Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Jeg så gerne at Garcia og Ferran blev solgt. Garcia skulle efter sigende være sat på transferlisten, men som så ofte før, ønsker spilleren ikke at forlade klubben og vil kæmpe for sin plads

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
ons jun 21, 2023 11:58 pm
Norbit skrev:
ons jun 21, 2023 10:55 pm
EasyBuddhist skrev:
ons jun 21, 2023 10:40 pm
Ialocin skrev:
ons jun 21, 2023 10:23 pm
Brozovic giver meget mere mening end Darder. Darder er mere offensiv, og vi burde da have nok midtbanespillere, der er fremadrettet med Pedri, Gavi og Gündogan. Til gengæld har vi ikke nogen DM.

Hva tænker folk om Højbjerg? Han er solid, og klart bedre end Romeu. Derudover virker det til, at han er kommet lidt i unåde i Tottenham.
Brozovic vil være en fin overgangsfigur, men også væsentlig dyrere. Højbjerg er ikke pivot og ej heller DM
Jeg tror at man kan få et større beløb for Kessie end hvad Brozovic koster, således vi netto ender i plus. Brozovic har erfaring fra den helt store scene, både i Inter men også fra landsholdet. Han spillede i øvrigt en god finale. Han er ikke den hurtigste, men som den bagerste mand i en midtbane krydret med Gundo og Pedri ville være solid.

Hvad stiller man op med: Brozovic, Gundogan, FDJ, Pedri og Gavi. De kan ikke alle være tilfredse vel.
I det tilfælde står Jong næsten med nitten. Brozovic skal naturligvis ha’ dm, med Gundogan og Pedri på de øvrige 2 midt pladser. Gavi kan vikariere fremme.

I øvrigt. Gad vide om Jong igen bliver et salgsemne, hvis man får held til at hente en kvalitets dm. Samtidig gør det dog intet at truppen bliver lidt bredere ift kvalitet.
Brozovic går nemt i stykker.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Hvis det er de to muligheder der er at hente, hvorfor så ikke beholde Nico?


Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
tors jun 22, 2023 1:26 pm
Antimadridista skrev:
ons jun 21, 2023 11:58 pm
Norbit skrev:
ons jun 21, 2023 10:55 pm
EasyBuddhist skrev:
ons jun 21, 2023 10:40 pm
Ialocin skrev:
ons jun 21, 2023 10:23 pm
Brozovic giver meget mere mening end Darder. Darder er mere offensiv, og vi burde da have nok midtbanespillere, der er fremadrettet med Pedri, Gavi og Gündogan. Til gengæld har vi ikke nogen DM.

Hva tænker folk om Højbjerg? Han er solid, og klart bedre end Romeu. Derudover virker det til, at han er kommet lidt i unåde i Tottenham.
Brozovic vil være en fin overgangsfigur, men også væsentlig dyrere. Højbjerg er ikke pivot og ej heller DM
Jeg tror at man kan få et større beløb for Kessie end hvad Brozovic koster, således vi netto ender i plus. Brozovic har erfaring fra den helt store scene, både i Inter men også fra landsholdet. Han spillede i øvrigt en god finale. Han er ikke den hurtigste, men som den bagerste mand i en midtbane krydret med Gundo og Pedri ville være solid.

Hvad stiller man op med: Brozovic, Gundogan, FDJ, Pedri og Gavi. De kan ikke alle være tilfredse vel.
I det tilfælde står Jong næsten med nitten. Brozovic skal naturligvis ha’ dm, med Gundogan og Pedri på de øvrige 2 midt pladser. Gavi kan vikariere fremme.

I øvrigt. Gad vide om Jong igen bliver et salgsemne, hvis man får held til at hente en kvalitets dm. Samtidig gør det dog intet at truppen bliver lidt bredere ift kvalitet.
Brozovic går nemt i stykker.
Forholder mig blot til det scenarie at han kommer. Om det er fornuftigt, afholder jeg mig fra at kommentere på. Sikkert er det dog at vi mangler en dm.!

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

FCBarcelonaChr skrev:
tors jun 22, 2023 2:20 pm
Hvis det er de to muligheder der er at hente, hvorfor så ikke beholde Nico?

Sandsynligvis fordi han ikke ses som en udpræget dm, og slet ikke som “starter”.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
tors jun 22, 2023 2:34 pm
Isageren skrev:
tors jun 22, 2023 1:26 pm
Antimadridista skrev:
ons jun 21, 2023 11:58 pm
Norbit skrev:
ons jun 21, 2023 10:55 pm
EasyBuddhist skrev:
ons jun 21, 2023 10:40 pm
Ialocin skrev:
ons jun 21, 2023 10:23 pm
Brozovic giver meget mere mening end Darder. Darder er mere offensiv, og vi burde da have nok midtbanespillere, der er fremadrettet med Pedri, Gavi og Gündogan. Til gengæld har vi ikke nogen DM.

Hva tænker folk om Højbjerg? Han er solid, og klart bedre end Romeu. Derudover virker det til, at han er kommet lidt i unåde i Tottenham.
Brozovic vil være en fin overgangsfigur, men også væsentlig dyrere. Højbjerg er ikke pivot og ej heller DM
Jeg tror at man kan få et større beløb for Kessie end hvad Brozovic koster, således vi netto ender i plus. Brozovic har erfaring fra den helt store scene, både i Inter men også fra landsholdet. Han spillede i øvrigt en god finale. Han er ikke den hurtigste, men som den bagerste mand i en midtbane krydret med Gundo og Pedri ville være solid.

Hvad stiller man op med: Brozovic, Gundogan, FDJ, Pedri og Gavi. De kan ikke alle være tilfredse vel.
I det tilfælde står Jong næsten med nitten. Brozovic skal naturligvis ha’ dm, med Gundogan og Pedri på de øvrige 2 midt pladser. Gavi kan vikariere fremme.

I øvrigt. Gad vide om Jong igen bliver et salgsemne, hvis man får held til at hente en kvalitets dm. Samtidig gør det dog intet at truppen bliver lidt bredere ift kvalitet.
Brozovic går nemt i stykker.
Forholder mig blot til det scenarie at han kommer. Om det er fornuftigt, afholder jeg mig fra at kommentere på. Sikkert er det dog at vi mangler en dm.!
Jaja, men min anke var bare, at Pedri og Brozovic er meget skadesplagede, så der skal nok være massere af tid på banen for FDJ
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Antimadridista skrev:
tors jun 22, 2023 2:36 pm
FCBarcelonaChr skrev:
tors jun 22, 2023 2:20 pm
Hvis det er de to muligheder der er at hente, hvorfor så ikke beholde Nico?

Sandsynligvis fordi han ikke ses som en udpræget dm, og slet ikke som “starter”.
Siger ikke at skal være starter fra dag ét af. Men synes bestemt godt man kunne have ham i truppen i den kommende sæson og prøve ham af, noget som Garcia Pimienta er fortaler for. Han må trods alt kende ham bedre end os.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 BREAKING: Robert Lewandowski has REJECTED an offer from Saudi Arabia. 🇸🇦 ❌

He wants to continue at Barcelona.

The offer was worth around €150M/year. 🤑🤑

[@Meczykip]

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

FCBarcelonaChr skrev:
tors jun 22, 2023 2:57 pm
Antimadridista skrev:
tors jun 22, 2023 2:36 pm
FCBarcelonaChr skrev:
tors jun 22, 2023 2:20 pm
Hvis det er de to muligheder der er at hente, hvorfor så ikke beholde Nico?

Sandsynligvis fordi han ikke ses som en udpræget dm, og slet ikke som “starter”.
Siger ikke at skal være starter fra dag ét af. Men synes bestemt godt man kunne have ham i truppen i den kommende sæson og prøve ham af, noget som Garcia Pimienta er fortaler for. Han må trods alt kende ham bedre end os.
Men vi mangler en starter!

Som Easy nævner, kan ideen med et talent + en billig erfaren, være en nødløsning.

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

EasyBuddhist skrev:
ons jun 21, 2023 8:12 pm
Barca80 skrev:
ons jun 21, 2023 7:20 pm
🇪🇸 Iñigo Martínez. ✅
🇸🇳 Mikayil Faye. ✅
🇩🇪 İlkay Gündoğan. ✅
🇧🇷 Vitor Roque. ⏳

#KOS
Så mangler vi bare en DM (pivot).

Spørgsmål er om vi har pengene til noget godt, eller om det bliver wish-køb? Den gode nyhed er at både Neves og Amrabat er udelukket.
Indtil videre, kan man ikke forlange mere, da det har været tæt på perfekt. Kan man nu få lukket Roque og sendt en håndfuld spillere videre, så kan der være mere godt på vej. Jeg holder stadig på Oriol Romeu, som det mest realistiske match lige nu og her, hvis man samtidig kan sikre sig et talent til fremtiden.


Fed video!

Jeg tænker også Oriol giver mening til prisen og bredden men tror du ikke Gundogan vil være foran i køen som dm, selvom det ikke er hans vante plads?




I øvrigt, i forhold til pivot positionen, er denne netop udkommet :ned:

“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 Xavi sees in Lo Celso the icing on the cake in his project: a versatile player, who would add talent. A few years ago, even Messi told him that Lo Celso was the best player in the national team. [@fansjavimiguel]

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Så for den, nu bliver det spændende :!: :!: :!:

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »



Jeg bliver altså mere og mere begejstret for Deco :cool:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 68 gæster