Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DrGink
Indlæg: 695
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

EasyBuddhist skrev:
man jun 19, 2023 7:36 pm
Kender ham ikke. Udover han kommer fra Espanyol, er vi så glade eller kede af det, hvis han kommer?

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Siger heller ikke mig noget. Så hellere at man gik efter Kovacic, det forlyder at City får ham for 25mio euro.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

DrGink skrev:
man jun 19, 2023 7:47 pm
EasyBuddhist skrev:
man jun 19, 2023 7:36 pm
Kender ham ikke. Udover han kommer fra Espanyol, er vi så glade eller kede af det, hvis han kommer?
Den er langt nede på listen, hvis alt andet glipper. Men det er en mulighed for en backup for Pedri på den fremskudte midtbane
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1772
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Han er 29 år og spiller på et hold der er rykket ned. Nu bliver jeg måske anklaget for sortsyn, men jeg ønsker ham ikke. Så hellere fokusere på midtbane talenter som fx Pablo Torre eller lignende.

Men lad os håbe Gündogan handlen lykkes, og det slet ikke kommer på tale.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Barca80 skrev:
man jun 19, 2023 8:31 pm
Han er 29 år og spiller på et hold der er rykket ned. Nu bliver jeg måske anklaget for sortsyn, men jeg ønsker ham ikke. Så hellere fokusere på midtbane talenter som fx Pablo Torre eller lignende.

Men lad os håbe Gündogan handlen lykkes, og det slet ikke kommer på tale.
Tænker ikke, Gündogan har indflydelse på det. Xavi har eftersigende efterspurgt 3 midtbanespillere, HVIS Kessie bliver solgt. Så der hedder en DM, en CM og en AM, hvis man går de danske begreber og det er altså til AM, han er er en mulighed, mens Gündogan er tiltænkt CM positionen.

Men er ellers enig, han har ikke noget at gøre i Barca
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Sååå, Gundogan, Arda Guler og en sidste.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1772
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

EasyBuddhist skrev:
man jun 19, 2023 8:36 pm
Tænker ikke, Gündogan har indflydelse på det. Xavi har eftersigende efterspurgt 3 midtbanespillere, HVIS Kessie bliver solgt. Så der hedder en DM, en CM og en AM, hvis man går de danske begreber og det er altså til AM, han er er en mulighed, mens Gündogan er tiltænkt CM positionen.
Nå, jeg troede kun det var to midtbanespillere han ønskede. Og ikke én men to, fordi man regner med Kessie smutter. Hvis man ønsker to, selv når/hvis Kessie bliver, så bliver midtbanen vel overbefolket? For så hedder midtbanen følgende:

- Pedri
- Gavi
- FdJ
- Kessie
- Gündogan (ny midtbane nr. 1)
- Evt. Zubimendi eller anden pivot (ny midtbane nr. 2)

Der er altså 4 midtbanespillere i forvejen (uden at tælle Torre og Roberto med), og 2 ekstra skal tilføjes denne sommer, hvilket giver 6 midtbanespillere, til 3 eller 4 pladser. Hvem skal varme bænken mest, når man har store navne som Pedri, Gavi, FdJ og evt. Gündogan og fx Zubimendi til midtbanen? Virker til at være et stort luksusproblem, med for mange store navne - som man må håbe ikke giver bagslag i længden.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Barca80 skrev:
man jun 19, 2023 8:50 pm
EasyBuddhist skrev:
man jun 19, 2023 8:36 pm
Tænker ikke, Gündogan har indflydelse på det. Xavi har eftersigende efterspurgt 3 midtbanespillere, HVIS Kessie bliver solgt. Så der hedder en DM, en CM og en AM, hvis man går de danske begreber og det er altså til AM, han er er en mulighed, mens Gündogan er tiltænkt CM positionen.
Nå, jeg troede kun det var to midtbanespillere han ønskede. Og ikke én men to, fordi man regner med Kessie smutter. Hvis man ønsker to, selv når/hvis Kessie bliver, så bliver midtbanen vel overbefolket? For så hedder midtbanen følgende:

- Pedri
- Gavi
- FdJ
- Kessie
- Gündogan (ny midtbane nr. 1)
- Evt. Zubimendi eller anden pivot (ny midtbane nr. 2)

Der er altså 4 midtbanespillere i forvejen (uden at tælle Torre og Roberto med), og 2 ekstra skal tilføjes denne sommer, hvilket giver 6 midtbanespillere, til 3 eller 4 pladser. Hvem skal varme bænken mest, når man har store navne som Pedri, Gavi, FdJ og evt. Gündogan og fx Zubimendi til midtbanen? Virker til at være et stort luksusproblem, med for mange store navne - som man må håbe ikke giver bagslag i længden.
Xavi var ikke tilfreds med dybden på midtbanen sidste sæson og han vil gerne have 6, der kan gå ind i startopstillingen, uden niveauet falder for meget. Med Busi og evt. Kessi ude, så skal man altså hente tre. I øvrigt, så bliver Torre nok udlejet.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1772
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Jeg tror ikke på Arda Güler, selvom jeg virkelig håber det. Drengen ønsker ikke en europæisk gigant lige nu, som fx Barca, PSG osv., da han ønsker fastspilletid og udvikle sig. Det seneste lyder at han overvejer klubber af lidt mindre størrelse, som fx Sevilla og Benfica, hvor han kan videreudvikle sig. :?

Vi må bare håbe at han får smidt en Barca-klausul i sin kontrakt for sin kommende klub.

https://bold.dk/fodbold/klubber/fenerba ... er-benfica

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Vi kommer ikke til at få de mest spændende spillere som fx Güler, Prestianni.Endrick er allerede tabt :roll:

Vitor virker også spænende, men bare ikke et specielt talent, som har nogle store spidskompetencer :think:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1772
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Nogen der kan svare på, hvad status er lige nu i forhold til økonomi og registrering af nye spillere??

1) mangler vi stadig svar fra La Liga om der kan registerets nye spillere? Synes de gav grønt lys til Messi, så hvad venter vi på?

2) skal vi først sælge for at kunne hente nye spillere? Hvordan ser balancen ud lige nu?

3) hvad venter Barca ledelsen på? Hvorfor er fx Inigio Martinez ikke hentet endnu, selvom han var spottet i Barcelona?

4) medierne oplyser at Gündogan ønsker garantier om registrering, hvilket må tyde på, at der stadig er en masse knaster i økonomi og lønbudget?

Kort sagt hvad er status i forhold til alt det her transfer cirkus?

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Siempre Barca »

Med Perez’ udmelding, som jeg tror er reel nok, og Atléticos manglende muskler på transfermarkedet, mener jeg helt klart at vi står positioneret i en fordelagtig position for næste sæson. En position, som skal bruges klogt og strategisk med indkøb af yngre og mindre topetableret spillere, i kombination med tilgange af erfarne, men stadig topspillere som Gundogan.

Jeg tror ikke på Lewandowski mere end denne sæson, hvorfor en mulig fremtid afløser skal på plads nu. Tilgangen af Vítor skaber stor begejstring og glæde i mit Blaugrana hjerte. Der er tid og ro, til at han kan udvikle sig. Oftest med unge angrebstalenter har vi presset dem for hurtigt ind i truppen.

Dertil mener jeg, at man helhjertet skal gå efter en decideret højreback. Kounde er en hæmsko på den position rent offensivt. Han bliver brugt som højreback, og ikke en del af et mere flydende 3-mands forsvar, og det begrænser vores dynamik på den offensive højre side. Derfor mener jeg at Arnau Martinez må være en høj prioritet ligeså. Jeg er kun blevet imponeret mere og mere for hver kamp og forstår ikke den begrænsede interesse og lave værdi.

På midtbanen er jeg meget i tvivl om fremtidsplanerne. Gundogan skal ind. Topspiller, som jeg tror vil tage rollen som den erfarne, der kan tage ansvaret for de yngre knægte til sig meget naturligt og elegant. Men derfra kan jeg ikke se os hente en pivot, som har kvalitet nok samtidig med at det er økonomisk ansvarligt og strategisk fornuftigt. Zubi og Kimmich er urealistiske. Ambrabat er den forkerte profil. Brozovic har kvaliteten til at passe ind, men aldersprofilen passer ikke ind. Vi kan potentielt stå med Frenkie, Nico, Gundogan, Kessie, Gavi og Pedri. Antal mæssigt er der fornuftigt, men meget tyndt besat på den DM. Hvor langt er Marc Casado fra et spring til førsteholdet?

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1772
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Helt op i krogen !! Præcis sådan scorede Arda Güler sit første mål for landsholdet i aftes imod Wales.

Han har allerede en fremragende sparketeknik trods hans alder , hvilket han har bevist gentagende gange for Fenerbahce med mål udenfor feltet.

Synes Barca virkelig skal gå all-in for ham her.



DrGink
Indlæg: 695
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Siempre Barca skrev:
tirs jun 20, 2023 2:27 am
Med Perez’ udmelding, som jeg tror er reel nok, og Atléticos manglende muskler på transfermarkedet, mener jeg helt klart at vi står positioneret i en fordelagtig position for næste sæson. En position, som skal bruges klogt og strategisk med indkøb af yngre og mindre topetableret spillere, i kombination med tilgange af erfarne, men stadig topspillere som Gundogan.

Jeg tror ikke på Lewandowski mere end denne sæson, hvorfor en mulig fremtid afløser skal på plads nu. Tilgangen af Vítor skaber stor begejstring og glæde i mit Blaugrana hjerte. Der er tid og ro, til at han kan udvikle sig. Oftest med unge angrebstalenter har vi presset dem for hurtigt ind i truppen.

Dertil mener jeg, at man helhjertet skal gå efter en decideret højreback. Kounde er en hæmsko på den position rent offensivt. Han bliver brugt som højreback, og ikke en del af et mere flydende 3-mands forsvar, og det begrænser vores dynamik på den offensive højre side. Derfor mener jeg at Arnau Martinez må være en høj prioritet ligeså. Jeg er kun blevet imponeret mere og mere for hver kamp og forstår ikke den begrænsede interesse og lave værdi.

På midtbanen er jeg meget i tvivl om fremtidsplanerne. Gundogan skal ind. Topspiller, som jeg tror vil tage rollen som den erfarne, der kan tage ansvaret for de yngre knægte til sig meget naturligt og elegant. Men derfra kan jeg ikke se os hente en pivot, som har kvalitet nok samtidig med at det er økonomisk ansvarligt og strategisk fornuftigt. Zubi og Kimmich er urealistiske. Ambrabat er den forkerte profil. Brozovic har kvaliteten til at passe ind, men aldersprofilen passer ikke ind. Vi kan potentielt stå med Frenkie, Nico, Gundogan, Kessie, Gavi og Pedri. Antal mæssigt er der fornuftigt, men meget tyndt besat på den DM. Hvor langt er Marc Casado fra et spring til førsteholdet?
Jeg er ikke uenig i en højreback vil være god at få. Men kounde er vel netop en del af et “flydende 3-mands forsvar”, når Balde kører op langs venstresiden?

På midten har vi jo også nico. Jeg ved ikke hvor han står lige pt, men Easy lader til at tænke man burde forsøge med ham på dm, og han lyder altid til at vide hvad han taler om. :smile:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 75 gæster