Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9235
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

A$AP skrev:
fre jul 28, 2023 3:10 pm
Hvem kender et dansk PSG-forum :lol: ;-)
Troede du styrede det allerede ;-)

Hutlihut
Indlæg: 57
Tilmeldt: tirs jun 29, 2021 8:55 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hutlihut »

"Med afstand" er nok lige at stramme den. Dembele har været involveret i et mål(mål eller assist) i hver 127. Minut, hvorimod Raphinha er involveret i et mål hver 132. Minut. Derudover skal man tage med, at Dembele ikke engang spiller halvdelen af kampene på en sæson pga. skader, og at det er Raphinhas første sæson i klubben, samt at han er andetvalget på positionen i forhold til netop Dembele, og derfor ikke kan forventes at få lige så kontinuerlig spilletid, som Dembele kan når han er fit. Derudover er der al den polemik hans forlængelser skaber(i stil med Mbappé) samt at hans spil på banen er fuldstændig uforudsigeligt, både for med- og modspillere), at han af den grund tit mister bolden. Han er vores bedste kantspiller ja, men synes det vidner mere om den manglende kvalitet på vores kantspillere, end det beviser noget om at Dembele skulle være en fantastisk spiller.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Hutlihut skrev:
fre jul 28, 2023 5:47 pm
"Med afstand" er nok lige at stramme den. Dembele har været involveret i et mål(mål eller assist) i hver 127. Minut, hvorimod Raphinha er involveret i et mål hver 132. Minut. Derudover skal man tage med, at Dembele ikke engang spiller halvdelen af kampene på en sæson pga. skader, og at det er Raphinhas første sæson i klubben, samt at han er andetvalget på positionen i forhold til netop Dembele, og derfor ikke kan forventes at få lige så kontinuerlig spilletid, som Dembele kan når han er fit. Derudover er der al den polemik hans forlængelser skaber(i stil med Mbappé) samt at hans spil på banen er fuldstændig uforudsigeligt, både for med- og modspillere), at han af den grund tit mister bolden. Han er vores bedste kantspiller ja, men synes det vidner mere om den manglende kvalitet på vores kantspillere, end det beviser noget om at Dembele skulle være en fantastisk spiller.
Ja, tallene er som de er. Men præstationerne siger mere end tal. Dembele er total uforudsigelig og er ene af de eneste med seriøs x-factor.
Kan han fx have en sæson uden skader, så tror jeg han ville være voldsom.
Det seneste års tid synes jeg han har lagt på ift. den seriøse livsstil og det har hjulpet på skaderne.

Raphinha vs. Dembele, der ser jeg Raphinha som afslutteren på noget som er produceret.
Dembele er den eneste kant vi har der kan producere selv.
Ferran er løber, Raphinha er arbejdshesten, Fati er afslutteren - Dembele er dribler og det uforudsigelige.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Champione skrev:
fre jul 28, 2023 6:24 pm
Hutlihut skrev:
fre jul 28, 2023 5:47 pm
"Med afstand" er nok lige at stramme den. Dembele har været involveret i et mål(mål eller assist) i hver 127. Minut, hvorimod Raphinha er involveret i et mål hver 132. Minut. Derudover skal man tage med, at Dembele ikke engang spiller halvdelen af kampene på en sæson pga. skader, og at det er Raphinhas første sæson i klubben, samt at han er andetvalget på positionen i forhold til netop Dembele, og derfor ikke kan forventes at få lige så kontinuerlig spilletid, som Dembele kan når han er fit. Derudover er der al den polemik hans forlængelser skaber(i stil med Mbappé) samt at hans spil på banen er fuldstændig uforudsigeligt, både for med- og modspillere), at han af den grund tit mister bolden. Han er vores bedste kantspiller ja, men synes det vidner mere om den manglende kvalitet på vores kantspillere, end det beviser noget om at Dembele skulle være en fantastisk spiller.
Ja, tallene er som de er. Men præstationerne siger mere end tal. Dembele er total uforudsigelig og er ene af de eneste med seriøs x-factor.
Kan han fx have en sæson uden skader, så tror jeg han ville være voldsom.
Det seneste års tid synes jeg han har lagt på ift. den seriøse livsstil og det har hjulpet på skaderne.

Raphinha vs. Dembele, der ser jeg Raphinha som afslutteren på noget som er produceret.
Dembele er den eneste kant vi har der kan producere selv.
Ferran er løber, Raphinha er arbejdshesten, Fati er afslutteren - Dembele er dribler og det uforudsigelige.
For 50 millioner Euro må det være muligt at finde en stabil erstatning, der også kan drible.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Demb har forhandlet 50% videresalgsklausul ind i kontrakten. Så output hedder 25 mio euro, som vel dårligt dækker vores manglende afskrivninger.
Det er helt umuligt (med vores økonomi in mente) at finde en erstatning for de penge, som kan levere samme output som Dembouz.

Men forlydender melder at Demb ønsker at blive. :thumbup:
---------------------------------------
Barca is my religion!

Hutlihut
Indlæg: 57
Tilmeldt: tirs jun 29, 2021 8:55 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hutlihut »

Men han kan jo ikke have en sæson uden skader, viser alle hans hidtidige sæsoner hos os jo. En god sæson for ham, er jo at han kan spille Ca. Halvdelen af kampene for os. Og ja præstationerne siger mere end tallene. Det meste af tiden er det fuldstændig random det han laver, og udmønter som oftest i at vi mister bolden. De fleste af ganske afslutninger er ligeledes helt på månen. Det er ikke fordi jeg prøver at tale Raphinha op, men synes Dembele er den mest overvurderede spiller vi har haft. Især med tanke på hvor meget ham har koster. Kan vi få bare en 20-30 mio for ham, synes jeg vi skal sælge med det samme

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Hutlihut skrev:
fre jul 28, 2023 6:53 pm
Men han kan jo ikke have en sæson uden skader, viser alle hans hidtidige sæsoner hos os jo. En god sæson for ham, er jo at han kan spille Ca. Halvdelen af kampene for os. Og ja præstationerne siger mere end tallene. Det meste af tiden er det fuldstændig random det han laver, og udmønter som oftest i at vi mister bolden. De fleste af ganske afslutninger er ligeledes helt på månen. Det er ikke fordi jeg prøver at tale Raphinha op, men synes Dembele er den mest overvurderede spiller vi har haft. Især med tanke på hvor meget ham har koster. Kan vi få bare en 20-30 mio for ham, synes jeg vi skal sælge med det samme
Interessant man kan være så uenige, men fred være med det :lol:
Vi ser hvad det udmønter sig i :wave:
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Luis Enrique has asked PSG to sign Pedri this summer. [PSG Community]
Mon ikke de kan smide pengene på bordet, såfremt Pedri skulle ønske at skifte?
Det håber jeg virkelig ikke.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Everything indicates that Barça will force Ferran Torres to leave the club. [Diario AS]

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2649
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

A$AP skrev:
fre jul 28, 2023 3:10 pm
Hvem kender et dansk PSG-forum :lol: ;-)
Jeg synes, det er ærgerligt, hvis vi mister både Demb og A$AP. A$AP er en amerikansk rapper, som vist er gift med Rihanna, så jeg synes, at hans tilstedeværelse på Forum er ret utrolig. Jeg husker noget med at Donald Trump bl.a. fik ham ud af et fængsel i Sverige for nogle år siden.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Hutlihut
Indlæg: 57
Tilmeldt: tirs jun 29, 2021 8:55 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hutlihut »

Ja det udmønter sig jo nok i, at Dembele bliver, og alle i fanboys bliver ved med at forgude ham for at være en middelmådig spiller :wave:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Jeg forstår slet ikke dem, der vil sælge Dembélé for 50 mio euro. Man kan selvfølgelig blive tvunget, da klausulen er der, men det vil godt nok være en skidt handel for Barca. Både økonomisk, men ikke mindst sportsligt. Der er 3 RW´s i verden, der på niveau med eller bedre end Dembélé og det er Messi, Salah og Saka. Alle der mener andet, må hellere end gerne smide navnene, for jeg kan ikke se dem.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Hutlihut
Indlæg: 57
Tilmeldt: tirs jun 29, 2021 8:55 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hutlihut »

Det var alligevel noget af et statement. Men Gnabry, Mahrez, Rodrygo synes jeg alle er bedre spillere. Bernardo Silva er ikke decideret rw, men han spiller pladsen, og også langt bedre end Dembele gør det. Prove me wrong :lol:

DeanCassady
Indlæg: 1591
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Problemet med Dembélé er vel, at han er så ustabil i løbet af en kamp. Han kan lave et hav af genialiteter, og så efterfølgende smide den mest simple bold væk.

Hans bundniveau er ikke i nærheden af top-3 i verden, og når han samtidig lader til at have en fodboldhjerne, der næppe matcher boldtalentet, er det svært for alvor at holde af ham.

Han lader i al fald (mildest talt) ikke til at være den skarpeste kniv i skuffen, og så er det altså svært at få det fulde ud af talentet.
Robert Zimmerman

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

EasyBuddhist skrev:
fre jul 28, 2023 8:11 pm
Jeg forstår slet ikke dem, der vil sælge Dembélé for 50 mio euro. Man kan selvfølgelig blive tvunget, da klausulen er der, men det vil godt nok være en skidt handel for Barca. Både økonomisk, men ikke mindst sportsligt. Der er 3 RW´s i verden, der på niveau med eller bedre end Dembélé og det er Messi, Salah og Saka. Alle der mener andet, må hellere end gerne smide navnene, for jeg kan ikke se dem.
Der er næppe nogen der betvivler dembeles potentiale. Man ser det bare for sjældent. Når dembele er god er jeg enig med dig. Men på hans gennemsnitlige niveau er der mange bedre som hutlihut også kommer ind på.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Antimadridista og 85 gæster