Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨🌕 || BREAKING: FC Barcelona want to bring in Vitor Roque NOW! There's a possibility of it happening immediately because of the change in FFP situation by the sale of Dembélé & Kessié. @FabrizioRomano

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Hvad tænker I om et køb af Giovani Lo Celso?

Jeg er ikke helt fan, synes ikke at han har nogle specielle spidskompetencer, så vil jeg nærmest hellere satse på Fermin, selvom han er helt grøn.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Mt91
Indlæg: 125
Tilmeldt: lør jan 22, 2022 11:05 am
Har takket: 45 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mt91 »

Drake skrev:
fre aug 04, 2023 9:28 pm
Hvad tænker I om et køb af Giovani Lo Celso?

Jeg er ikke helt fan, synes ikke at han har nogle specielle spidskompetencer, så vil jeg nærmest hellere satse på Fermin, selvom han er helt grøn.
Jeg er overhovedet ikke fan. Han er en okay spiller, men vi skal sigte efter bedre spillere.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Drake skrev:
fre aug 04, 2023 9:28 pm
Hvad tænker I om et køb af Giovani Lo Celso?

Jeg er ikke helt fan, synes ikke at han har nogle specielle spidskompetencer, så vil jeg nærmest hellere satse på Fermin, selvom han er helt grøn.
Lo Celso er en spiller fra tredje eller fjerde hylde. Han har intet at gøre i Barca, heller ikke som backup. Som du også nævner, så hellere give talenterne chancen.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

❌ Manchester City have sent a formal letter to Barça stating that Bernardo Silva is un-transferable and he is not in the market. They will not negotiate his sale. [Fabrizio Romano]

Nå, men så gætter jeg på at Ney vender hjem.

Ikke at jeg ønsker det, men det har været nævnt som en mulighed ifm. med Dembélé, at vi lejer Ney af PSG...

Andre kilder hævder at klubben vil satse på Yamal, men han er, på trods af talentet, slet ikke moden til den rolle endnu

DeanCassady
Indlæg: 1591
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Jeg tager gerne imod Neymar, hvis han spiller gratis. Ellers ikke. Han er dog fortsat en bedre spiller end Dembélé.
Robert Zimmerman

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Dytrax skrev:
lør aug 05, 2023 5:21 pm
❌ Manchester City have sent a formal letter to Barça stating that Bernardo Silva is un-transferable and he is not in the market. They will not negotiate his sale. [Fabrizio Romano]

Nå, men så gætter jeg på at Ney vender hjem.

Ikke at jeg ønsker det, men det har været nævnt som en mulighed ifm. med Dembélé, at vi lejer Ney af PSG...

Andre kilder hævder at klubben vil satse på Yamal, men han er, på trods af talentet, slet ikke moden til den rolle endnu
Det tror jeg nu ikke. Vi har 4 kantspillere til 4 pladser og så yamal som 5 mand. Det er tæt på et perfekt antal.

Neymar tror jeg slet ikke har det presspil som vi gerne vil have og som alle (lidt undtagen dembele) deltager i. Som jeg ser det er en stor del af årsagen til psg aldrig vundet noget stort fordi de intet genpres har, og samtidig med de ikke har haft Iniesta og Xavi bagved deres ellers på papiret fantastiske frontrio.

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Alias-A »

Jeg bryder mig ikke om forræderen Neymar, men han er trods alt klasser over Dembele. Det bliver dog noget af en opgave for ham at vinde publikum tilbage i Barca.
93' Iniesta

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Sommerens største Barca tragedie kan blive at Neymar vender retur !! :thumbdown:

Det er mig en gåde hvorfor der stadig er Barca fans som ønsker ham i klubben? Jeg opremser lige alle de negativer punkter igen:

* Hans attitude på banen, med skuespil og dives, samt konstant brok, er verdens dårligste.

* Han er en selvoptaget og selvisk spiller.

* Hans ego kommer i den grad til at ødelægge harmonien i truppen.

* Han løber ikke mange meter eller gør indsats for presse modstanderen.

* Det var en rigtig ulækker måde at han forlod klubben og kørte endda retssager mod Barca.

* Hans ekstrem ekstravagante livsstil er et super dårligt eksempel for de unge i truppen.

* Han er utrolig meget skadet og det tager ham evigheder at vende tilbage til sin form før han bliver skadet igen.

* Neymar er ikke en spiller som accepterer bænkplads - han kræver spilletid og det vil gå udover andre talenters spilletid, som fx Yamal m.fl.

* Mange husker den verdensklasse Neymar da han var 23-24 år, men han er langt fra tidligere niveau med sine 31 år i dag.

* Han er pissedyr i drift, også selvom han skulle gå ned i løn. Han vil stadig optage en kæmpe del af lønbudgettet.

NEYMAR SKAL HOLDE SIG LANGT, LANGT VÆK FRA BARCA !!! :oops: :oops: :oops: :oops:

hackmann
Indlæg: 391
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af hackmann »

;-) Heldigvis er Neymar ikke 32. Så det sker ikke i år :grin:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Det kan godt være, at det bare er mig, men jeg har på fornemmelsen at Barca80 ikke er så lun på ideen om Neymar retur!?


:grin:

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Barca80 skrev:
lør aug 05, 2023 7:18 pm
Sommerens største Barca tragedie kan blive at Neymar vender retur !! :thumbdown:

Det er mig en gåde hvorfor der stadig er Barca fans som ønsker ham i klubben? Jeg opremser lige alle de negativer punkter igen:

* Hans attitude på banen, med skuespil og dives, samt konstant brok, er verdens dårligste.

* Han er en selvoptaget og selvisk spiller.

* Hans ego kommer i den grad til at ødelægge harmonien i truppen.

* Han løber ikke mange meter eller gør indsats for presse modstanderen.

* Det var en rigtig ulækker måde at han forlod klubben og kørte endda retssager mod Barca.

* Hans ekstrem ekstravagante livsstil er et super dårligt eksempel for de unge i truppen.

* Han er utrolig meget skadet og det tager ham evigheder at vende tilbage til sin form før han bliver skadet igen.

* Neymar er ikke en spiller som accepterer bænkplads - han kræver spilletid og det vil gå udover andre talenters spilletid, som fx Yamal m.fl.

* Mange husker den verdensklasse Neymar da han var 23-24 år, men han er langt fra tidligere niveau med sine 31 år i dag.

* Han er pissedyr i drift, også selvom han skulle gå ned i løn. Han vil stadig optage en kæmpe del af lønbudgettet.

NEYMAR SKAL HOLDE SIG LANGT, LANGT VÆK FRA BARCA !!! :oops: :oops: :oops: :oops:
Ser man på den boldomgang der har været det sidste 1,5 år under Xavi, samt den manglende magi, overblik osv. Så er han imo mere end velkommen, det kan kun blive bedre.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Filten skrev:
lør aug 05, 2023 8:14 pm
Ser man på den boldomgang der har været det sidste 1,5 år under Xavi, samt den manglende magi, overblik osv. Så er han imo mere end velkommen, det kan kun blive bedre.
Det er korrekt, at spillet ikke har været flydende under Xavi og der skal findes en løsning, men Neymar er bestemt ikke løsningen. Tværtimod er han bare en tilføjelse til problemerne.

Hvis vi kan få en offensiv HB, samt en fremskudt CM, så bør det se bedre ud i kommende sæson. Desuden vil Gündogan også være en medvirkende faktor til flydende smukt spil i år.

Neymar kan måske tilføje et kreativt aspekt til spillet, men han medbringer bare 10 problemer med sig, som jeg illustrerede i forrige indlæg. Derfor skal han holde sig langt væk.

DeanCassady
Indlæg: 1591
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Det kunne lige passe, at det så var nu, at han spillede sig op til Ballonen.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Jeg vil hellere have Neymar end Lewandowski. Ney er fremragende på frispark, han dribbler godt og har sindssyg god overblik.
Men ja, jeg hader også hans irriterende brasiliansk attitude så det er 50/50 fra min side.
Min ærlige svar er NEJ TAK på grund af vores ungdom. De fortjener ikke at blive ved med at stå i skyggen for nogen.
Lige nu er det Lewa som er elendig og han står i vejen men får hele tiden lov til at spille :? :roll:
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 55 gæster