Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hutlihut
Indlæg: 57
Tilmeldt: tirs jun 29, 2021 8:55 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Hutlihut »

Kluivert skrev:
man jul 31, 2023 3:55 pm
Ved ikke om de spanske fans er bedre, men hvis de er som de danske fortjener Dembele at være i en bedre klub. I sidste ende er det et job, og hvis fans (kunderne) ikke kan være tilfredse på trods af den “lorteløn” han får, så skal han videre og pleje sin karriere. Det er ikke kun potentialet hos Barca, men der skal mad på bordet og mere til.
Hvad snakker du om menneske, er du helt væk? Hvad fik du til morgenmad? LSD?

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Filten »

sorens skrev:
ons aug 02, 2023 11:49 am
:mad:
Lopezzz skrev:
ons aug 02, 2023 11:45 am
Så er vi fri for franskmændene :thumbup:
Jeg håber at vi aldrig mere køber en fransk spiller.
Koundé? Og Lenglet er reelt stadig Barca-spiller :)
ja desværre
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Filten »

Hutlihut skrev:
ons aug 02, 2023 12:12 pm
Kluivert skrev:
man jul 31, 2023 3:55 pm
Ved ikke om de spanske fans er bedre, men hvis de er som de danske fortjener Dembele at være i en bedre klub. I sidste ende er det et job, og hvis fans (kunderne) ikke kan være tilfredse på trods af den “lorteløn” han får, så skal han videre og pleje sin karriere. Det er ikke kun potentialet hos Barca, men der skal mad på bordet og mere til.
Hvad snakker du om menneske, er du helt væk? Hvad fik du til morgenmad? LSD?
Dembele har ikke levet op til sin indkøbspris og heller ikke hans forrige eller nuværende løn. Imo alt for få mål samt assist fra hans fødder, dertil alt for mange boldtab og konstant skadet. Er glad for han er fortid i klubben.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Lopezzz »

sorens skrev:
ons aug 02, 2023 11:49 am
:mad:
Lopezzz skrev:
ons aug 02, 2023 11:45 am
Så er vi fri for franskmændene :thumbup:
Jeg håber at vi aldrig mere køber en fransk spiller.
Koundé? Og Lenglet er reelt stadig Barca-spiller :)
Nå ja jeg glemte Kounde. Han må gerne også smutte. Der var drama omkring Dembele fra dag 1 og nu hvor han har valgt at stoppe lige pludselig mister jeg helt respekt for ham. De sidste 5 år har franskmændene været pain in the ass så de må gerne alle skride tilbage til hjemlandet og ikke komme tilbage.
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9231
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

https://www.fcbarcelona.dk/Artikler/avi ... mbele.html

Nice!

Om ikke andet kan det være at tvisten varer længe nok til at en evt tilbagebetaling til Demb, først bliver når økonomien (forhåbentlig ) ser bedre ud.

Lige nu er 25 m€ en meget vigtig forøgelse af midler.

Kluivert
Indlæg: 69
Tilmeldt: man okt 25, 2021 9:06 pm
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 15 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Kluivert »

Hutlihut skrev:
ons aug 02, 2023 12:12 pm
Kluivert skrev:
man jul 31, 2023 3:55 pm
Ved ikke om de spanske fans er bedre, men hvis de er som de danske fortjener Dembele at være i en bedre klub. I sidste ende er det et job, og hvis fans (kunderne) ikke kan være tilfredse på trods af den “lorteløn” han får, så skal han videre og pleje sin karriere. Det er ikke kun potentialet hos Barca, men der skal mad på bordet og mere til.
Hvad snakker du om menneske, er du helt væk? Hvad fik du til morgenmad? LSD?
Din mor lavede faktisk havregrød, men det er ikke relevant. Fodbold er et job, om du kan lide det eller ej. Så hvis han kan få en bedre løn et andet sted, hvorfor ikke rejse?

Red
Indlæg: 163
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Red »

Kluivert skrev:
ons aug 02, 2023 7:11 pm
Hutlihut skrev:
ons aug 02, 2023 12:12 pm
Kluivert skrev:
man jul 31, 2023 3:55 pm
Ved ikke om de spanske fans er bedre, men hvis de er som de danske fortjener Dembele at være i en bedre klub. I sidste ende er det et job, og hvis fans (kunderne) ikke kan være tilfredse på trods af den “lorteløn” han får, så skal han videre og pleje sin karriere. Det er ikke kun potentialet hos Barca, men der skal mad på bordet og mere til.
Hvad snakker du om menneske, er du helt væk? Hvad fik du til morgenmad? LSD?
Din mor lavede faktisk havregrød, men det er ikke relevant. Fodbold er et job, om du kan lide det eller ej. Så hvis han kan få en bedre løn et andet sted, hvorfor ikke rejse?
Har han rent faktisk svaret det med havregrød eller var du både uhøflig i den første og således også disrespektfuld i den næste?? man skal aldrig benævne en specifik person tænk hvis man ikke havde en levende mor.. syntes det er dårlig stil hans meninger vedrørende fodbold tilsidesat. Så er da andre måder at fremføre din uenighed.

Kluivert
Indlæg: 69
Tilmeldt: man okt 25, 2021 9:06 pm
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 15 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Kluivert »

Red skrev:
ons aug 02, 2023 7:51 pm
Kluivert skrev:
ons aug 02, 2023 7:11 pm
Hutlihut skrev:
ons aug 02, 2023 12:12 pm
Kluivert skrev:
man jul 31, 2023 3:55 pm
Ved ikke om de spanske fans er bedre, men hvis de er som de danske fortjener Dembele at være i en bedre klub. I sidste ende er det et job, og hvis fans (kunderne) ikke kan være tilfredse på trods af den “lorteløn” han får, så skal han videre og pleje sin karriere. Det er ikke kun potentialet hos Barca, men der skal mad på bordet og mere til.
Hvad snakker du om menneske, er du helt væk? Hvad fik du til morgenmad? LSD?
Din mor lavede faktisk havregrød, men det er ikke relevant. Fodbold er et job, om du kan lide det eller ej. Så hvis han kan få en bedre løn et andet sted, hvorfor ikke rejse?
Har han rent faktisk svaret det med havregrød eller var du både uhøflig i den første og således også disrespektfuld i den næste?? man skal aldrig benævne en specifik person tænk hvis man ikke havde en levende mor.. syntes det er dårlig stil hans meninger vedrørende fodbold tilsidesat. Så er da andre måder at fremføre din uenighed.
Enig, det med moren beklager jeg. Men jeg foretrækker at han holder sig til emnet i stedet for at spørge om jeg er helt væk og på stoffer. Jeg nævnte blot at det er ok for Dembele at søge væk, sådan er verden og fodbold. Fansene har aldrig været tilfredse med ham, som du kan læse i denne tråd. Hvorfor skal Dembele finde sig i det og samtidig få mindre i løn? Han tager til sit hjemland, får en fed hyre og kan spille fodbold.

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Filten »

Kluivert skrev:
ons aug 02, 2023 8:00 pm
Red skrev:
ons aug 02, 2023 7:51 pm
Kluivert skrev:
ons aug 02, 2023 7:11 pm
Hutlihut skrev:
ons aug 02, 2023 12:12 pm
Kluivert skrev:
man jul 31, 2023 3:55 pm
Ved ikke om de spanske fans er bedre, men hvis de er som de danske fortjener Dembele at være i en bedre klub. I sidste ende er det et job, og hvis fans (kunderne) ikke kan være tilfredse på trods af den “lorteløn” han får, så skal han videre og pleje sin karriere. Det er ikke kun potentialet hos Barca, men der skal mad på bordet og mere til.
Hvad snakker du om menneske, er du helt væk? Hvad fik du til morgenmad? LSD?
Din mor lavede faktisk havregrød, men det er ikke relevant. Fodbold er et job, om du kan lide det eller ej. Så hvis han kan få en bedre løn et andet sted, hvorfor ikke rejse?
Har han rent faktisk svaret det med havregrød eller var du både uhøflig i den første og således også disrespektfuld i den næste?? man skal aldrig benævne en specifik person tænk hvis man ikke havde en levende mor.. syntes det er dårlig stil hans meninger vedrørende fodbold tilsidesat. Så er da andre måder at fremføre din uenighed.
Enig, det med moren beklager jeg. Men jeg foretrækker at han holder sig til emnet i stedet for at spørge om jeg er helt væk og på stoffer. Jeg nævnte blot at det er ok for Dembele at søge væk, sådan er verden og fodbold. Fansene har aldrig været tilfredse med ham, som du kan læse i denne tråd. Hvorfor skal Dembele finde sig i det og samtidig få mindre i løn? Han tager til sit hjemland, får en fed hyre og kan spille fodbold.
Der er jo en grund til 99% ikke er tilfreds med ham.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Antimadridista
Indlæg: 9231
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

Tror kun det er buddhister der kan rumme Dembs medfølgende frustrationer ;-) :grin:

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Paulinho15 »

Antimadridista skrev:
ons aug 02, 2023 11:24 pm
Tror kun det er buddhister der kan rumme Dembs medfølgende frustrationer ;-) :grin:
Så må du jo være buddhist ;-)
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Paulinho15 »

Dembélés manglende præstationer og mange skader hænger jo som vi alle ved nok sammen med den dårlige livsstil, som det har været rapporteret at han fulgte.

Nu ved jeg selv fra min tid som spiller, hvor vigtigt det er for præstationer, at du spiser sundt, får din søvn og træner ordenligt.

Hvis du spiser pizza hver dag og spiller PlayStation hele natten, så er der en stor risiko for skader.

Bare se på Bendtner og det han skriver om i sin bog. Han fik heller ikke forløst sit potentielle, nok fordi han havde for travlt med at gå i byen.

Dembélé er en fremragende fodboldspiller, men han havde ikke styr på sin livsstil i sin første tid i klubben, men det lader til, at det er blevet bedre efter Xavi er kommet til.

Der er også det mentale aspekt i at skulle præstere på banen, og hvis der ikke er styr på det eller sin livsstil, så er det svært at levere toppræstationer uge efter uge.

Dembélé vil blive savnet i Barca for sin uforudsigelighed på banen, men på en anden måde bliver det også en lettelse at få ham sendt videre i karrieren.

Det kunne være blevet til mere i Barca-trøjen, men det som det blev til er jeg glad og taknemmelig for.

Nu handler det om at se fremad, og det er langt federe at se en spiller som Abde, som virkelig viser at han vil det her.

Jeg glæder mig også til at se Ferran Torres blomstre, fordi han er god. Han mangler bare at få styr på det mentale og tro på sig selv, og så vil han brage i gennem.

Det samme er tilfældet for Ansu Fati. Jeg forstår udemærket godt hans svære sæson sidste år.

Det var oven på to sæsoner med langvarige knæskader. Så han har en mental nød at knække, fordi frygten for at blive skadet igen sidder i en.

Når Fati først får knækket den nød, så ser vi en flyvende Fati igen, det er jeg helt sikker på!
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Madameskrald »

Jeg er så enig i, at man skal have tålmodighed og vise de unge spillere tillid..

Når man har investeret henholdsvis 50 og 30 mil euro i Torres og Dest, så skylder man virkeligt at afsøge alle muligheder for et gennembrud. Jeg er enig med dig i, at der er noget uforløst potentiale i både Dest, Torres og Ansu.

Jeg havde egentlig forventet, at Xavi i højere grad ville udvise tillid til de unge spillere, da han jo utallige gange har set vigtigheden heraf gennem sin karriere. Hidtil har hans implementering af ungdomsspillere (i lighed med kde fleste af hans forgængere) været skuffende, omend det selvfølgelig skal ses i lyset af den dårligt sammensatte trup og et hold, der var uoptimalt afstemt ifht. den fodbold Xavi gerne vil spille.

Af samme årsag tror jeg, at første prioritet er en Dembele erstatning og Cancelo, men `heldigvis` bliver det nok for dyrt. Jeg håber, at man ender med Raphinha, Torres og Yamal på kanten og Fresnanda på backen.

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Kvoller »




Sådan! Endelig af med ham og hans skrækkelige agent! 6 år uden noget nævneværdigt. Uprofessionel livsstil, vanvittige krav til kontrakter, holder os hen i evigheder for at få mere i løn selvom han vidste hvor ringe økonomien var.
Jeg kommer på ingen måde til at savne ham.

Mt91
Indlæg: 125
Tilmeldt: lør jan 22, 2022 11:05 am
Har takket: 45 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Mt91 »

Kvoller skrev:
tors aug 03, 2023 6:54 pm



Sådan! Endelig af med ham og hans skrækkelige agent! 6 år uden noget nævneværdigt. Uprofessionel livsstil, vanvittige krav til kontrakter, holder os hen i evigheder for at få mere i løn selvom han vidste hvor ringe økonomien var.
Jeg kommer på ingen måde til at savne ham.
Han kommer hurtigt i min glemmebog. Havde store forhåbninger, de blev aldrig indfriet.

Som jeg ser det, er det en gevinst på den lange bane.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Nim og 61 gæster