19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af Drake »

Jeg tænkte nok at Xavi ikke ville rotere, det er ærgerligt!

Det er jo en perfekt mulighed når det er så dårlig en modstander, og vi er på "hjemme" bane.

Hvornår skal vi ellers spare spillere, det kommer til at bide os i rumpen sidst på sæsonen :roll:

Men fedt opstilling, led os køre dem over!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Matves12
Indlæg: 63
Tilmeldt: søn apr 03, 2022 4:38 pm
Har takket: 129 gange
Blevet takket: 22 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af Matves12 »

Drake skrev:
tirs sep 19, 2023 8:18 pm
Jeg tænkte nok at Xavi ikke ville rotere, det er ærgerligt!

Det er jo en perfekt mulighed når det er så dårlig en modstander, og vi er på "hjemme" bane.

Hvornår skal vi ellers spare spillere, det kommer til at bide os i rumpen sidst på sæsonen :roll:

Men fedt opstilling, led os køre dem over!
Man kan jo også vende den om og sige, at hvis han nu havde roteret til kampen og vi endte ud i en uafgjort eller endnu en 1-0 2-1 kamp. Så vil Xavi få høvl af fans og pressen
Mødte Ronaldinho i 2004 efter Brøndby kampen, mit største minde som barn

Antimadridista
Indlæg: 9231
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af Antimadridista »

FCBSOCI skrev:
tirs sep 19, 2023 5:26 pm
FCBSOCI skrev:
tirs sep 19, 2023 5:19 pm
@DrGink
Halv pris var for mit vedkommende EUR 55 (mod normalt EUR 109), men så er det også en af de absolut bedste pladser på stadion (tribunen). Oplevelsen er dog lige så stor, uanset hvor man sidder på stadion. Billetter fås fra EUR 49 (EUR 25 for medlemmer). Det er cirka 186 kr., hvilket jeg synes er meget billigt.

Til sammenligning ser det ud til, at de billigste billetter til FCK’s kampe i Champions League er 1.145 kr. Det er dog en voldsom forskel, og FCK er jo ikke ligefrem Barca :grin: . Så jeg giver altså cirka 410 kr. for en af de bedste pladser, mens de dårligste pladser til FCK (så vidt jeg kan se) koster næsten tre gange så meget. Ikke så underligt at Barca har ondt i økonomien :crazy:
Øh, jeg tror at prisen til FCKs kampe i CL er en gruppepakke for abonnenter, så der røg ovenstående analyse sig en tur. Godt jeg ikke fik nævnt, hvad min profession er :crazy: .
Men er du ik pensioneret… ;-)

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af DrGink »

EasyBuddhist skrev:
tirs sep 19, 2023 7:54 pm
Hmm, Frenkie på 6'eren.. Ja, det kan vel gå i aften, eller rettere, det skal det. Det kommer til at kræve en disciplineret indsats fra ham, men måske han også får støtte fra Gündo. Dejligt at se, Gavi får endnu en kamp på midten og det er vel det stærkeste, man kan stille uden Pedri og Araujo. Godt at se, man tager det seriøst
Ja nu må vi se. Ball-carrying skulle jo blive det nye sort og der er fdj jo godt med i forhold til romeu. Men... Han er ikke en skraldemand der rydder op. Det bliver spændende at se.

Jeg vil nu nok sige vi måske kunne være bedre med yamal inde, men selvfølgelig skal han køres langsomt ind.

I det hele taget fedt der er så mange muligheder med den nuværende trup og vi får et decideret luksusproblem på midten når Pedri er klar.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af Lopezzz »

Lige meget hvordan vi stiller op vi må ikke undervurdere Antwerp. Der er en grund til at de er også med i Champions League.
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af FCBSOCI »

Antimadridista skrev:
tirs sep 19, 2023 8:31 pm
FCBSOCI skrev:
tirs sep 19, 2023 5:26 pm
FCBSOCI skrev:
tirs sep 19, 2023 5:19 pm
@DrGink
Halv pris var for mit vedkommende EUR 55 (mod normalt EUR 109), men så er det også en af de absolut bedste pladser på stadion (tribunen). Oplevelsen er dog lige så stor, uanset hvor man sidder på stadion. Billetter fås fra EUR 49 (EUR 25 for medlemmer). Det er cirka 186 kr., hvilket jeg synes er meget billigt.

Til sammenligning ser det ud til, at de billigste billetter til FCK’s kampe i Champions League er 1.145 kr. Det er dog en voldsom forskel, og FCK er jo ikke ligefrem Barca :grin: . Så jeg giver altså cirka 410 kr. for en af de bedste pladser, mens de dårligste pladser til FCK (så vidt jeg kan se) koster næsten tre gange så meget. Ikke så underligt at Barca har ondt i økonomien :crazy:
Øh, jeg tror at prisen til FCKs kampe i CL er en gruppepakke for abonnenter, så der røg ovenstående analyse sig en tur. Godt jeg ikke fik nævnt, hvad min profession er :crazy: .
Men er du ik pensioneret… ;-)
Ikke helt endnu. Når jeg bliver pensioneret har jeg tid, men ikke råd til at se Barca 🤪.

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af FCBSOCI »

Hvis I er tæt på stadion er der god plads - lige nu er der vel højst 20% besat - men okay, der er 20 min. til kampstart.

!VISCA EL BARÇA!

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af DrGink »

FCBSOCI skrev:
tirs sep 19, 2023 8:37 pm
Antimadridista skrev:
tirs sep 19, 2023 8:31 pm
FCBSOCI skrev:
tirs sep 19, 2023 5:26 pm
FCBSOCI skrev:
tirs sep 19, 2023 5:19 pm
@DrGink
Halv pris var for mit vedkommende EUR 55 (mod normalt EUR 109), men så er det også en af de absolut bedste pladser på stadion (tribunen). Oplevelsen er dog lige så stor, uanset hvor man sidder på stadion. Billetter fås fra EUR 49 (EUR 25 for medlemmer). Det er cirka 186 kr., hvilket jeg synes er meget billigt.

Til sammenligning ser det ud til, at de billigste billetter til FCK’s kampe i Champions League er 1.145 kr. Det er dog en voldsom forskel, og FCK er jo ikke ligefrem Barca :grin: . Så jeg giver altså cirka 410 kr. for en af de bedste pladser, mens de dårligste pladser til FCK (så vidt jeg kan se) koster næsten tre gange så meget. Ikke så underligt at Barca har ondt i økonomien :crazy:
Øh, jeg tror at prisen til FCKs kampe i CL er en gruppepakke for abonnenter, så der røg ovenstående analyse sig en tur. Godt jeg ikke fik nævnt, hvad min profession er :crazy: .
Men er du ik pensioneret… ;-)
Ikke helt endnu. Når jeg bliver pensioneret har jeg tid, men ikke råd til at se Barca 🤪.
I hvert fald ikke hvis du betaler FCK-priser. :lol:

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af FCBSOCI »

Hvor er det dejligt nemt at være mandagstræner. Sparer Xavi profiler, får han på puklen, hvis Barca ikke vinder (sikkert).
Spiller han med Gala Once, og Barca vinder 5-0 får han skældud for unødigt at trække store veksler på vores profiler.

I øvrigt fed stemning på stadion lige nu. Yes!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af FCBarcelonaChr »

God kamp, folkens.

VAMOS!

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af Filten »

Er der nogen der har link til dagens kamp
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af FCBSOCI »

Fantastisk stemning. Og som altid øredøvende pibekoncert, da CL hymnen blev afspillet.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af Dytrax »

Kom såååå :cool:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af EasyBuddhist »

Cancelo kommer indvendig og agerer praktisk talt dobbelt pivot med Frenkie
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: SIOUX og 44 gæster