Blasfemi

Redaktører: Guardiola, Wennerberg
Jeg kan mærke at Atlético tager alle tre point. De skal vinde for at holde trit, og Real Madrid kører på heldig 1-0-energi for tiden. Simeone skriger cojonas mindst 10 gange i sin peptalk i aften mens han gestikulerer voldsomt. Atlético smadrer igennem inde på banen, Griezmann viser den klasse han glemte at tage med til Barcelona, holdet vinder stort og kommer muligvis også til at skade en Real-spiller på vejen.
Jeg så det heller ikke men jeg fandt en kort video.
Official: Tests carried out tonight have shown that first team player De Jong is suffering from an injury to the distal tibiofibular syndesmosis of his right ankle. He's unavailable and his recovery will determine his availability.
Jeg hører til en af dem, som synes han har været dårlig det sidste halve år. Men jeg må samtidig også anerkende, at han på en eller anden måde leverer nogle fornuftige stats…. Så det er jo svært at brokke sig alt for meget, når man samtidig tænker vores økonomi ind - Hvad er der af bedre alternativer? Vi er regerende mestre, på trods af en historisk krise, og Lewa leverer afgørende mål igen og igen…. Så respekt for det.Ialocin skrev: ↑søn sep 24, 2023 11:45 amDet er en lettelse, at Lewan er begyndt at score igen, selvom han ikke var meget involveret i kampen i går.
Men det er svært at kritisere hans start på sæsonen, når han har lavet 6 mål og 5 assist i 7 kampe.
Det er lidt sjovt med tanke på, at de fleste herinde har dømt ham færdig efter hver kamp i de seneste 6 måneder.
Han ødelægger det offensive spil flere gange og tager forkerte beslutninger og har svært ved at holde i bolden.Daluigi skrev: ↑søn sep 24, 2023 1:11 pmJeg hører til en af dem, som synes han har været dårlig det sidste halve år. Men jeg må samtidig også anerkende, at han på en eller anden måde leverer nogle fornuftige stats…. Så det er jo svært at brokke sig alt for meget, når man samtidig tænker vores økonomi ind - Hvad er der af bedre alternativer? Vi er regerende mestre, på trods af en historisk krise, og Lewa leverer afgørende mål igen og igen…. Så respekt for det.Ialocin skrev: ↑søn sep 24, 2023 11:45 amDet er en lettelse, at Lewan er begyndt at score igen, selvom han ikke var meget involveret i kampen i går.
Men det er svært at kritisere hans start på sæsonen, når han har lavet 6 mål og 5 assist i 7 kampe.
Det er lidt sjovt med tanke på, at de fleste herinde har dømt ham færdig efter hver kamp i de seneste 6 måneder.
Som man siger - hvis en eller to personer ikke bryder sig om dig, så går det nok. Men et der mange, som ikke bryder sig om dig, så skal man kigge indad.Kubala skrev: ↑lør sep 23, 2023 10:09 pmMen det er ikke ok at angribe ham/hende sådan. Hvis man har fået nok af ham/hende, burde man ignorere ham/hende.Antimadridista skrev: ↑lør sep 23, 2023 10:07 pmAmen altså.
Måske fyren skulle overveje hvorfor han får de kommentarer!
Ofte har folk argumenteret op og ned af stolper, uden det har gjort en forskel. Men ja ignorere er det bedste.
PS. Jeg forstår godt frustrationerne. Har jo overlevet lidt af hvert på dette forum i de ca. lidt over 12 år.
Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst