19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af Lopezzz »

Der er helt fint med mig at vores kaptajn spiller så lidt som muligt :lol:
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af EasyBuddhist »

Det må være hårdt for Raphinha, der har spillet en udmærket kamp og så kommer Yamal ind og producerer det samme på 5 minutter, som han gjorde i 68. Han er milevidt foran Raphinha allerede
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af EasyBuddhist »

Atletico på vej med et fint resultat ude mod Lazio også
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Parla
Indlæg: 785
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af Parla »

EasyBuddhist skrev:
tirs sep 19, 2023 10:42 pm
Det må være hårdt for Raphinha, der har spillet en udmærket kamp og så kommer Yamal ind og producerer det samme på 5 minutter, som han gjorde i 68. Han er milevidt foran Raphinha allerede
Og det er selvom Raphinha er god og spillede udemærket.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af Drake »

Fin sejer og dejligt med 5 mål :smile:

Felix virker lovende, og man kan se han giver alt for klubben :thumbup:

FDJ kan sagens spille DM i de små og mellem store kampe, han er så nice en spiller :thumbup:

Kounde har været fantastisk i en del kampe efter hånden, håber han bliver ved! :thumbup:

Der var desværre meget sløseri til sidst, og ærgerligt at Yamal ikke fik minimum 1 mål :thumbdown:

Lewan skulle havde været skiftet ud, når man havde chancen med en stor føring, og imod en ringe modstander. Han kommer til at brænde ud sidst på sæsonen :thumbdown:

Cancelo er bedre som offensiv back der holder bredden og kommer i overlap, ikke når han trækker ind og være CM i så lange perioder. Det kan han gære i de helt store kampe, når vi skal vinde midten :thumbdown:

Gondogan er jeg skuffet over ind til videre, han virker bare som en boldflytter :thumbdown:

Blade har ingen form for slutprodukt, og bruger ikke sine kvaliteter rigtigt. Han bliver for meget ren kant, og kommer ned i tempo, og der har han ikke dribleevnen til at komme ordenligt forbi. Han skal hellere drive bolden frem fra forsvaret, og løbe i dybden. Det skal han virkelig udvikle :thumbdown:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af EasyBuddhist »

📊| Jules Koundé vs Royal Antwerp.

- 114 Touches.
- 97/103 Passes.
- 4/5 Long Balls.
- 20 Passes Into Final Third.
- 2 Chances Created, 1 Big.
- 0 Times Dispossessed.
- 1 Shot.
- 1 Tackle.
- 3 Clearances.
- 1 Headed Clearance.
- 1 Interception.
- 3 Ball Recoveries.
- 2/2 Ground Duels Won.
- 5/6 Aerials Won.
- 0 Fouls Committed.
- 0 Times Dribbled Past.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af EasyBuddhist »

Cancelo er bedre som offensiv back der holder bredden og kommer i overlap, ikke når han trækker ind og være CM i så lange perioder. Det kan han gære i de helt store kampe, når vi skal vinde midten :thumbdown:
Cancelo som overlapper? Sjældent har jeg set noget så forkert. Cancelo er udpræget indvendig back. Han kan overlappe, hvis det er nødvendigt, men men det er håbløs brug af hans kvaliteter. Jeg ELSKER hans indvendige spil, som gør, Barca for første gang i ualmindelige tider kan spiller igennem MIDTEN og ikke alt det der håbløse fløjspil med indlæg efter indlæg. Må det forsætte for evigt og Cancelo holde sig langt væk fra overalps. Det er om noget, den direkte årsag til det gode spil de sidste to kampe, så jeg ved virkelig ikke, hvad det præcist er, du mener
Gondogan er jeg skuffet over ind til videre, han virker bare som en boldflytter :thumbdown:
Gündo var udpræget klasse i dag og jeg tænker, jeg skal passe på med gå den udtalelse for meget på klingen, fordi det er satme mærkeligt skrevet
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af EasyBuddhist »

🎙️ Xavi spoke after the match on Barca's performance

🗣️: "Satisfied and happy with the result, but more so with how we played. We are at the best level shown with me as coach. We are patient, we push high. It is a pride to see the team, we must give it continuity."
🎙️ Xavi on Gundogan & Cancelo

🗣️: "We don't have to say anything to Gündogan and Cancelo because they have had a coach who also plays like us. It’s a pleasure to watch them play, there’s nothing to say about Gündogan, he can do everything, and for Cancelo it’s the same."
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af EasyBuddhist »

Ilkay Gündogan 🆚 Antwerp:

• 90 mins
• 100/106 passes completed (MOST)
• 1 ASSIST 🅰️
• 4 chances created ⭐
• 100% long balls completed
• 100% tackles won
• 7 recoveries

Great display. 🇩🇪🎩
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af EasyBuddhist »

Image: João Cancelo's heatmap against Royal Antwerp.

Billede
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af FCBSOCI »

Det var Barca, som vi gerne ser dem. Tempo, de rigtige løb, tekniske lækkerier, flotte mål. Stemningen var superb. Skyldes nok at vi langt om længe får det “rigtige” Barca at se.

Længe siden, at stemningen har været så intens. Det hjælper også at de “nye” Gundogan og to x Jaoa gør det godt.

DeanCassady
Indlæg: 1591
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerpn

Indlæg af DeanCassady »

Cancelo oser bare kvalitet. Det er helt vanvittigt, hvor meget det gør, at vi pludseligt har en dygtig og modig spiller på højrebacken.

Det bliver spændende at se, hvornår hans mentale nedsmeltning begynder.
Robert Zimmerman

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af EasyBuddhist »

FCBSOCI skrev:
tirs sep 19, 2023 11:57 pm
Det var Barca, som vi gerne ser dem. Tempo, de rigtige løb, tekniske lækkerier, flotte mål. Stemningen var superb. Skyldes nok at vi langt om længe får det “rigtige” Barca at se.

Længe siden, at stemningen har været så intens. Det hjælper også at de “nye” Gundogan og to x Jaoa gør det godt.
Hvad er dit indtryk af Gündo set fra stadion? Jeg synes han var fremragende og en absolut nøglespiller i dag
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerpn

Indlæg af EasyBuddhist »

DeanCassady skrev:
ons sep 20, 2023 12:01 am
Cancelo oser bare kvalitet. Det er helt vanvittigt, hvor meget det gør, at vi pludseligt har en dygtig og modig spiller på højrebacken.

Det bliver spændende at se, hvornår hans mentale nedsmeltning begynder.
Forhåbentlig betyder det så meget for ham at komme til Barca, han ikke får de nykker igen. Man har lov at håbe, for han kan være nøglen til succes for Barca
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af FCBSOCI »

EasyBuddhist skrev:
ons sep 20, 2023 12:02 am
FCBSOCI skrev:
tirs sep 19, 2023 11:57 pm
Det var Barca, som vi gerne ser dem. Tempo, de rigtige løb, tekniske lækkerier, flotte mål. Stemningen var superb. Skyldes nok at vi langt om længe får det “rigtige” Barca at se.

Længe siden, at stemningen har været så intens. Det hjælper også at de “nye” Gundogan og to x Jaoa gør det godt.
Hvad er dit indtryk af Gündo set fra stadion? Jeg synes han var fremragende og en absolut nøglespiller i dag
Synes også han var fremragende. På stadion kan man, i modsætning til på TV, selv vælge hvem man vil følge - også når spilleren ikke har bolden (tager han de rigtige løb, placerer han sig godt osv.). Min vurdering er, at Gundo gjorde det meste rigtigt. Han bliver lige som 2 x Jaoa en kæmpe gevinst, tror jeg.

Har lige set et interview med Xavi på spansk TV, hvor han siger, at Barca spiller det bedste han har set i sin tid som træner. Det er svært at være uenig. Jeg må også erkende, at jeg ikke kunne se, hvad Barca ville med Felix. Skal vi ikke bare sige, at det er godt at jeg ikke er træner, eller bare i staben, i FC Barcelona.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 50 gæster