26/9 Mallorca - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 26/9 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Sådan som den her kamp har udviklet sig kan jeg leve med x.

Vi ha rvrlet piv piv ringe. Elendig omgang med bolden, langsomt og tungt.

Felix uheldig med stolpe. Ellers har der intet været.

Lamin fantastisk.
Allez...

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7212
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 26/9 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Sikke dog en lortekamp på en lortebane.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: 26/9 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

En MONSTER STOR SKUFFELSE at tabe point mod en bundklub, især fordi førstepladsen nu er på spil. Spillet på banen var bare en bunke lort igen :thumbdown: :thumbdown:

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 26/9 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Bah. Dumt pointtab, især fordi de mål vi lukker ind er personlige fejl af rang, især den første. Men ja, X er selvfølgelig bedre end nederlag.

Af en eller anden årsag føler jeg mig fint overbevist om, at et Sevilla hold som vil spille, det skal vi nok kunne klare.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 26/9 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af emo »

PuyolErGud skrev:
tirs sep 26, 2023 11:34 pm
Bah. Dumt pointtab, især fordi de mål vi lukker ind er personlige fejl af rang, især den første. Men ja, X er selvfølgelig bedre end nederlag.

Af en eller anden årsag føler jeg mig fint overbevist om, at et Sevilla hold som vil spille, det skal vi nok kunne klare.
Det er netop sådan en kamp her der afgøres af marginaler, vi havde dem ikke med os i dag. Stegens kæmpe fejl, Felix stolpe og så så mål 2...Araujo er tilbage men for fandne hvor var han usikker og langsom i opfattelsen.
Allez...

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 26/9 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af Alias-A »

Latterligt at smide point til et hold som Mallorca.

Alt for langt mellem topniveau og bundniveau på det her hold. Enten moser vi modstanderen eller også jagter vi konstant en udligning.
93' Iniesta

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 26/9 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af Rekick »

Generelt var hele bagkæden ubrugelig i dag. Raphinha scorer nok 1 mål og laver 1 assist, men jeg synes i bund og grund han spiller en elendig kamp.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: 26/9 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Glem lige Xavi. Han pisser mig af lige nu. Hvad er det for noget lort at sætte op. Romeu var elendig mod Celta, lad os endelig give ham genvalg. Hold da op en omgang til at lukke op og skide i. Ingen bevægelse, ingen fart, vildt mange boldtab, en trans i forklædning med nr 11 på ryggen brænder friløber. Hvad i alverden er det der foregår. Wow.. Hvis det her er bundniveauet, så er vi fucked.

Vi vandt mange 1-0 sejre sidste sæson, det kan ikke blive ved. Hvis det fortsætter sådan her, så er vi på røven.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 26/9 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

Ingen undskyldninger for Marc. Fuck hvor har han dog stadig en masse hjerneblødninger i ærmet. Kan ikke huske halvdelen af de fejl han har begået i løbet af sin karriere, fuldstændigt unødige fejl som har kostet mål på samlebånd; håber fandme ikke sidste sæson var en enlig svale fra hans side.

Kampe som idag er allerede op ad bakke, hvilket kun gør fadæsen endnu værre. En lorte pløjemark mod et hold der spiller på kyniske omstillinger - til Mallorcas kredit skal det siges at de faktisk tør spille fodbold og har langt større respekt for deres tilgang end eksempelvis Getafe, som er decideret monstrøs.

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 26/9 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af Rekick »

Shit folk vælter allerede fuldstændig sammen. Vildt nok at læse alligevel :clap: :clap: :wtf:

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 26/9 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Norbit skrev:
tirs sep 26, 2023 11:38 pm
Glem lige Xavi. Han pisser mig af lige nu. Hvad er det for noget lort at sætte op. Romeu var elendig mod Celta, lad os endelig give ham genvalg. Hold da op en omgang til at lukke op og skide i. Ingen bevægelse, ingen fart, vildt mange boldtab, en trans i forklædning med nr 11 på ryggen brænder friløber. Hvad i alverden er det der foregår. Wow.. Hvis det her er bundniveauet, så er vi fucked.

Vi vandt mange 1-0 sejre sidste sæson, det kan ikke blive ved. Hvis det fortsætter sådan her, så er vi på røven.
Trans i forklædning?? :crazy:
Allez...

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 26/9 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Dårligt forsvar gjorde, at man tabte. Fuldkommen hul i hovedet at starte med Araujo, der lige er kommet tilbage og så sæt ham sammen med en mand, han ikke rigtigt har spillet sammen med. Iñigos niveau, mand, det er helt væk. Det gjorde ter Stegen også usikker. Sådanne kampe vindes nogen gange bare med 1-0, hvis du har et forsvar, der ikke giver mål til højre og venstre. Taktisk fejlede Xavi enormt.

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 26/9 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af Rekick »

Kubala skrev:
tirs sep 26, 2023 11:43 pm
Dårligt forsvar gjorde, at man tabte. Fuldkommen hul i hovedet at starte med Araujo, der lige er kommet tilbage og så sæt ham sammen med en mand, han ikke rigtigt har spillet sammen med. Iñigos niveau, mand, det er helt væk. Det gjorde ter Stegen også usikker. Sådanne kampe vindes nogen gange bare med 1-0, hvis du har et forsvar, der ikke giver mål til højre og venstre. Taktisk fejlede Xavi enormt.
Men hvis han ikke roterer spillere får han også smæk fra folket. Det er sku svært at tilfredsstille alle.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 26/9 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Romeu burde også være op til diskussion. Der er ingen DM’er, men hvordan hjælper man ham bedst? Gør livet nemt for ham? Hvis ikke det sker, vil man betale for det.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: 26/9 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

Norbit skrev:
tirs sep 26, 2023 11:38 pm
Glem lige Xavi. Han pisser mig af lige nu.
Det sgu meget svært at glemme ham, men ok lad gå i dag :grin:
Norbit skrev:
tirs sep 26, 2023 11:38 pm
Hvad er det for noget lort at sætte op. Romeu var elendig mod Celta, lad os endelig give ham genvalg.

Ja, han skal slet, slet ikke have så meget spilletid som han får. Han er måske godt at have i kampe hvor man bare skal bruge fysik og forsvare en føring. Men at han starter inde i hver evig eneste kamp, er hul i hovedet. Han kommer fra en bundklub og har bare ikke niveauet til at starte inde for verdens største klub.
Norbit skrev:
tirs sep 26, 2023 11:38 pm
Hold da op en omgang til at lukke op og skide i. Ingen bevægelse, ingen fart, vildt mange boldtab
Nu nævner jeg ikke hans navn, men hvem har ansvaret for at fixe alle de her ting? Jeg spørger bare.
Norbit skrev:
tirs sep 26, 2023 11:38 pm
en trans i forklædning med nr 11 på ryggen brænder friløber.
LOL
Senest rettet af Barca80 tirs sep 26, 2023 11:48 pm, rettet i alt 1 gang.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster