Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Ser ud til at vi er tvunget til at sælge så meget så muligt for at redde klubbens økonomi.
Jeg vil ikke være overrasket hvis Ter Stegen smutter eller Araujo.
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Lopezzz skrev:
ons aug 23, 2023 8:20 pm
Ser ud til at vi er tvunget til at sælge så meget så muligt for at redde klubbens økonomi.
Jeg vil ikke være overrasket hvis Ter Stegen smutter eller Araujo.
Hvor har du det fra?
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9231
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
ons aug 23, 2023 8:21 pm
Lopezzz skrev:
ons aug 23, 2023 8:20 pm
Ser ud til at vi er tvunget til at sælge så meget så muligt for at redde klubbens økonomi.
Jeg vil ikke være overrasket hvis Ter Stegen smutter eller Araujo.
Hvor har du det fra?
Piben.. ;-)

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
ons aug 23, 2023 8:23 pm
EasyBuddhist skrev:
ons aug 23, 2023 8:21 pm
Lopezzz skrev:
ons aug 23, 2023 8:20 pm
Ser ud til at vi er tvunget til at sælge så meget så muligt for at redde klubbens økonomi.
Jeg vil ikke være overrasket hvis Ter Stegen smutter eller Araujo.
Hvor har du det fra?
Piben.. ;-)
Nah, thats not it :cool:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 627
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 127 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PeterPedal »

Fedt med Cancelo - vi trænger alvorligt til at få styrket forsvaret i forhold til sidste sæson, hvor det var hullet som en si, og vi kun blev reddet fra nedrykning af et angreb, der tordnede tonsvis af mål ind
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Det er rigtig nok Peterpedal, og nu hvor vi får en lidt mere offensiv back, så kan vi også fjerne den sidste kant angriber. Vi kan ikke have alle de folk rendende rundt deroppe.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Yesssss, en glædelig nyhed for Barca fans - B. Silva forlænger med City :thumbup: vi har simpelthen fået afværget en katastrofe. Så ingen Coutinho v.2 denne gang. En 29 årig spiller til MINDST 80 mio., plus utallige tillæg, plus kæmpe løn, plus ingen garanti han leverer i La Liga. Fedt :glad:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
ons aug 23, 2023 8:23 pm
EasyBuddhist skrev:
ons aug 23, 2023 8:21 pm
Lopezzz skrev:
ons aug 23, 2023 8:20 pm
Ser ud til at vi er tvunget til at sælge så meget så muligt for at redde klubbens økonomi.
Jeg vil ikke være overrasket hvis Ter Stegen smutter eller Araujo.
Hvor har du det fra?
Piben.. ;-)
:lol:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

EasyBuddhist skrev:
ons aug 23, 2023 8:27 pm
Antimadridista skrev:
ons aug 23, 2023 8:23 pm
EasyBuddhist skrev:
ons aug 23, 2023 8:21 pm
Lopezzz skrev:
ons aug 23, 2023 8:20 pm
Ser ud til at vi er tvunget til at sælge så meget så muligt for at redde klubbens økonomi.
Jeg vil ikke være overrasket hvis Ter Stegen smutter eller Araujo.
Hvor har du det fra?
Piben.. ;-)
Nah, thats not it :cool:
Nej seriøst jeg er bare træt af at Barca venter længe på at tage en beslutning omkring Abde og Fati samt nogle andre spillere. Skal vi sælge, leje ud eller beholde?
Alt ser mærkeligt ud. Før i tiden blev transfers/spillernes kontrakter bekræftet i god tid og nu venter vi til den allersidste dag og ingen føler sig sikker mere.
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Nej seriøst jeg er bare træt af at Barca venter længe på at tage en beslutning omkring Abde og Fati samt nogle andre spillere. Skal vi sælge, leje ud eller beholde?
Alt ser mærkeligt ud. Før i tiden blev transfers/spillernes kontrakter bekræftet i god tid og nu venter vi til den allersidste dag og ingen føler sig sikker mere.
Det er noget, man lige så godt kan vende sig til, hvis man forsætter med disse FFP regler. Det er ganske enkelt et stort puslespil, der skal lægges hvert eneste vindue, specielt, når man mangler råderum. Selvom økonomien bliver bedre, så skal fairplay overholdes.

Jeg tænker, Cancelo bliver den sidste forstærkning, der kommer ind. Man skal i hvert fald us og lave et stort salg, hvis man skal hente meget mere i dette vindue. Og, det er jeg faktisk godt tilfreds med, for det betyder, Fati og Abde bliver. Truppen bliver godt nok noget tynd g meget ung, men jeg kan lide det sådan og det er godt for økonomien og giver interessante muligheder i fremtiden.

Spørgsmålet er dog om, fansene vil stille sig tilfredse med, man må sætte forventningerne lidt ned, og her snakker jeg om resultaterne, ikke det spillemæssige, som gerne skulle udvikle sig positivt alligevel.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

For mig og se, så ligger flaskehalsen aktuelt ikke på spillersiden, men taktisk (specielt efter Cancelo).

Hvis vi skal flytte holdet væsentligt på spillerfronten, så skal vi hente en rigtig stærk kantangriber - og jeg er langt fra sikker på, at det vil rykke noget væsentligt med Xavis mærkværdige taktiske output. Så jeg er også ganske godt tilfreds med, at klubben er stækket finansielt, så tosserne ikke har ret meget rum til tossede beslutninger, som eks. Felix og Lo Celso.

Og jeg tager gerne et år, hvor truppen og spilkonceptet udvikles kraftigt, uden medaljer. Jeg er blot ikke sikker på, om jeg finder det specielt realistisk.

Hristo
Indlæg: 362
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Madameskrald skrev:
tors aug 24, 2023 7:01 am
For mig og se, så ligger flaskehalsen aktuelt ikke på spillersiden, men taktisk (specielt efter Cancelo).

Hvis vi skal flytte holdet væsentligt på spillerfronten, så skal vi hente en rigtig stærk kantangriber - og jeg er langt fra sikker på, at det vil rykke noget væsentligt med Xavis mærkværdige taktiske output. Så jeg er også ganske godt tilfreds med, at klubben er stækket finansielt, så tosserne ikke har ret meget rum til tossede beslutninger, som eks. Felix og Lo Celso.

Og jeg tager gerne et år, hvor truppen og spilkonceptet udvikles kraftigt, uden medaljer. Jeg er blot ikke sikker på, om jeg finder det specielt realistisk.
So true!

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »



Wtf.. Det er da den værste indtil videre. 21 år, kæmpe talent.

SantJordi
Indlæg: 178
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SantJordi »

Kvoller skrev:
tors aug 24, 2023 9:32 am


Wtf.. Det er da den værste indtil videre. 21 år, kæmpe talent.
Det er sgu én der gør ondt. Fint at de gamle stjerner takker af, men at de henter stjerneskuddene, der skal tage over, viser hvor alvorligt det er. Det var så den karriere i international topfodbold, der aldrig blev til noget?

Antimadridista
Indlæg: 9231
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Kvoller skrev:
tors aug 24, 2023 9:32 am


Wtf.. Det er da den værste indtil videre. 21 år, kæmpe talent.
Og kæmpe Idiot.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 65 gæster