22/10 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 22/10 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Antimadridista »

Fedt :glad:

I betragtning af 6 stamspillere ude, var det sku fint.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 22/10 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af FCBarcelonaChr »

FCBarcelonaChr skrev:
søn okt 22, 2023 7:52 pm
Vi vinder.
Tak til Guiu. Og Ter Stegen.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 22/10 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Kubala »

Antimadridista skrev:
søn okt 22, 2023 10:55 pm
Kubala skrev:
søn okt 22, 2023 10:51 pm
Antimadridista skrev:
søn okt 22, 2023 10:50 pm
Kubala skrev:
søn okt 22, 2023 10:40 pm
emo skrev:
søn okt 22, 2023 10:37 pm
Hvad er der med AC? Stort set hver kamp han ryger ud i...
Må være pga. overbelastning, eller også synes Xavi, at han er for svingende.
Han sparer ham. Vil være skidt at miste ham, når Kounde også er ude.
Ja. Det var mere til, at han oftest bliver skiftet ud.
Tror generelt han er bange for at 90 min for ofte, vil resultere i overbelastning for ham!
Ja, det må det være. Lidt lort, at han er så skrøbelig.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1670
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 192 gange

Re: 22/10 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Barcaholic »

Sådan, vigtig sejr.
Lækkert med debut og scoring til Guiu.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: 22/10 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Lopezzz »

3 meget vigtig point. Jeg elsker når weekenden slutter godt.
Godnat people og husk at står op om 6 timer og tage på arbejde :lol:
MDCCCXCIX

BarcaBarca
Indlæg: 113
Tilmeldt: tirs dec 21, 2021 10:02 pm
Har takket: 61 gange
Blevet takket: 16 gange

Re: 22/10 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af BarcaBarca »

whidgee skrev:
søn okt 22, 2023 10:25 pm
Sælg Lamine
Du ved godt knægten kun er 16,hvad søren rendte du og lavede i den alder. Lmao 🤣

Til kampen
Det blev til 3point med hiv og sving,ikke nogen køn affære,men halvdelen af stamspillere ude med skader,samt er Athletic Bilbao alligevel et ret stærkt hold,jeg havde frygtet pointtab,med holdet situation inmente,men så blev redningen en debutant som jeg kun har læst har præsteret på 2 holdet,så fedt når sådan noget sker.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 22/10 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Kubala »

El Clasico bliver interessant. Det her hold får det svært. Rigtig svært. Fermin skal måske ud og Yamal ind mod Real.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 22/10 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Dytrax »

Marc Guiu started the game at 44k followers on Instagram.

Now he has 111K followers! 🤯

Filten
Indlæg: 1920
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 201 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 22/10 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Filten »

Kubala skrev:
søn okt 22, 2023 10:59 pm
Antimadridista skrev:
søn okt 22, 2023 10:55 pm
Kubala skrev:
søn okt 22, 2023 10:51 pm
Antimadridista skrev:
søn okt 22, 2023 10:50 pm
Kubala skrev:
søn okt 22, 2023 10:40 pm
emo skrev:
søn okt 22, 2023 10:37 pm
Hvad er der med AC? Stort set hver kamp han ryger ud i...
Må være pga. overbelastning, eller også synes Xavi, at han er for svingende.
Han sparer ham. Vil være skidt at miste ham, når Kounde også er ude.
Ja. Det var mere til, at han oftest bliver skiftet ud.
Tror generelt han er bange for at 90 min for ofte, vil resultere i overbelastning for ham!
Ja, det må det være. Lidt lort, at han er så skrøbelig.
Tror også det har noget at gøre med vi allerede skal spille onsdag CL og lørdag el classico
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 22/10 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Dytrax »

🗣Marc Guiu: "I haven't looked at my phone yet, but I'm pretty sure I won't be able to sleep tonight."

🗣Marc Guiu: "Xavi had told me to be ready, that I would get my chance. I've dreamed of this moment for almost every night of my life."

🗣Marc Guiu: "When Joao Felix passed the ball, I saw the space and controlled it. I saw that Unai came out, and I knew that I had to put it at the back of the net."

🗣Marc Guiu: "My teammates told me to enjoy this moment. I won't be able to sleep tonight."

🗣Marc Guiu: "All of the youngsters, we're doing our best to help Barcelona in difficult financial times. Me, Fermin, Lamine, Gavi."

🗣Marc Guiu: "Ronald Araujo is the teammate that has helped me the most. I'm so grateful for him."

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1488
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 399 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: 22/10 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af SIOUX »

Antimadridista skrev:
søn okt 22, 2023 4:57 pm
SIOUX skrev:
søn okt 22, 2023 1:45 pm
Sider i Thailand (med familien Dytrax :lol:) Tror sgu ikke, at jeg kan holde mig vågen til klokken 02.00 for at se kampen :mad:
Familien Dytrax….hmmn….lyder som en fest ;-)
🤣🤣

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1488
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 399 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: 22/10 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af SIOUX »

Dytrax skrev:
søn okt 22, 2023 8:27 pm
Antimadridista skrev:
søn okt 22, 2023 4:57 pm
SIOUX skrev:
søn okt 22, 2023 1:45 pm
Sider i Thailand (med familien Dytrax :lol:) Tror sgu ikke, at jeg kan holde mig vågen til klokken 02.00 for at se kampen :mad:
Familien Dytrax….hmmn….lyder som en fest ;-)
Hvis det er med familien Dyhtrags, så er lommepengene i hvert fald ikke brugt på kulinariske oplevelser, selv om temaet er 'smag på Thailand '

:mrgreen:
Haha, 🤣 foreslog konen at vi sammen kunne smage på "varerne". Det faldt ikke i god jord... Sært :eh:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 22/10 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fantastisk billede. Selvom Gavi kan være en klovn af dimensioner, kan man ikke tage hans passion fra ham.

Billede

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 22/10 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af EasyBuddhist »

Lidt forsinket, et par ord om kampen mod Atletic.

Endnu en hårdt tilkæmpet sejr, der dog kom i stand via en ret kontrolleret omgang fodbold på trods af alle skaderne. Synes det er ret bemærkelsesværdigt, man gang på gang formår at hente sejre og point, på trods af, man har været handikappet flere steder på banen.

Midtbanen kæmpede virkeligt hårdt for denne sejr, som må tilskrives dem over nogen andre. Romeu kæmpede ganske vidst med spillet, men han gjorde en fin figur alligevel. Barca stod langt fra hinanden og kæderne hang ikke specielt godt sammen i første halvleg. Derfor var spillet heller ikke særlig poleret efter en god start og flere store chancer. I anden halvleg kom ændringen i, da de to eneste indlysende indskiftninger kom med Araujo og Lamine. Man fik bedre tag om kampen og fik presset Atletic godt tilbage.

Ret sjovt, så sad jeg og kiggede på bænken for at se, hvem man kunne bringe for at afgøre kampen og jeg var ikke i tvivl om, man skulle skifte Alonso og Guiu ind. Den første fordi, Balde var færdig med krampe og den anden fordi, Barca's struktur egentlig sag ret godt i den periode og det eneste, der manglede, var en 9'er. Det tog så ikke meget mere end 5 minutter fra den tanke, til bolden lå i kassen. Det var næsten plug n' play, fordi skabelonen og det hårde arbejde var lagt og gjort.

Gavi og Gündo spillede fremragende igen. Ikke noget prangende, men med et langt sejt træk for at tiltvinge sig overtaget og sejren. Det var en fornøjelse at se dem tage dirigent stokken og føre holdet frem med personlighed, armbevægelser og vokalitet. Ægte ledere, intet mindre

En stor sejr for Xavi ligeså. Han greb kampen perfekt an med de tilgængelige midler og han lavede de helt rigtige indskiftninger på de helt rigtige tidspunkter. Jeg kunne ikke have gjort det bedre selv ;) Men endnu en påmindelse om, Xavi er en glimrende pragmatikker og realist.

Og, når nu snakken er på Xavi, så tænker jeg, man lige må lette på hatten en ekstra gang efter denne sejr, når det kommer til Xavi's evner med de unge spillere. Ofte er fans og medier ude efter ham, når enten ikke spiller dem nok, eller spiller dem for ofte. Men sandheden er, han mestrer de unges inkorporering næsten til perfektion. Nuvel, han er blevet tvunget til at spille enkelte af dem, mere end godt er, men hans måde at præparere dem er bemærkelsesværdig. Alle de unge kommer næsten øjeblikkeligt til at se godt ud på banen. De har trænet med førsteholdet længe og de ved dermed, hvad der forventes af dem og han giver dem præcise opgaver på banen, så det ikke bliver for overvældende for dem.

Det er intet mindre end fantastisk arbejde af Xavi og det skal han have stor kredit for.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 49 gæster