Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Denne Barca ledelse skovler den ene spiller ind efter den anden, samtidig med at absolut 0 (nul) spiller har på stående fod forladt klubben!! Indtil videre er 4 spillere skovlet ind, og 0 skovlet ud.

Hvordan kan det ikke være hensynsløst og hvorfor er jeg den ENESTE Barca fan som undrer mig? Det crazy.

Den nyeste spiller som meget snart bliver skovlet ind er åbenbart João Félix :crazy:

Billede

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Barca80 skrev:
tors jul 20, 2023 12:54 am
Denne Barca ledelse skovler den ene spiller ind efter den anden, samtidig med at absolut 0 (nul) spiller har på stående fod forladt klubben!! Indtil videre er 4 spillere skovlet ind, og 0 skovlet ud.

Hvordan kan det ikke være hensynsløst og hvorfor er jeg den ENESTE Barca fan som undrer mig? Det crazy.

Den nyeste spiller som meget snart bliver skovlet ind er åbenbart João Félix :crazy:

Billede
Jordi Alba, Pique, Busquets tæller ikke, eller hvordan skal det forstås? De tre har været klubbens mest luntunge drenge, man har hentet spillere ind på fri transfer og de 4 man har hentet ind har til sammen fået mindre end hvad især af de 3 der har forladt klubben tjente. Der er stadigvæk over en måned af transfervinduet. Kessie ender nok med at blive solgt, Raphina kan meget hurtigt blive Citys primær mål (jeg håber det sker), Garcia skal vel også videre, Ferran Torres kan ende med at blive hvis Raphina smutter.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Norbit skrev:
tors jul 20, 2023 1:39 am
Jordi Alba, Pique, Busquets tæller ikke, eller hvordan skal det forstås?
De fire spillere som er skovlet ind ved dette vindue, har ingen relation til Alba, Pique og Busquets.

Pique forlod klubben for 6 måneder siden. Man har kørt med fire CB'er i 6 måneder, hvilket er Araujo, AC, Kounde og Garcia. Inigo Martinez er derfor på stående fod en overflødig 5. CB i truppen. Dvs. man har én CB for meget, som det er lige nu.

Alba har heller ikke relation til de fire nye spillere, da man ikke har hentet en ny VB.

Busquets er faktisk den eneste spiller som er blevet erstattet i form af Romeu, hvilket er en spiller fra 4. hylde fra en bundklub.
Norbit skrev:
tors jul 20, 2023 1:39 am
Kessie ender nok med at blive solgt, Raphina kan meget hurtigt blive Citys primær mål (jeg håber det sker), Garcia skal vel også videre, Ferran Torres kan ende med at blive hvis Raphina smutter.
Hvis, hvis og hvis. Altså hvis de omtalte spillere overhovedet smutter. Dog håber jeg at du får ret mht. at de spillere du omtaler skovles ud.

Men altså på stående fod er en masse nye spillere skovlet ind, og 0 er skovlet ud.

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Lad os forsøge igen… en trup planlægning afhænger selvsagt meget af truppen og økonomi.

Alba og Pique er erstattet af Balde og AC.., og da man allerede har kompetente erstatninger internt, så prioriteres andre positioner og bredden selvfølgelig. Det er der for mig ikke noget odiøst i.

Pt. er Pique, Alba, Busq, Umtiti og Torre ude, og vi har hentet tre (Gundogan, Martinez og Romeu). Tigrinho er ikke kommet til endnu, og vi afholder formentligt ikke 100% løn på ham, hvorfor jeg ikke regner ham med.

Gundogan opvejer, at vi numerisk var i underskud på midtbanen i sidste sæson (hvis man ikke tæller Roberto (og Torre) med, som igen får en lidt pudsig rolle, da han hverken er rigtigt i spil til HB eller CM). Romeu er vel den direkte erstatning af Busq. Martinez giver kvalitetsmæssig dybde og erfaring på CB.

Kvantitativt er vi dermed faktisk i underskud, og alt tyder på, at truppen bliver skåret endnu mere til i løbet sf den kommende tid - i form af i hvet fald Nico, Collado, Lenglet og sikkert også en eller flere af Araujo, Dest og Kessie. Måske er vi også heldige, at City henter Raphinha (omend jeg tvivler meget herpå, og han skal så formentligt erstattes, med mindre Torres bliver den interne erstatning, og man nedprioritere højre wing yderligere).
Dertil regner jeg personligt ikke med flere tilgange, med med mindre en af spillerne i start-11 / fast rotation bliver solgt fra.

Kounde har i øvrigt spillet højre back, og alt tyder på, at det er her, at han primært kommer til at spille igen - og Martinez dækker ind på VB, hvorfor Garcia kan regnes som fjerde CB.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Alright, alright. Jeg er åbenbart planetens eneste Barca fan som synes transfer planlægningen i klubben kører mærkeligt.

Men er der så nogen som kan fortælle mig rationalet i Joao Felix? Hvor i alverden skal han spille på banen? Hvorfor har vi på stående fod behov for ham, når vi jo har Dembele, Ansu Fati, Raphinha, Ferran Torres og Abde m.fl på samme position, og ovenihatten ofte kører med 442 opstilling, dvs. kun anvender en enkelt wing sammen med Lewandowski ???

Og please spar mig for "jamen ham og ham smutter muligvis snart, derfor hentes Felix" fortællingen. I månedvis har vi hørt om Raphinha købes af Newcastle eller arabisk klub, men intet er sket. Det samme med Ferran Torres. Ingen af de to spillere ønsker at forlade og vil kæmpe for deres plads, som deres agenter har slået fast med syvtommer søm.

Så hvorfor Felix nu, hvorfor, please hvorfor?

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Barca80 skrev:
tors jul 20, 2023 3:23 pm
Alright, alright. Jeg er åbenbart planetens eneste Barca fan som synes transfer planlægningen i klubben kører mærkeligt.

Men er der så nogen som kan fortælle mig rationalet i Joao Felix? Hvor i alverden skal han spille på banen? Hvorfor har vi på stående fod behov for ham, når vi jo har Dembele, Ansu Fati, Raphinha, Ferran Torres og Abde m.fl på samme position, og ovenihatten ofte kører med 442 opstilling, dvs. kun anvender en enkelt wing sammen med Lewandowski ???

Og please spar mig for "jamen ham og ham smutter muligvis snart, derfor hentes Felix" fortællingen. I månedvis har vi hørt om Raphinha købes af Newcastle eller arabisk klub, men intet er sket. Det samme med Ferran Torres. Ingen af de to spillere ønsker at forlade og vil kæmpe for deres plads, som deres agenter har slået fast med syvtommer søm.

Så hvorfor Felix nu, hvorfor, please hvorfor?
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Barca80 skrev:
tors jul 20, 2023 3:23 pm
Alright, alright. Jeg er åbenbart planetens eneste Barca fan som synes transfer planlægningen i klubben kører mærkeligt.

Men er der så nogen som kan fortælle mig rationalet i Joao Felix? Hvor i alverden skal han spille på banen? Hvorfor har vi på stående fod behov for ham, når vi jo har Dembele, Ansu Fati, Raphinha, Ferran Torres og Abde m.fl på samme position, og ovenihatten ofte kører med 442 opstilling, dvs. kun anvender en enkelt wing sammen med Lewandowski ???

Og please spar mig for "jamen ham og ham smutter muligvis snart, derfor hentes Felix" fortællingen. I månedvis har vi hørt om Raphinha købes af Newcastle eller arabisk klub, men intet er sket. Det samme med Ferran Torres. Ingen af de to spillere ønsker at forlade og vil kæmpe for deres plads, som deres agenter har slået fast med syvtommer søm.

Så hvorfor Felix nu, hvorfor, please hvorfor?
Slap nu af. Mon ikke at Laporta og co. arbejder på højtryk for at finde en løsning med komme af med spillere.

Lad os tage Ferran Torres som eksempel, jeg tror vi alle er enige om at klubben gerne vil sælge ham, men han vil åbenbart gerne blive og kæmpe for sin plads, hvis klubben beholder Abde og henter Felix på lån, så kan man mere eller mindre presse Torres ud. Hvis man presser Torres ud nu, bliver det nok lidt dyrere at finde en erstatning. I forhandlingerne om Felix har vi de bedste kort, Atletico har en spiller i truppen over 100 mio euro, som direkte har været ude og snakke om en transfer til os. Vi "behøver" ham reelt ikke, men Xavi er efter sigende større fan af ham end Torres. Personligt synes jeg det ville være federe at få renset truppen inden man finder de nødvendige forstærkninger, men de seneste par år virker det som om vi har solgt spillere i det sidste øjeblik.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Barca80 skrev:
tors jul 20, 2023 3:23 pm
Alright, alright. Jeg er åbenbart planetens eneste Barca fan som synes transfer planlægningen i klubben kører mærkeligt.

Men er der så nogen som kan fortælle mig rationalet i Joao Felix? Hvor i alverden skal han spille på banen? Hvorfor har vi på stående fod behov for ham, når vi jo har Dembele, Ansu Fati, Raphinha, Ferran Torres og Abde m.fl på samme position, og ovenihatten ofte kører med 442 opstilling, dvs. kun anvender en enkelt wing sammen med Lewandowski ???

Og please spar mig for "jamen ham og ham smutter muligvis snart, derfor hentes Felix" fortællingen. I månedvis har vi hørt om Raphinha købes af Newcastle eller arabisk klub, men intet er sket. Det samme med Ferran Torres. Ingen af de to spillere ønsker at forlade og vil kæmpe for deres plads, som deres agenter har slået fast med syvtommer søm.

Så hvorfor Felix nu, hvorfor, please hvorfor?
Følger du overhovedet tråden? På forrige side var/er diskussionen ifht. Felix i gang.

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Alright, alright. Jeg er åbenbart planetens eneste Barca fan som synes transfer planlægningen i klubben kører mærkeligt.
Jesus, så er der drama igen hos Barca80...



Så hvis man ikke kommer af med spillere, bliver det ikke aktuelt. Der er jo heller ikke nogen der siger, at man overhovedet vil have ham. Det er jo Felix selv, der er ude og starte rygterne.

Transfervinduet har ikke engang været åbent i halvdelen af tiden og du dømmer det allerede som skrækkeligt, selvom vi har fået en spiller som Gundogan og en solid CB backup, der er milevidt foran Alonso og Eric. Nå ja, og så 2 unge spillere, hvoraf den ene allerede er med i preseason og efter sigende imponerer flot!
Slaaaaaaap nu af altså.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Kvoller skrev:
tors jul 20, 2023 6:00 pm
Alright, alright. Jeg er åbenbart planetens eneste Barca fan som synes transfer planlægningen i klubben kører mærkeligt.
Jesus, så er der drama igen hos Barca80...



Så hvis man ikke kommer af med spillere, bliver det ikke aktuelt. Der er jo heller ikke nogen der siger, at man overhovedet vil have ham. Det er jo Felix selv, der er ude og starte rygterne.

Transfervinduet har ikke engang været åbent i halvdelen af tiden og du dømmer det allerede som skrækkeligt, selvom vi har fået en spiller som Gundogan og en solid CB backup, der er milevidt foran Alonso og Eric. Nå ja, og så 2 unge spillere, hvoraf den ene allerede er med i preseason og efter sigende imponerer flot!
Slaaaaaaap nu af altså.
Hele denne Felix ting er startet af medierne. Jeg tror ikke et sekund på på, Felix har en realistisk chance for at ende i Barca denne sæson. Ja, Mendes vil sikkert gerne have sin klient til Barca og væk fra Wanda og Laporta kan også være lun på tanken, men dertil at der rent faktisk er seriøs snak om en transfer, der er altså langt.

1. Pengene er der ikke og det kommer de næppe heller i dette vindue
2. Barca har langt mere brug for spillere til andre positioner
3. Én ting er, Laporta måske er varm på tanken, en anden er, om den øvrige sportslige sektor er det. Tvivler stærkt på, Xavi vil
have ham

Så jeg lægger hovedet på blokken og kalder den. No chance in hell, Felix kommer til Barca any time soon og tak for det!

Og så en anden ting. Selvfølgelig ringer Atletico ikke bare til La liga og får at vide, hvordan Barca´s økonomi ser ud. Altså medierne nogen gange :roll:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

EasyBuddhist skrev:
tors jul 20, 2023 6:15 pm
Så jeg lægger hovedet på blokken og kalder den. No chance in hell, Felix kommer til Barca any time soon og tak for det!
Det kommer et hundrede (100) procent til at ske. Bare vent og se de kommende dage. Vil lige minde dig om at det Barca vi taler om. I alle andre klubber ville det her jo være komplet idioti, men altså ikke i Barca.

Transferen sker 100 pct., fordi den opfylder samtlige dumme kriterier:

1) vi har OVERHOVEDET ikke behov for ham.

2) manden er på ingen måder verdensklasse.

3) vi har en overflod af spillere på den position.

4) vi hjælper en rival med at komme af med en spiller de ikke har behov for.

5) vi bruger igen penge på de forkerte positioner; forsømmer fx HB og DM.

Joao Felix opfylder derfor alle kriterier. Han mangler bare at være 32 år, så er den sgu hjemme.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »



Og skal vi så ikke lade den ligge
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

:lol: :lol: :lol: :lol:

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »



Iniesta eftersigende også til Inter Miami.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Hristo og 72 gæster