Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barca80 skrev:
tirs jun 20, 2023 8:48 pm
Dytrax skrev:
tirs jun 20, 2023 8:47 pm
🚨📝 - Qatari journalist Mabkhout Al-Marri:

“There is a super player who many wish he would come to Barcelona and some are upset with him. The player is very close to Barcelona. There is a lot of talk between his club and Barcelona and there are some points remaining in the financial aspect. The player is in Barcelona and he wants to play for Barcelona.”

- EDITOR NOTE: It’s worth mentioning that this guy was the first to announce Messi to Inter Miami publicly

Det er ikke derfor Xavi har afbrudt ferie og holdt møde med Alemany i dag, vel?

VEL?!!??
Hvem i alverden er det så ?????

Det er Neymar

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1772
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Dytrax skrev:
tirs jun 20, 2023 8:54 pm
Barca80 skrev:
tirs jun 20, 2023 8:48 pm
Dytrax skrev:
tirs jun 20, 2023 8:47 pm
🚨📝 - Qatari journalist Mabkhout Al-Marri:

“There is a super player who many wish he would come to Barcelona and some are upset with him. The player is very close to Barcelona. There is a lot of talk between his club and Barcelona and there are some points remaining in the financial aspect. The player is in Barcelona and he wants to play for Barcelona.”

- EDITOR NOTE: It’s worth mentioning that this guy was the first to announce Messi to Inter Miami publicly

Det er ikke derfor Xavi har afbrudt ferie og holdt møde med Alemany i dag, vel?

VEL?!!??
Hvem i alverden er det så ?????

Det er Neymar
Neeeeeejjjj, kan simpelthen ikke være rigtig, at vi nu skal til at høre om den pauseklovn hele sommeren igennem!! :oops:

Jeg vil langt hellere have Gustav Isaksen fra FC Midtjylland end Neymar - og jeg laver ikke pis !!

Det bliver et mareridt hvis han vender retur til Barca. Hele genopbygnings projektet i Barca braser sammen.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🎙️ @Ekremkonur: "Saudi clubs intend to make a bid for Sergi Roberto."
Smæk min mås og kald mig Susan...

Ferran OG Roberto i ét transfervindue? :mrgreen:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Det bliver et mareridt hvis han vender retur til Barca. Hele genopbygnings projektet i Barca braser sammen.
Han kan være helt fantastisk, når han spiller, men han kan også være vildt belastende at se på. Plus, det vil givetvis give en masse ballade.

Og måden, han smuttede på...

Filten
Indlæg: 1920
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 201 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
tirs jun 20, 2023 9:04 pm
🎙️ @Ekremkonur: "Saudi clubs intend to make a bid for Sergi Roberto."
Smæk min mås og kald mig Susan...

Ferran OG Roberto i ét transfervindue? :mrgreen:
1 euro og han er jeres! Måske 2 euro fordi han er anfører
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1772
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Dytrax skrev:
tirs jun 20, 2023 9:09 pm
Det bliver et mareridt hvis han vender retur til Barca. Hele genopbygnings projektet i Barca braser sammen.
Han kan være helt fantastisk, når han spiller, men han kan også være vildt belastende at se på. Plus, det vil givetvis give en masse ballade.

Og måden, han smuttede på...
* Han er 31 år, og har højst et par sæsoner tilbage.

* Han er meget ofte skadet, især på afgørende tidspunkter af sæsonen.

* Han har mistet meget af sin hurtighed - så der er bestemt ikke tale om en prime-Neymar her.

* Hans attitude på banen er måske klodens værste. Det er så slemt, at der er alverdens meme's om ham på nettet.

* Selvom det siges, at han er villig til at gå ned i sin sædvanlige løn (på ca. 40 mio. euro per år), så tror jeg alligevel det æder en stor del af Barca's budget.

* Det var en meget grim måde han forlod Barca i sin tid, hvilket affødte en del konflikter efterfølgende. Og ovenikøbet kørte han flere retssager mod Barca osv, hvilket ikke bare kan glemmes.

Derfor mener jeg, at Neymar's retur til Barca, er det allerværste som kan ske denne sommer !! :thumbdown:

Brugeravatar
Matves12
Indlæg: 63
Tilmeldt: søn apr 03, 2022 4:38 pm
Har takket: 129 gange
Blevet takket: 22 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Matves12 »

Barca80 skrev:
tirs jun 20, 2023 9:24 pm
Dytrax skrev:
tirs jun 20, 2023 9:09 pm
Det bliver et mareridt hvis han vender retur til Barca. Hele genopbygnings projektet i Barca braser sammen.
Han kan være helt fantastisk, når han spiller, men han kan også være vildt belastende at se på. Plus, det vil givetvis give en masse ballade.

Og måden, han smuttede på...
* Han er 31 år, og har højst et par sæsoner tilbage.

* Han er meget ofte skadet, især på afgørende tidspunkter af sæsonen.

* Han har mistet meget af sin hurtighed - så der er bestemt ikke tale om en prime-Neymar her.

* Hans attitude på banen er måske klodens værste. Det er så slemt, at der er alverdens meme's om ham på nettet.

* Selvom det siges, at han er villig til at gå ned i sin sædvanlige løn (på ca. 40 mio. euro per år), så tror jeg alligevel det æder en stor del af Barca's budget.

* Det var en meget grim måde han forlod Barca i sin tid, hvilket affødte en del konflikter efterfølgende. Og ovenikøbet kørte han flere retssager mod Barca osv, hvilket ikke bare kan glemmes.

Derfor mener jeg, at Neymar's retur til Barca, er det allerværste som kan ske denne sommer !! :thumbdown:
Jeg er generelt helt enig med ovenstående. Jeg kommer bare til at tænke på, at nu er det første gang i Neymar's karriere at både Messi og Ronaldo ikke længere er i Europa. Vi kender jo alle til hans drøm om Ballon d'Or og tænker at det kan være motivation for ham ved at komme tilbage. At lige give det et aller sidste ihærdigt forsøg på at få den pris.

I så fald ville jeg godt kunne se meningen i at få ham tilbage. Om det er et realistisk scenarie at han kan vinde ballon d'Or hos os, er så en helt anden sag :grin:
Mødte Ronaldinho i 2004 efter Brøndby kampen, mit største minde som barn

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Jeg er generelt helt enig med ovenstående. Jeg kommer bare til at tænke på, at nu er det første gang i Neymar's karriere at både Messi og Ronaldo ikke længere er i Europa. Vi kender jo alle til hans drøm om Ballon d'Or og tænker at det kan være motivation for ham ved at komme tilbage. At lige give det et aller sidste ihærdigt forsøg på at få den pris.
Det kunne være en smuk afslutning på karrieren i Europa, inden han formentlig smutter til Miami, men jeg er ikke sikker på at Ney har mere sult efter Ballon d'Or end han har på festivitas og søsters fødselsdag osv.
Men ja, tænk hvis han smed alle unoder og udelukkende ville spille bold.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 921
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Dytrax skrev:
ons jun 21, 2023 6:40 am
Jeg er generelt helt enig med ovenstående. Jeg kommer bare til at tænke på, at nu er det første gang i Neymar's karriere at både Messi og Ronaldo ikke længere er i Europa. Vi kender jo alle til hans drøm om Ballon d'Or og tænker at det kan være motivation for ham ved at komme tilbage. At lige give det et aller sidste ihærdigt forsøg på at få den pris.
Det kunne være en smuk afslutning på karrieren i Europa, inden han formentlig smutter til Miami, men jeg er ikke sikker på at Ney har mere sult efter Ballon d'Or end han har på festivitas og søsters fødselsdag osv.
Men ja, tænk hvis han smed alle unoder og udelukkende ville spille bold.
I så fald er han mere end velkommen, han er en gudsbenådet fodboldspiller på sine bedste dage. Jeg har nok lidt et sweet spot for ham, så hvis økonomien tillader det så ville det på ingen måde ødelægge min sommer at se ham retur i Barcelona.
Rey Abi!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

!Option skrev:
ons jun 21, 2023 8:25 am
Dytrax skrev:
ons jun 21, 2023 6:40 am
Jeg er generelt helt enig med ovenstående. Jeg kommer bare til at tænke på, at nu er det første gang i Neymar's karriere at både Messi og Ronaldo ikke længere er i Europa. Vi kender jo alle til hans drøm om Ballon d'Or og tænker at det kan være motivation for ham ved at komme tilbage. At lige give det et aller sidste ihærdigt forsøg på at få den pris.
Det kunne være en smuk afslutning på karrieren i Europa, inden han formentlig smutter til Miami, men jeg er ikke sikker på at Ney har mere sult efter Ballon d'Or end han har på festivitas og søsters fødselsdag osv.
Men ja, tænk hvis han smed alle unoder og udelukkende ville spille bold.
I så fald er han mere end velkommen, han er en gudsbenådet fodboldspiller på sine bedste dage. Jeg har nok lidt et sweet spot for ham, så hvis økonomien tillader det så ville det på ingen måde ødelægge min sommer at se ham retur i Barcelona.
Han vil alt andet lige være en kæmpe opgradering. Torres, Fati, Raphinha er slet ikke i nærheden af Neymar. Den venstre kant vil kunne blive hans.

Den eneste grund til jeg ville acceptere Neymar er, ville være hvis det kunne sætte gang i nogle flere indtægter med trøjer, seere, etc.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »



Jeg kan godt lide Lo Celso muligheden. Som en low cost option er han noget nær perfekt. Alder, evner og økonomi taget i betragtning, vil det være et scoop.

https://fbref.com/en/players/d7553721/Giovani-Lo-Celso
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 921
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Norbit skrev:
ons jun 21, 2023 10:50 am
!Option skrev:
ons jun 21, 2023 8:25 am
Dytrax skrev:
ons jun 21, 2023 6:40 am
Jeg er generelt helt enig med ovenstående. Jeg kommer bare til at tænke på, at nu er det første gang i Neymar's karriere at både Messi og Ronaldo ikke længere er i Europa. Vi kender jo alle til hans drøm om Ballon d'Or og tænker at det kan være motivation for ham ved at komme tilbage. At lige give det et aller sidste ihærdigt forsøg på at få den pris.
Det kunne være en smuk afslutning på karrieren i Europa, inden han formentlig smutter til Miami, men jeg er ikke sikker på at Ney har mere sult efter Ballon d'Or end han har på festivitas og søsters fødselsdag osv.
Men ja, tænk hvis han smed alle unoder og udelukkende ville spille bold.
I så fald er han mere end velkommen, han er en gudsbenådet fodboldspiller på sine bedste dage. Jeg har nok lidt et sweet spot for ham, så hvis økonomien tillader det så ville det på ingen måde ødelægge min sommer at se ham retur i Barcelona.
Han vil alt andet lige være en kæmpe opgradering. Torres, Fati, Raphinha er slet ikke i nærheden af Neymar. Den venstre kant vil kunne blive hans.

Den eneste grund til jeg ville acceptere Neymar er, ville være hvis det kunne sætte gang i nogle flere indtægter med trøjer, seere, etc.
Lige præcis, han vil alt andet lige være en opgradering. Jeg tænker også som du siger at der økonomisk kan være noget at hente i at få ham i stalden igen.

Og så har han altså også stadig den x-factor som mange af vores andre angribere mangler, som både kan afgøre kampe , men samtidig også (for mig personligt i det mindste) gør fodboldkampe lidt mere interessante at følge.
Rey Abi!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »



Er han virkelig så god, Zubimendi? Og er det realistisk at hente ham? :think:


Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
ons jun 21, 2023 11:28 am
I det hele taget til at blive rundtosset over, den ene nyhed omhandler handler der realiserer Gundo og Vítor tilførslerne, den anden at Xavi måske ingen nye får ind, før sent august!! :eek: :crazy:

Vil Gundo og Vítor vente..?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Diabolito og 71 gæster