Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Hvad siger folk til Chelsea der smadrer fodbold? PIF fra Saudi investerede 900m euro i Chelseas Funder Clearlake sidste år. Nu får de 30m euro for Koulibaly efter den værste sæson han har haft. De sælger desuden også Ziyech, Mendy og Auba for rimelig store summer, når næsten alle Saudis handler har været transferfrie. Det lugter langt væk af hvidvask. UEFA og FIFA vil dog hellere undersøge Super League fremfor dette.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

DrGink
Indlæg: 695
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Isageren skrev:
man jun 19, 2023 10:17 am
Hvad siger folk til Chelsea der smadrer fodbold? PIF fra Saudi investerede 900m euro i Chelseas Funder Clearlake sidste år. Nu får de 30m euro for Koulibaly efter den værste sæson han har haft. De sælger desuden også Ziyech, Mendy og Auba for rimelig store summer, når næsten alle Saudis handler har været transferfrie. Det lugter langt væk af hvidvask. UEFA og FIFA vil dog hellere undersøge Super League fremfor dette.
Men hvorfor skulle en stat ønske et hvidvaske penge?

hackmann
Indlæg: 391
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af hackmann »

Isageren skrev:
man jun 19, 2023 10:14 am
Hristo skrev:
man jun 19, 2023 8:40 am
!Option skrev:
man jun 19, 2023 8:12 am
Dytrax skrev:
man jun 19, 2023 6:15 am
Det bud på ter Stegen, hvad synes I om det?
Jeg håber, at han bliver også selvom det er en pæn pose knaster.

Tror ikke på Gundogan og slet ikke, når Romero sætter procenter på. :grin:
I min verden bør det end ikke overvejes, hverken til den sum eller for 100 mill. euro.
Hvem vil du erstatte ham med som ikke mærkbart vil sænke niveauet samtidig med at poste en stor pose penge i det også?

Ter Stegen tænker jeg nemt kan stå de næste 5 år for os endnu :cool:
Jeg ville også kun sige det gav mening, hvis Peña har niveauet til at tage over - og de vurderer han kan nå Ter Stegens niveau. Det tænker jeg umiddelbart er lidt urealistisk.
Jeg ville kun sælge Ter Stegen, hvis vi kunne få Onana.
Jeg, ville sige JA TAK!

Sådan et bud løser mange af vores FFP problemer, vi kan beholde Ansu, få et nyt kig på Abde og Nico. Og forhandle de andre afgang uden pres fra en tikkende bombe. Vi skal have transfer penge ind inden den 30 juni ifølge vores "plan de viabilidad". For eksempel Tottenham lige pludselig siger farvel til Lenglet mens de sidste mange måneder var rygtet et køb på 10-12M euro.

Ter Stegen har været fantastik i år, og en målmand på 31 er ikke gammel, jeg er enig i han kan sagtens stå de næste 5 år. Men det var han ikke de forgående to år, nok fordi han aldrig kom sig over sine skader. Og vi har ikke set Peñas niveau, hvis det er Galatasaray kampen så give ham spille tid nu. Jeg forståd ikke hvorfor vi spillede Neto og ikke Peña når Ter Stegen var ude.

hackmann
Indlæg: 391
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af hackmann »

DrGink skrev:
man jun 19, 2023 10:29 am
Isageren skrev:
man jun 19, 2023 10:17 am
Hvad siger folk til Chelsea der smadrer fodbold? PIF fra Saudi investerede 900m euro i Chelseas Funder Clearlake sidste år. Nu får de 30m euro for Koulibaly efter den værste sæson han har haft. De sælger desuden også Ziyech, Mendy og Auba for rimelig store summer, når næsten alle Saudis handler har været transferfrie. Det lugter langt væk af hvidvask. UEFA og FIFA vil dog hellere undersøge Super League fremfor dette.
Men hvorfor skulle en stat ønske et hvidvaske penge?
transfer pricing: når et køb/salg ikke er på commerciele vilkår men der tages andre hensyn. Typisk fordi man vil flytte overskud fra et land med høj beskatning til et lande med lav beskatning. All IT virksomheder med hovedkontor i Luxemburg eller Irland. For fodboldklubber fordi man vil have ekstra høje indtægter. For eksempel PSG sponsorater fra Qatar virksomeder. Eller citys sponsorater fra dubai. Et dansk eksempel var Farum kommune i Brixtoftes tid, der foretrak underleverandør der også var FCN sponsorer.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

DrGink
Indlæg: 695
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

hackmann skrev:
man jun 19, 2023 11:49 am
DrGink skrev:
man jun 19, 2023 10:29 am
Isageren skrev:
man jun 19, 2023 10:17 am
Hvad siger folk til Chelsea der smadrer fodbold? PIF fra Saudi investerede 900m euro i Chelseas Funder Clearlake sidste år. Nu får de 30m euro for Koulibaly efter den værste sæson han har haft. De sælger desuden også Ziyech, Mendy og Auba for rimelig store summer, når næsten alle Saudis handler har været transferfrie. Det lugter langt væk af hvidvask. UEFA og FIFA vil dog hellere undersøge Super League fremfor dette.
Men hvorfor skulle en stat ønske et hvidvaske penge?
transfer pricing: når et køb/salg ikke er på commerciele vilkår men der tages andre hensyn. Typisk fordi man vil flytte overskud fra et land med høj beskatning til et lande med lav beskatning. All IT virksomheder med hovedkontor i Luxemburg eller Irland. For fodboldklubber fordi man vil have ekstra høje indtægter. For eksempel PSG sponsorater fra Qatar virksomeder. Eller citys sponsorater fra dubai. Et dansk eksempel var Farum kommune i Brixtoftes tid, der foretrak underleverandør der også var FCN sponsorer.
Ah. Så af hensyn til ffp i det her tilfælde?

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

DrGink skrev:
man jun 19, 2023 1:14 pm
hackmann skrev:
man jun 19, 2023 11:49 am
DrGink skrev:
man jun 19, 2023 10:29 am
Isageren skrev:
man jun 19, 2023 10:17 am
Hvad siger folk til Chelsea der smadrer fodbold? PIF fra Saudi investerede 900m euro i Chelseas Funder Clearlake sidste år. Nu får de 30m euro for Koulibaly efter den værste sæson han har haft. De sælger desuden også Ziyech, Mendy og Auba for rimelig store summer, når næsten alle Saudis handler har været transferfrie. Det lugter langt væk af hvidvask. UEFA og FIFA vil dog hellere undersøge Super League fremfor dette.
Men hvorfor skulle en stat ønske et hvidvaske penge?
transfer pricing: når et køb/salg ikke er på commerciele vilkår men der tages andre hensyn. Typisk fordi man vil flytte overskud fra et land med høj beskatning til et lande med lav beskatning. All IT virksomheder med hovedkontor i Luxemburg eller Irland. For fodboldklubber fordi man vil have ekstra høje indtægter. For eksempel PSG sponsorater fra Qatar virksomeder. Eller citys sponsorater fra dubai. Et dansk eksempel var Farum kommune i Brixtoftes tid, der foretrak underleverandør der også var FCN sponsorer.
Ah. Så af hensyn til ffp i det her tilfælde?
Jep
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 JUST IN: Newcastle have offered €30M + Bruno Guimarães for Raphinha.
-@gerardromero[🎖️]

DeanCassady
Indlæg: 1591
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Hmmm. Guimarães er en herlig spiller, men ville man ikke hellere have et større pengebeløb for Raphinha?
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Dytrax skrev:
man jun 19, 2023 2:14 pm
🚨 JUST IN: Newcastle have offered €30M + Bruno Guimarães for Raphinha.
-@gerardromero[🎖️]
Kæmpe røver. Er stor Newcastle fan og de elsker Bruno. Han er ved at signere en ny kontrakt, som er den største kontrakt i Newcastles historie. Og Bruno elsker også Newcastle. Har flere gange proklarmeret sin begejstring for klubben.

Han er tæt på untouchable for dem.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Barca80 skrev:
man jun 19, 2023 2:08 am
SE, jeg kan sagtens (også) være positiv og optimistisk i mine skriverier :thumbup: :wave: :clap:
Barca80 skrev:Jeg vil gerne understrege en ting. Jeg har i HVERT FALD IKKE fået denne tråd til at omhandle MIG! Det er 100% sikkert. :thumbup:

Stop nu.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 921
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Kvoller skrev:
man jun 19, 2023 3:17 pm
Barca80 skrev:
man jun 19, 2023 2:08 am
SE, jeg kan sagtens (også) være positiv og optimistisk i mine skriverier :thumbup: :wave: :clap:
Barca80 skrev:Jeg vil gerne understrege en ting. Jeg har i HVERT FALD IKKE fået denne tråd til at omhandle MIG! Det er 100% sikkert. :thumbup:

Stop nu.
:lol: :lol: :lol:
Rey Abi!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Champione skrev:
man jun 19, 2023 2:25 pm
Dytrax skrev:
man jun 19, 2023 2:14 pm
🚨 JUST IN: Newcastle have offered €30M + Bruno Guimarães for Raphinha.
-@gerardromero[🎖️]
Kæmpe røver. Er stor Newcastle fan og de elsker Bruno. Han er ved at signere en ny kontrakt, som er den største kontrakt i Newcastles historie. Og Bruno elsker også Newcastle. Har flere gange proklarmeret sin begejstring for klubben.

Han er tæt på untouchable for dem.
Det vil godt nok også være næsten for godt til at være sandt. Barca ville med et snuptag have løst sine problemer på pivot positionen(ved godt det vil være en dobbeltpivot løsning i så fald) og samtidig ville man være meget tæt på at løse sine FFP problemer for denne sommer.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

EasyBuddhist skrev:
man jun 19, 2023 4:14 pm
Champione skrev:
man jun 19, 2023 2:25 pm
Dytrax skrev:
man jun 19, 2023 2:14 pm
🚨 JUST IN: Newcastle have offered €30M + Bruno Guimarães for Raphinha.
-@gerardromero[🎖️]
Kæmpe røver. Er stor Newcastle fan og de elsker Bruno. Han er ved at signere en ny kontrakt, som er den største kontrakt i Newcastles historie. Og Bruno elsker også Newcastle. Har flere gange proklarmeret sin begejstring for klubben.

Han er tæt på untouchable for dem.
Det vil godt nok også være næsten for godt til at være sandt. Barca ville med et snuptag have løst sine problemer på pivot positionen(ved godt det vil være en dobbeltpivot løsning i så fald) og samtidig ville man være meget tæt på at løse sine FFP problemer for denne sommer.
Jeg tror nu, at både Guimarães selv og Newcastle opfatter ham mere som 8'er end 6'er - jeg vil tro, at man forsøger at finde en mere regulær 6'er henover sommeren og rykke ham mere frem.

Og ja NUFC vigtigste spiller..., så det kommer næppe til at ske!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 63 gæster