Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Samlet svar til de to overstående kommentarer til Anti og Dytrax:

Anti:
Det vil være fedt, hvis Kessie sælges til 20-25 mio. euro og hvis Lenglet sælges til 10-15 mio. euro, som du skriver i begge tilfælde.

Dytrax:
Fedt! At få både Cancelo og Fresneda vil være en våd drøm i så fald..!

Tænk, hvis Kessie, Lenglet og Dest sælges.

Så kan det måske skabe råderum til at hente Bernardo Silva, Cancelo og Fresneda.

Som jeg skrev i går/i nat, så har jeg en forkærlighed for Sergino Dest, men det vil ikke gøre mig noget, hvis vi kan sælge ham og få Cancelo og Fresneda i stedet.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Paulinho15 skrev:
tors aug 03, 2023 7:37 pm
Samlet svar til de to overstående kommentarer til Anti og Dytrax:

Anti:
Det vil være fedt, hvis Kessie sælges til 20-25 mio. euro og hvis Lenglet sælges til 10-15 mio. euro, som du skriver i begge tilfælde.

Dytrax:
Fedt! At få både Cancelo og Fresneda vil være en våd drøm i så fald..!

Tænk, hvis Kessie, Lenglet og Dest sælges.

Så kan det måske skabe råderum til at hente Bernardo Silva, Cancelo og Fresneda.

Som jeg skrev i går/i nat, så har jeg en forkærlighed for Sergino Dest, men det vil ikke gøre mig noget, hvis vi kan sælge ham og få Cancelo og Fresneda i stedet.
Tilføj Roque til den drøm og man vil stå med en komplet trup alle mulige måder. Man vil(i teorien) have her og nu dækning på hver eneste position, ligesom man vil have fremtidens hold på plads i én og samme trup. Det kan ikke gøres meget bedre. Det eneste man i så fald vil mangle, er den absolutte stjernespiller og jeg hælder til, man venter på Yamal i den rolle.

Mit eneste problem er dog, jeg ikke er særlig vild med Cancelo's karakter. Han er noget af en rotte i mine øjne.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9231
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
tors aug 03, 2023 7:57 pm
Paulinho15 skrev:
tors aug 03, 2023 7:37 pm
Samlet svar til de to overstående kommentarer til Anti og Dytrax:

Anti:
Det vil være fedt, hvis Kessie sælges til 20-25 mio. euro og hvis Lenglet sælges til 10-15 mio. euro, som du skriver i begge tilfælde.

Dytrax:
Fedt! At få både Cancelo og Fresneda vil være en våd drøm i så fald..!

Tænk, hvis Kessie, Lenglet og Dest sælges.

Så kan det måske skabe råderum til at hente Bernardo Silva, Cancelo og Fresneda.

Som jeg skrev i går/i nat, så har jeg en forkærlighed for Sergino Dest, men det vil ikke gøre mig noget, hvis vi kan sælge ham og få Cancelo og Fresneda i stedet.
Tilføj Roque til den drøm og man vil stå med en komplet trup alle mulige måder. Man vil(i teorien) have her og nu dækning på hver eneste position, ligesom man vil have fremtidens hold på plads i én og samme trup. Det kan ikke gøres meget bedre. Det eneste man i så fald vil mangle, er den absolutte stjernespiller og jeg hælder til, man venter på Yamal i den rolle.

Mit eneste problem er dog, jeg ikke er særlig vild med Cancelo's karakter. Han er noget af en rotte i mine øjne.
Enig mht Cancelo, Bernardo og Fresneda vil dog også tilfredsstille mig i høj grad!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

✍🏻 Laporta, Alemany and Deco have started working on the signing of Bernardo Silva.

✍🏻 Bernardo rejected offers from PSG and Saudi Arabia to wait for Barça. He would only want to leave Man City if he signs for Barça.

[Mundo Deportivo]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Skifter lægestaben også til PSG? Kan forestille mig at de kommer til at savne Dembélé

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Cancelo er en nar?
Jeg har slet ikke fulgt med, men synes ikke det er fedt, hvis han kan karakteriseres som én af Madam Skralds sidekicks.


Skal lige indskyde at jeg mener figuren fra Fragglerne og ikke brugeren her på forum :lol:

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1488
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 399 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SIOUX »

Dytrax skrev:
tors aug 03, 2023 8:28 pm
Cancelo er en nar?
Jeg har slet ikke fulgt med, men synes ikke det er fedt, hvis han kan karakteriseres som én af Madam Skralds sidekicks.


Skal lige indskyde at jeg mener figuren fra Fragglerne og ikke brugeren her på forum :lol:
:lol: :lol:

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

15 for Lenglet, 15 for Kessie og små 25 for Dembele - 55 mio euro. Dem burde vi kunne fordele fornuftigt: Fresneda hentes permanent, Cancelo på leje med en IKKE obligatorisk købsoption. Det burde forstærke vores hold. Resten af pengene skal bruges til at lukket det økonomiske hul.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Ville være fantastisk, hvis fornuften får overtaget nu her.
Tænk engang, at kunne starte et transfervindue uden på forhånd at være tvunget til at sælge ud.
The possibilities….

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Jeg synes det er pinligt, hvis vi kun kan få 15 mil for Kessie :lolno:

Lenglet og Dest tror jeg ikke vi får noget for, tror det ender med et lån, eller give dem gratis væk/ ophæve kontrakten :roll:

25 mil for Demb er også helt væk, der røvrender han os, men det er os selv der er gået med til den kontrakt, og var naive at tro på at Demb ville blive.

Vi er bare elendige til køb og salg, det er bare svært at acceptere :silent:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 WORLD EXCLUSIVE 🚨

Ivan Fresneda will be a Barça player for the 2023/2024 season.

The agreement between Barça and Valladolid will be closed at a figure close to €10M fixed plus €5M in variables.

[Via: Blxck News 🎩]

Mésqueunclub
Indlæg: 377
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 61 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mésqueunclub »

Drake skrev:
fre aug 04, 2023 12:47 pm
Jeg synes det er pinligt, hvis vi kun kan få 15 mil for Kessie :lolno:

Lenglet og Dest tror jeg ikke vi får noget for, tror det ender med et lån, eller give dem gratis væk/ ophæve kontrakten :roll:

25 mil for Demb er også helt væk, der røvrender han os, men det er os selv der er gået med til den kontrakt, og var naive at tro på at Demb ville blive.

Vi er bare elendige til køb og salg, det er bare svært at acceptere :silent:
Hvis rygterne om 10 mio + 5 mio i variabler for Fresneda er korrekte, samlet med sidste sæsons frie transfers, vil jeg mene at vi har en god købshistorik med den nye bestyrelse.

Så er der spillere som Ferran, Lewa og Raphinha som måske hver skulle være købt for 10 mio mindre, men hvis man så tager i betragtning hvad mange af de andre storklubber betaler for deres spillere:

Man U:
Antony, 100 mio
Mount, 65 mio
Casemiro 75 mio
Sancho, 90 mio

Chelsea:
Gider ikke engang til at omremse. Det ville tage 2 timer 😂

Arsenal:
Declan Rice, 120 mio
Kai Havertz, 75 mio

Liverpool:
Darwin Nunes, 80 mio

Real Madrid:
Tchouaméni, 80 mio

Man city:
Grealish, 120 mio

Så ser spillere som vi har købt for et beløb under den nye bestyrelse lige pludselig ikke så højt ud:
Ferran, 50 mio
Raphinha, 58 mio
Kounde, 50 mio
Lewan, 45 mio

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

✍🏻 Barça are set to sign German top talent Noah Darvich from Freiburg, deal in place for 2006 born midfielder.

✅ Considered one of most interesting talents in his position, deal done as Barça sources confirm.

[Fabrizio Romano]

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Mésqueunclub skrev:
fre aug 04, 2023 2:59 pm
Så ser spillere som vi har købt for et beløb under den nye bestyrelse lige pludselig ikke så højt ud:
Nah, jeg synes ikke det er en fair sammenligning.

Fx Darwin Nunez var sølle 23 år, da han blev købt for 80 mio., hvorimod Lewan var 34 år, da han blev købt for 45 mio. Altså over 10 års forskel mellem de to, hvorfor Nunez naturligvis er langt dyrere af den grund.

Den eneste grund til at Grealish og Rice har været ekstra dyrere tranfers skyldes, at de besidder engelsk pas, hvilket der er regler om i PL ift. registrering af antal spillere.

Da Raphinha blev købt, var han ikke en profil på den brasilianske landshold, og havde kun haft en enkelt god sæson for en PL bundklub, hvorimod da Havertz blev købt var han en stor profil for tysk landshold. Derfor er Havertz dyrere. Havertz fik landsholds debut i 2018 og spillet mange kampe, mens Raphinha fik det i 2021.

Måske lige bortset fra Koundé, så synes jeg både Ferran, Raphinha og Lewandowski er transfers med overpriser, desværre. Det er kun en ekstrem farvet Barca fans som ville synes at det har været billige eller fornuftige køb.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Dytrax skrev:
fre aug 04, 2023 2:34 pm
🚨 WORLD EXCLUSIVE 🚨

Ivan Fresneda will be a Barça player for the 2023/2024 season.

The agreement between Barça and Valladolid will be closed at a figure close to €10M fixed plus €5M in variables.

[Via: Blxck News 🎩]
Af hvorfor noget ?? Kun 10+5 mio. i beløb? Han klausul er ellers på omk. 25-30 mio? Hvis nyheden er sand, så er det for vildt !

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Antimadridista og 72 gæster