Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Barca80 skrev:
søn aug 13, 2023 2:07 pm
Fabrizio Romano, Helena Condis, Gerard Romero, Kaveh Solhekol og Cadena SER skriver alle det samme søndag eftermiddag: Neymar er meget tæt på at skifte til Al Hilal i Saudi Arabien og der er ingen chance for, at han bliver udlejet til Barca.
Yyeeeeeeeeeessssssss!!! :thumbup: :thumbup:

Sådan! Så er der alligevel en chance for at klubben ikke bliver ruineret ligesom under Bartomeu.

Vi skal IKKE erstatte Dembele med en angriber/wing. Vi skal have en HB og en fremskudt CM. Plus Roque til vinter.

Og nu når den brasilianske popstjerne ikke ankommer,
så skal Yamal og Abde have chancen noget mere.
Ingen Neymar til klubben betyder Joao Felix rygterne kommer tilbage :crazy: :lol:

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Barca80 skrev:
søn aug 13, 2023 2:07 pm
Fabrizio Romano, Helena Condis, Gerard Romero, Kaveh Solhekol og Cadena SER skriver alle det samme søndag eftermiddag: Neymar er meget tæt på at skifte til Al Hilal i Saudi Arabien og der er ingen chance for, at han bliver udlejet til Barca.
Yyeeeeeeeeeessssssss!!! :thumbup: :thumbup:

Sådan! Så er der alligevel en chance for at klubben ikke bliver ruineret ligesom under Bartomeu.

Vi skal IKKE erstatte Dembele med en angriber/wing. Vi skal have en HB og en fremskudt CM. Plus Roque til vinter.

Og nu når den brasilianske popstjerne ikke ankommer,
så skal Yamal og Abde have chancen noget mere.
Hvem tænker du det bør være til HB? Og hvorfor mangler der en fremskudt midt? Der er Frenkie, Pedri, Gavi, Gundogan, Sergi Roberto og Romeu til de tre pladser på midtbanen og dertil er der Fermin, Garrido og Casado på Barca Atletic, som bør få chancen efter min mening.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Håber ikke at der bliver drevet rovdrift på Yamal, men tænker også at det skal balanceres, så han føler sig værdsat. Håber ikke at han også (som Fati), har en far, der står for kontrakter osv.

Ud over Felix, er der så andre realistiske muligheder på markedet?

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Dytrax skrev:
søn aug 13, 2023 3:35 pm
Håber ikke at der bliver drevet rovdrift på Yamal, men tænker også at det skal balanceres, så han føler sig værdsat. Håber ikke at han også (som Fati), har en far, der står for kontrakter osv.

Ud over Felix, er der så andre realistiske muligheder på markedet?
Enig i overstående omkring Yamal. Kan ikke lige komme i tanke om andre realistiske muligheder end Felix.

Jeg tænker på Yannick Carrasco, men jeg vil hellere hente ham på en fri transfer fra Atlético næste sommer.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Dejligt at se Ney igen følger sit hjerte og passion;

Neymar has reached an agreement with Al Hilal. 2 years contract with €160M total salary. [L'EQUIPE]

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Alias-A »

Neymar efter skiftet til Al-hilal: “Det har altid været min store drøm at spille for al-hilal, lige siden jeg var helt lille. Jeg kommer hertil for at vinde alt med klubben. Visca al-hilal!”
93' Iniesta

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Angående João Félix, så vil jeg ikke være ked af, hvis vi kan få ham på en favorabel lejeaftale for sæsonen. Jeg husker for nogle uger siden, at der var en diskussion angående ham herinde, og her tilslutter jeg mig koret af, at han passer bedre til Barcas måde at spille på end den Diego Simeone praktiserer i Atlético de Madrid.

Jeg vil foretrække, at vi kører med Ansu/Abde til venstre og Ferran/Raphinha til højre, og så køre med Lewandowski centralt, hvor Ángel Alarcón kan få chancen i hvert fald indtil årsskiftet, hvor Vitor Roque kommer til, men hvis vi ender med at få João Félix, så vil jeg også være fint tilfreds med det.

Han vil blomstre i Barca, som hængende angriber/falsk nier eller alternativt på venstrekanten i en fri rolle til at bevæge sig hvor han vil, så jeg tror, at det vil være et godt match, hvis det kommer til stykket, men ligesom Sergiño Dest, så mangler han efter min mening en stærkere udstråling og selvsikkerhed.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🔥 | BREAKING: Big twist in the Neymar Saga! He could now play one year at FC Barcelona! ⚡️

🚨🚨 | JUST IN; FC Barcelona have decided to sign Neymar & today took the definitive step! The club wants him to come for one year & then join Saudi Arabia. 🔵🔴

[Via: Fernando Polo🥇]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Tror ikke på at Neymar vender retur.

🚨 𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Al Hilal are optimistic to complete Neymar deal in the next 24 hours 🔵🇸🇦

◉ There are still points to clarify to get it done soon.
◉ Documents are being prepared to be checked.
◉ PSG already gave green light to Al Hilal deal.

- Fabrizio Romano

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »



Altså hvad skulle vi få ud af det? Felix for Ansu? Felix sætter da ikke en mand, modsat Ansu.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Så er Laporta idiot. Håber ikke det sker.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Kvoller skrev:
man aug 14, 2023 8:13 am


Altså hvad skulle vi få ud af det? Felix for Ansu? Felix sætter da ikke en mand, modsat Ansu.
Det helt store problem lige nu, er Fati og Balde ikke komplementerer hinanden særlig godt. Ideelt set har man en indvendig winger til venstre, så Balde kan udnytte pladsen på fløjen. Sjovt nok har man det modsatte problem i højresiden. Det har man en indvendig winger, men ikke nogen udvendig back. I går så man den fulde effekt af at mangle Dembélé, eller rettere den profil, han besidder.

Samtidig har man store problemer med at få kontrol på midtbanen, da man ikke har en indvendig back, der kan gå ind i dobbeltpivoten. Et andet stort problem, upopulært som det er, fordi han utvivlsomt er en stor spiller, er Frenkie. Mange har travlt med at rose hans ball carries, men hvornår har et af dem ført til farlige chancer? Hvor er de løb, han skal have på sine sider og i dybden, når han laver sine raids? Er det egentlig en god ting for holdet? Og, har han i det hele taget visionen til, at spille bolden rigtigt, inden hans løb løber ud i sandet?

Mange spørgsmål her i starten af sæsonen og Xavi får nok at gøre i efteråret med at holde sammen på det hele.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Filten
Indlæg: 1920
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 201 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

EasyBuddhist skrev:
man aug 14, 2023 11:06 am
Kvoller skrev:
man aug 14, 2023 8:13 am


Altså hvad skulle vi få ud af det? Felix for Ansu? Felix sætter da ikke en mand, modsat Ansu.
I går så man den fulde effekt af at mangle Dembélé, eller rettere den profil, han besidder.
Hvad er det helt præcist for en effekt, vi gik glip af fra Dembele?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Filten skrev:
man aug 14, 2023 12:23 pm
EasyBuddhist skrev:
man aug 14, 2023 11:06 am
Kvoller skrev:
man aug 14, 2023 8:13 am


Altså hvad skulle vi få ud af det? Felix for Ansu? Felix sætter da ikke en mand, modsat Ansu.
I går så man den fulde effekt af at mangle Dembélé, eller rettere den profil, han besidder.
Hvad er det helt præcist for en effekt, vi gik glip af fra Dembele?
Den kreative
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Vi havde kreative spillere på banen, men vi så ikke meget til dem. Hvad er problemet, Easy? Du har godt blik for det, der mangler. Så hvis du kunne sætte holdet (med nuværende trup), hvordan ville din A-kæde se ud?

Og vigtigst; Hvorfor?

Det, jeg mangler fra Xavi, er at få det til at give mening. Tænker ikke kun på kampen i aftes, men også hvordan vi spillede inden sæsonpause.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 70 gæster