14 - João Félix

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

14 - João Félix

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Hvad siger folk til at beholde Felix? Jeg siger GO! :thumbup: Prisen skal self være OK.

Fulde navn: João Félix Sequeira.
Fødselsdato: 10. November 1999.
Fødested: Viseu, Portugal.
Position: Angriber/Offensiv midtbanespiller.
Højde: 1.81 m.


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 14 - João Félix

Indlæg af FCBarcelonaChr »

João Félix på ugens hold. Han gjorde det også fremragende mod Bilbao.


Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1670
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 192 gange

Re: 14 - João Félix

Indlæg af Barcaholic »

FCBarcelonaChr skrev:
tirs okt 24, 2023 2:46 pm
João Félix på ugens hold. Han gjorde det også fremragende mod Bilbao.

Fantastisk tilføjelse til holdet.
Jeg var skeptisk i starten, men han har virkelig overrasket mig positivt. :thumbup:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 14 - João Félix

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Barcaholic skrev:
tirs okt 24, 2023 2:53 pm
FCBarcelonaChr skrev:
tirs okt 24, 2023 2:46 pm
João Félix på ugens hold. Han gjorde det også fremragende mod Bilbao.

Fantastisk tilføjelse til holdet.
Jeg var skeptisk i starten, men han har virkelig overrasket mig positivt. :thumbup:
Jeg havde også mine tvivl, men dem har han bestemt gjort til skamme, så helt enig.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 14 - João Félix

Indlæg af FCBarcelonaChr »


EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 14 - João Félix

Indlæg af EasyBuddhist »

FCBarcelonaChr skrev:
tirs okt 24, 2023 3:35 pm
Det var en god kamp af Felix. Første halvleg lidt ligesom, vi har set det indtil videre, men anden halvleg var rigtig god. Han kæmpede mere for tingene og fik skabt en masse. Han er ikke faldet igennem i sin første tid, han får masser af tillid og han har også fået sat sit aftryk på enkelte kampe.

Men, jeg falder ikke på halen over det. Jeg skal se meget, meget mere, før jeg vil bruge den slags penge på ham, som Atletico vil kræve. Hans tid siden Benfica har været kendetegnet ved, han ikke har været særlig konsistent i kampene og det har man endnu heller ikke set fra ham i Barca. Han er nødt til at være mere afgørende for holdet med hans position. Så ro på

I virkeligheden er hans bidrag ikke meget mere end, hvad man så fra Dembélé og i kampen mod Athletic, skulle han have scoret mindst en enkelt for, man skulle helt op med superlativerne. Jeg så ham flere gange levere enkelte super kampe for Atletico for derefter at forsvinde de næste 4 og siden hen at blive skadet. Jeg kommer ikke til at hype ham på nogen måde, før han har leveret en sæson til Ballon d'or top mindst ti. Ikke før, kan begynde at snakke om, han er den spiller, han burde være.

Men en opløftende kamp fra hans side, ikke desto mindre og det gode ved Felix er, han passer bedre ind stilistisk, end Dembélé gjorde. Men flere mål og oplæg er påkrævet
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 14 - João Félix

Indlæg af Dytrax »

🎙️ The contract of João Felix sent by Barça, it was stated that he would receive 400 thousand euros, La Liga corrected it to 4 million, what happened?

Tebas: "We do not care what value the clubs put in the contracts, we have our own criteria for calculating the salary that is in line with the value of the player for the purposes of economic control. Of course, we were surprised that a big player like João Felix could get that salary, it was very low and therefore we decided to raise it to the amount that seems more realistic to us."

Filten
Indlæg: 1918
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 14 - João Félix

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
søn feb 18, 2024 11:54 pm
🎙️ The contract of João Felix sent by Barça, it was stated that he would receive 400 thousand euros, La Liga corrected it to 4 million, what happened?

Tebas: "We do not care what value the clubs put in the contracts, we have our own criteria for calculating the salary that is in line with the value of the player for the purposes of economic control. Of course, we were surprised that a big player like João Felix could get that salary, it was very low and therefore we decided to raise it to the amount that seems more realistic to us."
Det er jo korrupt.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 14 - João Félix

Indlæg af Kvoller »

Hvad fanden? Hvordan er det lovligt? Tebas og La Liga er helt fucked...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15010
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 14 - João Félix

Indlæg af Lopezzz »

Tror ikke på alt de skriver på nettet. La Liga er 100% korrupt men medierne er endnu værre.
MDCCCXCIX

Mésqueunclub
Indlæg: 377
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 61 gange

Re: 14 - João Félix

Indlæg af Mésqueunclub »

Lopezzz skrev:
man feb 19, 2024 6:41 am
Tror ikke på alt de skriver på nettet. La Liga er 100% korrupt men medierne er endnu værre.
Men er det ikke et citat taget direkte fra en udtalelse fra Tebas?

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 14 - João Félix

Indlæg af Diabolito »

Det giver jo ingen mening, så er det jo en direkte korruptionssag via CAS. Jeg kalder det en and.
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 14 - João Félix

Indlæg af Dytrax »

Despite making what La Liga President Javier Tebas has called ‘a tremendous effort’, Barcelona are still well in excess of their salary limit. In addition, Tebas confirmed that regardless of what Barcelona are paying Joao Felix while he is on loan from Atletico Madrid, his salary limit hit is still significant.

“Barca, although they have not reached the salary limit, have made a tremendous effort,” Tebas told Football España.


“You have to recognise that. It is not a business that should be making a loss, but things always appear that are not foreseen.”

There had been reports that Joao Felix was only earning around €400k from Barcelona for the season, but the impact it has had on their salary limit is much higher.

“For our salary limit, Joao Felix’s contract is much larger [than €400k]. We have valued it for much more.”

“About pending player registrations? Barça’s own members have had to provide a guarantee in order to register them. Either Barca makes other deals or registrations will be very limited.”

“The salary limit also takes into account the losses from previous years. The clubs have to recover the losses.”

Tebas stated that the actual salary can be different the amount that appears on their salary limit.

“One thing is what the clubs pay the players and then, depending on the cases, there are internal valuations at La Liga that adapts these figures to market prices. We have valued Joao Felix’s contract at much more than what Barca pays.”

With Barcelona around €134m over their salary limit at any rate, the impact of Felix’s contract is somewhat negligable. If Barcelona want to make further additions to their squad this season, they must sell players, and will only be able to use 50% of the money they save/earn from those deals.

Kilder:

https://onefootball.com/fr/news/javier- ... t-38215320


https://www.football-espana.net/2023/09 ... lary-limit

nosslo15
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: 14 - João Félix

Indlæg af nosslo15 »

Er det som Tebas siger, at Barca snyder og betaler Felix under bordet, således at han og"La Liga" må kompensere for den snyd?

Hvis det er, så kendetegner det vel vores situation meget godt og som jeg tidligere også har skrevet, så er magtbalancen helt klart tippet til fordel for Madrid.😟

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 14 - João Félix

Indlæg af Dytrax »

Tebas mener, som jeg forstår det, at Barça ikke kan nøjes med at registrere den løn på Felix, der er angivet til 400.000 euro om året, men i stedet er det mere realistisk mes 4 millioner.

Hvilket påvirker lønramme og dermed muligheder på transfermarkedet?

Hvor er vores økonomi professor? :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster