7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af ladislau »

Ved ikke om De Jong citatet står til troende, men det illustrerer meget godt vores problemstilling.
Nogle få individder skal hæfte for, at vores system ikke virker. Ellers rettere, at man ikke har implementeret et system.
Før kunne vi ikke spille uden en bovlam Dembele, nu er det pludselig De Jong(som egentlig skulle afskibes), der er essentiel for forskellen mellem verdensklasse og seriefodbold.

Xavi har et meget mere komplet hold, end det han overtog fra Koeman. Ikke helt komplet, slet ikke, men et godt stykke derhen af vores situation taget i betragtning.
Spillet, taktikken og udviklingen af spillerne har ikke fulgt med oprustningen sf spillertrupoen. Ikke engang tæt på.

En mand som Gundogans udtalelser skal også ses i det lys.
Vil ikke lege konspiratorisk, men hvis ha følte træneren havde styr på omklædningsrum og taktik, så havde han nok ikke meldt offentligt ud.

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 627
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 127 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af PeterPedal »

Har lige delt 3 solide fadbamser med min meget gode ven, som er glødende Liverpool-fan. Han synes heller ikke det går fuldstændig fantastisk for hans hold, så vi aftalte at det kunne være umagen værd at at forsøge at bytte træner i et par måneder for at se, om ikke det kunne give nyt liv til holdene ...

Syn's bare lige I sku' vide det ...
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

Gerne for min skyld.. så får de i hvert fald ikke liv til at falde i søvn på banen.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Nå, ikke for at rive op i sårene, men tænker en opdatering fra stadion også kan noget. Til at starte med føles det næsten ikke som om, at jeg har været inde at se kampen, da optakten og turen derud blev spoleret ved kaos og anarki i det al togdrift et par timer før kamp lige pludselig var indstillet og ingen taxier ville køre til stadion. Det endte med at togene kørte, men med så meget pres på, var jeg først inde på stadion 10 minutter inde i kampen. Læg dertil at selve kampen så var noget af det værste omgang bold nogensinde oplevet på stadion af mine snart 20 gange med klubben siger ikke så lidt.

Ingen plan, ikke nogen der kan ses i hvert fald og de enkelte gode momenter som ind i mellem er, forpurres af enten manglende koncentration eller kvalitet i øjeblikket. Der skal i hvert fald hankes op i hinanden og løbes langt mere for boldholderen end der er blevet gjort. Med den fart eller manglende på samme som ofte er, så går det ikke at vi spiller den så langsomt og forudseligt rundt. Det er alt for nemt at dæmme op for.

Nå, men jeg tager revanche i Barcelona i 2024, så der må vi da spille godt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: SIOUX og 44 gæster