8/10 Granada - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 8/10 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Reevenge skrev:
søn okt 08, 2023 11:10 pm
Kubala skrev:
søn okt 08, 2023 11:07 pm
Reevenge skrev:
søn okt 08, 2023 11:05 pm
Kubala skrev:
søn okt 08, 2023 11:03 pm
Nåh. Ferran er bedst som indskifter. Og måske er Romeu også.
Ferran som indskifter, Romeu ad helvede til. Hvad Xavi ser i ham er mig ubegribeligt, hold kæft en alibispiller på den måske vigtigste position i moderne fodbold.
Ret skal være ret. Romeu var god i denne her kamp. Men ja, han har ikke kvaliteterne til en DM-position i Barca.
Han var OK i en kamp hvor pilen i allerhøjeste grad pegede på massiv boldbesiddelse og et Barca der er pisket til at angribe. Du og jeg ville være habile alibispillere under de vilkår. Det er ikke de bedste betingelser at bedømme ham på, intet pres og han spiller konsekvent dårligt efter at have taget for mange berøringer. Afleveringen til Gavi som giver dem chancen der går på stolpen var bare et eksempel.
Der var mange gode aktioner. Han havde mange gode afleveringer fremad banen. Lige i den her kamp gjorde han det helt rigtig fint. Om det generelle niveau ift. Barca er det en anden snak. Der er han simpelthen ikke god nok efter min beskedne mening, selvom Xavi roser ham til skyerne. Hvis man roser en spiller så meget, hvorfor har man bænket ham?

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 8/10 Granada - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Wow, tjek her. Samme situation i Real Madrids sejr over Getafe bortset fra, at bolden er meget tættere på Joselu som var offside.

https://twitter.com/10Juannn/status/1711134591333867963

men selvfølgelig ikke dømt mod Real

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 8/10 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

whidgee skrev:
søn okt 08, 2023 11:48 pm
Wow, tjek her. Samme situation i Real Madrids sejr over Getafe bortset fra, at bolden er meget tættere på Joselu som var offside.

https://twitter.com/10Juannn/status/1711134591333867963

men selvfølgelig ikke dømt mod Real
Fup og svindel
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 8/10 Granada - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Der er desværre en tendens til, at Barca kommer bagud på udebane. Det er problematisk af mange årsager, selv når vi formår at komme tilbage. Værst er, synes jeg, at det kræver mange ressourcer at levere et comeback. Det betyder også, at der aldrig rigtigt bliver mulighed for at hvile vores bedste spillere - med risiko for skader og træthed senere på sæsonen, når det hele skal afgøres.

Vi er nødt til snart at spille nogle kampe, hvor vi vinder sikkert og kan hvile vores vigtigste spillere for eksempel en halv time før fuldtid.

Jeg synes, at der er enormt meget talent på vores hold. Det er jo positivt. Kan dog ikke rigtigt finde ud af, om vores udfordringer (med at vinde overbevisende) skyldes Xavi, eller om vi skal have ro på og vente en sæson eller to, før vi for alvor kan slå kapital af vores mange talenter. Hvad tænker I?

Parla
Indlæg: 785
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 8/10 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Parla »

whidgee skrev:
søn okt 08, 2023 11:48 pm
Wow, tjek her. Samme situation i Real Madrids sejr over Getafe bortset fra, at bolden er meget tættere på Joselu som var offside.

https://twitter.com/10Juannn/status/1711134591333867963

men selvfølgelig ikke dømt mod Real
Bare gå ind og se statistikker for kort/frispark tildelt/straffespark tildelt de sidste 20 år hvis du vil have ondt i maven. Det har altid været fucked, forstå ikke negreira-sagen, det er fanme mange penge ud af vinduet for så stadig at blive bortdømt.

Parla
Indlæg: 785
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 8/10 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Parla »

FCBSOCI skrev:
man okt 09, 2023 12:39 am

Jeg synes, at der er enormt meget talent på vores hold. Det er jo positivt. Kan dog ikke rigtigt finde ud af, om vores udfordringer (med at vinde overbevisende) skyldes Xavi, eller om vi skal have ro på og vente en sæson eller to, før vi for alvor kan slå kapital af vores mange talenter. Hvad tænker I?
Tror vi skal slå koldt vand i blodet. Ungt hold og Xavi udvikler sig også stadig. Glæder mig også stadig til at vi kan lukke de her hold op og skide på dem hver kamp.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 8/10 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Granadas sidste 5 kampe:

Billede

Granadas sidste 5 kampe mod Barca:

Billede

Girona, Getafe, Vallecano, Celta, Valladolid, Osasuna, Granada har fucket os op i hver eneste sæson, også når Messi var her.

Og Puta har banket Granada i deres sidste 5 møder.

Konklusion: Vi er til grin når vi møder mindre hold.
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 8/10 Granada - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

🎤 Journalist: “Your thoughts on the last goal getting ruled offside.”

🗣️ Xavi: “If I speak I’ll get suspended but I think they would’ve given us the goal if we had” a white color kit.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 8/10 Granada - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

En kamp man burde have vundet. Spillet var ok, specielt på midten, hvor Gavi, Gündo og Fermin gjorde det rigtig godt og med god backup fra Cancelo og Balde(godt at se ham på vej tilbage mod topformen). Angrebet skuffer dog og herunder specielt Ferran og Felix, som skal være langt mere afgørende, end de var. Synes specielt Felix var alt for usynlig i store perioder. Stillestående og også med mange dårlige beslutninger. Han skal lavere langt, langt mere, hvis man skal købe ham fri af Atletico.

Systemet virkede dog i høj grad i aftes og blev ødelagt af to grove fejl. Vil ikke bruge så meget krudt på det dog, da de blev begået af Barca's to bedste spillere i sæsonen indtil videre.

Godt indhop af Oriol, som hjalp med at lægge det sidste tunge pres, der gav udligningen og sejrsmålet, som dog bliver underkendt på et ikke eksisterende grundlag. Men det har man jo set så mange gange i denne sæson allerede.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 8/10 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Jeg fatter hat af Baldes rolle. Manden binder ikke sammen med Felix og dribler ud i ingenting. De fleste indlæg er direkte i modspillere. Det er jo svært at gøre noget ud af dig selv, når du har en Balde som makker i venstreside og en Ferran, der laver fuldkommen mærkelige ting. Havde han(Balde) ikke lavet den der assist, havde han spillet en decideret elendig kamp. Den redder ham. Og Gavi var decideret elendig. To kæmpe brølere. Fermin uden noget produktivitet, og ligeså kan man sige om Gundogan.

Tre af de værste fra i går var Gavi, Kounde og ter Stegen. Især Kounde og Gavi kostede de tre point. Den midt var uden stabilitet og kontrol. Der var ingen balance. Man er seriøst nødt til at finde en løsning på DM-positionen, eller en løsning på fravær af Frenkie.

Jeg kunne til gengæld godt lide Romeus mere offensive tilgang, hvor han søgte afleveringer mod angrebet. Det virkede godt.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 8/10 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

EasyBuddhist skrev:
man okt 09, 2023 8:49 am
🎤 Journalist: “Your thoughts on the last goal getting ruled offside.”

🗣️ Xavi: “If I speak I’ll get suspended but I think they would’ve given us the goal if we had” a white color kit.
Shit han bliver upopulær hos madridistas og de vil sikkert kræve at han bliver straffet for hans udtalelse.
MDCCCXCIX

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 8/10 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Dum udtalelse af Xavi. Han skulle ikke have blandet Real i det. Være uenig i kendelsen på en diplomatisk måde.

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 8/10 Granada - FC Barcelona

Indlæg af ulrich »

https://streamin.me/v/ced10487

Jeg kan altså ikke se at målmanden laver et udfald pga Torres.

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 8/10 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

ulrich skrev:
man okt 09, 2023 12:02 pm
https://streamin.me/v/ced10487

Jeg kan altså ikke se at målmanden laver et udfald pga Torres.
Han er allerede på vej ud i feltet efter den bliver slået ind. Det er fup og svindel - real fik en godkendt hvor bolden var endnu tættere på manden.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Antimadridista
Indlæg: 9235
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 8/10 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

ulrich skrev:
man okt 09, 2023 12:02 pm
https://streamin.me/v/ced10487

Jeg kan altså ikke se at målmanden laver et udfald pga Torres.
Må tilstå jeg ikke så kampen, men på den der er der måske en minimal reaktion mod Ferran.
Dog er han allerede inden denne reaktion, placeret således at han umuligt kan nå over og reagere på afslutningen fra Felix, selv hvis Torres ikke havde været der. DET syntes jeg er meget tydeligt.

Men altså. Mod Getafe var det et straffe, det samme mod Mallorca og nu dette. Faktisk utroligt at vi kun er 3 point efter Los Francos.
Og nu kommer de lette kampe..Bilbao, Real, Sociedad :lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 49 gæster