Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Har vi seriøst budt på Daniel Parejo?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »


Antimadridista
Indlæg: 9231
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

FCBarcelonaChr skrev:
ons jun 28, 2023 6:19 pm
Selvfølgelig vil han vente “forever”!!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨| Barcelona have received an offer from a Qatari team to have the name of Barça as a franchise in their own league and for that they will pay €100M every year.

[ Via: Tot Costa ]
Såfremt klubben accepterer, vil det så have indflydelse på, hvor meget vi kan bruge på spillere?

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Dytrax skrev:
ons jun 28, 2023 8:31 pm
🚨🚨| Barcelona have received an offer from a Qatari team to have the name of Barça as a franchise in their own league and for that they will pay €100M every year.

[ Via: Tot Costa ]
Såfremt klubben accepterer, vil det så have indflydelse på, hvor meget vi kan bruge på spillere?
Håber fandme, at de afholder sig fra tætte associationer til det regime.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Madameskrald skrev:
ons jun 28, 2023 8:35 pm
Dytrax skrev:
ons jun 28, 2023 8:31 pm
🚨🚨| Barcelona have received an offer from a Qatari team to have the name of Barça as a franchise in their own league and for that they will pay €100M every year.

[ Via: Tot Costa ]
Såfremt klubben accepterer, vil det så have indflydelse på, hvor meget vi kan bruge på spillere?
Håber fandme, at de afholder sig fra tætte associationer til det regime.
Det håber jeg også, men tænker, om muligheden for ekstra penge, kan være medvirkende til accept - Især hvis dette leder til større råderum, når der skal købes ind.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Jeg er bange for, Barca ikke råd til at sige nej til det beløb, som også er helt absurd. Alle klubber har snablen nede i de arabiske pengekasser efterhånden
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9231
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Langsomt men sikkert bliver fodbold ødelagt :|

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Saudi Arabien bliver det nye Premier League. Elite fodbolden rykker langsomt fra Europa til Saudi Arabien. Måske ikke i morgen, men indenfor 10 år er det vel muligt? Champions League som vi kender det i dag, bliver til Super League, hvor bl.a. Saudi Arabiske klubber er inkluderet.

Nej, jeg aner det ikke. Men fodbold er i voldsom udvikling disse dage, hvilket er bekymrende. Så må man jo håbe, at kvaliteten af LA MASIA fortsætter, så Barca kan konkurrere med de rigeste klubber i verden, bl.a. fra Saudi Arabien :?

Hristo
Indlæg: 362
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Barca80 skrev:
tors jun 29, 2023 12:14 am
Saudi Arabien bliver det nye Premier League. Elite fodbolden rykker langsomt fra Europa til Saudi Arabien. Måske ikke i morgen, men indenfor 10 år er det vel muligt? Champions League som vi kender det i dag, bliver til Super League, hvor bl.a. Saudi Arabiske klubber er inkluderet.

Nej, jeg aner det ikke. Men fodbold er i voldsom udvikling disse dage, hvilket er bekymrende. Så må man jo håbe, at kvaliteten af LA MASIA fortsætter, så Barca kan konkurrere med de rigeste klubber i verden, bl.a. fra Saudi Arabien :?p
Jeg tør ikke kaste mig ud i en større analyse, og jeg kender ikke Saudi Arabien særligt godt. Men: de er ca halvt så mange mennesker som i Tyskland fordelt på relativt få byer, de har en meget stor spredning i indkomst (gini) og en kæmpe andel af gæstearbejdere - dvs jeg gætter på en del ikke har råd til fodbold - og lave fodboldtraditioner. Så Så forudsætningen for at lave en liga med 18-20 hold der spiller for mange tilskuere med stor stemning er så vidt jeg kan se ikke så god, og pt ligger de fleste af klubbernes tilskuertal også lavt. Jeg har svært ved at se fodbold for alvor flytte dertil, selvom de prøver ihærdigt, hvis vi snakker tv-seere og global interesse sammenlignet med fx Premier League og generelt de største europæiske. Seerne (også fra tv-siden) vil have stemning og historik betyder meget for tilhørsforhold.

Men tanken om at klubber fra saudi Arabien deltager i fx champions league en dag er nemmere at se for sig på den korte bane. Ved ikke lige hvordan de ville frame det, men penge styrer så meget nu, at UEFA nok ikke engang ville føle en stor trang til at begrunde, hvorfor lige Saudi-hold skulle deltage.

Men det er lægmandsbetragtninger alt andet lige.

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Dytrax skrev:
ons jun 28, 2023 8:45 pm
Madameskrald skrev:
ons jun 28, 2023 8:35 pm
Dytrax skrev:
ons jun 28, 2023 8:31 pm
🚨🚨| Barcelona have received an offer from a Qatari team to have the name of Barça as a franchise in their own league and for that they will pay €100M every year.

[ Via: Tot Costa ]
Såfremt klubben accepterer, vil det så have indflydelse på, hvor meget vi kan bruge på spillere?
Håber fandme, at de afholder sig fra tætte associationer til det regime.
Det håber jeg også, men tænker, om muligheden for ekstra penge, kan være medvirkende til accept - Især hvis dette leder til større råderum, når der skal købes ind.
Altså så længe der er tale om en opsigelig eller tidsbegrænset kontrakt, så synes jeg faktisk det er okay.
Det er også en farlig vej at gå at lukke helt ned for alle kontakter, handel og diplomati, fordi nogen ikke opfører sig som man selv gør. Det tror jeg kun fører til mere polarisering. Man kan godt samarbejde uden at blåstemple.

Men det er selvfølgelig klart at der skal være visse krav til opførsel, hvis de gerne vil bruge Barca-brandet.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

DrGink skrev:
tors jun 29, 2023 8:26 am
Dytrax skrev:
ons jun 28, 2023 8:45 pm
Madameskrald skrev:
ons jun 28, 2023 8:35 pm
Dytrax skrev:
ons jun 28, 2023 8:31 pm
🚨🚨| Barcelona have received an offer from a Qatari team to have the name of Barça as a franchise in their own league and for that they will pay €100M every year.

[ Via: Tot Costa ]
Såfremt klubben accepterer, vil det så have indflydelse på, hvor meget vi kan bruge på spillere?
Håber fandme, at de afholder sig fra tætte associationer til det regime.
Det håber jeg også, men tænker, om muligheden for ekstra penge, kan være medvirkende til accept - Især hvis dette leder til større råderum, når der skal købes ind.
Altså så længe der er tale om en opsigelig eller tidsbegrænset kontrakt, så synes jeg faktisk det er okay.
Det er også en farlig vej at gå at lukke helt ned for alle kontakter, handel og diplomati, fordi nogen ikke opfører sig som man selv gør. Det tror jeg kun fører til mere polarisering. Man kan godt samarbejde uden at blåstemple.

Men det er selvfølgelig klart at der skal være visse krav til opførsel, hvis de gerne vil bruge Barca-brandet.
Qatar har været efter Barca, lige siden de droppede sponsoratet af dem og Laporta har ikke været sen til at kritisere, man overhovedet indgik det sponsorat. Så sent som i dag :ned:
🎙️| Laporta on criticising Rosell and Bartomeu for deals with Qatar in the past.
"When Qatar was put on [as a sponsor], it seemed to me a big mistake, because the essences must be respected and it does not belong to our essence. And so it was."
"It did not go well, because it led us to the Qataris themselves signing Neymar for €222m. It made people react badly here when managing that money."
Så han er altså ikke nogen stor fortaler for, man skal lave handel med de arabiske lande. Derfor bliver det også så meget mere spændende at se, hvordan han håndterer det tilbud. Vil der være betingelser med i aftalen, der kan retfærdiggøre sådan en handel? Og, hvor meget skal/kan man i så fald forlange?

Min egen holdning til det er helt grundlæggende, man skal holde sig langt væk fra det. MEN, nu er jeg også ved at være oppe i årene og er måske forfalden til at være en anelse rigid i min tankegang. Jeg er dog også pr. natur modstander af al borgerlig tankegang og jeg hader national folkelighed og social kontrol tager over for social diversitet og begrænser menneskelig udvikling.

Jeg er fortaler for foreninger skal bevare kontrollen med fodbolden i væsentlig grad, uden at være blind for, mange andre ser det helt anderledes. Jeg har svært ved at acceptere de undertrykkende diktaturer i Arabien, men samtidig, så kan jeg slet ikke have den arabfobi og de kontante nedladende kommentarer om deres kultur, som der konstant fremføres på de sociale medier.

Jeg vil sige, uanset hvor meget godt, der kommer med i en aftale med Qatar, så vil jeg være kritisk over for det og jeg vil have svært ved at acceptere, man på den måde sælger ud af sine værdier.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2649
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
tors jun 29, 2023 9:37 am
DrGink skrev:
tors jun 29, 2023 8:26 am
Dytrax skrev:
ons jun 28, 2023 8:45 pm
Madameskrald skrev:
ons jun 28, 2023 8:35 pm
Dytrax skrev:
ons jun 28, 2023 8:31 pm
🚨🚨| Barcelona have received an offer from a Qatari team to have the name of Barça as a franchise in their own league and for that they will pay €100M every year.

[ Via: Tot Costa ]
Såfremt klubben accepterer, vil det så have indflydelse på, hvor meget vi kan bruge på spillere?
Håber fandme, at de afholder sig fra tætte associationer til det regime.
Det håber jeg også, men tænker, om muligheden for ekstra penge, kan være medvirkende til accept - Især hvis dette leder til større råderum, når der skal købes ind.
Altså så længe der er tale om en opsigelig eller tidsbegrænset kontrakt, så synes jeg faktisk det er okay.
Det er også en farlig vej at gå at lukke helt ned for alle kontakter, handel og diplomati, fordi nogen ikke opfører sig som man selv gør. Det tror jeg kun fører til mere polarisering. Man kan godt samarbejde uden at blåstemple.

Men det er selvfølgelig klart at der skal være visse krav til opførsel, hvis de gerne vil bruge Barca-brandet.
Qatar har været efter Barca, lige siden de droppede sponsoratet af dem og Laporta har ikke været sen til at kritisere, man overhovedet indgik det sponsorat. Så sent som i dag :ned:
🎙️| Laporta on criticising Rosell and Bartomeu for deals with Qatar in the past.
"When Qatar was put on [as a sponsor], it seemed to me a big mistake, because the essences must be respected and it does not belong to our essence. And so it was."
"It did not go well, because it led us to the Qataris themselves signing Neymar for €222m. It made people react badly here when managing that money."
Så han er altså ikke nogen stor fortaler for, man skal lave handel med de arabiske lande. Derfor bliver det også så meget mere spændende at se, hvordan han håndterer det tilbud. Vil der være betingelser med i aftalen, der kan retfærdiggøre sådan en handel? Og, hvor meget skal/kan man i så fald forlange?

Min egen holdning til det er helt grundlæggende, man skal holde sig langt væk fra det. MEN, nu er jeg også ved at være oppe i årene og er måske forfalden til at være en anelse rigid i min tankegang. Jeg er dog også pr. natur modstander af al borgerlig tankegang og jeg hader national folkelighed og social kontrol tager over for social diversitet og begrænser menneskelig udvikling.

Jeg er fortaler for foreninger skal bevare kontrollen med fodbolden i væsentlig grad, uden at være blind for, mange andre ser det helt anderledes. Jeg har svært ved at acceptere de undertrykkende diktaturer i Arabien, men samtidig, så kan jeg slet ikke have den arabfobi og de kontante nedladende kommentarer om deres kultur, som der konstant fremføres på de sociale medier.

Jeg vil sige, uanset hvor meget godt, der kommer med i en aftale med Qatar, så vil jeg være kritisk over for det og jeg vil have svært ved at acceptere, man på den måde sælger ud af sine værdier.
Money talks
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »



Thank god!

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 49 gæster