7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Xavi: "The Champions League requires the highest level and today we were not like that. We will leave angry."

Xavi: "NOTHING has gone as planned. It's a clear step backwards."

Xavi: "We have played one of the worst games in these two years... And at the most inopportune moment."

Xavi: "We have to do a reset, we don't feel comfortable."

Xavi: "We are in a bad moment. It's a mental issue. We are blocked."

Xavi: "We do things wrong in general. We don't apply pressure well and that takes its toll on us. We have to control the details of the game and make the players feel good on the pitch. We have to take a step forward."

Xavi: "My job is for the players to regain confidence and dynamism. We have played very good games this season, now we are in a low moment and we have to recover the previous sensations."

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Barca80 skrev:
tirs nov 07, 2023 10:13 pm
Jeg skal ikke lyde superarrogant, og nej IKKE fordi jeg er bedrevidende, og jeg gider ikke at provokere med "jamen jeg sagde det jo!" - men jeg er rigtig glad for, at flere og flere tilslutter sig XAVI-out koret, langt om længe :cool:

Xavi var en fantastisk spiller, som blev ansat som træner, alt alt for tidligt. En skam at han ikke fik afprøvet Barcelona-B eller en mindre spansk klub først, i stedet for at komme direkte fra en arabisk liga :?

Uanset hvad, synes jeg at Xavi skal få sæsonen ud, da det er meningsløst at udskifte træner midt på sæsonen. Arteta fra Arsenal er måske en mulighed fra starten af sæson 24/25 ?
Hold nu din kæft med det fucking, jeg sagde det jo. Det var mange, der stillede sig yderst tvivlsom over for valget og overfor om han var klar, inklusiv undertegnede. Men derfor bakker man stadig op, når han nu er blevet ansat og man kommer ikke rendende med "jamen, jeg sagde det jo" ved hver eneste fucking mulighed, man får. Det er ingen, der gider høre på det det jammer

:shh: :shh: :shh: :shh: :shh: :shh: :shh: :shh:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

spegepolse
Indlæg: 88
Tilmeldt: søn jan 04, 2015 10:45 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af spegepolse »

Rekick skrev:
tirs nov 07, 2023 10:13 pm
spegepolse skrev:
tirs nov 07, 2023 10:09 pm
Rekick skrev:
tirs nov 07, 2023 10:02 pm
spegepolse skrev:
tirs nov 07, 2023 10:01 pm
Koeman havde fået mere ud af denne trup. Xavi ved ikke noget om at træne et hold. Desuden er Romeu 100 % hans køb. Alene det burde få ham fyret
Nu kostede Romeu 3 mil, så ved ikke helt om det er det bedste argument.
Om han kostede en halv pose matador mix eller 1 milliard, så starter han inde idag. Xavi ser ham som en vigtig del af truppen. Altså, en bold mongol starter inde og Xavi synes det er helt okay
Hvad har du af realistiske bud på en DM under den nuværende økonomiske situation?
En ikke boldmongol. Dvs en CM. Da Romeu ikke er bedre end en blind old Boys spiller med et ben, vil jeg mene det kun kan være en opgradering med alle andre midtbane spillere i truppen

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
tirs nov 07, 2023 10:14 pm
Xavi: "The Champions League requires the highest level and today we were not like that. We will leave angry."

Xavi: "NOTHING has gone as planned. It's a clear step backwards."

Xavi: "We have played one of the worst games in these two years... And at the most inopportune moment."

Xavi: "We have to do a reset, we don't feel comfortable."

Xavi: "We are in a bad moment. It's a mental issue. We are blocked."

Xavi: "We do things wrong in general. We don't apply pressure well and that takes its toll on us. We have to control the details of the game and make the players feel good on the pitch. We have to take a step forward."

Xavi: "My job is for the players to regain confidence and dynamism. We have played very good games this season, now we are in a low moment and we have to recover the previous sensations."
Han lignende sgu også selv et spøgelse, uden gejst og energi
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af Rekick »

spegepolse skrev:
tirs nov 07, 2023 10:20 pm
Rekick skrev:
tirs nov 07, 2023 10:13 pm
spegepolse skrev:
tirs nov 07, 2023 10:09 pm
Rekick skrev:
tirs nov 07, 2023 10:02 pm
spegepolse skrev:
tirs nov 07, 2023 10:01 pm
Koeman havde fået mere ud af denne trup. Xavi ved ikke noget om at træne et hold. Desuden er Romeu 100 % hans køb. Alene det burde få ham fyret
Nu kostede Romeu 3 mil, så ved ikke helt om det er det bedste argument.
Om han kostede en halv pose matador mix eller 1 milliard, så starter han inde idag. Xavi ser ham som en vigtig del af truppen. Altså, en bold mongol starter inde og Xavi synes det er helt okay
Hvad har du af realistiske bud på en DM under den nuværende økonomiske situation?
En ikke boldmongol. Dvs en CM. Da Romeu ikke er bedre end en blind old Boys spiller med et ben, vil jeg mene det kun kan være en opgradering med alle andre midtbane spillere i truppen
Perfekt svar. Så ved jeg ligesom hvordan jeg fremover skal vurderer dine indslag :thumbup:

spegepolse
Indlæg: 88
Tilmeldt: søn jan 04, 2015 10:45 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af spegepolse »

Rekick skrev:
tirs nov 07, 2023 10:21 pm
spegepolse skrev:
tirs nov 07, 2023 10:20 pm
Rekick skrev:
tirs nov 07, 2023 10:13 pm
spegepolse skrev:
tirs nov 07, 2023 10:09 pm
Rekick skrev:
tirs nov 07, 2023 10:02 pm
spegepolse skrev:
tirs nov 07, 2023 10:01 pm
Koeman havde fået mere ud af denne trup. Xavi ved ikke noget om at træne et hold. Desuden er Romeu 100 % hans køb. Alene det burde få ham fyret
Nu kostede Romeu 3 mil, så ved ikke helt om det er det bedste argument.
Om han kostede en halv pose matador mix eller 1 milliard, så starter han inde idag. Xavi ser ham som en vigtig del af truppen. Altså, en bold mongol starter inde og Xavi synes det er helt okay
Hvad har du af realistiske bud på en DM under den nuværende økonomiske situation?
En ikke boldmongol. Dvs en CM. Da Romeu ikke er bedre end en blind old Boys spiller med et ben, vil jeg mene det kun kan være en opgradering med alle andre midtbane spillere i truppen
Perfekt svar. Så ved jeg ligesom hvordan jeg fremover skal vurderer dine indslag :thumbup:
Jamen lige over. Din åbenbaring af svar og kritik er overvældende. Romeu har så åbenbart en fan 👍👍

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

EasyBuddhist skrev:
tirs nov 07, 2023 10:18 pm
Hold nu din kæft med det fucking, jeg sagde det jo.
Hahahahaha.... den er god med dig :wave:
EasyBuddhist skrev:
tirs nov 07, 2023 10:18 pm
Det var mange, der stillede sig yderst tvivlsom over for valget
Nej, det passer SIMPELTHEN IKKE at der var MANGE som stillede sig yderst tvivlsom overfor valget. Sikke en løgn. Hovedparten af Barca fans jublede som ellevilde da han blev ansat. Og som om det ikke var nok, har MANGE forsvaret ham uafbrudt, med diverse pis af undskyldninger, trods utallige svingende træner præstationer fra Xavi side.

Og så kommer du nu ca. 2 år efter Xavi's tid som træner og siger at der har været MANGE som har været i tvivl om Xavi :crazy:
EasyBuddhist skrev:
tirs nov 07, 2023 10:18 pm
inklusiv undertegnede.
Det kan godt være, jeg mindes dog ikke hvad du har skrevet om Xavi
EasyBuddhist skrev:
tirs nov 07, 2023 10:18 pm
Men derfor bakker man stadig op, når han nu er blevet ansat og man kommer ikke rendende med "jamen, jeg sagde det jo" ved hver eneste fucking mulighed, man får. Det er ingen, der gider høre på det det jammer
Øhh nej, man bakker op de første 3-6 måneder. Efter det, så FORVENTER man LANGT, LANGT mere end det man har set på banen. Der er en grænse for hvad man kan tolerere, når man er fan af verdens største klub. Godt nok har der været udfordringer i klubben, men præstationerne og spillet bør være langt bedre end hvad der har været tilfældet.
Senest rettet af Barca80 tirs nov 07, 2023 10:31 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

ter Stegen: "We are very angry. This cannot happen to us... We'll have to give 100% to win on Sunday."
Den vrede kunne I have mønstret i dag.

Iniesta007
Indlæg: 573
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 32 gange
Blevet takket: 83 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af Iniesta007 »

Det værste er at vi sikkert alligevel går videre og det bliver sku ikke sjovt at kigge på :sick:
Man kan da håbe vi stepper op når vi møder et Tophold og ingen mere regner os for en skid, men frygter vi bliver til grin .....specielt med en "dårlig" lodtrækning. :lol:
Nå livet går videre selvom det lige nu er hårdt at være Barcafan.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

🚨🤕 | Ronald Araujo finished the match with some discomfort. It seems like just an 'overload', but more tests will be done tomorrow.

[Via: Fernando Polo🥈]

Aftenen bliver bedre og bedre.

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
tirs nov 07, 2023 10:39 pm
🚨🤕 | Ronald Araujo finished the match with some discomfort. It seems like just an 'overload', but more tests will be done tomorrow.

[Via: Fernando Polo🥈]

Aftenen bliver bedre og bedre.
Ja måske, kan være vi får en melding at Romeu har forlænget til 2030
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Antimadridista
Indlæg: 9236
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
tirs nov 07, 2023 10:31 pm
ter Stegen: "We are very angry. This cannot happen to us... We'll have to give 100% to win on Sunday."
Den vrede kunne I have mønstret i dag.
Man bliver næsten endnu mere vred over sådan en melding der :| De har nu spillet 5 stinker halvlege i streg! De burde fandme stille op til træning onsdag, hvor alle tilhængere må få lov at råbe, buhe og skælde dem ud, under hele sessionen. De er så møgforkælede :devil:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
tirs nov 07, 2023 10:44 pm
Dytrax skrev:
tirs nov 07, 2023 10:31 pm
ter Stegen: "We are very angry. This cannot happen to us... We'll have to give 100% to win on Sunday."
Den vrede kunne I have mønstret i dag.
Man bliver næsten endnu mere vred over sådan en melding der :| De har nu spillet 5 stinker halvlege i streg! De burde fandme stille op til træning onsdag, hvor alle tilhængere må få lov at råbe, buhe og skælde dem ud, under hele sessionen. De er så møgforkælede :devil:
Ja, lige præcis. De burde have givet 100 procent i dag. Ikke den slatne omgang bodega-bold.
Er så træt af de forkælede spillere.

Måske lidt tilråb netop ville være godt, så de kan fatte at de skal oppe sig. De spiller ikke kun for at pynte på egen lønkonto, men for alle tilhængere i verden.

Slapsvanse.

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af ladislau »

Til deres forsvar, så virker de ikke klædt på til en eneste af de kampe dr spiller.
Kan godt forstå de er demotiverede. Alt virker helt og aldeles random og baseret på på enkeltmands præstationer

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

ladislau skrev:
tirs nov 07, 2023 10:51 pm
Til deres forsvar, så virker de ikke klædt på til en eneste af de kampe dr spiller.
Kan godt forstå de er demotiverede. Alt virker helt og aldeles random og baseret på på enkeltmands præstationer
Hvilket man godt forstår. Det er svært at se hvad planen er, hvad det er, Xavi ønsker. Udover de 4 milliarder indlæg til en angriber der ikke ville kunne få bolden forbi målmanden, om så vedkommende var en armløs smølf.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster