Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Alias-A »

Nå drenge, 2 uger tilbage af vinduet. Vi får måske Cancelo efter hvad der føles som en evighed (hvorfor skal det tage så lang tid?). Men ellers er der pænt stille, mon der sker mere end det?
Spillere fra øverste hylde er åbenbart uden for vores rækkevidde rent økonomisk, især nu hvor PL og Saudi klubberne malker Europa med deres oliepenge.
Jeg er ikke super optimistisk forud for næste sæson. Vi mangler en inspirerende verdensklasse spiller med x faktor ala Messi/Neymar/Mbappe/Haaland, som kan noget ekstra. Yamal har det måske, men han er for ung. Derudover mangler vi stadig at se et overbevisende og ikke mindst underholdende spilkoncept fra Xavi. Sidste sæson vandt vi ligaen takket være en stærk forsvarskæde og en ter Stegen i topform. Det er bare ikke nok i længden.
93' Iniesta

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Nyhuus skrev:
ons aug 16, 2023 11:30 am
Ja, vi er sat af. Især ift. PL. Men synes dog heller ikke, at vi skal være misundelige på, ikke at kunne bruge 900 mio. euro i ét vindue. Det vidner mere om, at transfervinduet er fuldstændig skævvredet, når PL kan handle for nærmest det samme som hvad LL, Serie A, Ligue 1 og Bundesliga har handlet for. Det er ude af proportioner og smadrer hele markedet.

Det er ikke Tebas vi skal være sure på her. Tværtimod, så er mit indtryk, at han i det mindste prøver at få klubberne til at drive en sund forretning. Det er derimod UEFA og FIFA man skal ønske sig handling fra. Et lønloft kunne virkelig hjælpe på meget. Det vil sandsynligvis stoppe en masse handler, som kun sker pga. astronomiske kontrakter. Det vil også stille klubberne i en bedre position over for spillerne der kræver mere og mere i løn.

The Athletic har skrevet en grundig artikel om Chelseas transfervindue, som jeg kan anbefale:
https://theathletic.com/4775684/2023/08 ... money-ffp/

De har også lavet en i dag om hele PLs transfervindue, som jeg tænker også går lidt kritisk til, hvordan de er endt der.
Jeg er fuldstændig enig. Spanien skal ikke hoppe med på vognen her. Der er langt mere charme ved fodbolden, ved at gøre tingene på den måde, man gør det i Spanien. Jeg ved ikke om man kan stole på Uefa, men jeg tænker, man rykker tættere og tættere på nogle stærkere fællesregler på området og så må PL se, om de vil følge med.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7214
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1881 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 EXCLUSIVE 🚨

Barça will try to sign Juan Sforza in the winter market, a 21-year old Argentine pivot from Newell’s. The player would leave for 5-6 M since he finishes his contract in 2024. The club sees it as a market opportunity.

[Via: Blxck News 🎩]

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
ons aug 16, 2023 7:49 pm
🚨 EXCLUSIVE 🚨

Barça will try to sign Juan Sforza in the winter market, a 21-year old Argentine pivot from Newell’s. The player would leave for 5-6 M since he finishes his contract in 2024. The club sees it as a market opportunity.

[Via: Blxck News 🎩]
Har set den og den er ikke dum. Der er stor upside på sådan en handel, næsten uanset hvad
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Nice :grin:

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7214
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1881 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Og med Raphinha ude i de næste to kampe, er der nu mulighed for at vise sig positivt frem.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7214
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1881 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

FC Barcelona have not yet sent an offer to Man City for Joao Cancelo. The player is starting to look at another options, such as Arsenal.

[ @Luis_F_Rojo]

:eh: :lol:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7214
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1881 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨💣| João Felix has decided to terminate his contract with Atletico Madrid. [@laSextaTV]

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Det er nu. Barca er nødt til at trykke på aftrækkeren og så tænke på konsekvenserne senere. Man kan ikke lade så stort et talent slippe ud af hænderne for sølle 15 mio euro(inkl variabler). Han sidder praktisk talt bare og venter, mens klubber som City, Arsenal, Juve og Milan sidder og håber, Barca fucker det up

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7214
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1881 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

The possibility of João Félix joining Barcelona is becoming increasingly likely. Deco holds a strong admiration for the Portuguese player, while Xavi is also beginning to view Félix's potential arrival positively. Atlético Madrid have set a loan fee of €15m, but that figure will decrease as time is running out. Opting to wait until the last moment could prove advantageous for both Barcelona and Félix, as Atlético need to get rid of him, and Félix seems willing to do that.

[@Manu_Sainz]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7214
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1881 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

EasyBuddhist skrev:
tors aug 17, 2023 9:03 am
Det er nu. Barca er nødt til at trykke på aftrækkeren og så tænke på konsekvenserne senere. Man kan ikke lade så stort et talent slippe ud af hænderne for sølle 15 mio euro(inkl variabler). Han sidder praktisk talt bare og venter, mens klubber som City, Arsenal, Juve og Milan sidder og håber, Barca fucker det up

Hvorfor ér han ikke allerede gaflet? Er det Xavi, der prioriterer Cancelo i stedet for og ser det som den sikre løsning? Eller økonomiske hensyn?

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Dytrax skrev:
tors aug 17, 2023 11:18 am
EasyBuddhist skrev:
tors aug 17, 2023 9:03 am
Det er nu. Barca er nødt til at trykke på aftrækkeren og så tænke på konsekvenserne senere. Man kan ikke lade så stort et talent slippe ud af hænderne for sølle 15 mio euro(inkl variabler). Han sidder praktisk talt bare og venter, mens klubber som City, Arsenal, Juve og Milan sidder og håber, Barca fucker det up

Hvorfor ér han ikke allerede gaflet? Er det Xavi, der prioriterer Cancelo i stedet for og ser det som den sikre løsning? Eller økonomiske hensyn?
Xavi vil have Cancelo, som jeg har forstået det.

Kunne man ikke sende Dest den anden vej, og få et afslag i prisen på Fresneda?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7214
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1881 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

En del af svaret;
📰| Among the reasons for Xavi's insistence on the arrival of João Canceló, is his ability to play as a left-back and thus compensate Balde if he is absent.

▪︎Spanish coach does not trust Marcos Alonso.

[ Via: Pol Ballús 🥇 ]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 58 gæster