FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Hristo
Indlæg: 362
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Hristo »

Det er vildt nok genoprejsningsprojekt Laporta og co har gang i: de kan stort set ikke bruge en rød reje, og alligevel har de hele omverdens kæmpeforventninger. Jeg er stadig positiv over deres overordnede indsats alt taget i betragtning. Vi har verdens smalleste trup i mands minde, men vi har både erfarne kræfter og masser af talent. Vi kommer ikke til vinde hverken det halve eller det hele denne sæson men hvis vi får en enkelt titel, spillet udvikler sig godt, Camp Nou-byggeriet går frem som planlagt og talenterne/udlejede spillere forbedrer sig, så vil det være en optimal sæson.

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »


Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 921
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af !Option »

En sjov lille quiz hvor man kan forsøge at gætte/huske spillere fra startopstillingen de sidste ca. 25 sæsoner:

https://www.sporcle.com/games/Ligue_Hun ... to-2014-15

Jeg fik beskedne 223/300 og må nok erkende at når vi kommer længere tilbage end 06/07 sæsonen så begyndte det at knibe gevaldigt for mig.

Der er dog enkelte hvor jeg sidder tilbage og tænker hvordan fanden jeg IKKE kunne huske dem bare inden for de sidste par sæsoner :lol:

Hvor mange kan I få rigtige? Uden snyd selvfølgelig! :cool:
Rey Abi!

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Paulinho15 »

!Option skrev:
fre sep 15, 2023 2:02 pm
En sjov lille quiz hvor man kan forsøge at gætte/huske spillere fra startopstillingen de sidste ca. 25 sæsoner:

https://www.sporcle.com/games/Ligue_Hun ... to-2014-15

Jeg fik beskedne 223/300 og må nok erkende at når vi kommer længere tilbage end 06/07 sæsonen så begyndte det at knibe gevaldigt for mig.

Der er dog enkelte hvor jeg sidder tilbage og tænker hvordan fanden jeg IKKE kunne huske dem bare inden for de sidste par sæsoner :lol:

Hvor mange kan I få rigtige? Uden snyd selvfølgelig! :cool:
Spændende quiz! Jeg fik 236/300. Jeg satte et kriterie om at kunne huske startopstillingerne fra 08/09, da det var der jeg for alvor begyndte at følge med, selvom interessen nok startede tidligere i 2007 eller deromkring.

Ud af startopstillingerne fra 08/09 og til i dag missede jeg Javier Mascherano, Adriano Correira, Arthur Melo, Antoine Griezmann, Memphis Depay, Eric Garcia, Ferran Torres og Raphinha.

Fra sæsonerne før 08/09 kendte jeg til flere af spillerne, som spillede dengang, så dem gættede jeg på og fik rigtige spillere derved.

Jeg ville skrive Sergi Roberto, men så fik jeg en spiller godkendt som Sergi, men intentionen var at skrive Sergi Roberto.

Så der skal trækkes en fra og måske flere, hvis Guardiola og Luis Enrique er regnet med to gange som spiller og træner, men jeg siger den ender på 235/300.

Sjov quiz! :thumbup:
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Ialocin
Indlæg: 732
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Ialocin »

!Option skrev:
fre sep 15, 2023 2:02 pm
En sjov lille quiz hvor man kan forsøge at gætte/huske spillere fra startopstillingen de sidste ca. 25 sæsoner:

https://www.sporcle.com/games/Ligue_Hun ... to-2014-15

Jeg fik beskedne 223/300 og må nok erkende at når vi kommer længere tilbage end 06/07 sæsonen så begyndte det at knibe gevaldigt for mig.

Der er dog enkelte hvor jeg sidder tilbage og tænker hvordan fanden jeg IKKE kunne huske dem bare inden for de sidste par sæsoner :lol:

Hvor mange kan I få rigtige? Uden snyd selvfølgelig! :cool:
260 blev det til. Der er selvfølgelig altid nogle kæmpe blunders imellem. Havde bl.a. glemt Figo, Coutinho og Griezmann. :crazy:

JHMark
Indlæg: 209
Tilmeldt: ons jul 08, 2020 10:47 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 50 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JHMark »

!Option skrev:
fre sep 15, 2023 2:02 pm
En sjov lille quiz hvor man kan forsøge at gætte/huske spillere fra startopstillingen de sidste ca. 25 sæsoner:

https://www.sporcle.com/games/Ligue_Hun ... to-2014-15

Jeg fik beskedne 223/300 og må nok erkende at når vi kommer længere tilbage end 06/07 sæsonen så begyndte det at knibe gevaldigt for mig.

Der er dog enkelte hvor jeg sidder tilbage og tænker hvordan fanden jeg IKKE kunne huske dem bare inden for de sidste par sæsoner :lol:

Hvor mange kan I få rigtige? Uden snyd selvfølgelig! :cool:
Fik desværre kun 208/300, men jeg husker ikke så godt fra før 2010, jeg var trods alt ikke engang teenager dengang…
I nyere tid væmmes jeg ved at have glemt Rakitic og Mascherano (og evt Arthur) 😅

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7212
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Tebas: "The punishment for the Negreira case ranges from a warning to the relegation to the second division."

"If the judge says so...then yes Barça will be relegated. This is what the judge decides, as he did with Elche a few years ago. The only power I had was to condemn certain facts, and I would condemn them. The sanctions are not my responsibility."

"I’m a Madrid fan, but I lost my fandom a long time ago."

"The economy of the Barça has improved a lot. They have made an effort in their salary bill. I think they still have to make an effort for next season, but they have managed to incorporate good players."

"If they sell a player, they will be able to bring new ones. It is not yet in the 1/1 rule."

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Ååghhhkhfjghggg :| Havde lykkeligt glemt Negreira… :silent: :eh:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
ons sep 27, 2023 1:14 pm
Tebas: "The punishment for the Negreira case ranges from a warning to the relegation to the second division."

"If the judge says so...then yes Barça will be relegated. This is what the judge decides, as he did with Elche a few years ago. The only power I had was to condemn certain facts, and I would condemn them. The sanctions are not my responsibility."

"I’m a Madrid fan, but I lost my fandom a long time ago."

"The economy of the Barça has improved a lot. They have made an effort in their salary bill. I think they still have to make an effort for next season, but they have managed to incorporate good players."

"If they sell a player, they will be able to bring new ones. It is not yet in the 1/1 rule."
Kort sagt den idiot bestemmer hvordan vi skal leve. Han skal afskaffes.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7212
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Han er juridisk rådgiver for Real Madrid samtidigt med sin rolle som LaLiga høvding. Det synes jeg edderfløjtme er en smule klamt.

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af DrGink »

Dytrax skrev:
ons sep 27, 2023 3:57 pm
Han er juridisk rådgiver for Real Madrid samtidigt med sin rolle som LaLiga høvding. Det synes jeg edderfløjtme er en smule klamt.
Er det rigtigt?

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Barca80 skrev:
ons sep 27, 2023 8:02 pm
Dejlig læsning.

https://indkast.dk/nyhed/210785/barca-p ... fati-pedri
Det er man virkelig også nødt til.

Noget helt andet er ... vidste slet ikke at Indkast eksisterede mere. :wtf:

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

FCBarcelonaChr skrev:
ons sep 27, 2023 8:03 pm
Barca80 skrev:
ons sep 27, 2023 8:02 pm
Dejlig læsning.

https://indkast.dk/nyhed/210785/barca-p ... fati-pedri
Det er man virkelig også nødt til.

Noget helt andet er ... vidste slet ikke at Indkast eksisterede mere. :wtf:
Indkast er ikke fjernet fra fodboldspillet endnu 😜

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster