FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Hristo skrev:
fre jul 07, 2023 4:06 pm
Antimadridista skrev:
fre jul 07, 2023 3:09 pm
hackmann skrev:
fre jul 07, 2023 2:46 pm
Jeg havde helt glemt denne aftale fra overgang mellem Bartomeu og Laporta
[...]
På det tidspunkt, med Carles Tusquets i ledelsen af ​​ledelseskomitéen, som fungerende formand for klubben, blev et overenskomst aftale lukket, hvor i alt 121,7 millioner euro blev udskudt til 2025, svarende til 42,5 % af bruttolønnen for hver enkelt af de berørte.

Betalingsplanen blev aftalt med i alt 20 spillere fra førsteholdet, ni fra andet holdet og fire medlemmer af trænerstaben etablerede i alt otte terminer for at returnere disse beløb.
[...]
Gæld med 33 spiller og trænere

Udover Messi, er der 19 andre førsteholdsspillere på det tidspunkt, som Barça skylder penge, følgende: Sergi Roberto, Jordi Alba, Sergio Busquets, Umtiti, Dembelé, Coutinho, Griezmann, Trincao, Aleñá, Junior Firpo, Neto , Matheus Fernandes, Braithwaite, Araujo, Pedri, Pjanic, Dest, Ansu Fati og Riqui Puig. Man skal huske, at de fire spillere, som Bartomeu fornyede en måned før sin afgang, slap for aftalen: Ter Stegen, Lenglet, De Jong og Gerard Piqué.

Derudover skylder man penge til Ronald Koeman og hans trænerstab -Schreuder, Larsson og Albert Roca- og til yderligere ni fodboldspillere, som på det tidspunkt var fra andet holdet, og hvoraf kun to stadig på en eller anden måde er knyttet til førsteholdet: Arnau Tenas og Collado
culemania
Jesus fucking Christ!! :sørgelig: :crazy: :lolno: :sad:
Hold da op. Medmindre vi stadig udskyder en masse udgifter, så er det godt nok noget af en markant omvæltning, der vil indtræde, når der er ryddet op. Den nuværende ledelse har også hele tiden snakket om ca 3 år før økonomi er normal. Hvis det hedder 2025, så passer det med at nye Camp Nou står færdigt. Hold da fast, hvor vil verden se anderledes ud der. Og hvis vi samtidig står med et slagkraftigt hold i 2025 - hvilket der er god grund til at tro - så bliver det lidt mindre gråhårsskabende at følge med og lidt sjovere at debattere herinde på forum😊
Det bliver skæppeskønt :cool:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Mener Romeu for nyligt udtalte, man manglede at betale knap 80 mio euro i udskudte lønninger ud af de ca. 380 mio euro, man arvede fra den tidligere administration.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 921
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af !Option »

Det er voldsomme summer!

Men det er vel alt andet lige noget som der er budgetteret med og derved ikke påvirker os yderligere negativt.

Sagt på en anden måde, det risikerer ikke at skyde hele vores sommer i vasken, vel? Please?!
Rey Abi!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

!Option skrev:
fre jul 07, 2023 5:18 pm
Det er voldsomme summer!

Men det er vel alt andet lige noget som der er budgetteret med og derved ikke påvirker os yderligere negativt.

Sagt på en anden måde, det risikerer ikke at skyde hele vores sommer i vasken, vel? Please?!
Det er derfor, man har så store problemer med FFP, så på den måde; så har det jo påvirket både økonomi og transferaktivitet, lige siden ledelsen tog over.

Man kan ikke handle 1:1 denne sommer, medmindre man få solgt ud af overskuddet, samt solgt en enkelt spiller for en god sum. Spillerafgang af de tre tunge profiler har dog gjort, man har et vist råderum, som man har brugt til at få registreret de forlængelser, man har lavet. Endnu uvist, hvor meget råderum, man har, men reglerne blev lempet, så man kan bruge 50% af besparelser. Men indtil videre, så er man påvirket stærkt af den udskudte løn
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 921
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af !Option »

EasyBuddhist skrev:
fre jul 07, 2023 6:29 pm
!Option skrev:
fre jul 07, 2023 5:18 pm
Det er voldsomme summer!

Men det er vel alt andet lige noget som der er budgetteret med og derved ikke påvirker os yderligere negativt.

Sagt på en anden måde, det risikerer ikke at skyde hele vores sommer i vasken, vel? Please?!
Det er derfor, man har så store problemer med FFP, så på den måde; så har det jo påvirket både økonomi og transferaktivitet, lige siden ledelsen tog over.

Man kan ikke handle 1:1 denne sommer, medmindre man få solgt ud af overskuddet, samt solgt en enkelt spiller for en god sum. Spillerafgang af de tre tunge profiler har dog gjort, man har et vist råderum, som man har brugt til at få registreret de forlængelser, man har lavet. Endnu uvist, hvor meget råderum, man har, men reglerne blev lempet, så man kan bruge 50% af besparelser. Men indtil videre, så er man påvirket stærkt af den udskudte løn
Selvfølgelig er man stadig påvirket af fortidens himmelråbende beslutninger. Det var ment som i at det ikke var et NYT skelet der røg ud skabet, men “bare” en af de gamle som der er budgetteret med.

Hvilket jeg ud fra din besked tolker som rigtigt forstået ;-)
Rey Abi!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

!Option skrev:
fre jul 07, 2023 7:33 pm
EasyBuddhist skrev:
fre jul 07, 2023 6:29 pm
!Option skrev:
fre jul 07, 2023 5:18 pm
Det er voldsomme summer!

Men det er vel alt andet lige noget som der er budgetteret med og derved ikke påvirker os yderligere negativt.

Sagt på en anden måde, det risikerer ikke at skyde hele vores sommer i vasken, vel? Please?!
Det er derfor, man har så store problemer med FFP, så på den måde; så har det jo påvirket både økonomi og transferaktivitet, lige siden ledelsen tog over.

Man kan ikke handle 1:1 denne sommer, medmindre man få solgt ud af overskuddet, samt solgt en enkelt spiller for en god sum. Spillerafgang af de tre tunge profiler har dog gjort, man har et vist råderum, som man har brugt til at få registreret de forlængelser, man har lavet. Endnu uvist, hvor meget råderum, man har, men reglerne blev lempet, så man kan bruge 50% af besparelser. Men indtil videre, så er man påvirket stærkt af den udskudte løn
Selvfølgelig er man stadig påvirket af fortidens himmelråbende beslutninger. Det var ment som i at det ikke var et NYT skelet der røg ud skabet, men “bare” en af de gamle som der er budgetteret med.

Hvilket jeg ud fra din besked tolker som rigtigt forstået ;-)
Helt korrekt, det er gamle tal, man får præsenteret på en ny måde og altså ikke noget, der kommer som en overraskelse :mrgreen:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

hackmann
Indlæg: 391
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af hackmann »

Der er ikke noget nyt. Bare mig der ikke følger nok med :eek:

For en uge siden undrede jeg mig over der vare stadig over 70M i udskudt løn. Det er jo pokker når jeg har glemt den største aftale om udskudt løn.
EasyBuddhist skrev:
tors jun 22, 2023 6:33 pm
hackmann skrev:
tors jun 22, 2023 5:11 pm
Der vare også lige denne her
Eduard Romeu forklarede, at denne sæson vil lukke med overskud pga palancas fra sidste juli 2022 og forsikrede, at det næste regnskabsår, 2023-24, "vi vil lukke med sorte tal", det vil sige uden at vinde eller tabe penge mellem indkomst og udgifter. Vicepræsidenten forklarede, at "af de 380 millioner, vi modtog fra udskudte lønninger, er der 70 millioner tilbage at blive betalt."
mundodeportivo.com
Jeg troede at det der med udskudt løn var næsten helt betalt af :eek:
Nej, de Jong har jo stadig noget til gode og jeg mener også Lenglet, Umtiti og Ter Stegen har noget. Hvis man får solgt Lenglet og Umtiti, så forsvinder en del af det, der er tilbage.
Noget af de her 70M er Laporta selv skyld i, Piqué, Busquets og Jordi Alba sommer ´21, og Umtiti vinter ´22. Men meget er nok fra Tusquets aftale i forår ´21. Der har så også været aftaler i forår/sommer ´20 og de fire forlængelser i oktober ´20

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kan de så ikke tage Lenglet med tilbage til England?


hackmann
Indlæg: 391
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af hackmann »

FCBarcelonaChr skrev:
man jul 10, 2023 7:22 pm
Kan de så ikke tage Lenglet med tilbage til England?

Han kan skifte i pausen. Og spille første halvleg for os og anden for dem :grin:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

hackmann skrev:
man jul 10, 2023 7:35 pm
FCBarcelonaChr skrev:
man jul 10, 2023 7:22 pm
Kan de så ikke tage Lenglet med tilbage til England?

Han kan skifte i pausen. Og spille første halvleg for os og anden for dem :grin:
Amen han vil helt sikkert score selvmål for os og score mod os efter pausen.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »


hackmann
Indlæg: 391
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af hackmann »

FCBarcelonaChr skrev:
man jul 10, 2023 8:15 pm
Så ingen Alarcón. Jeg havde lidt svært ved at tolke udmelding om han ville træne med første holdet. Så det er først mår han er kommet sig efter sin operation

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

hackmann skrev:
man jul 10, 2023 9:29 pm
FCBarcelonaChr skrev:
man jul 10, 2023 8:15 pm
Så ingen Alarcón. Jeg havde lidt svært ved at tolke udmelding om han ville træne med første holdet. Så det er først mår han er kommet sig efter sin operation
Ja, men han skulle vist være med førsteholdet, selvom han stadig er i genoptræning
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster