Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Diabolito »

Stop !!
El Señor de las Tartas

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dani Alves »

Er der ingen moderatorer, som kan rydde op i det her fis og off topic?

Tråden hedder "transferrygter" ikke "svin hinanden til og bliv tøsefornærmet.

Tag jer sammen gutter! Vi er her for at snakke om fcb.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1772
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Jeg vil gerne understrege en ting. Jeg har i HVERT FALD IKKE fået denne tråd til at omhandle MIG! Det er 100% sikkert. :thumbup:

Jeg har haft nogle synspunkter om Roque, som folk åbenbart synes er malplaceret, hvorfor de pludselig begynder at angribe mig med sætninger som "typisk dig", "du altid så negativ", "du har en dagsorden herinde" osv.

Så det er ikke på min kappe at hele tråden er røget af sporet - og nu handler om mig.

Uanset om man synes mine holdninger er forkerte, overfladiske, og mangler det ene eller andet, så er der ingen grund til at angribe mig og min såkaldte "dagsorden". Hvis man synes mine synspunkter er træls, kan man bare ignorere det og scroll videre. Så simpelt er det rent faktisk. ;-)

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1772
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Anyway, jeg beklager hvis jeg har været provokerende eller trådt nogen over tæerne. Lad os glemme det seneste i denne tråd og starte på en frisk så.

ON TOPIC

I denne artikel "Top 10: Lønkongerne i La Liga" fremgår hele 6 Real Madrid spillere, og kun 2 Barcelona spillere. Er der nogen som kan svare mig på, hvordan vi stadig har svært ved at indlemme spillere, mens RM overhovedet ikke oplever problemer, men tværtimod skovler monster løntunge spillere ind, endda snart selveste Mbappe.

https://indkast.dk/nyhed/208427/top-10- ... ne-la-liga

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Barca80 skrev:
søn jun 18, 2023 1:37 pm
Anyway, jeg beklager hvis jeg har været provokerende eller trådt nogen over tæerne. Lad os glemme det seneste i denne tråd og starte på en frisk så.

ON TOPIC

I denne artikel "Top 10: Lønkongerne i La Liga" fremgår hele 6 Real Madrid spillere, og kun 2 Barcelona spillere. Er der nogen som kan svare mig på, hvordan vi stadig har svært ved at indlemme spillere, mens RM overhovedet ikke oplever problemer, men tværtimod skovler monster løntunge spillere ind, endda snart selveste Mbappe.

https://indkast.dk/nyhed/208427/top-10- ... ne-la-liga
Billede

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Marca siger, at Joselu er RM's sidste signing til angrebet, de vil vente på Mbappe. Jeg skal ellers love for at dommedagsadvarslerne var skudt af sted af en del brugere herinde. Hvis den melding virkelig er sand, så er RM færdige i næste sæson. Det kan være vi tager fejl.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

DeanCassady
Indlæg: 1591
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Barca80 skrev:
søn jun 18, 2023 1:37 pm
Anyway, jeg beklager hvis jeg har været provokerende eller trådt nogen over tæerne. Lad os glemme det seneste i denne tråd og starte på en frisk så.

ON TOPIC

I denne artikel "Top 10: Lønkongerne i La Liga" fremgår hele 6 Real Madrid spillere, og kun 2 Barcelona spillere. Er der nogen som kan svare mig på, hvordan vi stadig har svært ved at indlemme spillere, mens RM overhovedet ikke oplever problemer, men tværtimod skovler monster løntunge spillere ind, endda snart selveste Mbappe.

https://indkast.dk/nyhed/208427/top-10- ... ne-la-liga

Hvis artiklen er sandfærdig, er det da en fuldstændig sindssyg løn, Frenkie hiver hjem. Så forstår jeg bedre, at bestyrelsen ville af med ham sidste sommer.
Robert Zimmerman

DrGink
Indlæg: 695
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

DeanCassady skrev:
søn jun 18, 2023 3:24 pm
Barca80 skrev:
søn jun 18, 2023 1:37 pm
Anyway, jeg beklager hvis jeg har været provokerende eller trådt nogen over tæerne. Lad os glemme det seneste i denne tråd og starte på en frisk så.

ON TOPIC

I denne artikel "Top 10: Lønkongerne i La Liga" fremgår hele 6 Real Madrid spillere, og kun 2 Barcelona spillere. Er der nogen som kan svare mig på, hvordan vi stadig har svært ved at indlemme spillere, mens RM overhovedet ikke oplever problemer, men tværtimod skovler monster løntunge spillere ind, endda snart selveste Mbappe.

https://indkast.dk/nyhed/208427/top-10- ... ne-la-liga

Hvis artiklen er sandfærdig, er det da en fuldstændig sindssyg løn, Frenkie hiver hjem. Så forstår jeg bedre, at bestyrelsen ville af med ham sidste sommer.
Vil du åbne Pandoras æske omkring fdj's løn? :grin:
Det er som at putte en femmer i ryggen på mig og så kører jeg bare derudaf. :lol:

Frenkies løn er høj fordi den under Bartomeu blev forhandlet således at den i starten af kontrakten var lav og så steg mod slutningen. En løsning der gav mening for Barto da han akut skulle spare penge. Frenkie ville til gengæld sammenlagt få en meget høj løn, men jo kun hvis han fuldførte sin kontrakt og ikke blev solgt.

Vi har debatteret op og ned om det er rimeligt eller ej fra frenkies side og der var til sidst en enighed om at vi var uenige.

Det er om ikke andet den (forhåbentligt) sidste store fuckfinger fra Barto, som ikke totalt har ødelagde vores økonomi, men totaltsmadrede vores ffp i flere sæsoner. Og i øvrigt en af de store årsager til vi gerne vil af med fdj.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨 | BREAKING: Ruben Nevs will move to Al Hilal. The agreement almost closed with Wolves for €55M.

[Via: Matteo Moretto🥇]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

✅ Barça are closing in on deal with Athletico Paranaense for Vitor Roque, verbal agreement at final stages.

✅ Deal agreed for €35m plus €10m add ons, taxes/commission to be fixed soon.

✅ Contract until 2028 sealed yesterday.
Barça want Vitor to join now.

[Fabrizio Romano]

DrGink
Indlæg: 695
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Dytrax skrev:
søn jun 18, 2023 5:20 pm
🚨🚨 | BREAKING: Ruben Nevs will move to Al Hilal. The agreement almost closed with Wolves for €55M.

[Via: Matteo Moretto🥇]
Ja så har man da i hvert fald solgt ud.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

DrGink skrev:
søn jun 18, 2023 5:34 pm
Dytrax skrev:
søn jun 18, 2023 5:20 pm
🚨🚨 | BREAKING: Ruben Nevs will move to Al Hilal. The agreement almost closed with Wolves for €55M.

[Via: Matteo Moretto🥇]
Ja så har man da i hvert fald solgt ud.
Gundogan rygtes også til Al Hilal :roll:

DeanCassady
Indlæg: 1591
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Dejligt. Så slipper vi for Neves.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Gundogan må være en top prioritet. Vi har behov for en spiller af hans kaliber på midtbanen efter Busquets stop. Håber dog ikke at han får en alt for lang kontrakt. Maks 2 år og så med mulighed for automatisk forlængelse hvis han spiller x procent af kampene.

Gundogan, Victor Roque, Faye, Cancelo på lån og lidt rokering på kanterne (dvs. ud med Torres og ind med Abde), så mener jeg at man burde lukke vinduet. Det burde være rigeligt til at komme videre fra gruppespillet og spille med om ligaen. Vi skal have styr på økonomien, det nu eller aldrig. Vi har ikke råd til at være med om alle de største.

Noget helt skørt. Hvor meget skal vores elskede klub sælge ud/spare for at vi nogenlunde kan være med om Mbappe næste år? Tænker ikke det er realistisk, men for at få en indikation af hvor langt vi er fra top spillerne.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 63 gæster