Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

DrGink skrev:
fre aug 11, 2023 5:11 pm
Paulinho15 skrev:
fre aug 11, 2023 4:49 pm
EasyBuddhist skrev:
fre aug 11, 2023 4:02 pm
– @gerardromero
: "I received a message telling me watch out for one of the three players you have up there on the poster [points to Juan Foyth]… oh Juanito. I'm going to warm up, I believe that if Iván Fresneda arrives, maybe Barça could send him on loan, I don't know. They are going to sign him and send him on loan there [to Villarreal]."
#FCB 🇪🇸 x 🇦🇷
Jeg ved ikke, Romero er efterhånden lige så pålidelig som en dør
Jeg forstår ikke sammenligningen med døren, men det er nok bare mig der ikke kender til formuleringen eller ordsproget endnu, men jeg antager du mener, at Romero ikke er pålidelig?
Ja, døre er vel sådan generelt pålidelige nok. Jeg bliver i hvert fald sjældent snydt af dem.
Min kone derimod er engang gået ind i en glasdør i Kvickly.
I vores tidligere hus havde vi en dør jeg brugte timer på at slibe og rette til uden at den nogensinde blev gode venner med karmen..måske jeg skulle have kigget på karmen også..

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

EasyBuddhist skrev:
fre aug 11, 2023 5:18 pm
DrGink skrev:
fre aug 11, 2023 5:11 pm
Paulinho15 skrev:
fre aug 11, 2023 4:49 pm
EasyBuddhist skrev:
fre aug 11, 2023 4:02 pm
– @gerardromero
: "I received a message telling me watch out for one of the three players you have up there on the poster [points to Juan Foyth]… oh Juanito. I'm going to warm up, I believe that if Iván Fresneda arrives, maybe Barça could send him on loan, I don't know. They are going to sign him and send him on loan there [to Villarreal]."
#FCB 🇪🇸 x 🇦🇷
Jeg ved ikke, Romero er efterhånden lige så pålidelig som en dør
Jeg forstår ikke sammenligningen med døren, men det er nok bare mig der ikke kender til formuleringen eller ordsproget endnu, men jeg antager du mener, at Romero ikke er pålidelig?
Ja, døre er vel sådan generelt pålidelige nok. Jeg bliver i hvert fald sjældent snydt af dem.
Min kone derimod er engang gået ind i en glasdør i Kvickly.
:lol: :lol:
Haha! Ja, det er også min opfattelse at døre normalt er pålidelige, men hvis Easy mener “dum som en dør”, så forstår jeg bedre hentydningen omkring Gerard Romero.


Grunden til, at jeg studser over det er for at udtrykke min frustration over Gerard Romero.

Jeg er godt nok træt af ham, og mit indtryk af ham er heller ikke særlig godt…

Den måde han skriver på… han skriver som om han er bedrevidende og ved alt…

Hvorfor skal han skrive sådån på den måde han gør…

Jeg synes, at det er utroligt selviscenesættende og jeg væmmes hver gang jeg læser om noget der kommer fra ham.

Det er så tåkrummende, og det virker som om, at den måde han skriver på handler mere om at han fremmer sig selv i stedet for ærlige og saglige nyhedsopdateringer… 🤮

Til sammenligning er sådan en som Fabrizio Romano en fryd og sand fornøjelse at følge, fordi han virker passioneret omkring det han laver og til at have hjertet med i det.

Derfor tror jeg også, at det er derfor han oplever den succes og den store interesse for hans arbejde som han gør.

Altså Gerard Romero… Han virker kun til, at det skal handle om ham og at vi skal se og høre ham…

Det er ulækkert, og jeg brækker mig over det, men ja, nu kom jeg lige ud med det opkast her om ham, så det havde jeg nok brug for, men om det er den rette tråd til det, ved jeg ikke, men nu gik snakken i denne tråd om, at flere ikke synes han er pålidelig, så mon ikke det passer ind alligevel.

Ret skal være ret… det virker til, at Gerard Romero laver det han gør, for at få opmærksomhed omkring sig selv, men hvis han ændrer sin attitude og tilgang til arbejdet, så tror jeg, at han vil opleve succes.

Folk vil gerne høre transfernyheder og opdateringer om det, men de giver interessen helt af sig selv ligesom med Fabricio Romano.

Fabricio Romano får den opmærksomhed han gør, fordi han først og fremmest udfører et godt og veludført stykke arbejde, så derfor vil folk helt naturligt af sig selv følge ham.

Gerard Romeros arbejde er efter min mening røv og nøgler, fordi han prøver at “tage” opmærksomheden ved at selvpromovere sig selv, hvilket gør hans arbejde og tilgang ulækker.

Han kunne lære noget af Fabricio Romano, men hvis ikke Gerard Romero lærer en ny tilgang, så ville det være rart, hvis der bliver slukket for hans kanal.

Det sker vel, hvis folk stopper med at følge ham, hvilket vil ske naturligt, hvis han fortsætter af den vej han er på nu.

Jeg er i hvert fald stoppet med at følge ham for længst, fordi jeg kan ikke holde ham ud med den selviscenesættende agenda han lægger for dagen.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Tjek lige Rossell købte:

David Villa
Adriano
Afellay
Fabregas
Alexis Sanchez
Alex Song
Jordi Alba
Neymar
Bojan.

Det lader til, at selvom han var en ussel type, var indkøbene bedre under ham.

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Antimadridista skrev:
fre aug 11, 2023 5:53 pm
DrGink skrev:
fre aug 11, 2023 5:11 pm
Paulinho15 skrev:
fre aug 11, 2023 4:49 pm
EasyBuddhist skrev:
fre aug 11, 2023 4:02 pm
– @gerardromero
: "I received a message telling me watch out for one of the three players you have up there on the poster [points to Juan Foyth]… oh Juanito. I'm going to warm up, I believe that if Iván Fresneda arrives, maybe Barça could send him on loan, I don't know. They are going to sign him and send him on loan there [to Villarreal]."
#FCB 🇪🇸 x 🇦🇷
Jeg ved ikke, Romero er efterhånden lige så pålidelig som en dør
Jeg forstår ikke sammenligningen med døren, men det er nok bare mig der ikke kender til formuleringen eller ordsproget endnu, men jeg antager du mener, at Romero ikke er pålidelig?
Ja, døre er vel sådan generelt pålidelige nok. Jeg bliver i hvert fald sjældent snydt af dem.
Min kone derimod er engang gået ind i en glasdør i Kvickly.
I vores tidligere hus havde vi en dør jeg brugte timer på at slibe og rette til uden at den nogensinde blev gode venner med karmen..måske jeg skulle have kigget på karmen også..
Jeg fik ikke lige din kommentar med i mit sure opstød om Romero, det beklager jeg, men du må have skrevet det her, mens jeg var i gang med mit længere skriv, men ja, som du selv siger, så kunne du også have kigget på karmen 😊
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Paulinho15 skrev:
fre aug 11, 2023 6:22 pm
Antimadridista skrev:
fre aug 11, 2023 5:53 pm
DrGink skrev:
fre aug 11, 2023 5:11 pm
Paulinho15 skrev:
fre aug 11, 2023 4:49 pm
EasyBuddhist skrev:
fre aug 11, 2023 4:02 pm
– @gerardromero
: "I received a message telling me watch out for one of the three players you have up there on the poster [points to Juan Foyth]… oh Juanito. I'm going to warm up, I believe that if Iván Fresneda arrives, maybe Barça could send him on loan, I don't know. They are going to sign him and send him on loan there [to Villarreal]."
#FCB 🇪🇸 x 🇦🇷
Jeg ved ikke, Romero er efterhånden lige så pålidelig som en dør
Jeg forstår ikke sammenligningen med døren, men det er nok bare mig der ikke kender til formuleringen eller ordsproget endnu, men jeg antager du mener, at Romero ikke er pålidelig?
Ja, døre er vel sådan generelt pålidelige nok. Jeg bliver i hvert fald sjældent snydt af dem.
Min kone derimod er engang gået ind i en glasdør i Kvickly.
I vores tidligere hus havde vi en dør jeg brugte timer på at slibe og rette til uden at den nogensinde blev gode venner med karmen..måske jeg skulle have kigget på karmen også..
Jeg fik ikke lige din kommentar med i mit sure opstød om Romero, det beklager jeg, men du må have skrevet det her, mens jeg var i gang med mit længere skriv, men ja, som du selv siger, så kunne du også have kigget på karmen 😊
Bliver vi rent faktisk enige i en diskussion her på forum? Døre pålidelige. Karme upålidelige. Gerard Romero er en karm.

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Til Dr. Ginks svar vedrørende Romero-snakken (Fik ikke postet indlægget som jeg ville).

“Bliver vi rent faktisk enige i en diskussion her på forum? Døre pålidelige. Karme upålidelige. Gerard Romero er en karm.”

Det handler vel om opsætningen snarere end selve døren, karmen eller personen (Romero/Romano).

Hvis døren er lavet forkert, så er den ikke pålidelig, men hvis karmen er sat rigtigt, så er den pålidelig.

Hvis Romero ændrer sig til det bedre, så kan han også blive pålidelig.

Det tror jeg godt, at vi kan blive enige om ;-)
Senest rettet af Paulinho15 fre aug 11, 2023 6:42 pm, rettet i alt 3 gange.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
fre aug 11, 2023 5:36 pm
Kubala skrev:
fre aug 11, 2023 5:32 pm
Semedo kunne jo ikke engang simple ting som overlap. Kan huske, at Messi prøvede at dirigere ham i en af kampene. Han var bare så malplaceret.
Ja, den episode husker jeg også tydeligt. Semedo levede slet ikke op til forventningerne.
Dem har vi desværre haft nogle stykker af.
Semedo var helt væk taktisk. Hans positionering og duelspil var elendig og på den måde minder han igen om et andet fejlkøb, Dest. Sjovt nok også under Bartomeu og det virker i det hele taget til, man har været rigtig dårlige i scoutingafdelingen i den periode, eller hvad der er mere sandsynligt. Bartomeu selv har ikke stolet nok på sine folk og derfor kørt sit eget løb. Med Semedo tror jeg, man blev forført af det atletiske udtryk, han spillede med og teknisk var han såmænd ok med. Han manglede bare langt de fleste fundamentale ting i at udføre et ordentlig stykke forsvarsarbejde og han var ikke meget bedre i positionsspillet

Han fik rigeligt med chancer, så det er bestemt ikke der, det har haltet. Han burde have været kørt ud på hjul og stejle efter fadæsen i Rom, men gud hjælpe mig, om han ikke skulle sende os ud i endnu en nedtur året efter i Liverpool. Han var en katastrofe.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Kan i ikke tage den der snak ind i politik tråden? :thumbup:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🔵 Barça are now just waiting for Neymar to officially terminate his contract with PSG.

🔴 Barça plans to sign Neymar on a 1-year contract with a reduced salary, and then renew him with a higher salary when the club is in a better financial situation.

[Marcelo Bechler]

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Dytrax skrev:
fre aug 11, 2023 7:03 pm
🔵 Barça are now just waiting for Neymar to officially terminate his contract with PSG.

🔴 Barça plans to sign Neymar on a 1-year contract with a reduced salary, and then renew him with a higher salary when the club is in a better financial situation.

[Marcelo Bechler]
Bliver spændende at se hvilket nummer han får, hvis Ansu har 10, Raphinha får nummer 11 og Torres skifter til 7.

Synes 10 eller 11 passer bedst til Neymar.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
fre aug 11, 2023 7:03 pm
🔵 Barça are now just waiting for Neymar to officially terminate his contract with PSG.

🔴 Barça plans to sign Neymar on a 1-year contract with a reduced salary, and then renew him with a higher salary when the club is in a better financial situation.

[Marcelo Bechler]
:sick:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

EasyBuddhist skrev:
fre aug 11, 2023 7:09 pm
Dytrax skrev:
fre aug 11, 2023 7:03 pm
🔵 Barça are now just waiting for Neymar to officially terminate his contract with PSG.

🔴 Barça plans to sign Neymar on a 1-year contract with a reduced salary, and then renew him with a higher salary when the club is in a better financial situation.

[Marcelo Bechler]
:sick:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

EasyBuddhist skrev:
fre aug 11, 2023 7:12 pm
EasyBuddhist skrev:
fre aug 11, 2023 7:09 pm
Dytrax skrev:
fre aug 11, 2023 7:03 pm
🔵 Barça are now just waiting for Neymar to officially terminate his contract with PSG.

🔴 Barça plans to sign Neymar on a 1-year contract with a reduced salary, and then renew him with a higher salary when the club is in a better financial situation.

[Marcelo Bechler]
:sick:
Der må da være en mulighed for, at begge parter kan ophæve kontrakten i enighed, hvis de vil det.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 916
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Wennerberg »

Hold jer til trådens emne
Wennerberg
Forum Admin

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Wennerberg skrev:
fre aug 11, 2023 7:33 pm
Hold jer til trådens emne
Er det ikke lige i overkanten at slette fremfor blot at flytte det, eller lige give en anmærkning!?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 64 gæster