3/9 Osasuna - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 916
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

3/9 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Wennerberg »

Osasuna - FC Barcelona
La Liga
3. september - kl. 21.00
TV: TV2 SPORT X
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 3/9 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Vores ny angrebstrio: Torres - Cancelo - Felix
Deco bestemmer fremover.
Det betyder tak og farvel Yamal og Raphina.
Shit jeg er tosset omkring alt hvad der foregår i klubben.
Der er gået 4-5 år og vi har stadigvæk ikke stiftet et hold :sad:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 3/9 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Xavi: "Osasuna is an intense, rocky and very strong rival at home. It's a tough away game for us."

"Félix is a natural talent. He's a player we've always liked."

"We will see at the end of the season if we have a better squad than last year. I'm very satisfied, the management has done a very good job, the team has been strengthened very well."

"João Félix suits us 100%. Not only does the President like him, we all like him. He can score goals, he can play anywhere in attack. He's versatile."

"Cancelo can play on both sides. With Ansu and Abde gone, we needed a reinforcement in attack. João Félix is very talented and has made an effort to come."

"Eric asked me to leave. I didn't want him to, but I had to accept."

"The Champions League draw? We'll see, the group is at Champions League level, we aim to finish first, but we know it will be difficult."

"Sometimes, too much importance is given about who starts and who doesn't. Ferran, for example, has been coming from the bench for two games, and has made a difference and has scored two goals. The player has to understand that there are five subs and they are all important."

"Lamine Yamal is very mature and very happy, he is managing it very well."

"Ansu Fati wanted to play, he told me. The goal is for him to return to triumph at Barça, he's part of the club's heritage."

"I'm going to give the youngsters from La Masia opportunities, I don't care about age."

"Both Cancelo and Félix are fine. Iñigo has made the list, but he lacks rhythm. He's a profile with a left foot, leadership, a signing that I like a lot. It has been difficult for him, but he's fine and he will gradually enter."

"Mateu's departure tastes bad to me, but also the players who have left. I think that Mateu and Jordi have done an excellent job and also Deco. But I highlight the work done so far by Mateu and Jordi."

"Balde and Cancelo playing together? Everyone can play at the same time except for the three goalkeepers. That's what football is, we are an attacking team, we can play with two offensive full-backs, and Cancelo can play as a full-back, winger or even midfielder."

"Koundé? He's at a spectacular level. He's a guarantee as a centre-back and as a full-back. He's a leader, there are few better defensively in the world."

"Where can Félix play? He can play as a 9, 7, 11, but also as an interior in a 4-3-3. He's a very versatile player, he has wonderful qualities to succeed at Barça."

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 627
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 127 gange

Re: 3/9 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af PeterPedal »

Inden vi når så langt, så er det sjovt nok en af de dage, hvor vi skal heppe på Getafe ... det gælder om at finde en grimasse, der kan passe ...
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Hristo
Indlæg: 362
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: 3/9 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Hristo »

Så er det snart tid til første kamp med den trup som skal fuldføre sæsonen. Jeg har været lidt frem og tilbage ift transfervinduet, men når man ignorerer at spillere er på lån og at offensiven er meget sårbar ift skader, så er det en stærk trup Xavi har udtaget. Særligt den samtidige indtræden af Cancelo, Martinez og Felix er alt andet lige nogle kort, som bør levere et højt niveau. Let bygones be bygones, nu håber jeg fileme holdet kan levere noget af det fodbold mange af os sukker efter😊

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 627
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 127 gange

Re: 3/9 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af PeterPedal »

Hristo skrev:
lør sep 02, 2023 4:44 pm
Så er det snart tid til første kamp med den trup som skal fuldføre sæsonen. Jeg har været lidt frem og tilbage ift transfervinduet, men når man ignorerer at spillere er på lån og at offensiven er meget sårbar ift skader, så er det en stærk trup Xavi har udtaget. Særligt den samtidige indtræden af Cancelo, Martinez og Felix er alt andet lige nogle kort, som bør levere et højt niveau. Let bygones be bygones, nu håber jeg fileme holdet kan levere noget af det fodbold mange af os sukker efter😊
Det kan jo kun blive godt med et så stærkt og sammenspillet kollektiv ...
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 3/9 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Lopezzz skrev:
lør sep 02, 2023 10:16 am
Vores ny angrebstrio: Torres - Cancelo - Felix
Deco bestemmer fremover.
Det betyder tak og farvel Yamal og Raphina.
Shit jeg er tosset omkring alt hvad der foregår i klubben.
Der er gået 4-5 år og vi har stadigvæk ikke stiftet et hold :sad:
Du er med på at Barca har været interesseret i Felix og Cancelo langt tid før Deco kom til?

Hristo
Indlæg: 362
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: 3/9 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Hristo »

PeterPedal skrev:
lør sep 02, 2023 5:06 pm
Hristo skrev:
lør sep 02, 2023 4:44 pm
Så er det snart tid til første kamp med den trup som skal fuldføre sæsonen. Jeg har været lidt frem og tilbage ift transfervinduet, men når man ignorerer at spillere er på lån og at offensiven er meget sårbar ift skader, så er det en stærk trup Xavi har udtaget. Særligt den samtidige indtræden af Cancelo, Martinez og Felix er alt andet lige nogle kort, som bør levere et højt niveau. Let bygones be bygones, nu håber jeg fileme holdet kan levere noget af det fodbold mange af os sukker efter😊
Det kan jo kun blive godt med et så stærkt og sammenspillet kollektiv ...
Hvis jeg skal værd helt ærlig synes jeg ikke vi set særligt sammenspillet ud i lang tid. Måske et par nye ansigter ikke ødelægger noget større flow.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 3/9 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

whidgee skrev:
lør sep 02, 2023 5:33 pm
Lopezzz skrev:
lør sep 02, 2023 10:16 am
Vores ny angrebstrio: Torres - Cancelo - Felix
Deco bestemmer fremover.
Det betyder tak og farvel Yamal og Raphina.
Shit jeg er tosset omkring alt hvad der foregår i klubben.
Der er gået 4-5 år og vi har stadigvæk ikke stiftet et hold :sad:
Du er med på at Barca har været interesseret i Felix og Cancelo langt tid før Deco kom til?
Ja og?
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: 3/9 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

Hvad siger folk til denne her?

To ultra offensive backer på hver sin side. Tre CB'er som skal forhindre modstanderens kontra. Tre midtbane spillere som forstår tiki taka. Og to angribere som supplere hinanden (Ferran og Yamal kan også erstatte Felix). Ikke helt dumt IMO.

Formationen hedder så 3-5-2 eller snarere 5-3-2, med en offensiv mentalitet. Nu tænker jeg ikke blot på kampen i morgen, men generelt som fast formation.

Billede

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: 3/9 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Paulinho15 »

Barca80 skrev:
lør sep 02, 2023 7:38 pm
Hvad siger folk til denne her?

To ultra offensive backer på hver sin side. Tre CB'er som skal forhindre modstanderens kontra. Tre midtbane spillere som forstår tiki taka. Og to angribere som supplere hinanden (Ferran og Yamal kan også erstatte Felix). Ikke helt dumt IMO.

Formationen hedder så 3-5-2 eller snarere 5-3-2, med en offensiv mentalitet. Nu tænker jeg ikke blot på kampen i morgen, men generelt som fast formation.

Billede
Jeg kan godt lide formationen, men jeg vil dog stille op med Ronald Araújo til højre, Andreas Christensen i midten og Jules Koundé til venstre eller bruge Iñigo Martínez på den plads, da han er venstrebenet og dermed vil passe bedre ind.

Kan godt lide formationen, fordi jeg tror Xavi vil kunne få flere af spillernes kvaliteter frem med denne formation, men det bør han også kunne få med 4-3-3.

Hvem tænker du kan være reserver for João Cancelo og Alejandro Balde på kanterne?
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: 3/9 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

Paulinho15 skrev:
lør sep 02, 2023 8:50 pm
Hvem tænker du kan være reserver for João Cancelo og Alejandro Balde på kanterne?
Jeg tænker ikke vi har reserver på backerne til at indgå i den pågældende formation. Derfor er formationen afhængig af at både Balde og Cancelo er fit. Når én af de to er ude, må man bare justere lidt i formationen ;-)

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: 3/9 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Paulinho15 »

Barca80 skrev:
lør sep 02, 2023 9:19 pm
Paulinho15 skrev:
lør sep 02, 2023 8:50 pm
Hvem tænker du kan være reserver for João Cancelo og Alejandro Balde på kanterne?
Jeg tænker ikke vi har reserver på backerne til at indgå i den pågældende formation. Derfor er formationen afhængig af at både Balde og Cancelo er fit. Når én af de to er ude, må man bare justere lidt i formationen ;-)
Jeg tænker vel Sergi Roberto og Marcos Alonso kan dække ind som reserver, og det kan Raphinha vel også, når der er god dækning i forsvaret med tre centrale forsvarsspillere.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: 3/9 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Paulinho15 »

Barca80 skrev:
lør sep 02, 2023 7:38 pm
Hvad siger folk til denne her?

To ultra offensive backer på hver sin side. Tre CB'er som skal forhindre modstanderens kontra. Tre midtbane spillere som forstår tiki taka. Og to angribere som supplere hinanden (Ferran og Yamal kan også erstatte Felix). Ikke helt dumt IMO.

Formationen hedder så 3-5-2 eller snarere 5-3-2, med en offensiv mentalitet. Nu tænker jeg ikke blot på kampen i morgen, men generelt som fast formation.

Billede
Konstellationen med Robert Lewandowski og João Felix ved siden af hinanden synes jeg er spændende.

Der kan João Felix have en bevægelige rolle i stil med den rolle Thomas Müller havde i Bayern München i forhold til at hjælpe Lewandowski.

To-mandsangrebet med Lewan og Felix kan også lade sig gøre i Xavis 4-4-2, men jeg foretrækker nu hellere 4–3-3 formationen.

Der kan Felix så ligge på venstrekanten og trække ind i banen omkring Lewandowski, så de kan kombinere som Lewan gjorde med Müller.

Det vil så bringe en fremadstormende Alejandro Balde i spil på venstrekanten, så der er mange spændende perspektiver med tilgangen af João Felix i forhold til samspil med Lewandowski.

Jeg bliver helt glad over at skrive dette! Jeg er henrykt over tilgangen af João Felix, og jeg tror, at han vil blive forløst i Barca.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 3/9 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Jeg forventer (håber) at se et revitaliseret hold på banen i dag. De seneste kampe har dog bremset forventningerne en anelse og det kræver mere end enkelte glimt af ekvilibrisme, at krænge mit Optimist-O-meter til den sjove side igen.

Ser især frem til at se Cancelo og hvor stor en forskel det gør at have en kompetent spiller på den position. Felix er jeg slet ikke lun på, så der kan det kun blive til positiv overraskelse.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 61 gæster