Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7214
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1881 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça are in negotiations to sign Andrey Santos from Chelsea. [SBT Sports]

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
fre jul 07, 2023 10:51 pm
Barça are in negotiations to sign Andrey Santos from Chelsea. [SBT Sports]
:wtf: :wtf: :wtf:

Det må være en kæmpe and!!!

Men hvis det ikke er, så er det et kæmpe scoop
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Ved ikke lige hvor jeg skal placere denne, men fik lige et indfald af ukuelig optimisme, da jeg læste at Yamal rykkes op i førsteholdstruppen. Det satte en kæde af varme tanker igang ift vores offensiv. Jeg drømmer om næste år som byder på en sprudlende offensiv, der tilmed har mange år foran sig:

Højrekanten:
- Yamal ankommer og rykker lort op fra dag 1. Dembele forlænger, og fortsætter den positive udvikling, vi har set under Xavi.

Venstrekanten:
- Abde vender retur, finder et slutprodukt og dribler la liga-forsvarerne under det olympiske stadions græstæppe.
- Fati har genvundet selvtilliden efter sin fine sæsonafslutning og lægger bare på indtil han ligner den stjerne, vi alle har håbet på.

Forreste angriber:
- Lewandowski banker mål ind flankeret af Roque som får en halv time ugentligt og en hel kamp her og der, og bare fra dag 1 ligner vores kommende post-Lewandowski 9’er.

Raphinha og Torres er taget ud af drømmescenariet. Den førstes loft er bare ikke højt nok, den anden har hverken højt nok loft eller højt nok bundniveau. Kunne de sælges så ja tak, men så stort tør jeg dog ikke drømme, så de må bare nøjes med nærmest nul spilletid.

På en skala fra 1–10 hvor højt oppe på jeres optimismebarometer er vi så ift. at vores egne spillere suppleret med Roque (som forhåbentlig falder på plads) kan udgøre en skrækindjagende offensiv de komme år? Har vi allerede materialet i klubben eller er vi 2-3 store signings fra for alvor at stemple ind i den europæiske superliga igen?

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
fre jul 07, 2023 11:40 pm
Dytrax skrev:
fre jul 07, 2023 10:51 pm
Barça are in negotiations to sign Andrey Santos from Chelsea. [SBT Sports]
:wtf: :wtf: :wtf:

Det må være en kæmpe and!!!

Men hvis det ikke er, så er det et kæmpe scoop
Det virker næsten så mærkeligt, at det må være sandt :crazy:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7214
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1881 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

[❌ Lenglet's salary is €20m gross per year, which makes it difficult for him to leave. The Center-back has a contract until 2026 with Barça. [Mundo Deportivo]
Lenglet vender tilbage på mandag. Den tidligere ledelse har i den grad givet os cementklodser på, ift. hvordan vi kan agere på transfermarkedet og derfor, når omstændighederne er som de er, er jeg tilfreds med strukturen nu.

Skibet er under kommando igen, men det tager tid, inden vi er i økonomisk roligt vand igen.

Splitte mine bramsejl...!

(Dette er i øvrigt ikke kritik af Lenglet, men af Barto)

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Dytrax skrev:
lør jul 08, 2023 5:46 pm
[❌ Lenglet's salary is €20m gross per year, which makes it difficult for him to leave. The Center-back has a contract until 2026 with Barça. [Mundo Deportivo]
Lenglet vender tilbage på mandag. Den tidligere ledelse har i den grad givet os cementklodser på, ift. hvordan vi kan agere på transfermarkedet og derfor, når omstændighederne er som de er, er jeg tilfreds med strukturen nu.

Skibet er under kommando igen, men det tager tid, inden vi er i økonomisk roligt vand igen.

Splitte mine bramsejl...!

(Dette er i øvrigt ikke kritik af Lenglet, men af Barto)
Had er måske et lidt stærkt ord at bruge. Men hvis jeg havde en dartskive, så kunne der godt være et billede af Bartomeu i midten. Ingen er forpligtet over evne, men hvis man selv har bedt om at være præsident i verdens smukkeste klub, så har man fandeme også at være kvalificeret til jobbet. Og det er uden tvivl det sidste man kan sige om bartomeu. 20 mio til en spiller som Lenglet. Det er jo helt og aldeles på månen.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1772
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Lige når man troede at tilstanden ikke kunne blive værre, får man lige smækket denne nyhed i fjæset :oops:
Hvis Barca ender med at hente Oriol Romeu, så glider han direkte ind på den defensive midtbane som fast starter. (Sport)
Med andre ord, at gå fra Busquest over til snakken om Zubimendi og Kimmich, også ende med en 32 årig spiller fra en bundklub, som skal være faststarter :crazy:

Er det bare mig som er negativ igen, eller er der andre som kan følge min frustration?

Ialocin
Indlæg: 732
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Barca80 skrev:
søn jul 09, 2023 12:44 pm
Lige når man troede at tilstanden ikke kunne blive værre, får man lige smækket denne nyhed i fjæset :oops:
Hvis Barca ender med at hente Oriol Romeu, så glider han direkte ind på den defensive midtbane som fast starter. (Sport)
Med andre ord, at gå fra Busquest over til snakken om Zubimendi og Kimmich, også ende med en 32 årig spiller fra en bundklub, som skal være faststarter :crazy:

Er det bare mig som er negativ igen, eller er der andre som kan følge min frustration?
Han er nu stadigvæk 31. Men ja. Det er ikke toppen af poppen. Jeg har dog mine tvivl angående om han kommer til at indgå i vores bedste 11. Specielt med kvaliteten på midten med Pedri, De Jong, Gundogan, Kessie og Gavi. Mon ikke Xavi finder en konstellation, der giver mening. Evt Gundogan ved siden af De Jong.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Ialocin skrev:
søn jul 09, 2023 2:45 pm
Barca80 skrev:
søn jul 09, 2023 12:44 pm
Lige når man troede at tilstanden ikke kunne blive værre, får man lige smækket denne nyhed i fjæset :oops:
Hvis Barca ender med at hente Oriol Romeu, så glider han direkte ind på den defensive midtbane som fast starter. (Sport)
Med andre ord, at gå fra Busquest over til snakken om Zubimendi og Kimmich, også ende med en 32 årig spiller fra en bundklub, som skal være faststarter :crazy:

Er det bare mig som er negativ igen, eller er der andre som kan følge min frustration?
Han er nu stadigvæk 31. Men ja. Det er ikke toppen af poppen. Jeg har dog mine tvivl angående om han kommer til at indgå i vores bedste 11. Specielt med kvaliteten på midten med Pedri, De Jong, Gundogan, Kessie og Gavi. Mon ikke Xavi finder en konstellation, der giver mening. Evt Gundogan ved siden af De Jong.
Jo, eller Franck ved siden af FDJ.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Ialocin skrev:
søn jul 09, 2023 2:45 pm
Barca80 skrev:
søn jul 09, 2023 12:44 pm
Lige når man troede at tilstanden ikke kunne blive værre, får man lige smækket denne nyhed i fjæset :oops:
Hvis Barca ender med at hente Oriol Romeu, så glider han direkte ind på den defensive midtbane som fast starter. (Sport)
Med andre ord, at gå fra Busquest over til snakken om Zubimendi og Kimmich, også ende med en 32 årig spiller fra en bundklub, som skal være faststarter :crazy:

Er det bare mig som er negativ igen, eller er der andre som kan følge min frustration?
Han er nu stadigvæk 31. Men ja. Det er ikke toppen af poppen. Jeg har dog mine tvivl angående om han kommer til at indgå i vores bedste 11. Specielt med kvaliteten på midten med Pedri, De Jong, Gundogan, Kessie og Gavi. Mon ikke Xavi finder en konstellation, der giver mening. Evt Gundogan ved siden af De Jong.
Vil give god mening at tænke midtbanen anderledes som du skriver. De jong, Pedri, Gundogan og Gavi er alle centrale midtbanespillere med hver sin profil og burde være startere i store kampe. Kun hvis Gavi placeres på venstrekanten er der plads til alle fire og alle midrbanepladser i Xavi hidtidige formationer vil være optaget. Romeu kan bruges når der er decideret brug for en defensiv oprydder med styr på pasningsspillet. På plus-siden er han relativt billig og har trods alt spillet på højeste niveau i mange år - godt nok for mindre klubber. Jeg er sgu nok også mere til at give Nico chancen og så evt hente ham talentet fra Uruguay. Men Romeu som en form for overgangsspillere kan jeg godt leve med vores mange spændende økonomiske udfordringer taget i betragtning.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Tror vi primært vender diamanten og kører dobbelt pivot.
Og så er mulighederne tilbage. Men den primære vil være Gundogan / FDJ.
Pedri foran. Gavi bliver primær VW.

Og så har vi Romeo i kampe med stort pres imod, hvor vi er tilbage med en 6’er.

Med dobbelt pivot har vi en stærk trup til lige præcis den opstilling.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1772
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

SÆSON 24/25 TRANSFERS
Med alle de gratis spillere som Barca har hentet de seneste par sæsoner, kan man næsten kun forvente, at den samme sang bliver spillet under næste års sommervindue - altså at der igen hentes gratis spillere. Derfor er det relevant at tage et kig på næste sommers kontraktudløb.

Hvem tror du eller håber du hentes gratis næste sommer?

Carrasco og Amrabat kan jeg godt forestille mig blive hentet næste sommer gratis.

Nico Williams fra Bilbao, Benyamin Pavard fra Bayern, Pau Torres fra Villareal, Marcus Rashford fra United og Sergej Savic fra Lazio kunne måske også være nogle muligheder?

Eller en gratis Mbappe eller Kane kunne også være ret sjov :razz:

Billede
Billede
Billede
Billede

hackmann
Indlæg: 391
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af hackmann »

Barca80 skrev:
søn jul 09, 2023 12:44 pm
Er det bare mig som er negativ igen, eller er der andre som kan følge min frustration?
Jeg glæder mig altid når gamle LaMasia drenge rygtes tilbage til klubben. Selvom det bliver en kort bemærkning som Bellerin eller Adama

Puyols_garn
Indlæg: 42
Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Puyols_garn »

Forventer også at vi kommer til at spille med en dobbelt pivot i næste sæson, men jeg regner med at det bliver Romeu og De Jong som bliver det foretrukne makkerpar. De Jong er bedst i en fri rolle på den defensive midtbane, og det kræver en defensivt disciplineret partner på midtbanen. Romeu er den eneste midtbanespiller i truppen der passer på den profil efter Busquets afgang.

Gündogan er en verdensklassespiller, men jeg er ikke solgt på idéen om ham som 6'er. Synes det ville være et spild af hans evner. Der er to roller i det nuværende system jeg kunne se ham udføre til UG, og det er som venstre interior eller som den kreative halvdel af en dobbelt pivot. Jeg ser De Jong som næsten urørlig som førstevalg til den frie rolle i en dobbelt pivot, så jeg tror Gündogan kommer til at overtage Gavis plads i den stærkeste startopstilling, og Romeu kommer til at overtage Busquets gamle rolle.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 80 gæster