7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Rekick skrev:
tirs nov 07, 2023 9:50 pm
Jeg må næsten formode at alt bevægelse inde i "halfspace" er noget Xavi har trænet ud af spillerne. Da Joao^2 først kom til klubben var der løb fra netop de området, men det er som om at efter de er faldet til, så er de røget direkte ind i den dødsyge boldmodtagelse på sidelinjen. Joao Felix er ikke en kantspiller der skal spille bredt, få ham nu længere ind mod midten og få Balde til at lave noget med den fucking hastighed han besidder.
Xavi vil have indlæg til Robert.

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Du er DUMPET, Xavi.

Peps City havde uden problemer kørt Shakhtar over med 3-0 eller 4-0. Der er desværre meeeeeeeeget langt til, at vi er konkurrencedygtige i Champions League.

Skal se vores hjemmekampe mod Girona og Atl. Madrid. Overvejer sgu at sælge mine billetter, så skuffet er jeg.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

🚨 Oriol Romeu: "It's a hard defeat, we wanted to qualify today, but it was not possible. We must continue to improve and give less options to the opponent. We must look for solutions."

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af Rekick »

Rekick skrev:
tirs nov 07, 2023 9:50 pm
Jeg må næsten formode at alt bevægelse inde i "halfspace" er noget Xavi har trænet ud af spillerne. Da Joao^2 først kom til klubben var der løb fra netop de området, men det er som om at efter de er faldet til, så er de røget direkte ind i den dødsyge boldmodtagelse på sidelinjen. Joao Felix er ikke en kantspiller der skal spille bredt, få ham nu længere ind mod midten og få Balde til at lave noget med den fucking hastighed han besidder.
Og i øvrigt synes jeg det er det samme der skete tilbage da Aubameyang spillede i klubben. Til at starte med blev der banket kasser ind med løb på "halfspace" og flade indlæg ind i feltet. Vi ser absolut INTET af det mere i nogen af i vores spil. Pedri kan ikke engang smide en bold mellem linjerne, fordi der er vitterligt ikke nogen spillere andet end liget af Lewandowski der stadigvæk svæver rundt deroppe et sted.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Barcelona's form since the 5-0 win over Royal Antwerp.

3-2 win vs Celta after being 0-2 down.
2-2 draw vs Mallorca.
1-0 win vs Sevilla, own goal.
0-1 win vs Porto.
2-2 draw vs Granada after being 2-0 down.
1-0 win vs Athletic Club.
2-1 win vs Shakhtar Donetsk.
1-2 loss to Real Madrid.
0-1 win vs La Real after a shocking game.
0-1 loss to Shakhtar, another poor game.

6 wins - all with a margin of one goal, 2 draws and 2 losses.

There has not been a single convincing performance or a comfortable win in the last 10 matches!

spegepolse
Indlæg: 88
Tilmeldt: søn jan 04, 2015 10:45 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af spegepolse »

Koeman havde fået mere ud af denne trup. Xavi ved ikke noget om at træne et hold. Desuden er Romeu 100 % hans køb. Alene det burde få ham fyret

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af Rekick »

spegepolse skrev:
tirs nov 07, 2023 10:01 pm
Koeman havde fået mere ud af denne trup. Xavi ved ikke noget om at træne et hold. Desuden er Romeu 100 % hans køb. Alene det burde få ham fyret
Nu kostede Romeu 3 mil, så ved ikke helt om det er det bedste argument.

Antimadridista
Indlæg: 9231
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

spegepolse skrev:
tirs nov 07, 2023 10:01 pm
Koeman havde fået mere ud af denne trup. Xavi ved ikke noget om at træne et hold. Desuden er Romeu 100 % hans køb. Alene det burde få ham fyret
Det er virkelig virkelig trist at man føler det er sådan det forholder sig :|

Antimadridista
Indlæg: 9231
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Kan I huske da vi som en selvfølge hver februar sad og smågrinede, da Real 6 år i streg tabte i ottendedelsfinalen…

Wauuw der er sket noget…., :roll:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Xavi: "The Champions League requires the highest level and today we were not like that. We will leave angry."

spegepolse
Indlæg: 88
Tilmeldt: søn jan 04, 2015 10:45 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af spegepolse »

Rekick skrev:
tirs nov 07, 2023 10:02 pm
spegepolse skrev:
tirs nov 07, 2023 10:01 pm
Koeman havde fået mere ud af denne trup. Xavi ved ikke noget om at træne et hold. Desuden er Romeu 100 % hans køb. Alene det burde få ham fyret
Nu kostede Romeu 3 mil, så ved ikke helt om det er det bedste argument.
Om han kostede en halv pose matador mix eller 1 milliard, så starter han inde idag. Xavi ser ham som en vigtig del af truppen. Altså, en bold mongol starter inde og Xavi synes det er helt okay

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Jeg er så rasende. Det var en pinlig indsats ud over alle grænser. Har ikke set lignende, siden Xavi blev ansat og det i sig selv, siger ikke så lidt, for der har været masser af dårlige præstationer under ham også, men denne her tager prisen med en ret klar afstand.

Det er ufatteligt skuffende på så mange parametre, man næsten ikke magter at liste dem op. Jeg kan slet ikke forstå, Xavi står så roligt ude på sidelinjen. Jeg råbte og skreg af spillerne fra start til slut og jeg er kraftedeme helt hæs. Hvad fanden i helvede bilder spillerne sig ind at levere sådan en indsats? De var døde fra start til slut og kun en håndfuld leverede en absolut minimums indsats og det er inklusiv indskifterne.

Med den her indstilling, så burde Lewa, Cancelo, Felix, Alonso, AC og Raphinha fyres på gråt papir... i morgen. Det er simpelthen uacceptabelt, så dyre fodboldspillere kan levere på så lavt et niveau.

Et nederlag kan nogen gange være godt, fordi det får problemerne frem. Det er jo ikke fordi, man ikke har set meget af det samme kønsløse og uinspirerende spil, komplet blottet for passion, tideligere. Jeg forventer en klar og tydelig reaktion fra alle i de næste mange kampe og det skal være ført tydeligt an fra Xavi's side.

Som sagt, ved sæsonstart, jeg giver Xavi indtil halvdelen af sæsonen er spillet, SÅ DET ER KRAFTEDEME MED AT KOMME IGANG, NU!!!!!!!!!
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af Rekick »

spegepolse skrev:
tirs nov 07, 2023 10:09 pm
Rekick skrev:
tirs nov 07, 2023 10:02 pm
spegepolse skrev:
tirs nov 07, 2023 10:01 pm
Koeman havde fået mere ud af denne trup. Xavi ved ikke noget om at træne et hold. Desuden er Romeu 100 % hans køb. Alene det burde få ham fyret
Nu kostede Romeu 3 mil, så ved ikke helt om det er det bedste argument.
Om han kostede en halv pose matador mix eller 1 milliard, så starter han inde idag. Xavi ser ham som en vigtig del af truppen. Altså, en bold mongol starter inde og Xavi synes det er helt okay
Hvad har du af realistiske bud på en DM under den nuværende økonomiske situation?

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

Jeg skal ikke lyde superarrogant, og nej IKKE fordi jeg er bedrevidende, og jeg gider ikke at provokere med "jamen jeg sagde det jo!" - men jeg er rigtig glad for, at flere og flere tilslutter sig XAVI-out koret, langt om længe :cool:

Xavi var en fantastisk spiller, som blev ansat som træner, alt alt for tidligt. En skam at han ikke fik afprøvet Barcelona-B eller en mindre spansk klub først, i stedet for at komme direkte fra en arabisk liga :?

Uanset hvad, synes jeg at Xavi skal få sæsonen ud, da det er meningsløst at udskifte træner midt på sæsonen. Arteta fra Arsenal er måske en mulighed fra starten af sæson 24/25 ?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 7/11 Shakhtar Donetsk - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Xavi holds the dubious honor of having the highest loss percentage in the Champions League among Barcelona coaches who managed at least 10 matches, with a staggering 42% of the matches ending in defeat. Following him is Koeman, with a 36% loss rate.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 52 gæster