Vil vædde med at han ikke kan række sovsekanden til konen uden at tabe den på gulvet.
All hail to the king, baby
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
Vil vædde med at han ikke kan række sovsekanden til konen uden at tabe den på gulvet.
Du er faktisk lidt latterlig. Det hører op den dag du skriver bare lidt positivt, og det kommer nok ikke til at skeBarca80 skrev: ↑lør sep 23, 2023 9:50 pmStop nu med de der personlige angreb på andre brugere herinde.
Jeg vil ALTID fortsætte med at kritisere Xavi hvis ikke han leverer varen. Det slipper I ikke for. Det kan jeg godt love jer.
Hvis I er uenige med mig, så modargumentere, i stedet for personlige angreb.
Personlige angreb som fx "du hører ikke hjemme her", "er du skjult RM fan", "du er så dum at høre på", "du altid så negativ", "du bør smides ud" osv.
Eller hvis ikke I orker diskussion og er træt af mig, så scroll bare videre til næste kommentar i tråden. Så simpelt er det faktisk.
Men det er ikke ok at angribe ham/hende sådan. Hvis man har fået nok af ham/hende, burde man ignorere ham/hende.Antimadridista skrev: ↑lør sep 23, 2023 10:07 pmAmen altså.
Måske fyren skulle overveje hvorfor han får de kommentarer!
Ofte har folk argumenteret op og ned af stolper, uden det har gjort en forskel. Men ja ignorere er det bedste.
Jeg syntes ikke han bliver angrebet. Ofte svaret imod ud fra den tone (og selvfølgelig sit bagkatalog) han selv ligger for dagen.Kubala skrev: ↑lør sep 23, 2023 10:09 pmMen det er ikke ok at angribe ham/hende sådan. Hvis man har fået nok af ham/hende, burde man ignorere han/hende.Antimadridista skrev: ↑lør sep 23, 2023 10:07 pmAmen altså.
Ofte har folk argumenteret op og ned af stolper, uden det har gjort en forskel. Men ja ignorere er det bedste.
Derfor du tager lange pauserKubala skrev: ↑lør sep 23, 2023 10:09 pmMen det er ikke ok at angribe ham/hende sådan. Hvis man har fået nok af ham/hende, burde man ignorere ham/hende.Antimadridista skrev: ↑lør sep 23, 2023 10:07 pmAmen altså.
PS. Jeg forstår godt frustrationerne. Har jo overlevet lidt af hvert på dette forum i de ca. lidt over 12 år.
Ja, de hjælper, pauserne.Antimadridista skrev: ↑lør sep 23, 2023 10:11 pmDerfor du tager lange pauserKubala skrev: ↑lør sep 23, 2023 10:09 pmMen det er ikke ok at angribe ham/hende sådan. Hvis man har fået nok af ham/hende, burde man ignorere ham/hende.Antimadridista skrev: ↑lør sep 23, 2023 10:07 pmAmen altså.
PS. Jeg forstår godt frustrationerne. Har jo overlevet lidt af hvert på dette forum i de ca. lidt over 12 år.
Det ved jeg nu ikke. Der er godt nok flere steder, hvor han bliver angrebet. Gør han det selv, er det ligeså skidt.Antimadridista skrev: ↑lør sep 23, 2023 10:11 pmJeg syntes ikke han bliver angrebet. Ofte svaret imod ud fra den tone (og selvfølgelig sit bagkatalog) han selv ligger for dagen.Kubala skrev: ↑lør sep 23, 2023 10:09 pmMen det er ikke ok at angribe ham/hende sådan. Hvis man har fået nok af ham/hende, burde man ignorere han/hende.Antimadridista skrev: ↑lør sep 23, 2023 10:07 pmAmen altså.
Xavi: "We played with faith and courage. But we were also very messy. We have to analyze it. It's a brutal comeback, wanting to win."
"What happened today has to be a warning for the team. We can't allow this to happen again."
"Gavi can play everywhere in midfield."
"It wasn't a good match, but we usually lost these matches. We had a winning character."
"Let's hope that de Jong's injury is minimal."
"Robert tells me that he is very well physically, he feels very good, he has a good state of confidence and today he gave us two vital goals for the comeback."
"It was difficult for us to find Lamine Yamal, but he played a good game. It's important that Lamine Yamal accumulates minutes and has good feelings."
Jeg omgiver mig kun med positive mennesker.
Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster