Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Matves12
Indlæg: 63
Tilmeldt: søn apr 03, 2022 4:38 pm
Har takket: 129 gange
Blevet takket: 22 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Matves12 »

Mødte Ronaldinho i 2004 efter Brøndby kampen, mit største minde som barn

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ville være lækkert med de salg. Collado rygtes eftersigende til Las Palmas,
hvor García Pimienta er træner. Kunne være et spændende skifte for ham.




Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

🇪🇸 Iñigo Martínez. ✅
🇸🇳 Mikayil Faye. ✅
🇩🇪 İlkay Gündoğan. ✅
🇧🇷 Vitor Roque. ⏳

#KOS
Så mangler vi bare en DM (pivot).

Spørgsmål er om vi har pengene til noget godt, eller om det bliver wish-køb? Den gode nyhed er at både Neves og Amrabat er udelukket.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Iñigo Martínez: ✅
Mikayil Faye: ✅
İlkay Gündoğan: ✅
Vitor Roque: 99% ⏳
DM: Getting started⏳
RB: Getting started⏳
Winger: Getting started⏳
Det forventes altså at der købes 7 spillere i alt til sæsonen 23/24.

Vi er halvvejs i mål og mangler 3 spillere.

DM bliver måske Zubimendi eller Kimmich.

RB er højst sandsynligt Cancelo på lån.

Winger bliver måske Abde, men kan også være en helt ny mand udefra - går også meget an på om vi kan skippe Ferran eller Raphinha denne sæson.

Køb til andre positioner på banen afhænger vel hvem vi kan komme af med?

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Barca80 skrev:
ons jun 21, 2023 7:20 pm
🇪🇸 Iñigo Martínez. ✅
🇸🇳 Mikayil Faye. ✅
🇩🇪 İlkay Gündoğan. ✅
🇧🇷 Vitor Roque. ⏳

#KOS
Så mangler vi bare en DM (pivot).

Spørgsmål er om vi har pengene til noget godt, eller om det bliver wish-køb? Den gode nyhed er at både Neves og Amrabat er udelukket.
Indtil videre, kan man ikke forlange mere, da det har været tæt på perfekt. Kan man nu få lukket Roque og sendt en håndfuld spillere videre, så kan der være mere godt på vej. Jeg holder stadig på Oriol Romeu, som det mest realistiske match lige nu og her, hvis man samtidig kan sikre sig et talent til fremtiden. I øvrigt, i forhold til pivot positionen, er denne netop udkommet :ned:

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

EasyBuddhist skrev:
ons jun 21, 2023 8:12 pm
Jeg holder stadig på Oriol Romeu, som det mest realistiske match lige nu og her
Det første som umiddelbart giver mig kuldegysninger ved det navn er, at han snart fylder uhyggelige 32 år :wtf:

Udover det så kender jeg ham ikke særlig godt. Har han overhovedet et absolut elite-niveau, som man jo typisk skal i Barca? Kan bare huske at han kom i overskud i Barca og røg efterfølgende til bund- og midterklub.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Hvad med hvis den ekstra midtbane mand bliver Brozovic? Så har man Brozovic, Gundo, FDJ, Pedri, Gavi til midtbanen. Håber mere på ham end Sergi Dardar fra Espanyol..
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Ialocin
Indlæg: 732
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Brozovic giver meget mere mening end Darder. Darder er mere offensiv, og vi burde da have nok midtbanespillere, der er fremadrettet med Pedri, Gavi og Gündogan. Til gengæld har vi ikke nogen DM.

Hva tænker folk om Højbjerg? Han er solid, og klart bedre end Romeu. Derudover virker det til, at han er kommet lidt i unåde i Tottenham.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 921
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Ialocin skrev:
ons jun 21, 2023 10:23 pm
Brozovic giver meget mere mening end Darder. Darder er mere offensiv, og vi burde da have nok midtbanespillere, der er fremadrettet med Pedri, Gavi og Gündogan. Til gengæld har vi ikke nogen DM.

Hva tænker folk om Højbjerg? Han er solid, og klart bedre end Romeu. Derudover virker det til, at han er kommet lidt i unåde i Tottenham.
Elsker Højbjerg som spiller og type, men tror han vil komme kraftigt til kort som DM i Barca pga. manglen på ro, teknik og overblik.

Derudover så skal Tottenham sikkert også have mere for ham end Zubimendi fx ender med at koste.
Rey Abi!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Det første som umiddelbart giver mig kuldegysninger ved det navn er, at han snart fylder uhyggelige 32 år :wtf:
Hvilket også er grunden til, jeg nævner ham i forbindelse med, man henter et ungt talent, som man selv kan forme
Udover det så kender jeg ham ikke særlig godt. Har han overhovedet et absolut elite-niveau, som man jo typisk skal i Barca? Kan bare huske at han kom i overskud i Barca og røg efterfølgende til bund- og midterklub.
Så husker du ikke særligt godt. Romeu blev solgt som 20 årig til Chelsea, hvor den store succes dog udeblev. Han var ved at bide sig fast af flere omgange, inden han blev udlejet og til sidst solgt til Southampton for hvem, han spillede 256 kampe.

I år har han været en absolut hjørnesten i Girona's fremragende sæson. Han er en gennemtestet og udpræget DM, der tilmed er uddannet på La Masia gennem 7 år. Man kan vel hente ham for under 10 mio euro og vil give Barca en solid og rutineret mulighed på DM de næste par, indtil et talent er udviklet tilstrækkeligt til at blive fast starter.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Ialocin skrev:
ons jun 21, 2023 10:23 pm
Brozovic giver meget mere mening end Darder. Darder er mere offensiv, og vi burde da have nok midtbanespillere, der er fremadrettet med Pedri, Gavi og Gündogan. Til gengæld har vi ikke nogen DM.

Hva tænker folk om Højbjerg? Han er solid, og klart bedre end Romeu. Derudover virker det til, at han er kommet lidt i unåde i Tottenham.
Brozovic vil være en fin overgangsfigur, men også væsentlig dyrere. Højbjerg er ikke pivot og ej heller DM
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »




Med en røvfuld Tonali penge i hånden er de også bedre positioneret økonomisk
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

EasyBuddhist skrev:
ons jun 21, 2023 10:40 pm
Ialocin skrev:
ons jun 21, 2023 10:23 pm
Brozovic giver meget mere mening end Darder. Darder er mere offensiv, og vi burde da have nok midtbanespillere, der er fremadrettet med Pedri, Gavi og Gündogan. Til gengæld har vi ikke nogen DM.

Hva tænker folk om Højbjerg? Han er solid, og klart bedre end Romeu. Derudover virker det til, at han er kommet lidt i unåde i Tottenham.
Brozovic vil være en fin overgangsfigur, men også væsentlig dyrere. Højbjerg er ikke pivot og ej heller DM
Jeg tror at man kan få et større beløb for Kessie end hvad Brozovic koster, således vi netto ender i plus. Brozovic har erfaring fra den helt store scene, både i Inter men også fra landsholdet. Han spillede i øvrigt en god finale. Han er ikke den hurtigste, men som den bagerste mand i en midtbane krydret med Gundo og Pedri ville være solid.

Hvad stiller man op med: Brozovic, Gundogan, FDJ, Pedri og Gavi. De kan ikke alle være tilfredse vel.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 64 gæster