23/9 FC Barcelona - Celta de Vigo

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Dytrax »

Kubala skrev:
lør sep 23, 2023 9:18 pm
Hristo skrev:
lør sep 23, 2023 9:03 pm
Kubala skrev:
lør sep 23, 2023 8:56 pm
Slet ikke godt, hvis Frenkie er ude til november. Det er skidt for Xavi.
Så er det heldigt vi har en kongeafløser i Sergi Roberto😂😂😂
Nåh ja, kongen.
Vil vædde med at han ikke kan række sovsekanden til konen uden at tabe den på gulvet.

All hail to the king, baby :lol:

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1772
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Barca80 »

Stop nu med de der personlige angreb på andre brugere herinde.

Jeg vil ALTID fortsætte med at kritisere Xavi hvis ikke han leverer varen. Det slipper I ikke for. Det kan jeg godt love jer.

Hvis I er uenige med mig, så modargumentere, i stedet for personlige angreb.

Personlige angreb som fx "du hører ikke hjemme her", "du skjult RM fan", "du er så dum at høre på", "du altid så negativ", "du den største troll", "du bør smides ud" osv.

Eller hvis ikke I orker diskussion og er træt af mig, så scroll bare videre til næste kommentar i tråden. Så simpelt er det faktisk.
Senest rettet af Barca80 lør sep 23, 2023 10:00 pm, rettet i alt 7 gange.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Kubala »

Dytrax skrev:
lør sep 23, 2023 9:28 pm
Kubala skrev:
lør sep 23, 2023 9:18 pm
Hristo skrev:
lør sep 23, 2023 9:03 pm
Kubala skrev:
lør sep 23, 2023 8:56 pm
Slet ikke godt, hvis Frenkie er ude til november. Det er skidt for Xavi.
Så er det heldigt vi har en kongeafløser i Sergi Roberto😂😂😂
Nåh ja, kongen.
Vil vædde med at han ikke kan række sovsekanden til konen uden at tabe den på gulvet.

All hail to the king, baby :lol:
:lol: :lol:

Iniesta007
Indlæg: 573
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 32 gange
Blevet takket: 83 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Iniesta007 »

Barca80 skrev:
lør sep 23, 2023 9:50 pm
Stop nu med de der personlige angreb på andre brugere herinde.

Jeg vil ALTID fortsætte med at kritisere Xavi hvis ikke han leverer varen. Det slipper I ikke for. Det kan jeg godt love jer.

Hvis I er uenige med mig, så modargumentere, i stedet for personlige angreb.

Personlige angreb som fx "du hører ikke hjemme her", "er du skjult RM fan", "du er så dum at høre på", "du altid så negativ", "du bør smides ud" osv.

Eller hvis ikke I orker diskussion og er træt af mig, så scroll bare videre til næste kommentar i tråden. Så simpelt er det faktisk.
Du er faktisk lidt latterlig. Det hører op den dag du skriver bare lidt positivt, og det kommer nok ikke til at ske :thumbdown:
Så hop over på Madridista hvor du hører hjemme, så kan du pive sammen med dem i din hvide trøje :sick:
Slut Herfra.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1772
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Barca80 »

Personlige angreb er tegn på svaghed. Hvis man er i tvivl om hvad personlige angreb er, så er der hjælp at hente hos ChatGPT. Værsgo:
-- -- --
Selvom det er bedst at undgå personlige angreb under en diskussion, kan jeg give dig nogle eksempler på, hvordan personlige angreb kan se ud. Disse eksempler er ikke ment som opfordring, men snarere som en illustration af, hvad der kan betragtes som personlige angreb:

1. Karakterangreb: Dette er, når man angriber en persons karakter eller personlighedstræk i stedet for at fokusere på argumenterne. For eksempel: "Du er bare en doven person, der ikke har nogen forståelse for, hvad vi taler om."

2. Nedladende kommentarer: Dette er nedværdigende eller nedgørende bemærkninger, der har til formål at underminere eller fornærme den anden person. For eksempel: "Du er så dum, at det ikke er værd at diskutere med dig."

3. Generaliseringer og stereotyper: Dette er, når man generaliserer eller anvender stereotyper om en person eller en gruppe for at angribe deres synspunkter. For eksempel: "Du tilhører bare den intellektuelt udfordrede gruppe, der ikke kan forstå komplekse ideer."

4. Trusler eller chikane: Dette er, når man truer eller chikanerer en person for at få dem til at ændre deres synspunkter eller trække sig fra diskussionen. For eksempel: "Hvis du fortsætter med at argumentere imod mig, vil jeg offentliggøre dine personlige oplysninger og ødelægge dit omdømme."

Husk, at en konstruktiv diskussion bør fokusere på ideer, argumenter og respektfuld udveksling af synspunkter. Det er vigtigt at undgå personlige angreb, da de ikke bidrager konstruktivt til samtalen og kan skade relationerne mellem deltagerne.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Kubala »

Selvom jeg ikke er enig med Barca80 sådan 90% af tiden, er personlige angreb ikke vejen frem. Enten skal I modargumentere(kan være svært, når ingen rykker sig), eller skal I ignorere ham. Det andet gavner ingen.

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Antimadridista »

Amen altså.

Måske fyren skulle overveje hvorfor han får de kommentarer!

Ofte har folk argumenteret op og ned af stolper, uden det har gjort en forskel. Men ja ignorere er det bedste.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Kubala »

Antimadridista skrev:
lør sep 23, 2023 10:07 pm
Amen altså.

Måske fyren skulle overveje hvorfor han får de kommentarer!

Ofte har folk argumenteret op og ned af stolper, uden det har gjort en forskel. Men ja ignorere er det bedste.
Men det er ikke ok at angribe ham/hende sådan. Hvis man har fået nok af ham/hende, burde man ignorere ham/hende.


PS. Jeg forstår godt frustrationerne. Har jo overlevet lidt af hvert på dette forum i de ca. lidt over 12 år.

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Antimadridista »

Kubala skrev:
lør sep 23, 2023 10:09 pm
Antimadridista skrev:
lør sep 23, 2023 10:07 pm
Amen altså.

Måske fyren skulle overveje hvorfor han får de kommentarer!

Ofte har folk argumenteret op og ned af stolper, uden det har gjort en forskel. Men ja ignorere er det bedste.
Men det er ikke ok at angribe ham/hende sådan. Hvis man har fået nok af ham/hende, burde man ignorere han/hende.
Jeg syntes ikke han bliver angrebet. Ofte svaret imod ud fra den tone (og selvfølgelig sit bagkatalog) han selv ligger for dagen.

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Antimadridista »

Kubala skrev:
lør sep 23, 2023 10:09 pm
Antimadridista skrev:
lør sep 23, 2023 10:07 pm
Amen altså.

Måske fyren skulle overveje hvorfor han får de kommentarer!

Ofte har folk argumenteret op og ned af stolper, uden det har gjort en forskel. Men ja ignorere er det bedste.
Men det er ikke ok at angribe ham/hende sådan. Hvis man har fået nok af ham/hende, burde man ignorere ham/hende.


PS. Jeg forstår godt frustrationerne. Har jo overlevet lidt af hvert på dette forum i de ca. lidt over 12 år.
Derfor du tager lange pauser :grin:

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Kubala »

Antimadridista skrev:
lør sep 23, 2023 10:11 pm
Kubala skrev:
lør sep 23, 2023 10:09 pm
Antimadridista skrev:
lør sep 23, 2023 10:07 pm
Amen altså.

Måske fyren skulle overveje hvorfor han får de kommentarer!

Ofte har folk argumenteret op og ned af stolper, uden det har gjort en forskel. Men ja ignorere er det bedste.
Men det er ikke ok at angribe ham/hende sådan. Hvis man har fået nok af ham/hende, burde man ignorere ham/hende.


PS. Jeg forstår godt frustrationerne. Har jo overlevet lidt af hvert på dette forum i de ca. lidt over 12 år.
Derfor du tager lange pauser :grin:
Ja, de hjælper, pauserne. :lol: :lol:

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Antimadridista »

Men jeg gider faktisk ikke den her diskussion. Så lukker for i dag.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Kubala »

Antimadridista skrev:
lør sep 23, 2023 10:11 pm
Kubala skrev:
lør sep 23, 2023 10:09 pm
Antimadridista skrev:
lør sep 23, 2023 10:07 pm
Amen altså.

Måske fyren skulle overveje hvorfor han får de kommentarer!

Ofte har folk argumenteret op og ned af stolper, uden det har gjort en forskel. Men ja ignorere er det bedste.
Men det er ikke ok at angribe ham/hende sådan. Hvis man har fået nok af ham/hende, burde man ignorere han/hende.
Jeg syntes ikke han bliver angrebet. Ofte svaret imod ud fra den tone (og selvfølgelig sit bagkatalog) han selv ligger for dagen.
Det ved jeg nu ikke. Der er godt nok flere steder, hvor han bliver angrebet. Gør han det selv, er det ligeså skidt.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Dytrax »

Xavi: "We played with faith and courage. But we were also very messy. We have to analyze it. It's a brutal comeback, wanting to win."

"What happened today has to be a warning for the team. We can't allow this to happen again."

"Gavi can play everywhere in midfield."

"It wasn't a good match, but we usually lost these matches. We had a winning character."

"Let's hope that de Jong's injury is minimal."

"Robert tells me that he is very well physically, he feels very good, he has a good state of confidence and today he gave us two vital goals for the comeback."

"It was difficult for us to find Lamine Yamal, but he played a good game. It's important that Lamine Yamal accumulates minutes and has good feelings."

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1488
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 399 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af SIOUX »

Iniesta007 skrev:
lør sep 23, 2023 9:17 pm
whidgee skrev:
lør sep 23, 2023 8:42 pm
Barca80 sidder derhjemme og tuder i sin Real-trøje
Sammen med SIOUX :sick:
Jeg omgiver mig kun med positive mennesker.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 47 gæster