23/9 FC Barcelona - Celta de Vigo

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1488
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 399 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af SIOUX »

Kvoller skrev:
lør sep 23, 2023 9:21 pm
Iniesta007 skrev:
lør sep 23, 2023 9:17 pm
whidgee skrev:
lør sep 23, 2023 8:42 pm
Barca80 sidder derhjemme og tuder i sin Real-trøje
Sammen med SIOUX :sick:
Har Barca80 2 brugere?
Blasfemi :eek:

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Barca80 »

Får RM uafgjort eller taber i lokalbraget mod A. Madrid iaften, så lukker vi runden som 1er :thumbup:

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Hristo »

Barca80 skrev:
søn sep 24, 2023 8:02 am
Får RM uafgjort eller taber i lokalbraget mod A. Madrid iaften, så lukker vi runden som 1er :thumbup:
Jeg kan mærke at Atlético tager alle tre point. De skal vinde for at holde trit, og Real Madrid kører på heldig 1-0-energi for tiden. Simeone skriger cojonas mindst 10 gange i sin peptalk i aften mens han gestikulerer voldsomt. Atlético smadrer igennem inde på banen, Griezmann viser den klasse han glemte at tage med til Barcelona, holdet vinder stort og kommer muligvis også til at skade en Real-spiller på vejen.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 23/9 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
lør sep 23, 2023 8:51 pm
Lopezzz skrev:
lør sep 23, 2023 8:50 pm
Pis

Hvad skete der egentlig?
Jeg så det heller ikke men jeg fandt en kort video.


Official: Tests carried out tonight have shown that first team player De Jong is suffering from an injury to the distal tibiofibular syndesmosis of his right ankle. He's unavailable and his recovery will determine his availability.
MDCCCXCIX

Ialocin
Indlæg: 732
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Ialocin »

Det er en lettelse, at Lewan er begyndt at score igen, selvom han ikke var meget involveret i kampen i går.

Men det er svært at kritisere hans start på sæsonen, når han har lavet 6 mål og 5 assist i 7 kampe.

Det er lidt sjovt med tanke på, at de fleste herinde har dømt ham færdig efter hver kamp i de seneste 6 måneder.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Daluigi »

Ialocin skrev:
søn sep 24, 2023 11:45 am
Det er en lettelse, at Lewan er begyndt at score igen, selvom han ikke var meget involveret i kampen i går.

Men det er svært at kritisere hans start på sæsonen, når han har lavet 6 mål og 5 assist i 7 kampe.

Det er lidt sjovt med tanke på, at de fleste herinde har dømt ham færdig efter hver kamp i de seneste 6 måneder.
Jeg hører til en af dem, som synes han har været dårlig det sidste halve år. Men jeg må samtidig også anerkende, at han på en eller anden måde leverer nogle fornuftige stats…. Så det er jo svært at brokke sig alt for meget, når man samtidig tænker vores økonomi ind - Hvad er der af bedre alternativer? Vi er regerende mestre, på trods af en historisk krise, og Lewa leverer afgørende mål igen og igen…. Så respekt for det.
Forumlegende

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Filten »

Daluigi skrev:
søn sep 24, 2023 1:11 pm
Ialocin skrev:
søn sep 24, 2023 11:45 am
Det er en lettelse, at Lewan er begyndt at score igen, selvom han ikke var meget involveret i kampen i går.

Men det er svært at kritisere hans start på sæsonen, når han har lavet 6 mål og 5 assist i 7 kampe.

Det er lidt sjovt med tanke på, at de fleste herinde har dømt ham færdig efter hver kamp i de seneste 6 måneder.
Jeg hører til en af dem, som synes han har været dårlig det sidste halve år. Men jeg må samtidig også anerkende, at han på en eller anden måde leverer nogle fornuftige stats…. Så det er jo svært at brokke sig alt for meget, når man samtidig tænker vores økonomi ind - Hvad er der af bedre alternativer? Vi er regerende mestre, på trods af en historisk krise, og Lewa leverer afgørende mål igen og igen…. Så respekt for det.
Han ødelægger det offensive spil flere gange og tager forkerte beslutninger og har svært ved at holde i bolden.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1488
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 399 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af SIOUX »

Kubala skrev:
lør sep 23, 2023 10:09 pm
Antimadridista skrev:
lør sep 23, 2023 10:07 pm
Amen altså.

Måske fyren skulle overveje hvorfor han får de kommentarer!

Ofte har folk argumenteret op og ned af stolper, uden det har gjort en forskel. Men ja ignorere er det bedste.
Men det er ikke ok at angribe ham/hende sådan. Hvis man har fået nok af ham/hende, burde man ignorere ham/hende.


PS. Jeg forstår godt frustrationerne. Har jo overlevet lidt af hvert på dette forum i de ca. lidt over 12 år.
Som man siger - hvis en eller to personer ikke bryder sig om dig, så går det nok. Men et der mange, som ikke bryder sig om dig, så skal man kigge indad.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af PuyolErGud »

De presser på i Spanien, så der er allerede kamp i morgen igen! Kan vi få en kamptråd? Takker!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af EasyBuddhist »

Så ikke kampen live, da jeg røg ind i en masse festivitas, men godt det samme. En af de kampe, der er dårlig for helbredet. Så hellere en massiv omgang tømmermænd og se den velvidende, man vinder til sidst :mrgreen:

En kamp, hvor man fik downsiden ved Cancelo at se og hvorfor, han nok ikke kommer til at spille de store kampe fra start, i hvert fald ikke som RB. Nogle fremragende mål, Barca får scoret dog og det er vel det positive at tage med og bestemt ikke uvæsentligt. Dette Barcahold producerer mange chancer og kan score mange mål på kort tid. Noget man ikke har set i ualmindelige tider.

Gavi fik endnu engang vist, han ER kongen og hvis jeg fik en blank holdopstilling, så ville han være det første navn på holdkortet, når han ikke har karantæne. Fy for satan, hvor han god!

Men ellers en kollektiv offday fra de flestes side i det meste af kampen og vel egentligt naturligt nok, den kommer efter to x 5-0. Det så man også ofte i de gode år og de fleste hold vil have den slags kampe fra tid til anden, selvom man er inde i en god periode. Så meget desto vigtigere, man får hevet en sejr hjem. Det gav ekstremt vigtige point til kontoen og det giver holdmoral at vende sådan en kamp.

Det store minus er Frenkie's skade. Der er andre spillere, der kan vikariere, men kampene kommer i en lind strøm nu, så det er ikke optimalt, specielt ikke, når Pedri også er ude. Det bliver en stor test for holdet, at undvære ham og Pedri samtidig, men den kan også blive vigtig for sæsonen, hvis ikke andre træder til. Der vil blive trukket store veksler på Gündo og Gavi og man vil få mere at se til Fermin og Oriol, hvilket netop kan blive upsiden. Dertil må man også formode, b-spillere som Unai og Garrido får nogle opkald og noget spilletid og det er jo altid spændende at se la masia drengene få sin chance og hvem ved, måske man får yngre talenter som Darvich og Guille at se, hvilket ville være yderst interessant. Masser at se frem til, på trods
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 51 gæster