Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Han er nok den spiller, der lettest vil kunne gå ind og løfte Barca et par levels op og for 60 mio euro, vil det samtidig være en forholdsvis billig transfer, når man ser på kvalitet og prismarked for DM's. Man skal ikke glemme, klubber som Arsenal og Bayern er ude efter ham og deres transfer loft ligger langt over Barca's.
Det ville give mening at klubben går benhårdt efter Zubi og eventuelt dropper at smide et anseeligt beløb efter Felix, der ikke har levet op til forventningerne efter den lovende start.

Derudover er der også rygter om Raphinia, der ifølge rygtesmedene både kan ryge til PL og Saudi, hvor han i sidstnævnte vil blive klubkammerat med C. Ronaldo.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🇧🇷 Estevão Willian is in talks with Barça regarding his future.

The player only wants to go to Barça and would wait until he can make his arrival effective. Similar situation to Vitor Roque.

[Via: ThierryEnric14🥉]
Ved ikke meget om ham, men det, jeg kunne snuse mig frem til er at han kan spille alle de 3 forreste positioner og hvis man kan tro på diverse kommentarer, har han sublim boldkontrol.

Easy, kender du til ham?

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
tors nov 23, 2023 4:07 pm
🇧🇷 Estevão Willian is in talks with Barça regarding his future.

The player only wants to go to Barça and would wait until he can make his arrival effective. Similar situation to Vitor Roque.

[Via: ThierryEnric14🥉]
Ved ikke meget om ham, men det, jeg kunne snuse mig frem til er at han kan spille alle de 3 forreste positioner og hvis man kan tro på diverse kommentarer, har han sublim boldkontrol.

Easy, kender du til ham?
Ikke meget, men alligevel noget og hans tilnavn siger jo det meste. RW med udpræget 1v1 kvaliteter og det er en type, Barca virkelig mangler, som jeg også har været inde på før. Han spiller i øjeblikket u-17 vm og ser markant bedre ud end sine jævnaldrene på holdet og også end de fleste af sine modstandere.

Synes stadig, han er lidt for ung(16½) og har vist lidt for lidt til, man kan smide op mod de 60 mio euro, hans frikøbsklausul lyder på. Så hvis han er villig til at vente, så er det klart det bedste, da han nok begynder at få spilletid på førsteholdet til næste sæson(til foråret/Brasilien). Til den tid vil man bedre kunne vurdere hans potentiale i seniorrækkerne.

Der er dog en del spændende spillere i den kategori og man har jo selv Yamal, som også spiller ude til højre. Jeg har dog en formodning om, Yamal udvikler sig en mere central profil på holdet med tiden og derfor udelukker det ikke, man kan gå efter Estevao også.

En anden spiller, der har brilleret til u-17 vm er Amara Diouf, som ser sindssyg spændende ud. Mané v. 2.0 og Barca har været meldt tæt på ham flere gange. Han er dog kun 15 og en sjat og derfor kunne det være, det vil være nemmere for ham at starte i Frankrig, da han jo ikke kan skifte til Spanien før han bliver 18. Da han primært huserer på LW er bestemt en spiller, der er interessant for fremtiden, da det ikke ligefrem vælter rundt med verdensklasse på den position.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Han er ikke så flashy, som mange brasilianske talenter er i den alder, men det kan jeg nu meget godt lide og det er nok også en del af grunden til hans tilnavn. Det er mere lige på uden så meget pis og hans mentalitet skulle også være helt i top



Meget af det samme kan siges om Amara

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2649
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
tors nov 23, 2023 5:42 pm
Han er ikke så flashy, som mange brasilianske talenter er i den alder, men det kan jeg nu meget godt lide og det er nok også en del af grunden til hans tilnavn. Det er mere lige på uden så meget pis og hans mentalitet skulle også være helt i top



Meget af det samme kan siges om Amara

Skal Amara ikke til Metz i 2026? I øvrigt er jeg meget vild med Malis u17 hold med Sekou Kone og Ibrahim Diarra. Jeg håber at se begge i Barca
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
tors nov 23, 2023 6:39 pm
EasyBuddhist skrev:
tors nov 23, 2023 5:42 pm
Han er ikke så flashy, som mange brasilianske talenter er i den alder, men det kan jeg nu meget godt lide og det er nok også en del af grunden til hans tilnavn. Det er mere lige på uden så meget pis og hans mentalitet skulle også være helt i top



Meget af det samme kan siges om Amara

Skal Amara ikke til Metz i 2026? I øvrigt er jeg meget vild med Malis u17 hold med Sekou Kone og Ibrahim Diarra. Jeg håber at se begge i Barca
Har ikke hørt noget endeligt med Amara, men det vil være et fint træk at tage til Metz i første omgang. Med en fod Barcaklausul selvfølgelig ;)

Og ja, Mali ser stærke ud i fremtiden, men der er det hele taget mange spændende spillere med ved VM. Argentina har også nogle stykker og så er der selvfølgelig Spanien med 7 La Masia talenter i startopstillingen. De fleste kendte jeg ret godt på forhånd, men Quim Junyent har godt nok taget røven på mig. En virkelig fed spiller, der dækker mange positioner og ikke mindst, så spiller han en fremragende 6'/8'er hybrid med en vanvittig arbejdsradius og minder derfor ikke så lidt om Gavi.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2649
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
tors nov 23, 2023 6:57 pm
Isageren skrev:
tors nov 23, 2023 6:39 pm
EasyBuddhist skrev:
tors nov 23, 2023 5:42 pm
Han er ikke så flashy, som mange brasilianske talenter er i den alder, men det kan jeg nu meget godt lide og det er nok også en del af grunden til hans tilnavn. Det er mere lige på uden så meget pis og hans mentalitet skulle også være helt i top



Meget af det samme kan siges om Amara

Skal Amara ikke til Metz i 2026? I øvrigt er jeg meget vild med Malis u17 hold med Sekou Kone og Ibrahim Diarra. Jeg håber at se begge i Barca
Har ikke hørt noget endeligt med Amara, men det vil være et fint træk at tage til Metz i første omgang. Med en fod Barcaklausul selvfølgelig ;)

Og ja, Mali ser stærke ud i fremtiden, men der er det hele taget mange spændende spillere med ved VM. Argentina har også nogle stykker og så er der selvfølgelig Spanien med 7 La Masia talenter i startopstillingen. De fleste kendte jeg ret godt på forhånd, men Quim Junyent har godt nok taget røven på mig. En virkelig fed spiller, der dækker mange positioner og ikke mindst, så spiller han en fremragende 6'/8'er hybrid med en vanvittig arbejdsradius og minder derfor ikke så lidt om Gavi.
Ja også Hector Fort har imponeret mig, jeg mener at hans ceiling er blevet højere i min bog
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Hold da op...

Jeg bliver simpelthen nødt til at sige dig ordentligt tak, Easy. Det er virkelig god stil og det er ikke kun overfor mig, men også andre gange, hvor du er meget grundig og ordentlig i dine svar til andre brugere.

Vil hermed indstille dig til "Årets bruger"-prisen, som Wenner burde få sat i stand og uddelt. Noget med et par fadbamser, en burger og en helikopter i bladguld til den, der bliver kåret.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Tak for de pæne ord :grin:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Ja også Hector Fort har imponeret mig, jeg mener at hans ceiling er blevet højere i min bog
Fort har været fremragende hele sæsonen, så ja, han imponerer også til VM, men det mest imponerende er, han er gået direkte ind på b-holdet og sat sig på RB med stor autoritet. På den baggrund er hans loft blevet højere, ja. I det hele taget gør talenterne det sindssygt godt på alle positioner i alle rækker. Det virker næsten til, de alle sammen tager store skridt i øjeblikket. Det er ret voldsomt faktisk
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9235
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
tors nov 23, 2023 8:23 pm
Tak for de pæne ord :grin:
Get a room :grin:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
fre nov 24, 2023 8:24 pm
EasyBuddhist skrev:
tors nov 23, 2023 8:23 pm
Tak for de pæne ord :grin:
Get a room :grin:
:razz:

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Jeg siger vi giver Xavi sæsonen ud og hvis ikke der er fremskridt, så går vi efter De Zerbi.



Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Er det ikke nærmest et krav, såfremt vi ikke kan beholde Xavi - altså, hvis han ikke leverer - at hvem der end bliver træner, at vedkommende skal have den sagnomspundne DNA?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Antimadridista og 85 gæster