19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 916
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af Wennerberg »

FC Barcelona - Royal Antwerp
Champions League
19. september - kl. 21.00
TV: TV3 Sport
Wennerberg
Forum Admin

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1195 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af FCBSOCI »

Skal vi spille en rolle i CL kræver/forventer jeg en sejr i aften på minimum tre mål - uanset vores opstilling.

Er spændt på hvor mange vi bliver på stadion “på bjerget”. Det er ikke en særlig attraktiv modstander, og stadion er, undskyld mit franske, noget gammelt lort.

Jeg kan slet ikke forstå, hvordan økonomien hænger sammen. Køber (som medlem) fortsat billetter til halv pris til Barcas kampe, også til den i aften. Og der er kun plads til godt halvt så mange tilskuere, som på Camp Nou. Er det virkeligt nødvendigt nærmest at forære billeterne væk (ikke at jeg klager) for at trække folk til stadion? Det må betyde en meget voldsom nedgang i entreindtægterne. Nå, men hvad ved jeg en gammel sur økonomiprofessor også om økonomi :think: .

Anyway, god kamp i aften culers. Uanset mine sure opstød glæder jeg mig som altid til at se Barca live, lad os håbe at det bliver i samme forfatning som forleden dag (5-0).

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af DrGink »

FCBSOCI skrev:
tirs sep 19, 2023 3:01 pm
Skal vi spille en rolle i CL kræver/forventer jeg en sejr i aften på minimum tre mål - uanset vores opstilling.

Er spændt på hvor mange vi bliver på stadion “på bjerget”. Det er ikke en særlig attraktiv modstander, og stadion er, undskyld mit franske, noget gammelt lort.

Jeg kan slet ikke forstå, hvordan økonomien hænger sammen. Køber (som medlem) fortsat billetter til halv pris til Barcas kampe, også til den i aften. Og der er kun plads til godt halvt så mange tilskuere, som på Camp Nou. Er det virkeligt nødvendigt nærmest at forære billeterne væk (ikke at jeg klager) for at trække folk til stadion? Det må betyde en meget voldsom nedgang i entreindtægterne. Nå, men hvad ved jeg en gammel sur økonomiprofessor også om økonomi :think: .

Anyway, god kamp i aften culers. Uanset mine sure opstød glæder jeg mig som altid til at se Barca live, lad os håbe at det bliver i samme forfatning som forleden dag (5-0).
Nu forventer vi jo live-opdateringer igen? :glad:

Bare af interesse. Hvor meget er halv pris?

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af Antimadridista »

Er der nogen der kender bare det fjerneste til Antwerpen?? Syntes man ofte hører om de belgiske klubber som rugekasser for de næste store talenter….please lad dem være et gammelt røvballe hold :problem: :?:

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1195 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af FCBSOCI »

@DrGink
Halv pris var for mit vedkommende EUR 55 (mod normalt EUR 109), men så er det også en af de absolut bedste pladser på stadion (tribunen). Oplevelsen er dog lige så stor, uanset hvor man sidder på stadion. Billetter fås fra EUR 49 (EUR 25 for medlemmer). Det er cirka 186 kr., hvilket jeg synes er meget billigt.

Til sammenligning ser det ud til, at de billigste billetter til FCK’s kampe i Champions League er 1.145 kr. Det er dog en voldsom forskel, og FCK er jo ikke ligefrem Barca :grin: . Så jeg giver altså cirka 410 kr. for en af de bedste pladser, mens de dårligste pladser til FCK (så vidt jeg kan se) koster næsten tre gange så meget. Ikke så underligt at Barca har ondt i økonomien :crazy:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Der skal vindes i aften. En storsejr, intet mindre.

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1195 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af FCBSOCI »

FCBSOCI skrev:
tirs sep 19, 2023 5:19 pm
@DrGink
Halv pris var for mit vedkommende EUR 55 (mod normalt EUR 109), men så er det også en af de absolut bedste pladser på stadion (tribunen). Oplevelsen er dog lige så stor, uanset hvor man sidder på stadion. Billetter fås fra EUR 49 (EUR 25 for medlemmer). Det er cirka 186 kr., hvilket jeg synes er meget billigt.

Til sammenligning ser det ud til, at de billigste billetter til FCK’s kampe i Champions League er 1.145 kr. Det er dog en voldsom forskel, og FCK er jo ikke ligefrem Barca :grin: . Så jeg giver altså cirka 410 kr. for en af de bedste pladser, mens de dårligste pladser til FCK (så vidt jeg kan se) koster næsten tre gange så meget. Ikke så underligt at Barca har ondt i økonomien :crazy:
Øh, jeg tror at prisen til FCKs kampe i CL er en gruppepakke for abonnenter, så der røg ovenstående analyse sig en tur. Godt jeg ikke fik nævnt, hvad min profession er :crazy: .

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af Dytrax »

Med tanke på de seneste præstationer i CL, ser jeg frem til aftenens kamp og håber at vi, stille og roligt, kan få vasket tavlen ren.

Så et opslag, hvori en fyr beskrev vores forsvarskæde i CL som værende; Mingueza, Garcia, Lenglet & Dest.

Med den kæde i tankerne, giver det mere ro at vi har Balde, AC, Araujo og Cancelo.


Håber vi kører videre i samme rille som forleden. :cool:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af EasyBuddhist »

Fedt at CL er tilbage. Det er bare ikke det samme uden og denne gang skal man videre fra gruppen, koste hvad det vil. Det går ikke, man har 3/4 år uden CL på programmet i Barca, i hvert fald ikke flere år træk. Sæsonen dør for hurtig ud, hvis den ikke står på CL til foråret.

Med det i mente skal Antwerpen sendes hjem med et gedigent nederlag i bagagen, ganske simpelt. CL har dog udviklet sig en del over de senere år og der er ingen walkovers længere. Stort set alle hold, der stiller op i CL, er godt organiseret og repræsenterer også en trussel på omstillinger, som minimum. Derfor skal A spillet findes frem og det skal det hver eneste kamp i gruppespillet, startende fra i aften.

God kamp!
Senest rettet af EasyBuddhist tirs sep 19, 2023 7:55 pm, rettet i alt 1 gang.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨| JUST IN: Raphinha STARTS.

[Via: Gerard Romero🎖]

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af EasyBuddhist »

Hmm, Frenkie på 6'eren.. Ja, det kan vel gå i aften, eller rettere, det skal det. Det kommer til at kræve en disciplineret indsats fra ham, men måske han også får støtte fra Gündo. Dejligt at se, Gavi får endnu en kamp på midten og det er vel det stærkeste, man kan stille uden Pedri og Araujo. Godt at se, man tager det seriøst
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 627
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 127 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af PeterPedal »

Det ser da rimeligt lovende ud
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 19/9 FC Barcelona - Royal Antwerp

Indlæg af PuyolErGud »

Der spares ikke. Fornuftigt synes jeg. Vi skal jagte sejren og den gode indsats og så kan man spare senere i kampen. Ilden i Champions League skal tændes!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 53 gæster