.
Og hvis der er hold i rygterne om, at Deco gerne vil tjene en skilling på AC og sende ham til London, så er det skidt nyt. Fordi på de tre parametre er AC bedre end Kounde.
Jeg ved ikke hvad det er, om han er en flot fyr i badet eller noget, men en gut som Umtiti, før skade, ville jeg klart vurdere højere end ham her…snart halvandet år og ingen rigtig længevarende stabilitet endnu. :|
Han ser også helt forskrækket ud når han spiller. Som om han ikke ønsker at modtage bolden fordi han er bange for at lave fejl.
Jeg har jo så spøjst nok været tilfreds med Kounde som højreback (mange herinde er uenige). Ikke Cancelo/Alves-god offensivt, men alligevel boldssikker dog, og klart bedre end Cancelo defensivt. Så for mig kan Kounde sagtens være en asset i startopstillingen, når Cancelo spares, spiller vb, cm eller højre fløj. Det ville alligevel give spilletid i ca hveranden kamp - også vigtige kampe. Men somehow mener Kounde og Xavi, at selv Araujo fungerer bedre på hb end Kounde (hvilket vel kun er som mandsopdækker af Vinicius og lign.), og samtidig at Kounde er niveau med selvsamme Araujo, Martinez og AC centralt. Det sidste er han ikke fordi han fejler for meget. Jeg kan sagtens se Kounde på holdet men ikke som selvskrevet dc der fortrænger Araujo til hb. Det er weird.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 28/11 FC Barcelona - FC Porto

Indlæg af EasyBuddhist »

Filten skrev:
ons nov 29, 2023 3:42 am
EasyBuddhist skrev:
ons nov 29, 2023 12:26 am


Felix er Bozo, hvis nogen skulle være i tvivl
Felix gjorde det nu ganske fint og ham det skulle komme fra hvis det skulle komme fra nogen af de 3 foran. Ret du heller kritikken mod lewandowski der igen igen var pivhamrende elendig
Jeg regner ikke Lewa for ret meget. Det er ærgerligt, men sådan er det nu engang. Han er færdig.

Det er en helt anden historie med Felix, som burde være i sin prime nu. "Ganske fint" er ikke godt nok og det er i øvrigt også en klar overvurdering af hans indsats, som manglede kvalitet i samtlige parametre.

Sjovt i øvrigt, mange herinde har så travlt med at hænge Kounde ud pga fejl, som Felix lavede et hav af. Hvis Kounde havde kostet to-tre mål, så ville man jo ikke høre enden på det, men når det handler om en offensiv spiller, der ikke scorer på sine chancer, så gjorde han det "fint nok".
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 28/11 FC Barcelona - FC Porto

Indlæg af EasyBuddhist »

Hristo skrev:
ons nov 29, 2023 5:34 pm
Lopezzz skrev:
ons nov 29, 2023 5:05 pm
Antimadridista skrev:
ons nov 29, 2023 4:51 pm
thomas skrev:
ons nov 29, 2023 2:32 pm
Dejligt med sejr, men blandt flere bekymrende ting træder Koundes adskillige fejl - i opspil, placering, hurtighed - frem.
Han er en virkelig dygtig fodboldspiller, men som cb er det netop de tre ting, der er afgørende.
Og hvis der er hold i rygterne om, at Deco gerne vil tjene en skilling på AC og sende ham til London, så er det skidt nyt. Fordi på de tre parametre er AC bedre end Kounde.
Jeg ved ikke hvad det er, om han er en flot fyr i badet eller noget, men en gut som Umtiti, før skade, ville jeg klart vurdere højere end ham her…snart halvandet år og ingen rigtig længevarende stabilitet endnu. :|
Han ser også helt forskrækket ud når han spiller. Som om han ikke ønsker at modtage bolden fordi han er bange for at lave fejl.
Jeg har jo så spøjst nok været tilfreds med Kounde som højreback (mange herinde er uenige). Ikke Cancelo/Alves-god offensivt, men alligevel boldssikker dog, og klart bedre end Cancelo defensivt. Så for mig kan Kounde sagtens være en asset i startopstillingen, når Cancelo spares, spiller vb, cm eller højre fløj. Det ville alligevel give spilletid i ca hveranden kamp - også vigtige kampe. Men somehow mener Kounde og Xavi, at selv Araujo fungerer bedre på hb end Kounde (hvilket vel kun er som mandsopdækker af Vinicius og lign.), og samtidig at Kounde er niveau med selvsamme Araujo, Martinez og AC centralt. Det sidste er han ikke fordi han fejler for meget. Jeg kan sagtens se Kounde på holdet men ikke som selvskrevet dc der fortrænger Araujo til hb. Det er weird.
Lad os ikke i den sammenhæng ikke glemme, Kounde var Barca´s bedste spiller de første to måneder af sæsonen, indtil han blev skadet. Han har været skuffende siden siden, ja, men han skal nok komme igen.

Ellers, kan man jo sætte ham ind på LW eller RW, hvor han uden tvivl vil gøre det bedre end Felix og Raphinha til sammen. Niveauet i front er simpelthen så lavt, alt vil være en forbedring
Senest rettet af EasyBuddhist ons nov 29, 2023 6:24 pm, rettet i alt 1 gang.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 45 gæster