Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7212
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

På pressemøde forud for weekendens opgør, udtalte Xavi blandt andet:

Xavi: "Ansu to Madrid? It's a joke, right? I already said that Ansu is the club's heritage. He is an important player and he will continue to be so. He's present and future."

Xavi: "The young players like Lamine Yamal, Fermín López and Ansu Fati demonstrate a lot of courage."

Xavi: "Signing a right-back is a priority, yes."

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
fre aug 18, 2023 1:04 pm
På pressemøde forud for weekendens opgør, udtalte Xavi blandt andet:

Xavi: "Ansu to Madrid? It's a joke, right? I already said that Ansu is the club's heritage. He is an important player and he will continue to be so. He's present and future."

Xavi: "The young players like Lamine Yamal, Fermín López and Ansu Fati demonstrate a lot of courage."

Xavi: "Signing a right-back is a priority, yes."
I’m confused.. :crazy:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7212
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Multiple clubs keen on signing Spanish talented RB Iván Fresneda — one to watch until end of window. ✨🇪🇸

No interest from Chelsea, no talks and no chance to move for Fresneda. 🔵⛔️

- Fabrizio Romano

Det ville klæde ledelsen at handle.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7212
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

“Cancelo will be signed before Fresneda, for sure. I don’t know if both will be signed, as it depends on FFP.”

[@MatteMoretto]

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
fre aug 18, 2023 4:21 pm
“Cancelo will be signed before Fresneda, for sure. I don’t know if both will be signed, as it depends on FFP.”

[@MatteMoretto]
Kan Cancelo spille Wing..?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7212
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Det aner jeg ikke. Til gengæld er det meget tæt på at kunne blive offentliggjort;
🚨 João Cancelo is one step away from being a Barça player. Agreement with Manchester City is very close. [Gianluigi Longari]

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Antimadridista skrev:
fre aug 18, 2023 4:32 pm
Dytrax skrev:
fre aug 18, 2023 4:21 pm
“Cancelo will be signed before Fresneda, for sure. I don’t know if both will be signed, as it depends on FFP.”

[@MatteMoretto]
Kan Cancelo spille Wing..?
Det kan han. Han kan spille, RB, LB, LM, RM og RW(har i hvert fald spillet positionen en gang). Og endda CM. Han giver vanvittig mange muligheder.

I 4-4-2 kan man spille Cancelo som RM, hvor RB går til f.eks. Fresneda.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7212
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨 Barring any surprise, João Cancelo will be a FC Barcelona player next week. [@Manu_Sainz]

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Ser desværre ud til, Barca misser Fresneda på baggrund af, man har hentet Cancelo. Det er jeg sgu ærgerlig over og jeg ikke om, det er korttids genvinsten værd. Jeg ville have gjort det omvendt
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

EasyBuddhist skrev:
fre aug 18, 2023 11:56 pm
Ser desværre ud til, Barca misser Fresneda på baggrund af, man har hentet Cancelo. Det er jeg sgu ærgerlig over og jeg ikke om, det er korttids genvinsten værd. Jeg ville have gjort det omvendt
Jeg forstår godt din ærgrelse, og jeg deler din frustration, men der er vel andre back-talenter derude, som på sigt kan tage over for Cancelo eller som vi kan udvikle selv.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 627
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 127 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PeterPedal »

Kubala skrev:
fre aug 18, 2023 12:21 pm
Om de der Neymar krav vil jeg mene, at de virker usande.

Og om penge kan jeg sige, at de betyder stort set alt. Ja, man har en masse, men man bruger også en masse. Din livsstil ændres i takt med det du tjener. Bare det at tage på ferie er anderledes, når man er kendt. Områder slukkes ned for at du kan holde ferie og have privathed og fred. Det koster. Det er helt forståeligt at gå efter 160 mio. euro om året, når du bliver tilbudt dem.
OK, det har Ter Stegen så åbenbart ikke helt forstået - men måske er han bare ikke så kvik. Eller måske har han ikke haft succés med at ændre sin livsstil. Eller også gider han bare ikke at tage på ferie. Hvad ved jeg.
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

PeterPedal skrev:
lør aug 19, 2023 1:57 pm
Kubala skrev:
fre aug 18, 2023 12:21 pm
Om de der Neymar krav vil jeg mene, at de virker usande.

Og om penge kan jeg sige, at de betyder stort set alt. Ja, man har en masse, men man bruger også en masse. Din livsstil ændres i takt med det du tjener. Bare det at tage på ferie er anderledes, når man er kendt. Områder slukkes ned for at du kan holde ferie og have privathed og fred. Det koster. Det er helt forståeligt at gå efter 160 mio. euro om året, når du bliver tilbudt dem.
OK, det har Ter Stegen så åbenbart ikke helt forstået - men måske er han bare ikke så kvik. Eller måske har han ikke haft succés med at ændre sin livsstil. Eller også gider han bare ikke at tage på ferie. Hvad ved jeg.
Mennesker er forskellige. Nogen vil leve mindre ekstravagant. Livet ændres dog i takt med indkomst. Neymar og familien vil leve det rigtige ekstravagante liv. Skal man det, kræver det også en masse penge. Du vil altid finde undtagelser(hvor folk vil leve meget ekstravagant, eller ikke ekstravagant). Med de 160 mio. euro om året sikrer Neymar ikke alene de næste generationer, men mange generationer frem. Og investeres de rigtigt, er han milliarder i euro, dollar og pund. Det er fint, at du har andre idealer end folk som disse, men de skal have lov til deres idealer.

Men altså, hvis vi skal være helt idealistiske, skal vi droppe al samhandel med en masse lande. Jeg tror så ikke, at folk vil det, når de oplever konsekvenser af det.

sorens
Indlæg: 383
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af sorens »



Vil så give lidt i den slunkne kasse :)

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7212
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça were waiting for Coutinho's transfer to a Saudi team and getting 50% of the deal.

Coutinho gets injured moments ago

Der hviler en forbandelse over Coutinho-Barça koblingen

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7212
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨 | “This week João Cancelo will complete his signing for FC Barcelona.”
[Via: Matteo Moretto🥇]

🚨🚨 | João Cancelo is about to join FC Barcelona & now the signing of Ivan Fresneda is completely ruled out.
[Via: Luis Rojo🥈]

🚨🚨 | Barça hope to finalise Cancelo’s signing this week. It is expected to be a loan with an option to buy.
[Via: Pol Ballús🥈]

🚨🚨 | João Cancelo will be in Barcelona by the end of the week.
[Via: Diario AS🥉]

🚨🚨 | FC Barcelona want to announce João Cancelo's signing before the weekend so that he can play vs Osasuna.
[Via: SPORT🥉]

#EK10

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 73 gæster