Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mt91
Indlæg: 125
Tilmeldt: lør jan 22, 2022 11:05 am
Har takket: 45 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mt91 »

Dytrax skrev:
søn aug 06, 2023 5:30 pm
PSG are preparing to submit an offer to Barça to sign Ansu Fati. [Diario AS]
PSG’s ledelse hader godt nok Barca :grin:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Mt91 skrev:
søn aug 06, 2023 7:20 pm
Dytrax skrev:
søn aug 06, 2023 5:30 pm
PSG are preparing to submit an offer to Barça to sign Ansu Fati. [Diario AS]
PSG’s ledelse hader godt nok Barca :grin:
Hvis ledelsen af verdens klammeste klub hader os, må det betyde at vi er på rette vej.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

FCBarcelonaChr skrev:
søn aug 06, 2023 6:27 pm
Antimadridista skrev:
søn aug 06, 2023 6:22 pm
Dytrax skrev:
søn aug 06, 2023 5:30 pm
PSG are preparing to submit an offer to Barça to sign Ansu Fati. [Diario AS]
Det er fint. Han har en klausul på 7.500.000.000. Kr

Hvem har konto og reg nr?
Præcis. Betal ved kasse 1 eller hold jer fucking væk.
Helt enig, de kan hoste op eller daffe et andet sted hen. Helt utroligt, som den møgklub fisker hos os.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça made an official offer to Man City for Bernardo Silva: A one-year loan + a mandatory purchase option of €60M. Man City have rejected that offer. [Mundo Deportivo]

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Barca får ikke Bernardo Silva. City går efter salg. Betalt direkte. Ikke lån med købeoption. Sidste sæson havde de plus på kontoen efter salg og indkøb. Jeg tror, at de er begyndt på det her med at sælge og købe ind. Måske grundet FFP-sagerne, der har været og stadig er kørende.
Senest rettet af Kubala man aug 07, 2023 1:10 am, rettet i alt 1 gang.

Hutlihut
Indlæg: 57
Tilmeldt: tirs jun 29, 2021 8:55 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hutlihut »

Hvis PSG både befrier os for Dembele og Fati i samme vindue, vil jeg da se det som en gave for os. Hvis Lucho så også henter sin svigersøn til klubben, kan det nærmest ikke betegnes som andet end at være en trojansk hest at de har ansat ham som træner til at hente de spillere vi ikke kan bruge. Får vi så Neymar (billigt og til lav løn!) den anden vej, Silva, en god højreback, og Roque nu, så ser jeg pludselig vores trup som værende god nok til at vinde det hele :thumbup:

Mt91
Indlæg: 125
Tilmeldt: lør jan 22, 2022 11:05 am
Har takket: 45 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mt91 »

Hutlihut skrev:
søn aug 06, 2023 11:10 pm
Hvis PSG både befrier os for Dembele og Fati i samme vindue, vil jeg da se det som en gave for os. Hvis Lucho så også henter sin svigersøn til klubben, kan det nærmest ikke betegnes som andet end at være en trojansk hest at de har ansat ham som træner til at hente de spillere vi ikke kan bruge. Får vi så Neymar (billigt og til lav løn!) den anden vej, Silva, en god højreback, og Roque nu, så ser jeg pludselig vores trup som værende god nok til at vinde det hele :thumbup:
Jeg håber, at det er for tidligt at dømme Ansu Fati ude..
Har i hvert fald en tro på, at en kaos spiller, som Dembele, slet ikke er en fordel for en spiller som Fati.

Hutlihut
Indlæg: 57
Tilmeldt: tirs jun 29, 2021 8:55 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hutlihut »

Bliver Fati, håber jeg da også at han bliver den spiller vi alle havde håbet på. Jeg tvivler dog stærkt på at det sker. Der er væsentligt mere Bojan end Messi over ham, efter de skader

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Jeg kan forstå at mange Barca-fans ønsker et CIRKUS ved navn Neymar i kommende sæson. Det skal sgu nok blive sjovt med en klovn i start 11'eren :wave:

I mellem tiden - indtil han ankommer - kan folk jo nyde den her video :thumbup:



Billede

Hutlihut
Indlæg: 57
Tilmeldt: tirs jun 29, 2021 8:55 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hutlihut »

Lol. Decideret pinligt indlæg du har lavet der

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Hutlihut skrev:
man aug 07, 2023 12:32 pm
Lol. Decideret pinligt indlæg du har lavet der
Fuldkommen enig. Man kan altid finde alt mulig lort på samtlige spillere. Er sikker på at man også kan finde sådan en video med Messi, Iniesta, Xavi etc.

Man må ikke glemme hvor meget Neymar bliver udsat for i samtlige kampe - der var mange kampe under os hvor han blev fuldkommen smadret igennem. Han kunne ikke give igen rent fysisk på banen, men han gav igen verbalt. Man må heller ikke glemme at en spillere som Neymar/Ronaldo/Messi bliver filmet konstant, uanset hvad de gør kan medierne fremstille det til noget negativt.

I min optik er en spiller som Jordi Alba mindst lige så slem som Neymar.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Bare det at overveje Neymar er decideret tåbeligt. Han har ikke haft over 25 starter i nogen af sine 6 sæsoner i PSG og kun to gange er han nået over 20. Han har netop været ude i over 130 dage med en ankelskade, så hans form har nok aldrig været dårligere, end den er nu. Så hvis man synes, Dembélé manglede at performe kontinuerligt, så er INTET i forhold til, hvad der kommer med Neymar. Det cirkus, der følger med, er også 10 gange så stort. Neymar er så langt fra, at være det, Barca har brug for lige nu og den eneste grund til, ledelsen overvejer ham, er for kommercielle årsager.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Don't tease me

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Skaderne er selvfølgelig en bekymring. Alt det andet er jeg ikke bekymret for. Ney er efter min beskedne mening en stor opgradering ift. Dembele. Jeg tror sgu ikke på, at Ney alene hentes grundet det kommercielle, men også pga. det sportslige.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Kubala skrev:
man aug 07, 2023 1:54 pm
Skaderne er selvfølgelig en bekymring. Alt det andet er jeg ikke bekymret for. Ney er efter min beskedne mening en stor opgradering ift. Dembele. Jeg tror sgu ikke på, at Ney alene hentes grundet det kommercielle, men også pga. det sportslige.
En 31 årig med den skadeshistorik? Det rette sportslige fokus bør være langt, langt væk fra Neymar. Der kan KUN være kommercielle årsager til, man vil hente ham. Alle sportslige overvejelser vil finde langt bedre løsninger
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 67 gæster