Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 921
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Jeg mener, at hvis økonomien tillader det bør man hente én forstærkning til de forreste pladser.

Lewan har vist svært nedadgående form siden nytår. Fati og Ferran har på ingen måde brændt banen af, deres talent til trods. Abde kommer fra en fin sæson hos Osasuna og er en fin tilføjelse, men vi skal næppe forvente 20 G/A fra ham heller. Raphina har statmæssigt haft en pæn sæson, men vinder os heller ikke adskillige kampe over sæsonen.

Alt i alt kommer vi svækket ud offensivt af vinduet i min optik, uagtet at Dembele heller ikke har været en konstant magtfaktor.

Hvem man bør hente er svært, da der skal tages højde for både økonomi, talenter osv. men en spiller med 15-20 G/A ville godt nok pynte!
Rey Abi!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Vi er tyndt besat i angrebet, men jeg mener ikke, at løsningen er at hente en halvlunken spiller som f.eks. Felix og er heller ikke vild med ideen om Neymar, selvom sidstnævnte - igen - ser ud til at løbe efter pengene, ganske som han gjorde da han skiftede til PSG.

Roque ankommer når vi lander på januar og kan forhåbentligt give Lewa konkurrence om plads i starteren.

Hvis ikke Felix eller Ney, hvem ville vi så realistisk kunne få?

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Red skrev:
lør aug 12, 2023 11:03 pm
Norbit skrev:
lør aug 12, 2023 10:11 pm
Til alle dem der nævnte at Bellingham ikke ville blive en profil i la liga og Real, se deres kamp. Han er forrygende.
Det er da også lidt vovet hvis nogen har sagt det, er der jo ikke umiddelbart noget der skulle tale imod for.
Der var nogle her på forum der mente at Bellingham var hypet. Jeg tror desværre han bliver et monster i Madrid.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Norbit skrev:
søn aug 13, 2023 9:17 am
Red skrev:
lør aug 12, 2023 11:03 pm
Norbit skrev:
lør aug 12, 2023 10:11 pm
Til alle dem der nævnte at Bellingham ikke ville blive en profil i la liga og Real, se deres kamp. Han er forrygende.
Det er da også lidt vovet hvis nogen har sagt det, er der jo ikke umiddelbart noget der skulle tale imod for.
Der var nogle her på forum der mente at Bellingham var hypet. Jeg tror desværre han bliver et monster i Madrid.
Det er da kun fedt, ligaen stadig kan tiltrække spillere fre øverste hylde. Det er en stærk midtbane Real har fået samlet sig, men de ser noget tynde ud i angrebet og på fullbacks.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 921
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Dytrax skrev:
søn aug 13, 2023 9:07 am
Vi er tyndt besat i angrebet, men jeg mener ikke, at løsningen er at hente en halvlunken spiller som f.eks. Felix og er heller ikke vild med ideen om Neymar, selvom sidstnævnte - igen - ser ud til at løbe efter pengene, ganske som han gjorde da han skiftede til PSG.

Roque ankommer når vi lander på januar og kan forhåbentligt give Lewa konkurrence om plads i starteren.

Hvis ikke Felix eller Ney, hvem ville vi så realistisk kunne få?
Det er en tæt på umulig opgave tænker jeg. Felix er klart en kvalitets spiller, men kunne godt frygte det blev en Griezmann 2.0 uden overhovedet at skele til økonomien i det. Måske en leje er mulig?

Neymar syntes jeg var en kæmpe fornøjelse sidst i Barca spillemæssigt. Men nøgleordet her kunne meget vel være VAR.

Jeg tænker en spiller, evt. på leje, på Aspas-like niveau. Han kan konkurrere med de øvrige uden at tage for meget spilletid. Findes sådan en spiller?
Rey Abi!

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

!Option skrev:
søn aug 13, 2023 9:40 am
Dytrax skrev:
søn aug 13, 2023 9:07 am
Vi er tyndt besat i angrebet, men jeg mener ikke, at løsningen er at hente en halvlunken spiller som f.eks. Felix og er heller ikke vild med ideen om Neymar, selvom sidstnævnte - igen - ser ud til at løbe efter pengene, ganske som han gjorde da han skiftede til PSG.

Roque ankommer når vi lander på januar og kan forhåbentligt give Lewa konkurrence om plads i starteren.

Hvis ikke Felix eller Ney, hvem ville vi så realistisk kunne få?
Det er en tæt på umulig opgave tænker jeg. Felix er klart en kvalitets spiller, men kunne godt frygte det blev en Griezmann 2.0 uden overhovedet at skele til økonomien i det. Måske en leje er mulig?

Neymar syntes jeg var en kæmpe fornøjelse sidst i Barca spillemæssigt. Men nøgleordet her kunne meget vel være VAR.

Jeg tænker en spiller, evt. på leje, på Aspas-like niveau. Han kan konkurrere med de øvrige uden at tage for meget spilletid. Findes sådan en spiller?
Jeg synes det er svært at få nogen der giver mening økonomisk. Jeg ville hellere fortsætte med de nuværende og så leve med at det går galt, mod at vi hurtigere kommer af med gæld og bliver bedre på den lange bane.
Det samme iøvrigt med cancelo vs Fresneda.
Jeg frygter at vi med dyre indkøb nu, kommer til at stå i samme situation næste sommer. Og når der alligevel ikke er en oplagt løsning på wing nu her, så gem pengene og se hvad hvad der sker.

Min røv er selvfølgelig i klaskehøjde når både Fati og Raphinha bliver skadet i aftenens kamp.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨| FC Barcelona have earned €210M from departures this summer and economic levers.

Laporta has decided to use every single penny in transfer window.

[Via:mundodeportivo🥉]
Laporta er klar til at lufte muldvarpen i hvert fald.

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Jeg er bare bange for at Laporta ender med at lave et panikkøb fordi han VIL hente et navn.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨 Neymar is close to signing a 2-year deal with Al Hilal. [@gerardromero]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Kvoller skrev:
søn aug 13, 2023 12:33 pm
Jeg er bare bange for at Laporta ender med at lave et panikkøb fordi han VIL hente et navn.
Lige præcis og det gør han formentlig også, men håber at ledelsen slår koldt vand i blodet, så vi ikke havner i endnu en Griezmann-Coutinho-Dembélé-situation.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Everything indicates that Neymar will sign for Al Hilal and it's almost impossible for him to join Barça on a loan deal. [Cadena COPE]
Samba ekspressen smutter til Saudi, ser det ud til.

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

DrGink skrev:
søn aug 13, 2023 7:57 am
Paulinho15 skrev:
søn aug 13, 2023 1:25 am
Dytrax skrev:
søn aug 13, 2023 1:18 am
Barça could try to re-activate João Félix deal in the next weeks if Neymar doesn’t join. [Fabrizio Romano]
Vi kunne også spare knasterne og se om ikke det går alligevel?
Ansu/Abde til venstrekanten
Raphinha/? til højrekanten
Lewandowski/Torres til det centrale angreb

Så mangler der en spiller til angrebet, hvis Yamal ikke er klar til at indgå fast i førsteholdstruppen.

Det vil være lidt tyndt med fem spillere til de tre pladser i front, og dertil kommer Vítor Roque nok først tidligst 1. januar 2024.
Jeg synes det er okay. Hele sidste sæson var lewandowski stort set ene-angriber. Det kan godt være det kun er 5 mand, men alle undtagen lewan kan spille mere end én af pladserne. Raphinha og Abde begge fløje, Fati v fløj og angreb og torres kan spille alle 3.

Det er ikke ideelt, men der kommer hjælp til januar.
Det synes jeg er godt svaret, og mon ikke Alarcon også kan hjælpe til i angrebet, nu hvor han ser ud til at være klar igen.

Set i lyset af de seneste kommentarer herinde er jeg også enig i, at det er bedre at holde på pengene i stedet for at brænde en del dem af på et stort navn.

Jeg skrev også tidligere på ugen, at jeg ville byde Neymar velkommen tilbage, men den trækker jeg i land med, da det ikke føles rigtigt.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Alias-A »

Dytrax skrev:
søn aug 13, 2023 1:35 pm
Everything indicates that Neymar will sign for Al Hilal and it's almost impossible for him to join Barça on a loan deal. [Cadena COPE]
Samba ekspressen smutter til Saudi, ser det ud til.
Sørgelig udvikling med saudi klubber der dræner europæisk fodbold med oliepenge.
93' Iniesta

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Alias-A skrev:
søn aug 13, 2023 1:51 pm
Dytrax skrev:
søn aug 13, 2023 1:35 pm
Everything indicates that Neymar will sign for Al Hilal and it's almost impossible for him to join Barça on a loan deal. [Cadena COPE]
Samba ekspressen smutter til Saudi, ser det ud til.
Sørgelig udvikling med saudi klubber der dræner europæisk fodbold med oliepenge.
De har så vidt jeg ved også investeret i tennis, golf og boksning. Og ja, det er sgu trist at se sportswashing udfoldet på den måde.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Fabrizio Romano, Helena Condis, Gerard Romero, Kaveh Solhekol og Cadena SER skriver alle det samme søndag eftermiddag: Neymar er meget tæt på at skifte til Al Hilal i Saudi Arabien og der er ingen chance for, at han bliver udlejet til Barca.
Yyeeeeeeeeeessssssss!!! :thumbup: :thumbup:

Sådan! Så er der alligevel en chance for at klubben ikke bliver ruineret ligesom under Bartomeu.

Vi skal IKKE erstatte Dembele med en angriber/wing. Vi skal have en HB og en fremskudt CM. Plus Roque til vinter.

Og nu når den brasilianske popstjerne ikke ankommer,
så skal Yamal og Abde have chancen noget mere.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 58 gæster