Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Norbit skrev:
lør sep 02, 2023 12:04 am
Hristo skrev:
fre sep 01, 2023 11:52 pm
Antimadridista skrev:
fre sep 01, 2023 11:25 pm
Abdes billige afgang her virker lidt vildt ift tidligere udmeldte interesse!?

Men. Det her vindue har været godt, taget i betragtning at vi nærmest ingen mønt har.

Fati var gået i stå og Abde er overvurderet.

Nu får vi se hvad Xavi kan bringe det til. Røvfuld står i hvert fald parat på hvert et gadehjørne..
Jamen jeg er sådan ser ikke uenig. Alt taget i betragtning osv. For mig er det den bismag af vennetjenester og quick fixes der driller lidt i sidste instans. Jeg vil(le) gerne holde fast i Abde og så have Raphinha, Yamal, Lewandowski, Ferran, Felix og Abde til et tremandsangreb. Så havde jeg været glad.
Nu hedder vores angreb: Lewandowski, Torres, Raphinha, Felix. Yamal er 16 år og skal ikke taget med i den ligning. Det ville være synd for ham. Ingen af de nævnte kan noget som helst på egen hånd. Jeg ser at vi får endnu flere hårde 1-0 kampe hvor forsvaret redder os.
Tror desværre kun vi spiller med to angribere, fordi Balde og Cancelo bliver lige så meget wings som backs.
Enig omkring Lamal, men jeg tror han kommer til at spille meget alene af den grund at han reelt set er bedre end Raphinha.

Det gode er at Roque kommer til vinter og Yamal er blevet et halvt år ældre der. Til næste sommer er Fati eller måske Pedrola best case brændt igennem i deres lejemål og kan støde til truppen, og så ser det godt ud også ift at bruge egne spillere. Men at sælge Abde for 7,5 det fatter jeg stadig ikke…

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2649
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Folk herinde glemmer altså lidt Fermin og Alarcon, som begge er meget dygtige VW’s
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

DeanCassady
Indlæg: 1591
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Imponerende hvordan vinduet deler vandene. Jeg er selv (relativt) godt tilfreds med vores svage økonomi in mente. Nu er det ikke fordi, jeg er kæmpe tilhænger af Felix eller Cancelo, men de er, akkurat som Gündo, unægteligt gode boldspillere. Vi har fx ikke haft en tilstrækkelig højreback siden Alves skiftede til Juventus, og bare at vi nu har dét, er enormt betryggende.

Så må vi se om Xavi kan få forløst projektet. Kvaliteten er i al fald til stede.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

João Cancelo: “It is a dream come true for me to join this club."

Joao Cancelo: "As a child I dreamed of playing for Barça. Many of my idols played here. I'm very happy. I am very excited. I think it will be a good season, with a lot of commitment. I hope to win titles."

Joao Cancelo: "I think my profile adapts to Barça's style. I will give everything to play here."
Joao Felix: "I hope this will be the best year of my life. I want many achievements and titles."

🗣️ Joao Felix: "Playing for Barca has always been my dream since I was a child, I'm very happy to be here. I'm going to enjoy the moment, and help the club."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Joan Laporta: It has been a historic evening, the team is doing very well. I’m sure Xavi is happy.”

[Via: Jijantes 🥇]

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15010
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
fre sep 01, 2023 10:41 pm
🚨 𝐎𝐅𝐅𝐈𝐂𝐈𝐀𝐋: Mamadou Fall is a FC Barcelona player! 💙❤️🔥

Hvem er han?
Oleguer #2 :lol:
MDCCCXCIX

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Sikke et halv skidt transfer vindue!

At sælge Abde til 7,5 mil med 50% videre salg, er jo total latterligt! :mad:

En Felix ind på lån, som Xavi endlig ikke ville have, og kommer ikke til at få en reel chance :roll:

Vores angreb er jo fuldstændigt lige meget denne sæson, det er kun en 16 årig Yamal der kan skabe noget på egen hånd nu!

Nu betyder det vi kommer til at spille med 4 midtbane spillere denne sæson, så det komme til at være vores defensiv igen der skal bære os frem IGEN!

Vi lejer tilmed Erik ud, og med vores skrøbelige CB's, så kommer til til at blive meget tynd på CB pladserne.

Vi har også Roberto som backup til Cancelo, og Alonso backup til Balde. Det skal nok vinde os titler :clap:

Jeg ser godt nok ikke frem til endnu en sæson med lorte bold, og hvor vi skal satse på en 16 årig Yamal der skal skabe vores angreb, og give os noget underholdning. Vi ender også med at ødelægge ham, med at spille ham så meget, da hans krop stadig er i gang med at udvikle sig, da han stadig kun er et barn. Han ender med et skadeshelvede som Demb.

Der skal ikke gå meget galt, eller for meget lorte bold denne sæson, for så er jeg #xaviout
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Et økonomisk perspektiv på dette vindue:

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Isageren skrev:
lør sep 02, 2023 12:59 am
Folk herinde glemmer altså lidt Fermin og Alarcon, som begge er meget dygtige VW’s
Godt at høre fra dig, Isageren! Jeg håber også de begge kommer i spil, så egen avl også får deres rolle i angrebet.

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Hristo skrev:
fre sep 01, 2023 11:52 pm
Antimadridista skrev:
fre sep 01, 2023 11:25 pm
Abdes billige afgang her virker lidt vildt ift tidligere udmeldte interesse!?

Men. Det her vindue har været godt, taget i betragtning at vi nærmest ingen mønt har.

Fati var gået i stå og Abde er overvurderet.

Nu får vi se hvad Xavi kan bringe det til. Røvfuld står i hvert fald parat på hvert et gadehjørne..
Jamen jeg er sådan ser ikke uenig. Alt taget i betragtning osv. For mig er det den bismag af vennetjenester og quick fixes der driller lidt i sidste instans. Jeg vil(le) gerne holde fast i Abde og så have Raphinha, Yamal, Lewandowski, Ferran, Felix og Abde til et tremandsangreb. Så havde jeg været glad.
Ok. Men det er jo ikke vennetjenester i den forstand at vi accepterer Song og Douglas typer!!! Vi får trods alt en næsten skræddersyet hb, der for blot et års tid siden blev betegnet som top 2-3 i verden på sin position og dertil en ung offensiv spiller med potentielt et stort uforløst potentiale (ikke at jeg nødvendigvis tror det bliver forløst her..).

Jeg syntes nogle folk er lige lovlige negative. Men igen, det er jo Barca :glad:

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Antimadridista skrev:
lør sep 02, 2023 9:59 am
Hristo skrev:
fre sep 01, 2023 11:52 pm
Antimadridista skrev:
fre sep 01, 2023 11:25 pm
Abdes billige afgang her virker lidt vildt ift tidligere udmeldte interesse!?

Men. Det her vindue har været godt, taget i betragtning at vi nærmest ingen mønt har.

Fati var gået i stå og Abde er overvurderet.

Nu får vi se hvad Xavi kan bringe det til. Røvfuld står i hvert fald parat på hvert et gadehjørne..
Jamen jeg er sådan ser ikke uenig. Alt taget i betragtning osv. For mig er det den bismag af vennetjenester og quick fixes der driller lidt i sidste instans. Jeg vil(le) gerne holde fast i Abde og så have Raphinha, Yamal, Lewandowski, Ferran, Felix og Abde til et tremandsangreb. Så havde jeg været glad.
Ok. Men det er jo ikke vennetjenester i den forstand at vi accepterer Song og Douglas typer!!! Vi får trods alt en næsten skræddersyet hb, der for blot et års tid siden blev betegnet som top 2-3 i verden på sin position og dertil en ung offensiv spiller med potentielt et stort uforløst potentiale (ikke at jeg nødvendigvis tror det bliver forløst her..).

Jeg syntes nogle folk er lige lovlige negative. Men igen, det er jo Barca :glad:
Fati og Cancelo giver 100% mening så nej det er ikke vennetjeneste.
Det gør Felix muligvis også hvis ledelsen inkl Xavi reelt har været enig i at han er værd at satse på. Udmeldingerne har bare været ret blandet - særligt fra Xavi omkring Felix. Men det kan være spin og strategi. Den dag Felix meldte ud at han ville til Barcelona lugtede det allerede af at der foregik noget seriøst i kulissen. Mit problem med Felix er nok også mest at jeg ikke synes han ligner den vi mangler. Og at det er på bekostning af en type som jeg er ret glad for (Abde). Nuvel. Hvis Felix brager igennem har jeg taget fejl, og eftersom Barcelonas ledelses fodbold-IQ er højere end min, vil det jo ikke være underligt. Som sagt havde vi holdt på Abde og ikke solgt ham (for) billigt, ville mit syn på Felix-handlen også være mere positivt. At bytte Fati og Felix for et år (to lån uden klausuler) synes jeg isoleret set giver mening rigtig god mening.

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
fre sep 01, 2023 11:45 pm
Antimadridista skrev:
fre sep 01, 2023 11:38 pm
Norbit skrev:
fre sep 01, 2023 11:33 pm
Antimadridista skrev:
fre sep 01, 2023 11:25 pm
Abdes billige afgang her virker lidt vildt ift tidligere udmeldte interesse!?

Men. Det her vindue har været godt, taget i betragtning at vi nærmest ingen mønt har.

Fati var gået i stå og Abde er overvurderet.

Nu får vi se hvad Xavi kan bringe det til. Røvfuld står i hvert fald parat på hvert et gadehjørne..
Det er sjovt fordi jeg har den helt modsatte opfattelse, synes det her vindue har været virkelig dårligt. Laporta/Xavi hypede transfervinduet langt før det startede og at man var klar til at forstærke holdet så man kunne være med om alle titler. Nu er jeg glad hvis vi bare kan kæmpe med om La Liga. Vores bredde i offensiven er ikke til at råbe hurra for, medmindre Yamal redder os.

Abde har x-faktor som ingen af de andre, den kan være guld værd hvis han bliver brugt rigtigt og nok.

Havde gerne set at man brugte vinduet til at hente unge talentfulde spillere, ikke at man sælger talentfulde spillere for at give plads til lejeaftaler.
Ja vi er uenige.

Du ville gerne hente unge talenter, men dog stadig ønskede du at spille med om mere end “blot” la liga. Syntes der er lidt modsætning her!

Jeg ser ikke det kæmpe lys som nogle gør i Abde. Vi får se om han smadrer Betis.

Som sagt, i betragtning af omstændighederne, syntes jeg det har været et godt vindue, på papiret. Så får vi se hvor det bringer Xavi i praksis.
Jeg må have formuleret mig forkert. Laporta og Xavi var med til at skabe en stemning om at holdet i indeværende sæson ville være klar til samtlige turneringer, jeg mener ikke at holdet er klar til alle turneringer - så hvis vi blot kan være med om La Liga ville jeg være glad.

Jeg så dog hellere at man sparede budget denne sommer, tog en beslutning om at satse på lidt yngre spillere (Fresneda og hvad der ellers har været af unge spændende spillere), og meldte ud at den komme sæson var en overgangsfase fra det tidligere Bartomeu-prægede Barca til det nye Laporta/Xavi projekt. Fuck om vi så ikke vinder noget, så kunne man bruge sæsonen til at spille Fati/Abde/Fresneda/Gavi/Pedri/Balde/Faye osv. Ind på den store scene.

Næste sæson skal minimum Lewandowski/Roberto/Alonso erstattes. Hvorfor bruger vi ikke 1 vindue på at rette økonomien op, uden at skulle love guld og grønne skove.
Det er også helt fair, men I Barca kommer man ALDRIG til at tale om overgangsfaser.
Desuden får de unge jo altså chancen. Også et område jeg syntes ofte bliver påtalt fejlagtigt. Vi har altså rigtig mange unge folk i truppen. Mange helt unge (fra b holdet etc) bliver nok bare ikke erklæret egnet og der tænker jeg folkene dernede ved bedst. De skal i hvert fald tage nogle beslutninger, vi ikke skal og så tager de måske fejl en gang i mellem.
Senest rettet af Antimadridista lør sep 02, 2023 10:51 am, rettet i alt 1 gang.

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Drake skrev:
lør sep 02, 2023 9:22 am
Sikke et halv skidt transfer vindue!

At sælge Abde til 7,5 mil med 50% videre salg, er jo total latterligt! :mad:

En Felix ind på lån, som Xavi endlig ikke ville have, og kommer ikke til at få en reel chance :roll:

Vores angreb er jo fuldstændigt lige meget denne sæson, det er kun en 16 årig Yamal der kan skabe noget på egen hånd nu!

Nu betyder det vi kommer til at spille med 4 midtbane spillere denne sæson, så det komme til at være vores defensiv igen der skal bære os frem IGEN!

Vi lejer tilmed Erik ud, og med vores skrøbelige CB's, så kommer til til at blive meget tynd på CB pladserne.

Vi har også Roberto som backup til Cancelo, og Alonso backup til Balde. Det skal nok vinde os titler :clap:

Jeg ser godt nok ikke frem til endnu en sæson med lorte bold, og hvor vi skal satse på en 16 årig Yamal der skal skabe vores angreb, og give os noget underholdning. Vi ender også med at ødelægge ham, med at spille ham så meget, da hans krop stadig er i gang med at udvikle sig, da han stadig kun er et barn. Han ender med et skadeshelvede som Demb.

Der skal ikke gå meget galt, eller for meget lorte bold denne sæson, for så er jeg #xaviout
Nogle gange må jeg simpelthen klaske mig på låret i grin, når du går helt bananas i negativitet :grin: Men du er i hvert fald konsekvent.

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Antimadridista skrev:
lør sep 02, 2023 10:49 am
Drake skrev:
lør sep 02, 2023 9:22 am
Sikke et halv skidt transfer vindue!

At sælge Abde til 7,5 mil med 50% videre salg, er jo total latterligt! :mad:

En Felix ind på lån, som Xavi endlig ikke ville have, og kommer ikke til at få en reel chance :roll:

Vores angreb er jo fuldstændigt lige meget denne sæson, det er kun en 16 årig Yamal der kan skabe noget på egen hånd nu!

Nu betyder det vi kommer til at spille med 4 midtbane spillere denne sæson, så det komme til at være vores defensiv igen der skal bære os frem IGEN!

Vi lejer tilmed Erik ud, og med vores skrøbelige CB's, så kommer til til at blive meget tynd på CB pladserne.

Vi har også Roberto som backup til Cancelo, og Alonso backup til Balde. Det skal nok vinde os titler :clap:

Jeg ser godt nok ikke frem til endnu en sæson med lorte bold, og hvor vi skal satse på en 16 årig Yamal der skal skabe vores angreb, og give os noget underholdning. Vi ender også med at ødelægge ham, med at spille ham så meget, da hans krop stadig er i gang med at udvikle sig, da han stadig kun er et barn. Han ender med et skadeshelvede som Demb.

Der skal ikke gå meget galt, eller for meget lorte bold denne sæson, for så er jeg #xaviout
Nogle gange må jeg simpelthen klaske mig på låret i grin, når du går helt bananas i negativitet :grin: Men du er i hvert fald konsekvent.
Jeg hopper gerne med på toget #xaviout såfremt spillet ikke bliver bedre nu! Xavi har nu fået sin højre back så nu forventer jeg offensiv smuk fodbold.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Det var så det transfervindue

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Filten og 60 gæster