28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Skuffet, skuffet, skuffet. Fuld kontrol og så kommer pausen. Sjældent har jeg set holdet så ideløst. Jøsses en omgang bræk at se på. Hatten af for Bellingham dog. Efter min mening er det dog en anelse ulækkert den måde hvorpå den ene tåbe af en kommentator kommer i bukserne hver gang Jude scorer. Skal de ikke forholde sig forholdsvis neutrale?

sorens
Indlæg: 383
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af sorens »

Kamp tabt på passivitet og uskarphed.

Real har reelt 30 minutter, hvor de styrer kampen og Barca nærmest har parkeret en bus. Hvorfor i alverden sker det.

Ved 1-1 målet er det den 19-årige Gavi der laver fagter og forsøger at kalde sine passive medspillere frem. Det kom de ikke. Og så fik Real igen en mulighed for et langskud. Den eneste trussel de indtil da havde vist. Der havde været to advarsler om at de ikke skulle få for meget tid og plads der. Men alligevel ...

Det var skidt.

Ellers var det ellers en godkendt kamp. Barca styrede spillet, havde chancerne og spillede i perioder ret godt. Men det var bare ikke nok. Det er med tyskerne og RM at man skal huske at kampen varer minimum 90 minutter. Det havde Xavi og de fleste af spillerne så desværre glemt. Men ikke fordi de kørte Barca over, men bare fordi de jo søger heldet og i dette tilfælde så fik det. Barca søgte nærmest intet de sidste 30 minutter.

Det hjalp jo heller ikke at vi fik stenstøtten op i front.

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 627
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 127 gange

Re: 28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af PeterPedal »

Kluivert skrev:
lør okt 28, 2023 6:17 pm
Av av hvor er det nederen at jeg spildte min tid, så ikke første halvleg. Men kæmpe respekt for Bellingham. Jeg sad for mig selv og klappede, må bøje mig.

Sæsonen er ikke slut, tag det med ro. El Classico kan alrid gå begge veje, Barca havde chancerne, Real havde anden halvleg. Det sker tit at vi har en halvleg hver. Barca kan stadig indhente, der er lang tid til sæsonen slutter
Nemlig. Ro på. Nogen gang spiller held altså også en rolle. Det er ikke to ud af tre af dem slags dommedagsdrøn, der går ind ... og man er idiot hvis man forventer at et hold kan holde RM (og JB) fuldstændigt fra chancer over 90 minutter ... vi er på vej, og det skal nok gå altsammen.
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Michman »

Xavi, det her er på din kappe..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: 28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af DrGink »

"men står vi så ikke lige nu med en fornemmelse af at Ancelotti er en bedre træner end Xavi?" Citat Morten Bruun.

Jo, Morten, det sidder vi nok med en LILLE fornemmelse af.

sorens
Indlæg: 383
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af sorens »

FCBarcelonaChr skrev:
lør okt 28, 2023 6:19 pm
Skuffet, skuffet, skuffet. Fuld kontrol og så kommer pausen. Sjældent har jeg set holdet så ideløst. Jøsses en omgang bræk at se på. Hatten af for Bellingham dog. Efter min mening er det dog en anelse ulækkert den måde hvorpå den ene tåbe af en kommentator kommer i bukserne hver gang Jude scorer. Skal de ikke forholde sig forholdsvis neutrale?
Jo men hans første mål er jo godt. Og det at det er ham der så sænker - til sidst - Barca er lidt specielt. De ville også have hujet og råbt hvis Lamine, Gavi eller Fermin var blevet matchvinder. Fordi der bare er noget særligt over sådan noget.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Nu skal vi bruge hele weekend på at kritisere holdet. Fuck hvor nederen..
Det eneste jeg er glad for at ingen af mine arbejdskolleger følger med i fodbold så ingen kommer til at drille mig på mandag :lol:

Men vi kan heller ikke brokke os efter en dårlig indsats i anden halvleg. Vi var heldige i starten og de var heldige i slutningen af kampen som sædvanlig.
Vi må håbe at de mister point et andet sted og at vi igen kommer tæt på førstepladsen men det bliver ikke let at indhente dem igen.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

sorens skrev:
lør okt 28, 2023 6:23 pm
FCBarcelonaChr skrev:
lør okt 28, 2023 6:19 pm
Skuffet, skuffet, skuffet. Fuld kontrol og så kommer pausen. Sjældent har jeg set holdet så ideløst. Jøsses en omgang bræk at se på. Hatten af for Bellingham dog. Efter min mening er det dog en anelse ulækkert den måde hvorpå den ene tåbe af en kommentator kommer i bukserne hver gang Jude scorer. Skal de ikke forholde sig forholdsvis neutrale?
Jo men hans første mål er jo godt. Og det at det er ham der så sænker - til sidst - Barca er lidt specielt. De ville også have hujet og råbt hvis Lamine, Gavi eller Fermin var blevet matchvinder. Fordi der bare er noget særligt over sådan noget.
Det kan godt være de havde jublet, hvis det havde været omvendt. Men det var alt Real rørte ved, hvor man føler at de er ved at komme i bukserne i anden halvleg.

Antimadridista
Indlæg: 9233
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Kluivert skrev:
lør okt 28, 2023 6:17 pm
Av av hvor er det nederen at jeg spildte min tid, så ikke første halvleg. Men kæmpe respekt for Bellingham. Jeg sad for mig selv og klappede, må bøje mig.

Sæsonen er ikke slut, tag det med ro. El Classico kan alrid gå begge veje, Barca havde chancerne, Real havde anden halvleg. Det sker tit at vi har en halvleg hver. Barca kan stadig indhente, der er lang tid til sæsonen slutter
Må være fordi du ikke så 1 halvleg, at du tager den så rolig…

Og man klapper da ikke af Bellingham..man forbander ham.

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Filten »

Lopezzz skrev:
lør okt 28, 2023 6:24 pm
Nu skal vi bruge hele weekend på at kritisere holdet. Fuck hvor nederen..
Det eneste jeg er glad for at ingen af mine arbejdskolleger følger med i fodbold så ingen kommer til at drille mig på mandag :lol:

Men vi kan heller ikke brokke os efter en dårlig indsats i anden halvleg. Vi var heldige i starten og de var heldige i slutningen af kampen som sædvanlig.
Vi må håbe at de mister point et andet sted og at vi igen kommer tæt på førstepladsen men det bliver ikke let at indhente dem igen.
Vi vinder intet med Romeu på banen
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

emo skrev:
lør okt 28, 2023 6:13 pm
Lopezzz skrev:
lør okt 28, 2023 6:10 pm
Jebem ti boga!! De ejer os desværre
Ro på mand! Vi har sq været ovenpå i de seneste kampe imod dem...
Ja man, men typisk at det skulle ske 3 min før slut. Deres held er uovervindelig.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 627
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 127 gange

Re: 28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af PeterPedal »

Måske skal vi bare konkludere, at det ikke hjælper at række tunge af modstanderne ...







(selvom det var en fed trøje i dag)
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Antimadridista
Indlæg: 9233
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Ønsker til vinteren:

Romeu får akut ønske om at vende tilbage til topholdet Girona og river sin kontrakt itu.

Lewan har set sig lun på en russisk yacht på auktion og tager et lukrativt tilbud fra Bin Salman.

Yamal får en Gavi blodtransfusion

Xavi får en offensiv nosse


Det vil være en start.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Filten skrev:
lør okt 28, 2023 6:26 pm
Lopezzz skrev:
lør okt 28, 2023 6:24 pm
Nu skal vi bruge hele weekend på at kritisere holdet. Fuck hvor nederen..
Det eneste jeg er glad for at ingen af mine arbejdskolleger følger med i fodbold så ingen kommer til at drille mig på mandag :lol:

Men vi kan heller ikke brokke os efter en dårlig indsats i anden halvleg. Vi var heldige i starten og de var heldige i slutningen af kampen som sædvanlig.
Vi må håbe at de mister point et andet sted og at vi igen kommer tæt på førstepladsen men det bliver ikke let at indhente dem igen.
Vi vinder intet med Romeu på banen
Han har ingen fart plus han er klodset, ligesom Lewa. Kan ikke huske at vi har domineret kampe mens de to var på banen. Gundogan er også langsom men han er rolig med bolden og har bedre overblik end de to tilsammen.
Ærgerligt virkelig ærgerligt at Xavi smider dem på banen.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: 28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Barca80 »

Xavi har peaked i klubben som træner. Det gjorde han, da vi vandt mesterskabet sidste sæson med vanvittige mange smalle 1-0 sejre.

Normalt ser man en klub i fremgang når træneren har været i klubben 1-2 år, men i Xavis tilfælde ser jeg desværre ingen fremgang. Det er konstant svingende præstationer og resultater :|

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: !Option og 55 gæster