Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mésqueunclub
Indlæg: 377
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 61 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mésqueunclub »

Hristo skrev:
ons aug 30, 2023 9:30 am
EasyBuddhist skrev:
tirs aug 29, 2023 8:54 pm
Ja, grunden til, han blokerer for transfers af Alonso og Garcia er selvfølgelig, han vil være dækket ind på LB og CB positionerne. Man kan i virkeligheden ikke rigtig fortænke ham i det, for AC, Araujo og Inigo er særdeles injury prone, så det vil være et stort sats at skille sig af med dem, hvis man ikke kan få erstatning ind. Truppen er i forvejen ultra tynd og består er rigtig mange unge. Så det er forståeligt nok
Jeg har en drøm!

Udsigten til at Eric Garcia smutter betyder, at klubben alligevel henter Fresneda og lejer Cancelo, som klubbens to højrebacks i den kommende sæson, for bl.a. at frigøre Kounde til ren midterforsvarer

Det kommer ikke til at ske, jeg ved det. Men jeg klamrer mig til alle halmstrå, som muliggør Fresneda. Fint nok med Cancelo på lån etc, men jeg vil hellere bygge fremtiden. 20 mio for et 18-årligt højreback-talent i den størrelse får vi ikke mange muligheder for igen.
Fresneda er pretty much 90% Sporting CP-spiller, Fabrizio har sagt GO, så det er et spørgsmål om tid

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Mésqueunclub skrev:
ons aug 30, 2023 12:30 pm
Hristo skrev:
ons aug 30, 2023 9:30 am
EasyBuddhist skrev:
tirs aug 29, 2023 8:54 pm
Ja, grunden til, han blokerer for transfers af Alonso og Garcia er selvfølgelig, han vil være dækket ind på LB og CB positionerne. Man kan i virkeligheden ikke rigtig fortænke ham i det, for AC, Araujo og Inigo er særdeles injury prone, så det vil være et stort sats at skille sig af med dem, hvis man ikke kan få erstatning ind. Truppen er i forvejen ultra tynd og består er rigtig mange unge. Så det er forståeligt nok
Jeg har en drøm!

Udsigten til at Eric Garcia smutter betyder, at klubben alligevel henter Fresneda og lejer Cancelo, som klubbens to højrebacks i den kommende sæson, for bl.a. at frigøre Kounde til ren midterforsvarer

Det kommer ikke til at ske, jeg ved det. Men jeg klamrer mig til alle halmstrå, som muliggør Fresneda. Fint nok med Cancelo på lån etc, men jeg vil hellere bygge fremtiden. 20 mio for et 18-årligt højreback-talent i den størrelse får vi ikke mange muligheder for igen.
Fresneda er pretty much 90% Sporting CP-spiller, Fabrizio har sagt GO, så det er et spørgsmål om tid
Det er topærgerligt👎

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

For 12 mio euro kun..

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Kvoller skrev:
ons aug 30, 2023 6:39 pm
For 12 mio euro kun..
Det er ærgerligt, men det positive er, han skifter til Sporting. Hvis han fortsætter sin udvikling og det kan jeg næsten ikke tro andet, så vil Barca være efter ham igen om et par år, hvor han stadig kun vil være 20. Dyrere ja, jeg tænker, han vil være i 40 mio euro prisklassen til den tid, men til gengæld vil han være en mere færdigudviklet udgave. Havde han skiftet til PL, så havde han været uden for Barca´s rækkevidde. På denne måde er der stadig en chance for, han ender på Camp Nou
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

SantJordi
Indlæg: 178
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SantJordi »

EasyBuddhist skrev:
ons aug 30, 2023 6:44 pm
Kvoller skrev:
ons aug 30, 2023 6:39 pm
For 12 mio euro kun..
Det er ærgerligt, men det positive er, han skifter til Sporting. Hvis han fortsætter sin udvikling og det kan jeg næsten ikke tro andet, så vil Barca være efter ham igen om et par år, hvor han stadig kun vil være 20. Dyrere ja, jeg tænker, han vil være i 40 mio euro prisklassen til den tid, men til gengæld vil han være en mere færdigudviklet udgave. Havde han skiftet til PL, så havde han været uden for Barca´s rækkevidde. På denne måde er der stadig en chance for, han ender på Camp Nou
Hvis interessen og dialogen har været der, kunen man o håbe på en Barca-klausul i kontrakten :D

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »



Godt for alle parter. Håber han vender stærkt hjem næste år!

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »


EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Kvoller skrev:
ons aug 30, 2023 11:08 pm


Godt for alle parter. Håber han vender stærkt hjem næste år!
Jeg hader det. Xavi burde være træner nok til at få Fati i topform selv. Det her stiller store spørgsmålstegn ved både Xavi og Laporta.

Det værste er, vi nu sikkert skal se på Felix' fjæs hele sæsonen og jeg ved ærligt taget ikke om, jeg magter det. Der er ikke ret meget ved den knægt, jeg ser frem til.

Felix og Lewa sammen i angrebet? Jeg forstår det ikke, det er en frygtelig combo. Fuck, det bliver en lang sæson.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

Fedt at Ansu ryger. Har aldrig syntes han var god nok. Nu får han chancen for at bevise sig og vi sparer hans løn. God beslutning af Barca

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Synes det er fornuftigt at Ansu Fati udlånes. At han IKKE sælges, men blot lånes ud, så han kan komme tilbage til sin gamle form.

Men jeg fatter ikke hvorfor han ryger til PL, da det en ekstrem fysisk liga, som sikkert vil ødelægge ham mere med endnu flere skader 😑

sorens
Indlæg: 383
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af sorens »

EasyBuddhist skrev:
ons aug 30, 2023 11:44 pm
Kvoller skrev:
ons aug 30, 2023 11:08 pm


Godt for alle parter. Håber han vender stærkt hjem næste år!
Jeg hader det. Xavi burde være træner nok til at få Fati i topform selv. Det her stiller store spørgsmålstegn ved både Xavi og Laporta.

Det værste er, vi nu sikkert skal se på Felix' fjæs hele sæsonen og jeg ved ærligt taget ikke om, jeg magter det. Der er ikke ret meget ved den knægt, jeg ser frem til.

Felix og Lewa sammen i angrebet? Jeg forstår det ikke, det er en frygtelig combo. Fuck, det bliver en lang sæson.
Det handler vel i høj grad om at tilliden til at Fati er kampafgørende ikke er der pt + Barca ikke formår at lukke kampene tidligt. Derfor er det ikke Fati, der kommer ind. Og derfor vil han heller ikke kunne spilles i form - minutterne til det er der ikke.

Altså fra Xavi's perspektiv. Fra vores perspektiv er kampoplægget og en vis polak ikke god nok for tiden :)

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Helt enig Easy, man laver en transfer karrusel for at dække over egen inkompetence.
Viser Felix så det forventede mangel på niveau, når året er omme, så kan man tørre problemerne af i ham.
Ren ansvarsfralæggelse.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Diabolito »

Marc Muniesa er erftersigende skiftet til Lyngby
El Señor de las Tartas

Antimadridista
Indlæg: 9235
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Kvoller skrev:
ons aug 30, 2023 11:08 pm
Altså det er vel også ved at være op over!! Lukker døren ikke i nat..?

hackmann
Indlæg: 391
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af hackmann »

Antimadridista skrev:
tors aug 31, 2023 10:35 am
Altså det er vel også ved at være op over!! Lukker døren ikke i nat..?
Jo, normalt ville den lukke natten til 1.sept. Men PL har bedt om en ekstra dag :grin: For nogle år siden lukkede de i midten af August, så samme dage som de fleste europæiske ligaer men deres midnat, så en time ekstra i forhold til vores.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 58 gæster