19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15005
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af Lopezzz »

Vi skal nyde vores nuværende succes for lige om hjørnet venter der et kæmpe nederlag/ydmygelse som vil kaste os 5 år tilbage :lolno:
Lad os håbe at det ikke sker 🙏🏽
MDCCCXCIX

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af Drake »

EasyBuddhist skrev:
tirs sep 19, 2023 11:35 pm
Cancelo er bedre som offensiv back der holder bredden og kommer i overlap, ikke når han trækker ind og være CM i så lange perioder. Det kan han gære i de helt store kampe, når vi skal vinde midten :thumbdown:
Cancelo som overlapper? Sjældent har jeg set noget så forkert. Cancelo er udpræget indvendig back. Han kan overlappe, hvis det er nødvendigt, men men det er håbløs brug af hans kvaliteter. Jeg ELSKER hans indvendige spil, som gør, Barca for første gang i ualmindelige tider kan spiller igennem MIDTEN og ikke alt det der håbløse fløjspil med indlæg efter indlæg. Må det forsætte for evigt og Cancelo holde sig langt væk fra overalps. Det er om noget, den direkte årsag til det gode spil de sidste to kampe, så jeg ved virkelig ikke, hvad det præcist er, du mener
Gondogan er jeg skuffet over ind til videre, han virker bare som en boldflytter :thumbdown:
Gündo var udpræget klasse i dag og jeg tænker, jeg skal passe på med gå den udtalelse for meget på klingen, fordi det er satme mærkeligt skrevet
Sjovt man kan se det så forskelligt :eh:

Jeg synes du negligere hvad Cancelo kan bidrage med som offensiv back, der også kan gøre en spiller som Raphinha meget bedre, da han ikke kan drible og klare sig selv. Bare fordi at Cancelo skulle komme i overlap, så skal det jo ikke bare være indlæg på indlæg, men i stedet for lav cutback afleveringer og bare skabe overtal og udfordre og være kreativ.

Jeg synes Cancelo var fantastisk som indvendig back mod Real Betis, og var min man of the match.
Men kampen i går, synes jeg det var helt unødvendigt at han rendte rundt på midten, og var bare mere i vejen.

Jeg ser mere Cancelo og offensiv back, da man også får mere ud at højre kanten, men i nogle kampe giver det mening at bruge ham som indvendig back, fx i de store kampe, når vi skal vinde midten.

Jeg synes Gündo var middelmådig i går, og kan godt se at han ikke er spillet helt ind endnu.
Ind til videre har jeg kun set små glimt af han store kvaliteter, men det kommer forhåbentlig mere frem, jo længere vi kommer ind i sæsonen :thumbup:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af Kvoller »

Hold da op. Jeg er komplet uenig.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af Dytrax »

Da rygterne om Felix begyndte at tage fart, var jeg ikke begejstret og da han kom til klubben, var jeg sikker på at han slet, slet ikke ville slå til eller bidrage med andet end fyld.

Har sjældent været mere tilfreds med at tage fuldstændigt fejl.

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 627
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 127 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af PeterPedal »

Jeg tror, at det hænger meget sammen med, at vi for første gang i mange år har en trøje, der ligner en barca-trøje :-)
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af FCBSOCI »

Har “investeret” i de katalanske sportsaviser SPORT og MUNDO DEPORTIVO. Joao Felix er på forsiden af begge aviser og bliver rost til skyerne.

I Mundo Deportivo får han som den eneste fire stjerner, alle øvrige spillere får to eller tre stjerner. I SPORT får han som den eneste karakteren 9, de øvrige Barca spillere får alle karakteren 8 eller 9.

Tre hjemmekampe på Barcas “nye” stadion har givet tre sejre og målscoren 12-0. Måske skal vi glemme alt om økonomi (og et umoderne stadion) og lade Barca fortsætte på Estadi Lluis Companys mange, mange år endnu? I øvrigt har de seneste to hjemmekampe budt på “la manita” (lille hånd) dvs. 5 mål af Barca. De må godt fortsætte stimen på lørdag hjemme mod Celta :-).

Antimadridista
Indlæg: 9235
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
ons sep 20, 2023 12:10 pm
Da rygterne om Felix begyndte at tage fart, var jeg ikke begejstret og da han kom til klubben, var jeg sikker på at han slet, slet ikke ville slå til eller bidrage med andet end fyld.

Har sjældent været mere tilfreds med at tage fuldstændigt fejl.
Stram lige op ik :cool:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
ons sep 20, 2023 2:37 pm
Dytrax skrev:
ons sep 20, 2023 12:10 pm
Da rygterne om Felix begyndte at tage fart, var jeg ikke begejstret og da han kom til klubben, var jeg sikker på at han slet, slet ikke ville slå til eller bidrage med andet end fyld.

Har sjældent været mere tilfreds med at tage fuldstændigt fejl.
Stram lige op ik :cool:
:lol:

Jo jo, jeg skal nok!


Kom i øvrigt også i tanke om, ovenpå gårsdagens kamp, at vi mangler Pedri og Araujo.
Håber virkelig at det spil, vi ser nu, kommer til at holde.

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af Madameskrald »

Det bliver spændende, om dette er det nye niveau - eller om det bliver hverdag igen, når det næste La Liga hold pakker sig ned..

Såfremt det er det nye niveau, så understreger det i høj grad - hvor meget betydning det har, at træneren tror på sine spillere. Cancelo er bare klasse - og ikke matchet i truppen, men jeg er ikke overbevist om, at Ansu eller Torres ikke kunne have spillet Felixs rolle, havde de havde fået mere tillid gennem Xavis tid i klubben.

Det sagt, så betyder 4-5 års senior fodbold efaring vanvittigt meget i den alder...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Dejlig kamp i går, Felix er klasse! :thumbup:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 54 gæster