Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 627
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 127 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PeterPedal »

Officielt: Lenglet skifter til Aston Villa

"Dermed er Barca kommet af med en af de løntunge spillere i truppen, som nu giver plads i lønbudgettet til at hente spillere ..."

Ved vi, om det er fordi Aston Villa betale hele Lenglet's løn .... eller er det bare gætværk?

Det er den slags nyheder, som bare slet ikke giver mening ....
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

sorens
Indlæg: 383
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af sorens »

Madameskrald skrev:
fre sep 01, 2023 4:52 pm
Man skulle tro, at Xavi ikke har set de første 3 La Liga kampe. Vi er de nye Horsens… sats på defensiven, og et sporadisk mål..

Torres, Lewan, Felix og Yamal til offensiven = to mands angreb.
Har vi nu også solgt Raphinha :)

Nej der er stadig til tre - og hvis Felix har lidt krudt i støvlerne kan det endda blive med to mere regulære wings. Altså ikke med den falske VW i form af Gavi. Det bliver en af de variationer, der selvfølgelig stadig kan komme i spil. Men tænker at Felix kommer til at blive et relativt fast inventar.

sorens
Indlæg: 383
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af sorens »

PeterPedal skrev:
fre sep 01, 2023 5:04 pm
Officielt: Lenglet skifter til Aston Villa

"Dermed er Barca kommet af med en af de løntunge spillere i truppen, som nu giver plads i lønbudgettet til at hente spillere ..."

Ved vi, om det er fordi Aston Villa betale hele Lenglet's løn .... eller er det bare gætværk?

Det er den slags nyheder, som bare slet ikke giver mening ....
75% af lønnen er også noget :) Hvis dette er sandt.


Brugeravatar
Matves12
Indlæg: 63
Tilmeldt: søn apr 03, 2022 4:38 pm
Har takket: 129 gange
Blevet takket: 22 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Matves12 »

Mødte Ronaldinho i 2004 efter Brøndby kampen, mit største minde som barn

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Barca80 skrev:
fre sep 01, 2023 4:58 pm
Hver gang klubben henter nye spillere ind, så bliver jeg mere og mere overbevist om, at det overhovedet ikke handler om spillerens egenskaber eller hvorvidt spilleren passer til spillet, men blot om at hente et kendt eller populært NAVN.

Sådan var det i fortiden med navne Griezmann og Coutinho, og sådan er det også i dag med navne som Lewandowski og Felix. Det er så ulækkert at være vidne til.
Det kan godt være, at du har ret, men Griezmann og Coutinho var også blandt de bedste spillere i La Liga og Premier League, så hvis de havde slået til i Barca, hvilket jeg mener, at de havde forudsætningerne til, så tror jeg ikke der havde været mistanke om at hente store navne til.

Men der har helt sikkert været tanke bag at hente store navne, men når det kommer til Griezmann og Coutinho, så var de også toppen af poppen i deres respektive ligaer, så ledelsen har helt sikkert også gået efter kvalitet, men at de så ikke slår til er en snak for sig selv.

Med hensyn til Lewandowski tænker jeg, at han var den eneste reelle mulighed på markedet, der havde bevist sig selv på højeste niveau, så jeg tror ikke det handler så meget om navn, men jeg forstår mistanken om det og der kan også være noget om snakken.

Hvad angår Felix synes jeg den er svær at vurdere, da det længe har lydt, at Xavi ikke havde fidus til ham, men at det er Laporta, som er stor fan af ham, så måske kan der være noget om snakken i tilfældet med ham, selvom jeg mener, at han passer godt til Barcas måde at spille på.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 For Cancelo to join Barcelona, City put forward a condition in front of Barça to loan out Eric Garcia to Girona. Both clubs are part of the City Group. [@tjuanmarti]

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Alle de her transfers viser egentligt bare at Xavi allerhelst vil satse på en 4 mands midtbane, højst sandsynligt med Gavi som venstre kant.

Det er simpelthen for tyndt. Jeg er virkelig bange for at vi kommer til at mangle dybde til en hel sæson.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1772
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Lyver jeg når jeg siger, at både Cancelo og Felix begge er et problembarn? Begge spillere har haft deres kontroverser, både på og udenfor banen, fx sammenstød med klubben m.m.

Jamen, det er jo lige præcis det vi mangler i Barca - altså spillere som kan skabe disharmoni i truppen :clap:

Sjovt nok er begge fra Portugal og begge hedder João. Hvad ellers har de to til fælles?
Senest rettet af Barca80 fre sep 01, 2023 7:34 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Barca80 skrev:
fre sep 01, 2023 7:33 pm
Lyver jeg når jeg siger, at både Cancelo og Felix begge er et problembarn? Begge spillere har haft deres kontroverser, både på og udenfor banen, fx sammenstød med klubben m.m.

Jamen, det er jo lige præcis det vi mangler i Barca - altså spillere som kan skabe disharmoni i truppen :clap:

Sjovt nok er begge fra Portugal og begge hedder Jaoa. Hvad ellers har de to til fælles?
Agenten :grin:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Mt91
Indlæg: 125
Tilmeldt: lør jan 22, 2022 11:05 am
Har takket: 45 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mt91 »

Norbit skrev:
fre sep 01, 2023 7:34 pm
Barca80 skrev:
fre sep 01, 2023 7:33 pm
Lyver jeg når jeg siger, at både Cancelo og Felix begge er et problembarn? Begge spillere har haft deres kontroverser, både på og udenfor banen, fx sammenstød med klubben m.m.

Jamen, det er jo lige præcis det vi mangler i Barca - altså spillere som kan skabe disharmoni i truppen :clap:

Sjovt nok er begge fra Portugal og begge hedder Jaoa. Hvad ellers har de to til fælles?
Agenten :grin:
OG høj løn og opgivende attituder, når der er modgang.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Norbit skrev:
fre sep 01, 2023 7:34 pm
Barca80 skrev:
fre sep 01, 2023 7:33 pm
Lyver jeg når jeg siger, at både Cancelo og Felix begge er et problembarn? Begge spillere har haft deres kontroverser, både på og udenfor banen, fx sammenstød med klubben m.m.

Jamen, det er jo lige præcis det vi mangler i Barca - altså spillere som kan skabe disharmoni i truppen :clap:

Sjovt nok er begge fra Portugal og begge hedder Jaoa. Hvad ellers har de to til fælles?
Agenten :grin:
Deco er årsagen at de kommer. Barca vil aldrig kontakte dem hvis de ikke kommer fra Portugal.
Vi smider spillere ud som har været her i lang tid og som kender Barca og vi henter ny spillere som bruger 2-3 år på tilvænning.
Barca bevæger sig i en uvidende retning. Ingen plan A, ingen plan B eller ingen plan overhoved og det hele kan ende i kaos.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 627
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 127 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PeterPedal »

Hvor bliver det skønt, når det her cirkus er overstået ... jeg erklærer én dags fred og derefter kan folk begynde med alle mulige (og umulige) rygter om hvem der er på vej i vinter-vinduet ...

Selv kan jeg da indledningsvis byde ind med Morales og Jesus Navas ... og hvis han også glipper så måske Sivebæk på højre back - han er vel ved at have alderen til vores nye hold ...
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 627
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 127 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PeterPedal »

Lopezzz skrev:
fre sep 01, 2023 9:29 pm

.... Ingen plan A, ingen plan B eller ingen plan overhoved og det hele kan ende i kaos.
Er det ikke nogenlunde dér, vi allerede er?
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 𝐎𝐅𝐅𝐈𝐂𝐈𝐀𝐋: Mamadou Fall is a FC Barcelona player! 💙❤️🔥

Hvem er han?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 57 gæster