Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Barca80 skrev:
fre okt 13, 2023 10:02 pm
Tjaa.. Ved sgu ikke rigtig med ham Nico Williams. Han kommer gratis og er blot 22 år - det kan jeg godt lide.

Men han er måske den mest ikke-målfarlige wing i Spanien? Han har spillet 77 La Liga kampe for Bilbao, men scoret... øhh 6 mål. I denne sæson har han indtil nu scoret 0. Så ved jeg godt han har speed og kan sætte en mand af osv., men altså.. vi skal bruge nogle mål ik. Aner ikke hvad hans assists tal siger dog?
4 assist I 6 kampe i denne sæson.

Jeg synes det er meget fint. Det er en position vi godt kan bruge bredde på. Han er ung. Han er gratis. Han kan blive bedre eller forblive en breddespiller.

Hvis han ovenikøbet ikke har skullet have en kæmpeløn er det jo bare en dejlig handel, hvor vi bruger vores status på at få gode spillere gratis.

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

DrGink skrev:
fre okt 13, 2023 10:37 pm
Barca80 skrev:
fre okt 13, 2023 10:02 pm
Tjaa.. Ved sgu ikke rigtig med ham Nico Williams. Han kommer gratis og er blot 22 år - det kan jeg godt lide.

Men han er måske den mest ikke-målfarlige wing i Spanien? Han har spillet 77 La Liga kampe for Bilbao, men scoret... øhh 6 mål. I denne sæson har han indtil nu scoret 0. Så ved jeg godt han har speed og kan sætte en mand af osv., men altså.. vi skal bruge nogle mål ik. Aner ikke hvad hans assists tal siger dog?
4 assist I 6 kampe i denne sæson.

Jeg synes det er meget fint. Det er en position vi godt kan bruge bredde på. Han er ung. Han er gratis. Han kan blive bedre eller forblive en breddespiller.

Hvis han ovenikøbet ikke har skullet have en kæmpeløn er det jo bare en dejlig handel, hvor vi bruger vores status på at få gode spillere gratis.
Fokuser nu på det negative..! Ikke alt det der med at se muligheder i en stram økonomi…

Hristo
Indlæg: 362
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Antimadridista skrev:
lør okt 14, 2023 11:43 am
DrGink skrev:
fre okt 13, 2023 10:37 pm
Barca80 skrev:
fre okt 13, 2023 10:02 pm
Tjaa.. Ved sgu ikke rigtig med ham Nico Williams. Han kommer gratis og er blot 22 år - det kan jeg godt lide.

Men han er måske den mest ikke-målfarlige wing i Spanien? Han har spillet 77 La Liga kampe for Bilbao, men scoret... øhh 6 mål. I denne sæson har han indtil nu scoret 0. Så ved jeg godt han har speed og kan sætte en mand af osv., men altså.. vi skal bruge nogle mål ik. Aner ikke hvad hans assists tal siger dog?
4 assist I 6 kampe i denne sæson.

Jeg synes det er meget fint. Det er en position vi godt kan bruge bredde på. Han er ung. Han er gratis. Han kan blive bedre eller forblive en breddespiller.

Hvis han ovenikøbet ikke har skullet have en kæmpeløn er det jo bare en dejlig handel, hvor vi bruger vores status på at få gode spillere gratis.
Fokuser nu på det negative..! Ikke alt det der med at se muligheder i en stram økonomi…
Nico Williams gratis ville være et røvstort scoop.

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Hristo skrev:
søn okt 15, 2023 9:52 pm
Antimadridista skrev:
lør okt 14, 2023 11:43 am
DrGink skrev:
fre okt 13, 2023 10:37 pm
Barca80 skrev:
fre okt 13, 2023 10:02 pm
Tjaa.. Ved sgu ikke rigtig med ham Nico Williams. Han kommer gratis og er blot 22 år - det kan jeg godt lide.

Men han er måske den mest ikke-målfarlige wing i Spanien? Han har spillet 77 La Liga kampe for Bilbao, men scoret... øhh 6 mål. I denne sæson har han indtil nu scoret 0. Så ved jeg godt han har speed og kan sætte en mand af osv., men altså.. vi skal bruge nogle mål ik. Aner ikke hvad hans assists tal siger dog?
4 assist I 6 kampe i denne sæson.

Jeg synes det er meget fint. Det er en position vi godt kan bruge bredde på. Han er ung. Han er gratis. Han kan blive bedre eller forblive en breddespiller.

Hvis han ovenikøbet ikke har skullet have en kæmpeløn er det jo bare en dejlig handel, hvor vi bruger vores status på at få gode spillere gratis.
Fokuser nu på det negative..! Ikke alt det der med at se muligheder i en stram økonomi…
Nico Williams gratis ville være et røvstort scoop.
Tror stadig der er et ganske fint udviklingspotentiale i den fyr.

Uden yderligere sammenligning, så havde en hæderlig fyr som Cristiano, helt andre stats op til han var 21.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

🇩🇪 Florian Wirtz (20) in the first 35 minutes vs. Qarabag:

⚽️ 1 goal
🅰️ 2 assist
🔑 5 chances created
❌ 2 interceptions
💪 5 ball recoveries

11 goal involvements in 10 starts this season for
@bayer04fussball. 🌟
Hvis der er én spiller, Barca skulle betale store penge for. Grimaldo lavede i øvrigt 2 mål og en assist i samme kamp. Skulle have gået efter ham i sommers
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
fre okt 27, 2023 8:48 am
🇩🇪 Florian Wirtz (20) in the first 35 minutes vs. Qarabag:

⚽️ 1 goal
🅰️ 2 assist
🔑 5 chances created
❌ 2 interceptions
💪 5 ball recoveries

11 goal involvements in 10 starts this season for
@bayer04fussball. 🌟
Hvis der er én spiller, Barca skulle betale store penge for. Grimaldo lavede i øvrigt 2 mål og en assist i samme kamp. Skulle have gået efter ham i sommers
Det var da også på tide at du opdagede ham :grin: ;-)

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
fre okt 27, 2023 5:09 pm
EasyBuddhist skrev:
fre okt 27, 2023 8:48 am
🇩🇪 Florian Wirtz (20) in the first 35 minutes vs. Qarabag:

⚽️ 1 goal
🅰️ 2 assist
🔑 5 chances created
❌ 2 interceptions
💪 5 ball recoveries

11 goal involvements in 10 starts this season for
@bayer04fussball. 🌟
Hvis der er én spiller, Barca skulle betale store penge for. Grimaldo lavede i øvrigt 2 mål og en assist i samme kamp. Skulle have gået efter ham i sommers
Det var da også på tide at du opdagede ham :grin: ;-)
😅
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Isageren skrev:
tors jun 08, 2023 10:28 am
Norbit skrev:
tors jun 08, 2023 10:20 am
Alt i mens vores klub sejler - så ser Real ud til at forstærke sig gevaldigt.

De er kommet af med en del af de løntunge og overflødige spillere: Hazard, Benzema, Mariano, Asensio.
Samtidig har de sikret sig Bellingham, Brahim Diaz er på vej tilbage og efter sigende skulle Kane være ret tæt på et skifte.

Alene Bellingham, Diaz og Kane burde være nok til at deres hold er bedre end det var sidste sæson. Lur mig om de ikke får Hakimi + Davies.

Bliver spændende at følge både vores men også deres transfervindue.

Jeg kan ikke huske hvem der her på forum argumenterede for at Bellingham ikke var god nok, nu kommer vi til at mærke det. Camavinga, Touchameni, Bellingham og Valverde. Den næste generation af midtbane folk.
Lad os nu se ik. Bellingham er der ingen garantier for, og Brahim… seriøst? De har lige mistet Asensio og Benzema, altså 50 mål på en sæson. Benzema gav i øvrigt også Vini en karriere, tror ikke han er på samme niveau næste år. Hakimi er en forfærdelig fodboldspiller gider ikke høre de der casual takes. Han har været horribel i PSG. Davies skifter ikke til sommer, og Kane tror jeg ikke forlader England. Hvis han tager til RM er det godt for os. Englændere klarer sig ikke godt i Spanien, han er 31 snart, og de skal give omkring 120 mio euro. Det vil samtidig blokere for Mbappe til en vis grad. Kane er IKKE en forstærkning på Benzema.

Jeg læste ikke engang dit sidste skriv… svært at tage sig seriøst. “Den næste generation” altså dem som tabte La Liga med 10 point og blev ydmyget 4-0 mod City? Hvis bedste CM sidste år var Kroos? Jeg ved godt de hurtigt fik basket problemerne og ydmygelserne ind under tæppet, men er du virkelig så naiv? Jeg synes godt nok folk har en tendens til at overdrive hvor gode RM er. 21/22 var en fluke, og de er indtil videre blevet svagere frem til næste sæson.
Øv, at Reals næste generation fik os denne gang.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7212
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Oriol Romeu did NOT convince FC Barcelona as a starter, the club will be looking for a pivot in the winter!

The process is difficult, but they will try with the same formula as Felix and Cancelo; the player who wants to come must make sacrifices in order to come.
[relevo]

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
man okt 30, 2023 6:40 pm
Oriol Romeu did NOT convince FC Barcelona as a starter, the club will be looking for a pivot in the winter!

The process is difficult, but they will try with the same formula as Felix and Cancelo; the player who wants to come must make sacrifices in order to come.
[relevo]
Dejlige nyheder
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Enig, men hvem fanden, undskyld sproget, skal man hente?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7212
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

FCBarcelonaChr skrev:
man okt 30, 2023 7:04 pm
Enig, men hvem fanden, undskyld sproget, skal man hente?
Lige præcis.
Vi har ikke knaster til det, desværre.

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

FCBarcelonaChr skrev:
man okt 30, 2023 7:04 pm
Enig, men hvem fanden, undskyld sproget, skal man hente?
Tænker alle vil kunne gøre det bedre end Romeu🥶
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Dytrax skrev:
man okt 30, 2023 7:11 pm
FCBarcelonaChr skrev:
man okt 30, 2023 7:04 pm
Enig, men hvem fanden, undskyld sproget, skal man hente?
Lige præcis.
Vi har ikke knaster til det, desværre.
Hvis knasterne var der, ville en spiller ala Rodri passe fint ind, men det er et drømmescenarie.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Tror altså Nicolás González kunne have gjort det bedre end Oriol Romeu. Forstod ikke helt det salg.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 69 gæster